![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 04 February 2007 Skąd: POZNAŃ ![]() |
CYTAT("JACEK":h1dji7il) Łysol a ile jest 540V8 w manualu?Takie auto w dobrym stanie i dobrej cenie jest nieosiagalne.Do 530V8 bez problemu wejdzie 4.0l ,ale uwazam ze i tak nie bedzie potrzebny.Na nauke 530 w zupelnosci wystarczy.Tak jak napisal piotr V8 kozaczek
To fakt. Tylko znowu jeśli chodzi o charakterystyke silnika to 3.0 nie ma co się równać z 4.0 . -------------------- Tylko bokiem, o tak!!
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 02 October 2006 Skąd: Poznań ![]() |
ja znalazlem cos takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3846735 , i 535i juz podopno przygotowana : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3871257 ,i takie pytanie czy na swapa do 530 wystarczy sam silnik czy komputer itp?
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
User Dołączył: Thu, 18 October 2007 Skąd: malopolska ![]() |
mialem podobny dylemat
wzialem 535 bo byla polowe tansza tez sie ucze i mysle ze na poczatek jest dobra Niestety bardzo odstaje osiagami od 540iMT ktora poruszam sie nacodzien mimo ze jest gola, nie ma kata a silnik jest w stanie idealnym no i jeszcze dzwiek silnika pozdrawiam ps na pocieszenie podobno bez problemow pasuje 3,6 z emki |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
User Dołączył: Sun, 06 May 2007 Skąd: Wawa ![]() |
moim zdaniem najtansza i najlepsza opcja na poczatek jest e30 3,5..na gotowo z dobrym zawieszeniem, pasami, kublem i klatka ,mozna sie wyrobic w 10-12 tys..troche modow z przednim zawiasem i naprawde sama jedzie, tylko nie mozna jej przeszkadzac a najfajniejsze jest to, ze czesci nie brakuje,a ceny sa bardzo przystepne..a jak zabraknie mocy, to zawsze mozna wlozyc cos wiekszego..jakas M albo V8..
-------------------- ..nie pożądaj żony bliźniego swego na daremnie...
|
|
|
gość_>STAN<_* |
![]()
Post
#165
|
![]() |
udzielił bym porady zbliżnej do tej którą napisał polizei...
a tak szczerze jak ktos zadaje pytania i szuka na nie odpowiedzi to niech zerknie chociaż na pierwszą strone tematu moze tam cos znajdzie.. |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 22 May 2006 Skąd: Szczecinek ![]() |
Taa, popieram takie auto. Moja starowinka bardzo dobrze się spisała jak na pierwszy sezon
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 20 October 2007 Skąd: Wawa ![]() |
a co mi poradzicie z zawieszeniem?
chodzi mi konkretnie o negatywy, bo auto mam juz obnizone i utwrdzone, teraz przyszła pora na camber plate-y ale podobno do e36 to jest jakaś trauma dostać coś takiego... i nie wiem co robić bo duzo ludzi radził mi całą zawieche d2 czy cuś... ale ja nie mam ochoty wydawać teraz kilku tys zamiast pare stówek i przelatać całego sezonu spokojnie. |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Ja u siebie poszedlem na latwizne, zreszta nie tylko ja tak zrobilem. Pod 2 dolne sroby od McPershona mam podlozone podkladki ( ja mam 1 cm i wyszedl mi negatyw 4,5 stopnia ). Mysle ze to jest najlepsze rozwiazanie jesli nie chcesz calej zawiechy wymieniac, a juz napewno najbardziej ekonomiczne.
-------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 20 October 2007 Skąd: Wawa ![]() |
a jakie są tego skutki uboczne, dokładnie chodzi mi o to jaka jest w tym przypadku przewaga camberów na tym rozwiązaniem... czy jak tak zrobie to mi coś innego nie siądzie?
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 May 2006 Skąd: Słupsk ![]() |
prisoner, moim zdaniem masz ten sam efekt czyli negatyw, ja też mam tak zrobione auto prowadzi się o niebo lepiej. Po za wiekszym wybieraniem opon od środka nic się nie dzieje.
-------------------- BMW E???? M3 drift edition www.lysydrift.pl
|
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 20 October 2007 Skąd: Wawa ![]() |
no to spoko... od jutra czeka mnie kilka upojnych chwil w warsztacie:)
-------------------- _ _http://www.spojler.pl
POLECAM!!! |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 September 2006 Skąd: Kutno ![]() |
a macie może sposób na negatyw w e30?
