![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 03 February 2004 Skąd: Kraków ![]() |
Witam!
Na prośbe Daniela wrzucam wynik z hamowni. Dzisiaj wracając z Wrocławia zahaczył o hamownie MAHA w Gliwicach. Mimo potwornego gorąca na hali (grubo ponad 30 stopni) wynik przerósł oczekiwnia właściciela ![]() ![]() Modyfikacje: - pierwszy w Polsce swap silnika 2.5TDI R5 z VW T5 136KM, - intercooler i orurowanie - TTC, - kolektor by MG (podziekowania Michałowi), - BIG Turbo VNT by TTC , - oprogramowanie Daniel TTC, - podziękowania Mastersowi za udzieloną pomoc z kompem, - oraz podziękowania Dominikowi który zadbał o całą mechaniczną strone projektu. Silnik został zestrojony na seryjnych pompkach (podobno wydajność ich do ok 220 koni ) W planach osiągniecie 3xx KM tym bardziej ze juz przygotowanych jest kilka poprawek -------------------- Calibra Turbo 4x4 C20LET 420PS/550NM sterowanie Bosch Motronic 2.7 Rzemiosło garażowe.
0-260 autobahn Berlin : https://www.youtube.com/watch?v=pDfdGR6VtcQ |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
wynik ladny ale w malym zakresie obrotow. max moment przy 3200 a kreci sie do ilu 4500 ??
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Kiedys obstawialem 300km i 600Nm , malo sie pomylilem , bardzo ladnie wyszlo , ciekawe jakie odejscie ma seacik od 100 do 150
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 03 February 2004 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("DeviLL":3t3g3n37) Kiedys obstawialem 300km i 600Nm , malo sie pomylilem , bardzo ladnie wyszlo , ciekawe jakie odejscie ma seacik od 100 do 150
[url=http://mail.strefa.pl/martini/seat/seat100-200.mp4:3t3g3n37]100-200[/url:3t3g3n37] -------------------- Calibra Turbo 4x4 C20LET 420PS/550NM sterowanie Bosch Motronic 2.7 Rzemiosło garażowe.
0-260 autobahn Berlin : https://www.youtube.com/watch?v=pDfdGR6VtcQ |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 November 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("Kunio":g4xzszrr) wynik ladny ale w malym zakresie obrotow. max moment przy 3200 a kreci sie do ilu 4500 ??
Po pierwsze, z tego, co wiem, w tak wysokiej temperaturze troszkę zagotował się coolerek Zaczęło się robić coraz goręcej, więc pomiar wyżej nie miał nawet sensu. Po drugie, to diesel , a w dodatku specyficzna konstrukcja R5. Przy "normalniejszych" temperaturach ten silniczek kręci się jednak znacznie wyżej. Poza tym po tych 4krpm moc jakoś drastycznie nie spada Moim zdaniem nie ma się do czego przyczepić Gratuluję Daniel -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 18 April 2004 Skąd: z nienacka :) ![]() |
CYTAT("Martini":1w3l9a2w) CYTAT("DeviLL":1w3l9a2w) Kiedys obstawialem 300km i 600Nm , malo sie pomylilem , bardzo ladnie wyszlo , ciekawe jakie odejscie ma seacik od 100 do 150 [url=http://mail.strefa.pl/martini/seat/seat100-200.mp4:1w3l9a2w]100-200[/url:1w3l9a2w] +200kg na pokladzie -------------------- X20XEV 168KM 206Nm
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Gratulacje!!chyle teraz czoła,tylko cos mi tu nie gra z tymi pompkami:) za dużó majacych o tym pojecie ludzi mówi zę sie nie da na seriach tego wyniku zrobic:),ale skoro faktycznie jest to gratki
-------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 03 April 2005 Skąd: Kraków ![]() |
bardzo ładny wynik
-------------------- 2XXPS, 4XXNm - powered by COMPSPORT...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Gratulacje, pewnie jakby troche wyzej go zakrecił to i moc by inna troche wyszła troche LAGa widze ale to pewnie przez to wielkie turbo SUper wynik i nie dziwne czemu auto zapierdala.
