![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
CYTAT("Faceman":3czt8j6z) Dlatego że wiem że wstawiając głupiego K & N nie dorównam Boosterowi, a na Vortech supercharger potrzebuje 3,5 tys dolarów. Wy jeździcie w niższych klasach więc łatwiej jest wam się wypowiedzieć. Lubie Modlin to wspaniała impreza, ale jak dla mnie za droga dopóki będzie tylko maxi. Trudno sie mówi
to sprzedaj w cholere to V8 i kup sobie 4 cyl -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Nitro i jazda,spojrz na czarna vette
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 May 2003 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("Faceman":2e4iz1nz) Dlatego że wiem że wstawiając głupiego K & N nie dorównam Boosterowi, a na Vortech supercharger potrzebuje 3,5 tys dolarów. Wy jeździcie w niższych klasach więc łatwiej jest wam się wypowiedzieć. Lubie Modlin to wspaniała impreza, ale jak dla mnie za droga dopóki będzie tylko maxi. Trudno sie mówi Ja chyba kolege widziałem 28 czerwca na Modlińskiej, czerwony Pontiac z dumnym napisem 5.0l na masce ? - jechalismy dłuższy czas obok siebie a ja czekałem az wcisniesz gaz do dechy... no i sie nie doczekałem wiec sie zniecierpliwiłem Jeśli tak, to analizujac twoj czas z Modlina- czeka cie duzo pracy Moze na razie przerzuć się na rower (albo diesla)- zaoszczedzisz kupe kasy na paliwie i bedzie jak znalazł na NOS i gadżety Naturalnie just kidding Aha i jeszcze: CYTAT("Michał Szulkin":2e4iz1nz) Faceman czemu takpowaznie do tego podchodzisz ?? liczysie tylko zabawa i czas. ja niestety tylko raz bawiłem sie w Profi ( ale nastepnym razempojade) weim ze znowu bede pod koniec jak i nieostatni ale pojade dla zabawy
bierz przykład z Michała, nie każdy może wygrywać (choć pewno każdy by chciał) - liczy się własnie zabawa, lekki dreszczyk emocji, niuch spalin z paliwa po 92zł / litr i jeszcze pare innych drobiazgów które życie czynią piękniejszym -------------------- Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa ![]() |
Ja też Cię widziałem naturalnie, ciemne Audi A3 TDI , Masters Tuning? Na Modlińskiej straszne doły, ja sam czekałem aż Wy wciśniecie, na światlach liczyłem na mały drag
Z silnikiem wolnossącym to nie taka łatwa sprawa, głowice, wałek, rozrząd, stroker, tylny most z blokada Eaton, wtrysk wielopunktowy to wszystko kosztuje. Ale to i tak sie zrobił OT , pytanie było czy chcemy maxi plus. PS: Kajman Vetta Grzenia to LT-1 w serii 300 km, no i super przeniesienie napędu. Moje auto to generacja wstecz raptem ponad 200 kucy ( nie wiem ile bo nie ma takiej hamowni gdzie mozna go zbadac). A mam zrobione głowice, wałek od Vette , wydech cały z kolektorami i rozrząd i dalej jest słabo. A Booster mówi że mi sie w aucie grzebać nie chce Pozdrawiam -------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 May 2003 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("Faceman":2p6takgp) Ja też Cię widziałem naturalnie, ciemne Audi A3 TDI , Masters Tuning? Na razie Masters sie tam niczego nie dotykał, jeżdze na soft wirusie z V-techu tyle że po ostatnich wyczynach silver golfa zaczynam się poważnie zastanawiać... CYTAT("Faceman":2p6takgp) Na Modlińskiej straszne doły, ja sam czekałem aż Wy wciśniecie, na światlach liczyłem na mały drag No ja w końcu pocisnąłem... CYTAT("Faceman":2p6takgp) Z silnikiem wolnossącym to nie taka łatwa sprawa, głowice, wałek, rozrząd, stroker, tylny most z blokada Eaton, wtrysk wielopunktowy to wszystko kosztuje.
