![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 31 July 2005 Skąd: Sieradz ![]() |
dla mnie i tak wyglada na naciagnieta Kiedys ziomek mial zalozona zimowa opone 225 czy 235 na stalowce w scorpio, wygladalo gorzej
Wszystko poza tym zalezy od szerokosci samych opon, zalozylem na felgi 7 cali opony michelin pilot primacy 205/55 16, a pozniej pirelli p6000 215/55 R16 i te pirelli wygladaly jak balon z profilem 65 conajmniej, a roznica "tylko 1cm". -------------------- A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm R1 RN12 -->172KM@105Nm |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
a takie sobie zapodałem Wczoraj zamontowałem i wieczorem już zdążyłem dekielek zgubić na tych pier#$%^ warszawskich drogach
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4f74382637b819e.html:151b874t] ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
od kolegi z wroclawia z mk4? ori Ronal?
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#24
|
![]() |
prezentuje sie fajnie:)
troche brewki mi nie pasuja, ale poza tym jest niezle dzieki za pochwale. pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
od jakiegoś łebka z Lubina, ori Od razu czuć różnicę z przesiadki z 10" felg...
Z tymi brewkami to już tak od czasów Krystiana zostało Jednym się podoba, innym nie. Mi tak jakoś bardziej pasi z brewkami |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 31 July 2005 Skąd: Sieradz ![]() |
poza brewkami killer, no i troche tylne kolka pieja
-------------------- A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm R1 RN12 -->172KM@105Nm |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
pieją tzn?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 31 July 2005 Skąd: Sieradz ![]() |
jesli przod i tyl maja to samo ET, to widocznie problemem jest szerokosc opony, bo wystaje i sam profil przez to wydaje sie dosc wysoki, chociaz to moze tylko moje spostrzezenie.
Kiedys na allegro byly identyczne felgi w wersji 2 ET20, a dwie ET30(ponoc ori taki zestaw) chcialem to do A6 wlozyc, ale w koncu dalem sobie spokoj, nawet gdzies tu zakladalem temat o tym. -------------------- A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm R1 RN12 -->172KM@105Nm |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
opona w tej chwili to 255/35. Wg aplikacji ATS do felgi 8,5 najlepsza opona to 245/35
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 31 July 2005 Skąd: Sieradz ![]() |
a z przodu jaka jest?
-------------------- A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm R1 RN12 -->172KM@105Nm |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
225/40 i tak jak pisalem, jest trochę naciągnięta. Z przodu to nie razi ale nie chciałbym uzyskac takiego efektu z tyłu
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 31 July 2005 Skąd: Sieradz ![]() |
to tak jak mowil k-meal wloz 235, przymierz zreszta 225 na tyl i zobacz ile jej brakuje, zawsze to jakis obraz sytuacji
-------------------- A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm R1 RN12 -->172KM@105Nm |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja mialem dokladnie ten sam problem.
Kupilem felgi 18x8.5 z ET 30 i oponami 225/40/18 i 255/35/18 Przod byl spoko, ale tyl ocieral na nierownosciach i tez nie wiedzialem co zrobic... BYly trzy opcje: 1) zmiana na tyle na 225/40 2) zrobic wieksze ET (czyli rzezba ) 3) wstawic jakies gumy w zawieszeniu zeby amor nie mial takiego skoku Kolega mi doradzil zeby zalozyc 225 i tak tez Kupilem 225/40 18, wsadzilem je na tyl i teraz jest git Co prawda jak zaladuje do tylu dwie osoby, to na jakiejs hopie to przytrze ale to rzadko. Wiec polecam ci kupic opony 225/40 18 i zobaczyc czy bedzie ok. Jak chcesz, to mam do sprzedania akurat swoje dwie sztuki. Leza to mozesz je sobie wziac i pojezdzic i sprawdzic czy jest ok. Jak cos to lap mnie na gadu. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
no wlasnie szkoda mi pozbywac się tych GY od Ciebie bo są w zajebistym stanie Zgadamy sie na GG, chyba skorzystam
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Kunio a ja bym się długo nie zastanawiał i dał te felgi do przerobienia na większe ET.
Stoczyć (lub w zaleznosci od sprzętu- sfrezować) 6mm z płaszczyzny przylegania do piasty to raczej żaden problem dla wytrzymałości felgi, tym bardziej ze chodzi o tylne felgi. Dla tokarza/frezera z odpowiednim sprzętem to też nie problem- kilka może kilkanaście minut roboty na sztukę. Pozdr -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
i weź tu człowieku bądź mądry, jeden pisze tak drugi inaczej
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 18 December 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("pavel":3h0jqaf5) Kunio a ja bym się długo nie zastanawiał i dał te felgi do przerobienia na większe ET.
Stoczyć (lub w zaleznosci od sprzętu- sfrezować) 6mm z płaszczyzny przylegania do piasty to raczej żaden problem dla wytrzymałości felgi, tym bardziej ze chodzi o tylne felgi. Dla tokarza/frezera z odpowiednim sprzętem to też nie problem- kilka może kilkanaście minut roboty na sztukę. Pozdr to chyba zalezy od budowy felgi bo zbierajac 6mm zbierzesz mocowanie tych felg a przynajmniej bardzo je oslabisz jak je pozniej przykrecisz ? |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
skoro ET jest male tzn ze materialu od zew krawedzi felgi do powierzchni montazowej felgi jest duzo. Nie wydaje mi się zeby 6mm osłabiło jej konstrukcję. Problem tylko w tym ze dzwonilem jak dotąd do dwóch firm i zadna tego nie zrobi
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Kunio jezeli masz taką mozliwość to dla świętego spokoju dowiedz się u producenta/dystrybutora z jakim maksymalnym ET występuje ten konkretny model felgi w tym konkretnym rozmiarze jaki masz. Jezeli oferują tę felgę z ET36 lub większym to nie masz powodu do obaw. Surowa felga odlewana jest z najmniejszym możliwym ET (np 8 ), bez otworu centralnego i bez otworów na śruby mocujące. Dopiero w zależnośći od zastosowania zbiera się materiał z piasty felgi i wierci otwory. Ja zamawiając felgi do rajdówki zażyczyłem sobie ET8 i takie mi zrobili, gdybym poprosił o ET40 to też nie byłoby problemu
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
ta felga wystepuje tez z ET 42, to wiem na 100%
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 03:40 |