Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Closed TopicStart new topic
> TTC SEAT TOLEDO 2.5TDI-R5 (wykres)
Martini
post Mon, 28 May 2007 - 21:43
Post #1


User
Dołączył: Tue, 03 February 2004
Skąd: Kraków





Witam!
Na prośbe Daniela wrzucam wynik z hamowni. Dzisiaj wracając z Wrocławia zahaczył o hamownie MAHA w Gliwicach. Mimo potwornego gorąca na hali (grubo ponad 30 stopni) wynik przerósł oczekiwnia właściciela






Modyfikacje:

- pierwszy w Polsce swap silnika 2.5TDI R5 z VW T5 136KM,
- intercooler i orurowanie - TTC,
- kolektor by MG (podziekowania Michałowi),
- BIG Turbo VNT by TTC ,
- oprogramowanie Daniel TTC,
- podziękowania Mastersowi za udzieloną pomoc z kompem,
- oraz podziękowania Dominikowi który zadbał o całą mechaniczną strone projektu.

Silnik został zestrojony na seryjnych pompkach (podobno wydajność ich do ok 220 koni )
W planach osiągniecie 3xx KM tym bardziej ze juz przygotowanych jest kilka poprawek


--------------------
Calibra Turbo 4x4 C20LET 420PS/550NM sterowanie Bosch Motronic 2.7 Rzemiosło garażowe.
0-260 autobahn Berlin : https://www.youtube.com/watch?v=pDfdGR6VtcQ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 28 May 2007 - 21:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kunio
post Mon, 28 May 2007 - 21:49
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





wynik ladny ale w malym zakresie obrotow. max moment przy 3200 a kreci sie do ilu 4500 ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Mon, 28 May 2007 - 22:08
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Kiedys obstawialem 300km i 600Nm , malo sie pomylilem , bardzo ladnie wyszlo , ciekawe jakie odejscie ma seacik od 100 do 150


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Martini
post Mon, 28 May 2007 - 22:27
Post #4


User
Dołączył: Tue, 03 February 2004
Skąd: Kraków





CYTAT("DeviLL":3t3g3n37)
Kiedys obstawialem 300km i 600Nm , malo sie pomylilem , bardzo ladnie wyszlo , ciekawe jakie odejscie ma seacik od 100 do 150


[url=http://mail.strefa.pl/martini/seat/seat100-200.mp4:3t3g3n37]100-200[/url:3t3g3n37]


--------------------
Calibra Turbo 4x4 C20LET 420PS/550NM sterowanie Bosch Motronic 2.7 Rzemiosło garażowe.
0-260 autobahn Berlin : https://www.youtube.com/watch?v=pDfdGR6VtcQ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Velocity
post Mon, 28 May 2007 - 22:45
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 November 2004
Skąd: Wrocław





CYTAT("Kunio":g4xzszrr)
wynik ladny ale w malym zakresie obrotow. max moment przy 3200 a kreci sie do ilu 4500 ??


Po pierwsze, z tego, co wiem, w tak wysokiej temperaturze troszkę zagotował się coolerek Zaczęło się robić coraz goręcej, więc pomiar wyżej nie miał nawet sensu.
Po drugie, to diesel , a w dodatku specyficzna konstrukcja R5. Przy "normalniejszych" temperaturach ten silniczek kręci się jednak znacznie wyżej. Poza tym po tych 4krpm moc jakoś drastycznie nie spada

Moim zdaniem nie ma się do czego przyczepić
Gratuluję Daniel


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dtox
post Mon, 28 May 2007 - 23:10
Post #6


User
Dołączył: Sun, 18 April 2004
Skąd: z nienacka :)





CYTAT("Martini":1w3l9a2w)
CYTAT("DeviLL":1w3l9a2w)
Kiedys obstawialem 300km i 600Nm , malo sie pomylilem , bardzo ladnie wyszlo , ciekawe jakie odejscie ma seacik od 100 do 150


[url=http://mail.strefa.pl/martini/seat/seat100-200.mp4:1w3l9a2w]100-200[/url:1w3l9a2w]


+200kg na pokladzie


--------------------
X20XEV 168KM 206Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Tue, 29 May 2007 - 00:03
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





Gratulacje!!chyle teraz czoła,tylko cos mi tu nie gra z tymi pompkami:) za dużó majacych o tym pojecie ludzi mówi zę sie nie da na seriach tego wyniku zrobic:),ale skoro faktycznie jest to gratki


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arturoo
post Tue, 29 May 2007 - 00:24
Post #8


User
Dołączył: Sun, 03 April 2005
Skąd: Kraków





bardzo ładny wynik


--------------------
2XXPS, 4XXNm - powered by COMPSPORT...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Tue, 29 May 2007 - 07:09
Post #9


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





Gratulacje, pewnie jakby troche wyzej go zakrecił to i moc by inna troche wyszła troche LAGa widze ale to pewnie przez to wielkie turbo SUper wynik i nie dziwne czemu auto zapierdala.