-------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 26 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
laga???
350nM przy 2000 obr/min i 400nM przy 2500 obr/min jak dla mnie poprostu super charakterystyka, mam nadzieje, że popracujecie jeszcze nad górą, bo nie ukrywam, że fajnie było by zopbaczyć 3XX przy jakiś 4200. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("luki-TDI":q7orszbo) Gratulacje, pewnie jakby troche wyzej go zakrecił to i moc by inna troche wyszła troche LAGa widze ale to pewnie przez to wielkie turbo SUper wynik i nie dziwne czemu auto zapierdala.
U mnie kiedys była identyczna charakterystyka na 212 KM i nie było laga,problem w tym ze te nowe ed16 maja duzó limiterów,a po drugie pewnie wyzej wtryski juz nie domaja,oczywiscie osobna kwestia jest to ze wałek jest seryjny,nie zapominajmy ze to jest blizniacza konstrukcja do naszych poczciwych 1,9,wiec sami wiecie co dawał wałek:) -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
CYTAT("RUfi":14n3a84m) laga???
350nM przy 2000 obr/min i 400nM przy 2500 obr/min jak dla mnie poprostu super charakterystyka, mam nadzieje, że popracujecie jeszcze nad górą, bo nie ukrywam, że fajnie było by zopbaczyć 3XX przy jakiś 4200. Chodziło mi o to że silniczki z wiekszą pojemnością jak 2,5-150km czy 3,0TDI miały dużo lepszy dół. -------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Gratuluje. Bardzo ładny wynik
-------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Gdansk ![]() |
Jestem pod wrazeniem wielkie GRATULACJE !!
-------------------- TUNE-UP - Tuning Serwis Gdansk
AUTOHOLICY - Nowy kanał moto na YouTube |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
280KM - ładna moc, nie ma co. Ciekawe na ile kalkulacja temperaturowa hamowni (hamownia dodała 15KM ze względu na wysoka temp powietrza zasysanego) jest zgodna z rzeczywistościa i ile KM wyszło by przy 20'C.
-------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#16
|
![]() |
Sadzisz ze normowanie wzgledem warunkow atmo szwankuje u mahy ? Zupelnie inna rzecza sa spadki momentu obrotowego wynikajace z ogranicznika temp.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie sądzę, że szwankuje, tylko jest ona obliczona dla auta N/A. Tam można prosto obliczyć ile auto zyskuje/traci przy zmianach temperatury.
W aucie turbo trzba wziąć również pod uwagę efektywność IC, a ta wcale nie jest liniowa. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 03 February 2004 Skąd: Kraków ![]() |
Wklejam najnowszy wykres po całodziennym strojeniu auta na hamowni. To już niestety maksimum ile mozna wyciągnąć na tym setupie. 285 KM; 591 NM. W planach następny stage. ( trzeba bedzie to i owo pogrzebac mechanicznie w silniku)
![]() -------------------- Calibra Turbo 4x4 C20LET 420PS/550NM sterowanie Bosch Motronic 2.7 Rzemiosło garażowe.
0-260 autobahn Berlin : https://www.youtube.com/watch?v=pDfdGR6VtcQ |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Troche niższe temperatury przy pomiarach były ale jak widać b. znacząco nie wpłynęło na pomiary
Z ciekawości na takim etapie modyfikacji na jakim poziomie oscyluje spalanie ? Rozumiem, że jak na 2.5 musi swoje spalic, ale trudno mieć lekką noge za kółkiem.... -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Pięknie chodzi 5-cylindrów(chociaż wg.mnie starsze 2,5TDi na pompie chodziły bardziej rasowo),banan musi byc.Duże problemy z trakcją?Bo domniemam,że napęd na przód.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 01:22 |