Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Przygotowanie BMW do driftu
Łysol
post Sun, 25 Nov 2007 - 09:58
Post #161


Super User
Dołączył: Sun, 04 February 2007
Skąd: POZNAŃ





CYTAT("JACEK":h1dji7il)
Łysol a ile jest 540V8 w manualu?Takie auto w dobrym stanie i dobrej cenie jest nieosiagalne.Do 530V8 bez problemu wejdzie 4.0l ,ale uwazam ze i tak nie bedzie potrzebny.Na nauke 530 w zupelnosci wystarczy.Tak jak napisal piotr V8 kozaczek

To fakt.
Tylko znowu jeśli chodzi o charakterystyke silnika to 3.0 nie ma co się równać z 4.0 .


--------------------
Tylko bokiem, o tak!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 25 Nov 2007 - 09:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Alf007
post Sun, 25 Nov 2007 - 11:28
Post #162


Rookie
Dołączył: Mon, 02 October 2006
Skąd: Poznań





ja znalazlem cos takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3846735 , i 535i juz podopno przygotowana : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3871257 ,i takie pytanie czy na swapa do 530 wystarczy sam silnik czy komputer itp?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
thorez
post Sun, 25 Nov 2007 - 13:47
Post #163


User
Dołączył: Thu, 18 October 2007
Skąd: malopolska





mialem podobny dylemat
wzialem 535 bo byla polowe tansza
tez sie ucze i mysle ze na poczatek jest dobra
Niestety bardzo odstaje osiagami od 540iMT ktora poruszam sie nacodzien
mimo ze jest gola, nie ma kata a silnik jest w stanie idealnym no i jeszcze dzwiek silnika
pozdrawiam
ps na pocieszenie podobno bez problemow pasuje 3,6 z emki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
polizei
post Sun, 25 Nov 2007 - 21:39
Post #164


User
Dołączył: Sun, 06 May 2007
Skąd: Wawa





moim zdaniem najtansza i najlepsza opcja na poczatek jest e30 3,5..na gotowo z dobrym zawieszeniem, pasami, kublem i klatka ,mozna sie wyrobic w 10-12 tys..troche modow z przednim zawiasem i naprawde sama jedzie, tylko nie mozna jej przeszkadzac a najfajniejsze jest to, ze czesci nie brakuje,a ceny sa bardzo przystepne..a jak zabraknie mocy, to zawsze mozna wlozyc cos wiekszego..jakas M albo V8..


--------------------
..nie pożądaj żony bliźniego swego na daremnie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_>STAN<_*
post Mon, 26 Nov 2007 - 17:23
Post #165









udzielił bym porady zbliżnej do tej którą napisał polizei...

a tak szczerze jak ktos zadaje pytania i szuka na nie odpowiedzi to niech zerknie chociaż na pierwszą strone tematu moze tam cos znajdzie..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sosen
post Mon, 26 Nov 2007 - 18:46
Post #166


Super User
Dołączył: Mon, 22 May 2006
Skąd: Szczecinek





Taa, popieram takie auto. Moja starowinka bardzo dobrze się spisała jak na pierwszy sezon


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prisoner
post Sun, 02 Dec 2007 - 00:10
Post #167


User
Dołączył: Sat, 20 October 2007
Skąd: Wawa





a co mi poradzicie z zawieszeniem?
chodzi mi konkretnie o negatywy, bo auto mam juz obnizone i utwrdzone, teraz przyszła pora na camber plate-y ale podobno do e36 to jest jakaś trauma dostać coś takiego... i nie wiem co robić bo duzo ludzi radził mi całą zawieche d2 czy cuś... ale ja nie mam ochoty wydawać teraz kilku tys zamiast pare stówek i przelatać całego sezonu spokojnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotr328
post Mon, 03 Dec 2007 - 10:08
Post #168


Super User
Dołączył: Wed, 28 March 2007
Skąd: Poznań





Ja u siebie poszedlem na latwizne, zreszta nie tylko ja tak zrobilem. Pod 2 dolne sroby od McPershona mam podlozone podkladki ( ja mam 1 cm i wyszedl mi negatyw 4,5 stopnia ). Mysle ze to jest najlepsze rozwiazanie jesli nie chcesz calej zawiechy wymieniac, a juz napewno najbardziej ekonomiczne.


--------------------
MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prisoner
post Mon, 03 Dec 2007 - 18:47
Post #169


User
Dołączył: Sat, 20 October 2007
Skąd: Wawa





a jakie są tego skutki uboczne, dokładnie chodzi mi o to jaka jest w tym przypadku przewaga camberów na tym rozwiązaniem... czy jak tak zrobie to mi coś innego nie siądzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łysy Słupsk
post Mon, 03 Dec 2007 - 20:00
Post #170


Frequent User
Dołączył: Thu, 18 May 2006
Skąd: Słupsk





prisoner, moim zdaniem masz ten sam efekt czyli negatyw, ja też mam tak zrobione auto prowadzi się o niebo lepiej. Po za wiekszym wybieraniem opon od środka nic się nie dzieje.


--------------------
BMW E???? M3 drift edition www.lysydrift.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prisoner
post Mon, 03 Dec 2007 - 20:03
Post #171


User
Dołączył: Sat, 20 October 2007
Skąd: Wawa





no to spoko... od jutra czeka mnie kilka upojnych chwil w warsztacie:)


--------------------
_ _http://www.spojler.pl

POLECAM!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bambus
post Tue, 04 Dec 2007 - 06:11
Post #172


User
Dołączył: Tue, 05 September 2006
Skąd: Kutno





a macie może sposób na negatyw w e30?


