Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Zwiększenie ET felgi
kaloh1
post Sun, 17 Jun 2007 - 21:21
Post #21


Super User
Dołączył: Sun, 31 July 2005
Skąd: Sieradz





dla mnie i tak wyglada na naciagnieta Kiedys ziomek mial zalozona zimowa opone 225 czy 235 na stalowce w scorpio, wygladalo gorzej

Wszystko poza tym zalezy od szerokosci samych opon, zalozylem na felgi 7 cali opony michelin pilot primacy 205/55 16, a pozniej pirelli p6000 215/55 R16 i te pirelli wygladaly jak balon z profilem 65 conajmniej, a roznica "tylko 1cm".


--------------------
A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm
R1 RN12 -->172KM@105Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 17 Jun 2007 - 21:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kunio
post Sun, 17 Jun 2007 - 21:27
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





a takie sobie zapodałem Wczoraj zamontowałem i wieczorem już zdążyłem dekielek zgubić na tych pier#$%^ warszawskich drogach
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4f74382637b819e.html:151b874t][/url:151b874t] [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d47abe07b458635.html:151b874t][/url:151b874t]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Sun, 17 Jun 2007 - 21:30
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





od kolegi z wroclawia z mk4? ori Ronal?


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Sun, 17 Jun 2007 - 21:32
Post #24









prezentuje sie fajnie:)
troche brewki mi nie pasuja, ale poza tym jest niezle

dzieki za pochwale.

pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunio
post Sun, 17 Jun 2007 - 21:33
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





od jakiegoś łebka z Lubina, ori Od razu czuć różnicę z przesiadki z 10" felg...
Z tymi brewkami to już tak od czasów Krystiana zostało Jednym się podoba, innym nie. Mi tak jakoś bardziej pasi z brewkami
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaloh1
post Sun, 17 Jun 2007 - 21:34
Post #26


Super User
Dołączył: Sun, 31 July 2005
Skąd: Sieradz





poza brewkami killer, no i troche tylne kolka pieja


--------------------
A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm
R1 RN12 -->172KM@105Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunio
post Sun, 17 Jun 2007 - 21:35
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





pieją tzn?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaloh1
post Sun, 17 Jun 2007 - 21:40
Post #28


Super User
Dołączył: Sun, 31 July 2005
Skąd: Sieradz





jesli przod i tyl maja to samo ET, to widocznie problemem jest szerokosc opony, bo wystaje i sam profil przez to wydaje sie dosc wysoki, chociaz to moze tylko moje spostrzezenie.
Kiedys na allegro byly identyczne felgi w wersji 2 ET20, a dwie ET30(ponoc ori taki zestaw) chcialem to do A6 wlozyc, ale w koncu dalem sobie spokoj, nawet gdzies tu zakladalem temat o tym.


--------------------
A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm
R1 RN12 -->172KM@105Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunio
post Sun, 17 Jun 2007 - 21:44
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





opona w tej chwili to 255/35. Wg aplikacji ATS do felgi 8,5 najlepsza opona to 245/35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaloh1
post Sun, 17 Jun 2007 - 21:45
Post #30


Super User
Dołączył: Sun, 31 July 2005
Skąd: Sieradz





a z przodu jaka jest?


--------------------
A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm
R1 RN12 -->172KM@105Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunio
post Sun, 17 Jun 2007 - 21:46
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





225/40 i tak jak pisalem, jest trochę naciągnięta. Z przodu to nie razi ale nie chciałbym uzyskac takiego efektu z tyłu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaloh1
post Sun, 17 Jun 2007 - 21:49
Post #32


Super User
Dołączył: Sun, 31 July 2005
Skąd: Sieradz





to tak jak mowil k-meal wloz 235, przymierz zreszta 225 na tyl i zobacz ile jej brakuje, zawsze to jakis obraz sytuacji


--------------------
A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm
R1 RN12 -->172KM@105Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javo
post Sun, 17 Jun 2007 - 22:10
Post #33


Mr Boost
Dołączył: Tue, 26 November 2002
Skąd: Warszawa





Ja mialem dokladnie ten sam problem.