-------------------- E36 318is coupe
E30 335i sedan |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
User Dołączył: Thu, 12 July 2007 ![]() |
Mam pytanie do ilu stopni najlepiej ustawić koło (badź też ile cm)? Ja mam z przodu dystanse i mogę nawet podłożyć 5cm podkładki ale to już masakryczna przesada.
|
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 27 January 2003 Skąd: warszawa ![]() |
Dżizas , przeciez macie napisane ze do okolo 1 cm. Szymon pomysl ze kolo sie na tym trzyma - jak chcesz dac 5 cm ? Fizyke mieli w szkole? ciekaw jestem tez jak u was sie sprawuje ten 1cm podkladki , troche to juz tak naciagana historia. Pamietam ze jak zakladalismy 0.5 cm to sruby "patrzyly" pod kątem.
-------------------- Kopnac to mozesz swoja starą |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("Szymon535":2xu02n4o) Mam pytanie do ilu stopni najlepiej ustawić koło (badź też ile cm)? Ja mam z przodu dystanse i mogę nawet podłożyć 5cm podkładki ale to już masakryczna przesada. ja mam 1 cm i 4,5 stopnia i mysle ze w e36 to jest optymalnie. Poza tym też mam dystans 2 cm i przy tym juz mi kolo trze o nadkole (bez dystansu opona sciaga podluznice) Zalozylem wiec na przod opony 215/45/17 i teraz jest ok. Wiekszego kata nie masz co robic bo przy pelnym wychyleniu przy 4,5 stopnia opona trzyma sie cala powierzchnia na asfalcie. Added after 2 minutes: CYTAT("Zwierzak":2xu02n4o) ciekaw jestem tez jak u was sie sprawuje ten 1cm podkladki , troche to juz tak naciagana historia. Pamietam ze jak zakladalismy 0.5 cm to sruby "patrzyly" pod kątem.
Zwierzak da sie da Musialem oczywiscie dac o 1 cm dluzsze sruby i zrobic na McPhersonie male fasolki zeby wlasnie sruby krzywo nie patrzyly. -------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
User Dołączył: Thu, 12 July 2007 ![]() |
CYTAT("Zwierzak":ovk1vobx) Dżizas , przeciez macie napisane ze do okolo 1 cm. Szymon pomysl ze kolo sie na tym trzyma - jak chcesz dac 5 cm ? Fizyke mieli w szkole? ciekaw jestem tez jak u was sie sprawuje ten 1cm podkladki , troche to juz tak naciagana historia. Pamietam ze jak zakladalismy 0.5 cm to sruby "patrzyly" pod kątem.
Mieli fizyke. A w szkole mieli Polski i czytanie ze zrozumieniem? Moje pytanie bylo skierowane o optymalne i najlepsze wychylenie do e-36. Ja mam dystanse 5cm i opony 2354017 nic mi nie trze. Dzięki Piotr za pomoc |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
Piotrek najelepiej to zrobić z zawiasu fasolową ... ?? ja nie wiem ale mi na przykład magiel się nie skończył
![]() |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 27 January 2003 Skąd: warszawa ![]() |
Nie muf tchuszom wiecą lepiej ja bym dał 2cm ale zawias nissana nie pozwala.
-------------------- Kopnac to mozesz swoja starą |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja mam teraz negatyw 7,5 stopnia z przodu i przód trzyma się jak przyklejony nawet na mokrym i Potenzach.
-------------------- Nissan 200SX S13 SR20DET
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("Porsche911":3qxx3u6v) Piotrek najelepiej to zrobić z zawiasu fasolową ... ?? ja nie wiem ale mi na przykład magiel się nie skończył ![]() Kuba magiel to mi sie wysral, bo przegiąłem z podkladkami pod drążkami, a nie od negatywu i dobrze o tym wiesz, wiec nie wiem co ten post mial udowodnic. Teraz mam poskladane to wszystko tak jak pisalem i to dziala, mozesz mi wierzyc. CYTAT("Zwierzak":3qxx3u6v) Nie muf tchuszom wiecą lepiej ja bym dał 2cm ale zawias nissana nie pozwala.
Zwierzak, a Ty to chyba nie wyspany łazisz czy jak ?? -------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:03 |