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUfi
post Tue, 29 May 2007 - 07:21
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 26 October 2002
Skąd: WWA





laga???

350nM przy 2000 obr/min i 400nM przy 2500 obr/min

jak dla mnie poprostu super charakterystyka, mam nadzieje, że popracujecie jeszcze nad górą, bo nie ukrywam, że fajnie było by zopbaczyć 3XX przy jakiś 4200.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Tue, 29 May 2007 - 07:45
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT("luki-TDI":q7orszbo)
Gratulacje, pewnie jakby troche wyzej go zakrecił to i moc by inna troche wyszła troche LAGa widze ale to pewnie przez to wielkie turbo SUper wynik i nie dziwne czemu auto zapierdala.


U mnie kiedys była identyczna charakterystyka na 212 KM i nie było laga,problem w tym ze te nowe ed16 maja duzó limiterów,a po drugie pewnie wyzej wtryski juz nie domaja,oczywiscie osobna kwestia jest to ze wałek jest seryjny,nie zapominajmy ze to jest blizniacza konstrukcja do naszych poczciwych 1,9,wiec sami wiecie co dawał wałek:)


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Tue, 29 May 2007 - 07:59
Post #12


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





CYTAT("RUfi":14n3a84m)
laga???

350nM przy 2000 obr/min i 400nM przy 2500 obr/min

jak dla mnie poprostu super charakterystyka, mam nadzieje, że popracujecie jeszcze nad górą, bo nie ukrywam, że fajnie było by zopbaczyć 3XX przy jakiś 4200.


Chodziło mi o to że silniczki z wiekszą pojemnością jak 2,5-150km czy 3,0TDI miały dużo lepszy dół.


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Tue, 29 May 2007 - 09:47
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Gratuluje. Bardzo ładny wynik


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob-555
post Tue, 29 May 2007 - 10:53
Post #14


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Gdansk





Jestem pod wrazeniem wielkie GRATULACJE !!


--------------------
TUNE-UP - Tuning Serwis Gdansk

AUTOHOLICY - Nowy kanał moto na YouTube
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Tue, 29 May 2007 - 13:49
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





280KM - ładna moc, nie ma co. Ciekawe na ile kalkulacja temperaturowa hamowni (hamownia dodała 15KM ze względu na wysoka temp powietrza zasysanego) jest zgodna z rzeczywistościa i ile KM wyszło by przy 20'C.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Tue, 29 May 2007 - 14:58
Post #16









Sadzisz ze normowanie wzgledem warunkow atmo szwankuje u mahy ? Zupelnie inna rzecza sa spadki momentu obrotowego wynikajace z ogranicznika temp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Tue, 29 May 2007 - 15:09
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Nie sądzę, że szwankuje, tylko jest ona obliczona dla auta N/A. Tam można prosto obliczyć ile auto zyskuje/traci przy zmianach temperatury.

W aucie turbo trzba wziąć również pod uwagę efektywność IC, a ta wcale nie jest liniowa.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Martini
post Thu, 31 May 2007 - 13:43
Post #18


User
Dołączył: Tue, 03 February 2004
Skąd: Kraków





Wklejam najnowszy wykres po całodziennym strojeniu auta na hamowni. To już niestety maksimum ile mozna wyciągnąć na tym setupie. 285 KM; 591 NM. W planach następny stage. ( trzeba bedzie to i owo pogrzebac mechanicznie w silniku)



--------------------
Calibra Turbo 4x4 C20LET 420PS/550NM sterowanie Bosch Motronic 2.7 Rzemiosło garażowe.
0-260 autobahn Berlin : https://www.youtube.com/watch?v=pDfdGR6VtcQ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Thu, 31 May 2007 - 16:09
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





Troche niższe temperatury przy pomiarach były ale jak widać b. znacząco nie wpłynęło na pomiary
Z ciekawości na takim etapie modyfikacji na jakim poziomie oscyluje spalanie ? Rozumiem, że jak na 2.5 musi swoje spalic, ale trudno mieć lekką noge za kółkiem....


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Thu, 31 May 2007 - 16:50
Post #20


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





Pięknie chodzi 5-cylindrów(chociaż wg.mnie starsze 2,5TDi na pompie chodziły bardziej rasowo),banan musi byc.Duże problemy z trakcją?Bo domniemam,że napęd na przód.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 01:22