Kupilem felgi 18x8.5 z ET 30 i oponami 225/40/18 i 255/35/18

Przod byl spoko, ale tyl ocieral na nierownosciach i tez nie wiedzialem co zrobic...

BYly trzy opcje:

1) zmiana na tyle na 225/40
2) zrobic wieksze ET (czyli rzezba )
3) wstawic jakies gumy w zawieszeniu zeby amor nie mial takiego skoku

Kolega mi doradzil zeby zalozyc 225 i tak tez
Kupilem 225/40 18, wsadzilem je na tyl i teraz jest git

Co prawda jak zaladuje do tylu dwie osoby, to na jakiejs hopie to przytrze ale to rzadko.

Wiec polecam ci kupic opony 225/40 18 i zobaczyc czy bedzie ok. Jak chcesz, to mam do sprzedania akurat swoje dwie sztuki. Leza to mozesz je sobie wziac i pojezdzic i sprawdzic czy jest ok.

Jak cos to lap mnie na gadu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunio
post Sun, 17 Jun 2007 - 22:33
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





no wlasnie szkoda mi pozbywac się tych GY od Ciebie bo są w zajebistym stanie Zgadamy sie na GG, chyba skorzystam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Mon, 18 Jun 2007 - 01:28
Post #35


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





Kunio a ja bym się długo nie zastanawiał i dał te felgi do przerobienia na większe ET.
Stoczyć (lub w zaleznosci od sprzętu- sfrezować) 6mm z płaszczyzny przylegania do piasty to raczej żaden problem dla wytrzymałości felgi, tym bardziej ze chodzi o tylne felgi. Dla tokarza/frezera z odpowiednim sprzętem to też nie problem- kilka może kilkanaście minut roboty na sztukę.

Pozdr


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunio
post Mon, 18 Jun 2007 - 09:39
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





i weź tu człowieku bądź mądry, jeden pisze tak drugi inaczej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mniam
post Mon, 18 Jun 2007 - 09:43
Post #37


User
Dołączył: Thu, 18 December 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("pavel":3h0jqaf5)
Kunio a ja bym się długo nie zastanawiał i dał te felgi do przerobienia na większe ET.
Stoczyć (lub w zaleznosci od sprzętu- sfrezować) 6mm z płaszczyzny przylegania do piasty to raczej żaden problem dla wytrzymałości felgi, tym bardziej ze chodzi o tylne felgi. Dla tokarza/frezera z odpowiednim sprzętem to też nie problem- kilka może kilkanaście minut roboty na sztukę.

Pozdr


to chyba zalezy od budowy felgi
bo zbierajac 6mm zbierzesz mocowanie tych felg
a przynajmniej bardzo je oslabisz
jak je pozniej przykrecisz ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunio
post Mon, 18 Jun 2007 - 09:55
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





skoro ET jest male tzn ze materialu od zew krawedzi felgi do powierzchni montazowej felgi jest duzo. Nie wydaje mi się zeby 6mm osłabiło jej konstrukcję. Problem tylko w tym ze dzwonilem jak dotąd do dwóch firm i zadna tego nie zrobi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Mon, 18 Jun 2007 - 10:02
Post #39


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





Kunio jezeli masz taką mozliwość to dla świętego spokoju dowiedz się u producenta/dystrybutora z jakim maksymalnym ET występuje ten konkretny model felgi w tym konkretnym rozmiarze jaki masz. Jezeli oferują tę felgę z ET36 lub większym to nie masz powodu do obaw. Surowa felga odlewana jest z najmniejszym możliwym ET (np 8 ), bez otworu centralnego i bez otworów na śruby mocujące. Dopiero w zależnośći od zastosowania zbiera się materiał z piasty felgi i wierci otwory. Ja zamawiając felgi do rajdówki zażyczyłem sobie ET8 i takie mi zrobili, gdybym poprosił o ET40 to też nie byłoby problemu


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunio
post Mon, 18 Jun 2007 - 10:05
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





ta felga wystepuje tez z ET 42, to wiem na 100%
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 03:40