![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Sun, 12 April 2009 ![]() |
no toja odswieze tego kotleta pomoich wymyslach i licznych telefonach do rav-a
![]() moje pytanie czy juz w polsce ktos to poskladal (napewno tak) wiec pytania sa nastepujace tak jak rav mipowiedzial konieczne przerobki to : 1 kolo zamachowe od c20ne 2 zrobienie 2 dodatkowych naciec na zawory na kazdym tloku a reszta to podobno pasuje od mojego c20xe a moje pytanie to co z rozrzadem ?? od c20xe Zostaje ? i jesli ktos tojuz robil tojaki byl efekt takiej podmianki najlepiej w PS jesli dobrze pujdzie to jest duza szansa ze na weekend majowy bedzie to juz jezdzic wiec bedzie vectra 2000 z 2,2 ![]() pozdrawiam yten (czyt. badred) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 24 May 2007 Skąd: Whitestock ![]() |
Jak pisalem z tym klientem do ktorego Ci dalem namiar na PW <rich@grosswimm.de> to zeby zlozyc ten silniczek na bloku z Sintry i glowicy z NE/SEH trzeba bylo rozrzad zlozyc z dwoch roznych
![]() Mozna tez pogooglowac z nickiem klienta <rich> i Oplem 2.2 ![]() -------------------- Soda Cleaning System
_http://sodujemy.pl |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Sun, 12 April 2009 ![]() |
z niemcem sie nie kontaktowalem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() chyba trzeba by zalozyc temat osobny iopisac dokladnieco i jak a najlepsze jest to ze z kazda chwila koszty rosna ale to szczegol najwazniejszy jest efekt a po dotarciu jade na chgamownie wiec bedzie czarno na bialym jak narazie koszty nie przekroczyly 1000zl pozdrawiam yten (czyt. badred) |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
to jelsi blok od x22 bedzie wyzszy od c20 to nie zapomnij jeszcze o reg kolkach rozrzadu
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Sun, 12 April 2009 ![]() |
porszak blok od x22 nie jest wyzszy jest taki sa a roznica jest wal koebowy i skok tloka tylko
![]() dzis koszty dobily do 1700zl a nagorsze w c20xe scialo mi klin na wale i pogiolem wszystkie 16 zaworow wiec koszty wzrosna ale mysle ze w 3000zl sie zamkne nie wyminiajac szklanek (50zl sztuka) potem szczegolowo napisze co i ile kosztowalo ![]() napiszczie tylko w jakim dziale mam zalozyc temat i tam pokolei zdjecia i opis how to ![]() pozdrawiam yten (czytaj badred) |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Czy długość korbowodów w x22xe i c20xe jest taka sama ? Czy można założyć kute korbowody dedykowane pod silnik c20xe do x22xe ?
-------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 September 2003 Skąd: Łódź ![]() |
Czy długość korbowodów w x22xe i c20xe jest taka sama ? Czy można założyć kute korbowody dedykowane pod silnik c20xe do x22xe ? nie te od x22 sa dluzsze -------------------- ------------------------------------------------------------------------------
sportexhaust.pl Układy wydechowe i dolotowe ze stali nierdzewnej |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:04 |