Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Przygotowanie BMW do driftu
Tcharec
post Thu, 02 Aug 2007 - 12:54
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





CYTAT("driftking.pl":3l30nl6l)
jeśli chodzi o v8 wszystko jest fajnie, tylko problemem staje się tu skrzynia biegów, 540 z manualem było kilkaset sztuk, można pasować od innych silników ale wytrzymałość nie jest najlepsza...
Kilkaset? Czasem się rozglądam po Allegro i zawsze coś się trafi. Aktualnie z sześciu sztuk dwie są manualne.


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 02 Aug 2007 - 12:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
nierezygnuj
post Thu, 02 Aug 2007 - 18:35
Post #102


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 August 2006
Skąd: Wrocław





5.0 jest ciężki jak świnia, nic normalnie prowadzącego się po zakretach z tego nie wyjdzie,

rzeczywiscie spojrzałem na allegro i są 2 naprawde ładne w manualu, może to tylko mit że powstało tego kilkaset sztuk (ok. 1900 gdzies czytałem czy jakoś tak)


--------------------
klasyczny.com - we love clasSIC! cars
-------------------------------------------
RAJDOWKA.pl - Giełda Rajdowa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
///Kruczek///
post Thu, 02 Aug 2007 - 19:45
Post #103


User
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Orońsko





jeśli chodzi o 540 e34 w manualu to było bodajże 797 sztuk w sedanie, i chyba 400.
Mit to raczej nie jest, np o wiele więcej było wyprodukowanych e39 540i i 740i e38 w manualu (skrzynia ta sama), a przekładka dobremu mechanikowi dużo czasu nie zajmie.
Gdzieś nawet na forum było już pisane że skrzynia podejdzie z każdej V8 BMW (nawet ta 5-cio biegowa)
Najłatwiej chyba sprawdzić nr. Vin, wtedy będzie wiadomo z jakim wyposażeniem auto wyszło z fabryki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wzkurczak
post Thu, 02 Aug 2007 - 20:38
Post #104


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 May 2007
Skąd: W-wa





CYTAT("driftking.pl":3w1xij8g)
5.0 jest ciężki jak świnia, nic normalnie prowadzącego się po zakretach z tego nie wyjdzie,

rzeczywiscie spojrzałem na allegro i są 2 naprawde ładne w manualu, może to tylko mit że powstało tego kilkaset sztuk (ok. 1900 gdzies czytałem czy jakoś tak)


fakt ze 350 bedzie sie zle prowadziła ale wiekszy rarytasik, lepsze wrazamie jak jak ktos otworzy maske a tam nie ma gdzie reki włozyc, natomias pod kontem driftingu to ciezki temat


--------------------
Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III
E30 325tTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yanaki
post Thu, 02 Aug 2007 - 23:21
Post #105


Super User
Dołączył: Tue, 22 February 2005
Skąd: Warszawa





nie tyle źle, co raczej nie bedzie się prowadziła..., chyba ,ze w wyścigach równoległych i tylko po prostej


--------------------
dostałem drugą szansę :-)))...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
///Kruczek///
post Fri, 03 Aug 2007 - 11:20
Post #106


User
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Orońsko





http://moto.allegro.pl/item222253787_bm ... i_v8_.html
Ciekawe jak to się prowadzi...
Cena dość przystępna, tylko ciekawe czy nie jest to kolejny drut...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Artiv
post Fri, 03 Aug 2007 - 14:04
Post #107


Super User
Dołączył: Sun, 01 May 2005
Skąd: Śląsk





CYTAT("///Kruczek///":18ky5w6n)
http://moto.allegro.pl/item222253787_bmw_e30_340i_v8_.html
Ciekawe jak to się prowadzi...
Cena dość przystępna, tylko ciekawe czy nie jest to kolejny drut...


Moze ktoś obejrzeć tą bestię ??


--------------------
///Freude am Fahren /// 325i QP
e36 318i limo
e36 325i coupe
cd nastąpił ...
też Coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nierezygnuj
post Fri, 03 Aug 2007 - 18:00
Post #108


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 August 2006
Skąd: Wrocław





fajnie że to kombi, trochę większy rozstaw kół, większe obciążenie z tyły... szczerze mówiąc gdybym miał wolne 15k zł wziałbym sobie tą furę jak właśnie BMW do driftu...


--------------------
klasyczny.com - we love clasSIC! cars
-------------------------------------------
RAJDOWKA.pl - Giełda Rajdowa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotr328
post Sat, 04 Aug 2007 - 18:23
Post #109


Super User
Dołączył: Wed, 28 March 2007
Skąd: Poznań





Jest fajny.....
Naprawde fajny kant....
Bardzo mi sie podoba tymbardziej, ze wyglada tak niepozornie, a v8 do driftu w sam raz.


