![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
CYTAT("driftking.pl":3l30nl6l) jeśli chodzi o v8 wszystko jest fajnie, tylko problemem staje się tu skrzynia biegów, 540 z manualem było kilkaset sztuk, można pasować od innych silników ale wytrzymałość nie jest najlepsza... Kilkaset? Czasem się rozglądam po Allegro i zawsze coś się trafi. Aktualnie z sześciu sztuk dwie są manualne.
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 August 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
5.0 jest ciężki jak świnia, nic normalnie prowadzącego się po zakretach z tego nie wyjdzie,
rzeczywiscie spojrzałem na allegro i są 2 naprawde ładne w manualu, może to tylko mit że powstało tego kilkaset sztuk (ok. 1900 gdzies czytałem czy jakoś tak) -------------------- klasyczny.com - we love clasSIC! cars
------------------------------------------- RAJDOWKA.pl - Giełda Rajdowa |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Orońsko ![]() |
jeśli chodzi o 540 e34 w manualu to było bodajże 797 sztuk w sedanie, i chyba 400.
Mit to raczej nie jest, np o wiele więcej było wyprodukowanych e39 540i i 740i e38 w manualu (skrzynia ta sama), a przekładka dobremu mechanikowi dużo czasu nie zajmie. Gdzieś nawet na forum było już pisane że skrzynia podejdzie z każdej V8 BMW (nawet ta 5-cio biegowa) Najłatwiej chyba sprawdzić nr. Vin, wtedy będzie wiadomo z jakim wyposażeniem auto wyszło z fabryki. |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("driftking.pl":3w1xij8g) 5.0 jest ciężki jak świnia, nic normalnie prowadzącego się po zakretach z tego nie wyjdzie,
rzeczywiscie spojrzałem na allegro i są 2 naprawde ładne w manualu, może to tylko mit że powstało tego kilkaset sztuk (ok. 1900 gdzies czytałem czy jakoś tak) fakt ze 350 bedzie sie zle prowadziła ale wiekszy rarytasik, lepsze wrazamie jak jak ktos otworzy maske a tam nie ma gdzie reki włozyc, natomias pod kontem driftingu to ciezki temat -------------------- Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III E30 325tTi |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
nie tyle źle, co raczej nie bedzie się prowadziła..., chyba ,ze w wyścigach równoległych i tylko po prostej
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
User Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Orońsko ![]() |
http://moto.allegro.pl/item222253787_bm ... i_v8_.html
Ciekawe jak to się prowadzi... Cena dość przystępna, tylko ciekawe czy nie jest to kolejny drut... |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 May 2005 Skąd: Śląsk ![]() |
CYTAT("///Kruczek///":18ky5w6n) http://moto.allegro.pl/item222253787_bmw_e30_340i_v8_.html
Ciekawe jak to się prowadzi... Cena dość przystępna, tylko ciekawe czy nie jest to kolejny drut... Moze ktoś obejrzeć tą bestię ?? -------------------- ///Freude am Fahren /// 325i QP
e36 318i limo e36 325i coupe cd nastąpił ... też Coupe |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 August 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
fajnie że to kombi, trochę większy rozstaw kół, większe obciążenie z tyły... szczerze mówiąc gdybym miał wolne 15k zł wziałbym sobie tą furę jak właśnie BMW do driftu...
-------------------- klasyczny.com - we love clasSIC! cars
------------------------------------------- RAJDOWKA.pl - Giełda Rajdowa |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Jest fajny.....
Naprawde fajny kant.... Bardzo mi sie podoba tymbardziej, ze wyglada tak niepozornie, a v8 do driftu w sam raz. -------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Hmmm, ja starałem się driftować E30 2.5l z plecakiem i powiem, że największym problemem jest się przełamać psychicznie, gdy po wybebeszeniu środka ma się za sobą tą mega wielką PUSTĄ przestrzeń - jak w Transicie
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 May 2005 Skąd: Śląsk ![]() |
oglądał ktoś bo jak na 4.0 cena dość dobra chyba że wyjdą żeźbienia pod maską .