Ale to i tak sie zrobił OT , pytanie było czy chcemy maxi plus. Pozdrawiam Taki motor to niemal wymarzona baza do dłubania, zwłaszcza ze szanse na to ze go trafi szlag są niewielkie. Inna sprawa to $$$ ale jak to ktoś napisał: "nieważne jak wyglada - ważne jak jezdzi" - na twoim miejscu temu motto podporządkowałbym wszystkie działania. W swoim to sobie moge najwyżej bardziej kopcącego wirusa zapodać, zmienić wydech, wywalić kata, wsadzic wieksze turbo... i skonczyc jak wspomniany silver golf Co do maxi plus to chyba nie powinienem sie wypowiadać, bo to nie moja brocha, ale chyba lepiej jest tak jak jest, za duze rozdrobnienie klas niczego dobrego nie przyniesie. Pozdrawiam -------------------- Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa ![]() |
Baza do dłubania jest wielka, bo i wielka jest pojemność, ale w naszych realiach jest ciężko, części na szrotach nie ma, teraz chce zmienić wtrusk z centralnego ( sic! ) na wielopunktowy TPI, co też nie mało kosztuje. Kolejnym problemem jest skrzynia automatyczna, która wytrzymuje seryjną moc z ledwością i trzeba ją wzmacniać, dyfer też jęczy. Co do wytrzymałości to niestety nie jest tak fajnie, seryjne tłoki nie wytrzymują dużego doładowania, mimo że stopień sprężania to jakieś 8,9:1. Kute tłoki $$$$ kute korbowody $$$$ jest ich osiem
Co do nowych diesli to jestem w szoku jak to popyla, tylko czarny dymek i już odlatują, mój brat kupuje teraz Signuma 2,2 DTI, niby tylko 125 km ale wrażenia z jazdy super, przyspiesza dobrze nawet z 4 biegu może go (brata) namówie na chiptuning Pozdrawiam -------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 ![]() |
Witam,
co do tego, czy maxi powinno być oddzielone od N20, to jestem absolutnie przekonany, że nie powinni tego robić. Skoro 'Maxi' oznacza 'najlepsze' (przynajmniej w tym kontekście) to nie ma sensu stwarzać kolejnej klasy, do tego zatytułowanej 'Najlepsze+'. Czy jedno, czy dwa doładowania, czy to podtlenek, Maxi zawsze powinny być najlepsze i najmocniejsze (tak wynika z samej nazwy, sam też tak myślę). Jeśli ktoś nie chce używać N20 albo nie ma na nie pieniędzy - proszę bardzo, jednak jego używanie nie powinno, według mnie, być zabronione w tej klasie. Jeśli ktoś ma ochotę startować w niższych klasach, to nie ma problemu - przecież i tam można porównywać swój czas z najlepszymi . Ja sam od początku nie będę startował w najlepszej klasie (a starty rozpocznę za jakieś trzy latka, kiedy samochód będę miał wystarczająco podrasowany i wyrobię sobie prawko). Pamiętjcie - nawet z brakiem funduszy można się ścigać! Pozdrawiam, BlitzZ! Import Hotties' Lover |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 27 December 2002 Skąd: Józefów/ Wawa ![]() |
Klasy nie możesz sobie wybrać, z góry zostajesz do niej przydzielony z uwagi na auto jakie posiadasz. REGULAMIN!!!
-------------------- Pontiac Firebird Formula 5,7 LS1 V8 - 500 kM
Chevrolet Nubira 2,0 Turbo - 207 kM Ford Mondeo Mk III TDCI - 115 kM |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 17 December 2002 Skąd: Łódź ![]() |
CYTAT("Faceman":1p5g1ld9) Mi chce sie grzebać w aucie nie mam tylko $$$.
No i pękł mit, podsycany swego czasu na f-body.org.pl bodajże, jak to tanio i na jakie niebotyczne moce dłubie się F-Body... K.Y. -------------------- Anung un Rama
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Kazushito Yakitaki":3q2k1rco) CYTAT("Faceman":3q2k1rco) Mi chce sie grzebać w aucie nie mam tylko $$$. No i pękł mit, podsycany swego czasu na f-body.org.pl bodajże, jak to tanio i na jakie niebotyczne moce dłubie się F-Body... K.Y. bo jest tanio, napewno taniej niż poważny tuning aut japońskich. A mity to powstają o spalaniu, kosztach ubezpieczeń i takich tam. Kończe bo zrobiłem trochę OT. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
CYTAT("mario_GTA":1za39nxz) bo jest tanio, napewno taniej niż poważny tuning aut japońskich. Wystrugacie wzrost mocy o 160% za 3000 PLN? Czy to nie jest jeszcze poważny tuning? CYTAT("mario_GTA":1za39nxz) A mity to powstają o spalaniu, kosztach ubezpieczeń i takich tam.
Mario, mity o spalaniu amerykańców to samemu mogłem rozprowadzać... owszem, na trasie 8000km do Portugalii miałem średnie spalanie poniżej 10l/100... A po mieście w Polsce ponad 25... Ubezpieczenie tanie, bo bezwypadkowość... nie jest aż tak różowo. Sorry za OT. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 14:13 |