--------------------
MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Sat, 04 Aug 2007 - 19:24
Post #110


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Hmmm, ja starałem się driftować E30 2.5l z plecakiem i powiem, że największym problemem jest się przełamać psychicznie, gdy po wybebeszeniu środka ma się za sobą tą mega wielką PUSTĄ przestrzeń - jak w Transicie


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Artiv
post Sun, 05 Aug 2007 - 18:56
Post #111


Super User
Dołączył: Sun, 01 May 2005
Skąd: Śląsk





oglądał ktoś bo jak na 4.0 cena dość dobra chyba że wyjdą żeźbienia pod maską .


--------------------
///Freude am Fahren /// 325i QP
e36 318i limo
e36 325i coupe
cd nastąpił ...
też Coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Sun, 05 Aug 2007 - 21:48
Post #112


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Na moje oko będzie się źle prowadzić przez ciężki silnik i lekką dupę.


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek///M3
post Mon, 06 Aug 2007 - 15:43
Post #113


Rookie
Dołączył: Fri, 23 February 2007
Skąd: Germany





CYTAT("RaceboySRP":3jmxe4rm)
Na moje oko będzie się źle prowadzić przez ciężki silnik i lekką dupę.


Ale M60 jest lzejszy od M30b35. gdyz ma alu. blok. Wiec powinien sie o wiele lepiej prowadzic w drifcie niz m30.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
enzo327i
post Tue, 07 Aug 2007 - 20:00
Post #114


User
Dołączył: Mon, 06 August 2007
Skąd: Nysa





Witam!
jestem w trakcie przygotowywania auta do tej dyscypliny.
Mam BMW E30... Jakie amortyzatory polecacie? Myslalem o Bilstein B8?


--------------------
"Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_>STAN<_*
post Tue, 07 Aug 2007 - 21:29
Post #115









są oki...ale najlepiej zaopatrz się w gwint jak chcesz poważnie do tej dyscypliny podejść...

zresztą co kto lubi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sosen
post Tue, 07 Aug 2007 - 22:27
Post #116


Super User
Dołączył: Mon, 22 May 2006
Skąd: Szczecinek





(">STAN<":18oj86cm)
są oki...ale najlepiej zaopatrz się w gwint jak chcesz poważnie do tej dyscypliny podejść...

zresztą co kto lubi... [/quote]
Możesz podejść mniej "poważnie" i też nie będzie krzywdy, u siebie mam KONI i póki co sprawują się rewelacyjnie. Stan ujeżdżałeś już różne zawieszenia w drifcie, że tak autorytatywnie się wypowiadasz?
Zdecydowanie polecam zestaw gumek Powerflex'a, do tego rozpórki, jakieś niskie i sztywne springi i latasz jak zły!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bibi
post Tue, 07 Aug 2007 - 23:18
Post #117


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Pń





A ja polecam byle co ważne ,że bedzie twardo bo o to w tym chodzi ...


--------------------
--== SRP Drift Team ==--
DRIFT CAR SPRZEDANY !!!!
STR8 Team
http://graphite.str8.pl/
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_>STAN<_*
post Wed, 08 Aug 2007 - 05:04
Post #118









[quote="Sosen":j0crtxhj]
(">STAN<":j0crtxhj)
są oki...ale najlepiej zaopatrz się w gwint jak chcesz poważnie do tej dyscypliny podejść...

zresztą co kto lubi... [/quote]
Możesz podejść mniej "poważnie" i też nie będzie krzywdy, u siebie mam KONI i póki co sprawują się rewelacyjnie. Stan ujeżdżałeś już różne zawieszenia w drifcie, że tak autorytatywnie się wypowiadasz?
Zdecydowanie polecam zestaw gumek Powerflex'a, do tego rozpórki, jakieś niskie i sztywne springi i latasz jak zły![/quote]

ujezdzałem serie i zestaw KONI SPORT 1130 (bodajże tak sie nazywał)...tragedii nie było ale buda przy pracy mogła by się troszke sztywniej zachowywać.

dlatego teraz mam gwint D2(a zapłaciłem za niego niewiele więcej niz za KONI SPORT 1130)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ART-TEC
post Wed, 08 Aug 2007 - 08:54
Post #119


Super User
Dołączył: Sat, 16 June 2007
Skąd: NYSA/Wrocław





Jaka powinna być optymalna wysokość sprężyny do Bilstein'a B6 i B8. Jak sprawdzic jaki model Bilsteina posiadam? - jest tylko napis i jakis numer ale nie ma tam żadnych oznaczeń typu B6 czy b8


--------------------
BMW M235i M Performance Package D4 RACE
BMW M3 E36 Rally Edition 04 RALLY
youtube.pl/ngrARTUR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barwa
post Wed, 08 Aug 2007 - 18:38
Post #120


User
Dołączył: Mon, 24 October 2005
Skąd: Buntingford





czy do modelu e36 325 jedynie dyfry z e36 wchodza czy z innych rowniez?? (jesli tak to jakie?)ciezko mi znalezc szpere do e36 a dyfru raczej nie zespawam bo samochodem na codzien jezdze


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 02:34