-------------------- ///Freude am Fahren /// 325i QP
e36 318i limo e36 325i coupe cd nastąpił ... też Coupe |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Na moje oko będzie się źle prowadzić przez ciężki silnik i lekką dupę.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 February 2007 Skąd: Germany ![]() |
CYTAT("RaceboySRP":3jmxe4rm) Na moje oko będzie się źle prowadzić przez ciężki silnik i lekką dupę.
Ale M60 jest lzejszy od M30b35. gdyz ma alu. blok. Wiec powinien sie o wiele lepiej prowadzic w drifcie niz m30. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 August 2007 Skąd: Nysa ![]() |
Witam!
jestem w trakcie przygotowywania auta do tej dyscypliny. Mam BMW E30... Jakie amortyzatory polecacie? Myslalem o Bilstein B8? -------------------- "Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem..."
|
|
|
gość_>STAN<_* |
![]()
Post
#115
|
![]() |
są oki...ale najlepiej zaopatrz się w gwint jak chcesz poważnie do tej dyscypliny podejść...
zresztą co kto lubi... |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 22 May 2006 Skąd: Szczecinek ![]() |
(">STAN<":18oj86cm) są oki...ale najlepiej zaopatrz się w gwint jak chcesz poważnie do tej dyscypliny podejść...
zresztą co kto lubi... [/quote] Możesz podejść mniej "poważnie" i też nie będzie krzywdy, u siebie mam KONI i póki co sprawują się rewelacyjnie. Stan ujeżdżałeś już różne zawieszenia w drifcie, że tak autorytatywnie się wypowiadasz? Zdecydowanie polecam zestaw gumek Powerflex'a, do tego rozpórki, jakieś niskie i sztywne springi i latasz jak zły! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Pń ![]() |
A ja polecam byle co ważne ,że bedzie twardo bo o to w tym chodzi ...
-------------------- --== SRP Drift Team ==--
DRIFT CAR SPRZEDANY !!!! STR8 Team http://graphite.str8.pl/ http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk |
|
|
gość_>STAN<_* |
![]()
Post
#118
|
![]() |
[quote="Sosen":j0crtxhj] (">STAN<":j0crtxhj) są oki...ale najlepiej zaopatrz się w gwint jak chcesz poważnie do tej dyscypliny podejść...
zresztą co kto lubi... [/quote] Możesz podejść mniej "poważnie" i też nie będzie krzywdy, u siebie mam KONI i póki co sprawują się rewelacyjnie. Stan ujeżdżałeś już różne zawieszenia w drifcie, że tak autorytatywnie się wypowiadasz? Zdecydowanie polecam zestaw gumek Powerflex'a, do tego rozpórki, jakieś niskie i sztywne springi i latasz jak zły![/quote] ujezdzałem serie i zestaw KONI SPORT 1130 (bodajże tak sie nazywał)...tragedii nie było ale buda przy pracy mogła by się troszke sztywniej zachowywać. dlatego teraz mam gwint D2(a zapłaciłem za niego niewiele więcej niz za KONI SPORT 1130) |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 June 2007 Skąd: NYSA/Wrocław ![]() |
Jaka powinna być optymalna wysokość sprężyny do Bilstein'a B6 i B8. Jak sprawdzic jaki model Bilsteina posiadam? - jest tylko napis i jakis numer ale nie ma tam żadnych oznaczeń typu B6 czy b8
-------------------- BMW M235i M Performance Package D4 RACE
BMW M3 E36 Rally Edition 04 RALLY youtube.pl/ngrARTUR |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Buntingford ![]() |
czy do modelu e36 325 jedynie dyfry z e36 wchodza czy z innych rowniez?? (jesli tak to jakie?)ciezko mi znalezc szpere do e36 a dyfru raczej nie zespawam bo samochodem na codzien jezdze
-------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 02:34 |