Wymiary FMIC do 1.8T |
Wymiary FMIC do 1.8T |
Fri, 15 Jun 2007 - 10:37
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ |
jakie wymiary powinnen miec FMIC? Narazie planuję okolice 250KM. Moc docelowa to coś ok 270-280KM jeśli turbina da radę oczywiście
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 15 Jun 2007 - 10:37
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 15 Jun 2007 - 12:04
Post
#2
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa |
20" x 6-8" x 2-3"
Tylko prosze nie wstawiaj core z Iveco, tylko kup dobry core typu Bar & Plate np. Garreta. Dużo lepszy flow, mniejszy pressure drop, większa efektywność. Koszt ok 300$. Rury dorobisz w Eltecu. Aktualnie jest Group Buy na fajny FMIC Raceteca na Audizine za 775$: http://www.supremepowerparts.com/applic ... rcooler_B5 -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
Fri, 15 Jun 2007 - 12:16
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ |
planowalem robic FMIC pod wymiar i orurowanie u Wojtka. Elb, Ty kupujesz ten zestaw?
|
|
|
Fri, 15 Jun 2007 - 15:47
Post
#4
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... |
Ja miałem u siebie z EVO. Jest zajebiście sprawny jak się pewnie orientujesz.
W razie co mam na sprzedaż jeden taki.... -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
Fri, 15 Jun 2007 - 16:25
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ |
nie wiem czy nie za duzy jak na moje oczekiwania Moze byc tak samo jak z wlozeniem wiekszego do EVO - zbyt niskie cisnienie. Po zmienie na seryjny auto od razu zaczelo dmuchac 1.9 a przez wiekszy i "niby lepszy" IC dmuchalo max 1.7
|
|
|
Fri, 15 Jun 2007 - 16:55
Post
#6
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz |
CYTAT("Kunio":3dq99sgz) Po zmienie na seryjny auto od razu zaczelo dmuchac 1.9 a przez wiekszy i "niby lepszy" IC dmuchalo max 1.7
...hehe a całkiem bez IC dmuchałoby pewnie z 2.5 tylko, ze bardzo goracego powietrza, którego masa byłaby być może mniejsza niż 1.7 zimnego Kunio, o lekcjach fizy juz kiedys rozmawialismy na gg Schłodzonego gazu zmiesci sie w jednostce objętosci więcej niz gorącego. Po to m.in. (oprócz ryzyka stuków) stosuje sie IC aby maksymalnie ochłodzić powietrze za turbo aby w jednostce czasu i objętości dostarczyć do komory spalania jak największą masę tlenu a nie ciśnienie pozdr -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
Fri, 15 Jun 2007 - 17:31
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa |
http://www.nissens.dk/uk/index.htm ja mam tej firmy i wszystko jest ok. Bullit slyszalem ze evo niezle zamiata tylko sprzeglo sie skonczylo
-------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
Sat, 16 Jun 2007 - 13:37
Post
#8
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... |
Jakie sprzęgło? Sprężynka wypadła zasrana jedna
6 godzin później była już na miejscu. Nie rozumiem za bardzo o co Ci chodzi i jak dwutarczowy Exeedy może się skończyć od circa 500 newtonów. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
Sat, 16 Jun 2007 - 15:30
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa |
nie wiedzialem ze siedzi exteedy a tak odreagowywuje to ze to auto mialo byc moje x przed kupnem gs-a. pozdro
-------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
Sat, 16 Jun 2007 - 16:35
Post
#10
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... |
Hmmm... Spoko. Każde auto ma swoją bolączke. Evo najwyraźniej ma spręzynkę pomiędzy łapą a dociskiem...
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
Mon, 18 Jun 2007 - 16:00
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ |
Bullitt, mam już IC od EVO, okazja, że nie mogłem nie skorzystać Jednak mam dylemat bo jak wiadomo FMIC od evo jest dość spore jak na moje Audi i nie wiem czy ciąć zderzak w miejscu rejestracji, czy zostawić FMIC zasłonięte w połowie przez zderzak? Nie bardzo widzi mi się takie psucie wyglądu auta Jakieś negatywne skutki może dać drugie rozwiązanie? No i jak bedzie z lagiem przy FMIC tych wymiarów?
|
|
|
Mon, 18 Jun 2007 - 17:36
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa |
Kunio komu znowu zes w *** wymontowal ic co przyznaj sie. Biedni klienci mysla ze maja turbo ic a tu prosze . Kunio troche duzy ten ic jak do 200 koni boje sie ze za duzy. Jesli chodzi o ciecie zderzaka to bym go nie cial nic mu nie bedzie jak troche sie przysloni. najwyzej podetnij pod rej zeby nawiewalo powietrze i juz. Kunio a co ty za suszarke tam wsadzasz chlopaku ze plaujesz 280 hmm ? mow tu nam migusiem
|
|
|
Mon, 18 Jun 2007 - 19:38
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR |
No co ty nie wiesz?? Przecież K16 jest po dwudziestej czwartej regeneracji i już prawie nic oleju nie cieknie
Kunio bez cięcia belki się nie obejdzie. |
|
|
Mon, 18 Jun 2007 - 20:04
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Warszawa |
Z K16 o 280 mozna chyba pomazyc ja na niej mialem 220 przy 1.2 bara wiec chybas bedzie ciezko z niejcos wydmuchac
-------------------- WWW.SPORTMILE.PL - TUNING SERVICE
WWW.CARMILE.PL - PREMIUM AND EXOTIC CARS SERVICE / BLACHARSTWO LAKIERNICTWO / PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE AUT DO SPORTU ADRENALINE MOTORSPORT WARSAW OUR HOBBY |
|
|
Mon, 18 Jun 2007 - 21:03
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA |
220km to mu teraz dmucha na bank - ostatnio miałem przyjemność przekonać się na własnej skórze...
doładowanie ~1.0 -------------------- 2.0t
|
|
|
Mon, 18 Jun 2007 - 21:35
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ |
Adas to coś Ci to kulało bo ponad rok temu jak hamowałem auto, wyszlo 223KM na 1bara
Teraz doszedl wydech i w nast tyg FMIC poziu - cierpliwość popłaca - koncu baty dostałeś |
|
|
Mon, 18 Jun 2007 - 21:57
Post
#17
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... |
Zakładanie IC od EVo tak żeby widoczna była tylko 1/3 jest imo bez sensu. Lepiej jest juz zrobić jakiś mniejszy ale dopasowany- szczególnie, że nie celujesz w jakies ogromne moce. Mniejszy IC będzie miał zalety- np mniejszy lag. Zastanów się.
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
Mon, 18 Jun 2007 - 22:06
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ |
nie tak do konca 1/3. W przypadku zderzaka od S4, polowa IC bedzie zasłonięta przez tablicę. A z tym lagiem to kwestia sporna - nie upewnię się póki nie założe
|
|
|
Tue, 19 Jun 2007 - 20:58
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ |
no i decyzja zapadla - przerabiam IC od EVO. Skróci się go z wysokości z 10cm i bedzie dobrze Lepszego FMIC niz te od evo i tak nie znajdę a z tymi customowymi to roznie bywa
|
|
|
Tue, 19 Jun 2007 - 23:41
Post
#20
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... |
O pfuck!!! Znaczy się chcesz zniszczyć zajebiście policzony i zaprojektowany do sportu IC?
BTW to przynajmniej sie wymienmy tymi IC jak już chcesz skracać. Mój ma zgięte lamelki własnie na tych górnych 5 cm... Skoro i tak to wycinasz... to może?... Będę w poniedziałek back in town... przemyśl.. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 04:39 |