--------------------
E36 318is coupe
E30 335i sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szymon535
post Tue, 04 Dec 2007 - 08:31
Post #173


User
Dołączył: Thu, 12 July 2007





Mam pytanie do ilu stopni najlepiej ustawić koło (badź też ile cm)? Ja mam z przodu dystanse i mogę nawet podłożyć 5cm podkładki ale to już masakryczna przesada.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zwierzak
post Tue, 04 Dec 2007 - 09:17
Post #174


Forum Killer
Dołączył: Mon, 27 January 2003
Skąd: warszawa





Dżizas , przeciez macie napisane ze do okolo 1 cm. Szymon pomysl ze kolo sie na tym trzyma - jak chcesz dac 5 cm ? Fizyke mieli w szkole? ciekaw jestem tez jak u was sie sprawuje ten 1cm podkladki , troche to juz tak naciagana historia. Pamietam ze jak zakladalismy 0.5 cm to sruby "patrzyly" pod kątem.


--------------------

Kopnac to mozesz swoja starą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotr328
post Tue, 04 Dec 2007 - 09:23
Post #175


Super User
Dołączył: Wed, 28 March 2007
Skąd: Poznań





CYTAT("Szymon535":2xu02n4o)
Mam pytanie do ilu stopni najlepiej ustawić koło (badź też ile cm)? Ja mam z przodu dystanse i mogę nawet podłożyć 5cm podkładki ale to już masakryczna przesada.


ja mam 1 cm i 4,5 stopnia i mysle ze w e36 to jest optymalnie. Poza tym też mam dystans 2 cm i przy tym juz mi kolo trze o nadkole (bez dystansu opona sciaga podluznice) Zalozylem wiec na przod opony 215/45/17 i teraz jest ok. Wiekszego kata nie masz co robic bo przy pelnym wychyleniu przy 4,5 stopnia opona trzyma sie cala powierzchnia na asfalcie.

Added after 2 minutes:

CYTAT("Zwierzak":2xu02n4o)
ciekaw jestem tez jak u was sie sprawuje ten 1cm podkladki , troche to juz tak naciagana historia. Pamietam ze jak zakladalismy 0.5 cm to sruby "patrzyly" pod kątem.


Zwierzak da sie da
Musialem oczywiscie dac o 1 cm dluzsze sruby i zrobic na McPhersonie male fasolki zeby wlasnie sruby krzywo nie patrzyly.


--------------------
MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szymon535
post Tue, 04 Dec 2007 - 12:20
Post #176


User
Dołączył: Thu, 12 July 2007





CYTAT("Zwierzak":ovk1vobx)
Dżizas , przeciez macie napisane ze do okolo 1 cm. Szymon pomysl ze kolo sie na tym trzyma - jak chcesz dac 5 cm ? Fizyke mieli w szkole? ciekaw jestem tez jak u was sie sprawuje ten 1cm podkladki , troche to juz tak naciagana historia. Pamietam ze jak zakladalismy 0.5 cm to sruby "patrzyly" pod kątem.


Mieli fizyke. A w szkole mieli Polski i czytanie ze zrozumieniem? Moje pytanie bylo skierowane o optymalne i najlepsze wychylenie do e-36.
Ja mam dystanse 5cm i opony 2354017 nic mi nie trze. Dzięki Piotr za pomoc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porsche911
post Wed, 05 Dec 2007 - 00:02
Post #177


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 June 2004
Skąd: Poznań





Piotrek najelepiej to zrobić z zawiasu fasolową ... ?? ja nie wiem ale mi na przykład magiel się nie skończył tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zwierzak
post Wed, 05 Dec 2007 - 00:23
Post #178


Forum Killer
Dołączył: Mon, 27 January 2003
Skąd: warszawa





Nie muf tchuszom wiecą lepiej ja bym dał 2cm ale zawias nissana nie pozwala.


--------------------

Kopnac to mozesz swoja starą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrek Jankowsk...
post Wed, 05 Dec 2007 - 02:47
Post #179


User
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Warszawa





Ja mam teraz negatyw 7,5 stopnia z przodu i przód trzyma się jak przyklejony nawet na mokrym i Potenzach.


--------------------
Nissan 200SX S13 SR20DET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotr328
post Wed, 05 Dec 2007 - 08:31
Post #180


Super User
Dołączył: Wed, 28 March 2007
Skąd: Poznań





CYTAT("Porsche911":3qxx3u6v)
Piotrek najelepiej to zrobić z zawiasu fasolową ... ?? ja nie wiem ale mi na przykład magiel się nie skończył tongue.gif


Kuba magiel to mi sie wysral, bo przegiąłem z podkladkami pod drążkami, a nie od negatywu i dobrze o tym wiesz, wiec nie wiem co ten post mial udowodnic. Teraz mam poskladane to wszystko tak jak pisalem i to dziala, mozesz mi wierzyc.

CYTAT("Zwierzak":3qxx3u6v)
Nie muf tchuszom wiecą lepiej ja bym dał 2cm ale zawias nissana nie pozwala.


Zwierzak, a Ty to chyba nie wyspany łazisz czy jak ??


--------------------
MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:03