![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 22 April 2007 Skąd: brzeg ![]() |
witam wsadzilem m30b35 do e-30 instalacja z m20b25, mam problem z podloczeniem teo nie umiem przetlumaczyc opisów z e30.de na polski prosze pomuzcie
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 October 2007 Skąd: rybnik ![]() |
i co po problemie ja właśnie jestem w trakcie swapa i doskwiera mnie ten sam problem mozesz mi jakoś poradzić
mam problem z elektryką tzn wszystkie połączenia generalnie to najbardziej chodzi mi jak podłączyć port ten okrągły z skrzynki bezpieczników wraz z wiązką silnika i komputera jeśli miałby ktoś taki schemat lub znałby ktoś osobe która to robiuła był bym wdzięczny aha orginalny silnik to m20b20 z kopułką w bloku wąska lampa z góry dziękuje aha i pytanie z innej beczki czy wał z e36 badź z e34 jest ten sam co wał z e32 3,5 litra?? bo troszke inne mam mocowanie wału do skrzyni i musze wał przełożyć i nie wiem czy pasuje z vanosa np |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
co chcecie wiedzieć to wam powiem tylko znajde rozpiske i ważne który rok autka pozdro ja mam to za sobą piszcie ja jak znajde to powiem mam w garażu w tygodniu postaram się podlecieć to wam napisze co i jak bo to dosłownie 5 kabelków trzeba i one mogą różnić sie kolorami a reszta po kolorach pozdro
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 October 2007 Skąd: rybnik ![]() |
właśnie jabardziej o te kabelki mi chodzi i zauważyłem ze zaraz obok wtyczki kompa są wyprowadzone dwie wtyczki na przekaźniki co tam mają być za przekaźniki?? i czy reszta przekaźnikó podejdzie moja bunia jest z 87roku i miałą silnik m20b20 z kopułką w bloku silnika a nie w głowicy
a i jaką chłodnice zastosować i jaki wiatrak |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 16 September 2007 Skąd: inąd ![]() |
kolego,co do chłodnicy to od 324 td E30 w zupełności wystarczy jest dużo wieksza.Koszt nowej to od 280-330 złociszy.Co do wiatraka to proponuje wiatrak klimy od E32/34 lub tez opel senator,jest to tańsza opcja. Możesz też zastosować inny wentylatorek o średnicy 40cm,ale nie grubszy niz 10 cm,bo jest troche ciasno w komorze,ale "szukaj" na forum było o tym swapie sporo ciekawostek
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
kurcze zapomniałem o tej rozpisce tam jest przekażnik od pompy paliwa i przekażnik od wtrysku, wentylator się montuje przed chłodnicąi nie ma problemu e-34 klima ja miałem od klimy od sprintera ale jest drogi a co przekażników to tyle jak ich nie będzie to nie zapali auto jak mi zrobisz zdjęcie z kolorami kabli jakie dochodzą do nich to ci powiem który jest od czego ja sam zrobiłem swapa
Pozdro jak coś to pytaj |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 02 April 2006 Skąd: Olkusz ![]() |
witam koledzy,mam pytanie odnosnie swupa m20 2.5 na m30 3.5,posiadam 2 auta na chodzie 325 i 535 i chce przelozyc silniki z jednego do drugiego i tu nasuwa pytanie co musze przelozyc zeby nie miec za duzo klopotu..pzdr
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Takie przekładki masz opisane właśnie na e30.de:
http://www.e30.de/335i.htm http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 120/00.htm http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 063/00.htm http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01338.htm http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00915.htm -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 06:32 |