![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Wed, 04 April 2007 ![]() |
tak tylko jestem ciekaw jak możliwe jest wsadzenie tłoków przy pasowaniu 0,01mm :]
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
CYTAT("KFerrari":2151ykk3) tak tylko jestem ciekaw jak możliwe jest wsadzenie tłoków przy pasowaniu 0,01mm :] a wogóle widziałeś kiedyś zwymiarowany tłok wiesz gdzie jest ta średnica z pasowaniem 0,01
ps. takie pasowania to widziałem w silnikach modelarskich a nie samochodowych |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
wg servisowki opla luz tloka w cylindrze dla silnika 1.6, 1.4 fabryczny 0.02, naprawczy 0.01-0.03
Ferrari czy kiedys wymiarowales/ogladales dokladnie tlok, razem z przekrojami, probowales pozniej go wlozyc w otwor przy luzie 1 czy 4 setek?? -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Wed, 04 April 2007 ![]() |
widziałem widziałem :] ale tak przy okazji zapytam się, jak to jest jeśli silnik składasz na pasowaniu np. 2 setki to jak sie ma potem sprawa z docieraniem, może iść pod obciążenie czy trzeba sie bać, że spuchnie powiedzmy, że ciśn. oleju jest gitara
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
docierasz tak jak sie dociera, albo tak jak chcesz, az tyle nie spuchnie bo fabryka sie zabezpieczyla przed idiotami na pewno
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Wed, 04 April 2007 ![]() |
hehe fabryka jak fabryka, a co jeśli składasz na własną rękę wkońcu jak wrzucasz nowe tłoki albo robisz rozwiert to już od fabryki się robi daleko
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
CYTAT("KFerrari":q8rdq7rs) ale tak przy okazji zapytam się, jak to jest jeśli silnik składasz na pasowaniu np. 2 setki to jak sie ma potem sprawa z docieraniem, może iść pod obciążenie czy trzeba sie bać, że spuchnie powiedzmy, że ciśn. oleju jest gitara
jakie ciśnienie oleju? gdzie? przemyślałes to czy ot tak to sobie napisałeś? -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2004 Skąd: Zabrze ![]() |
CYTAT("kisielisodd":279izqqw) Jutro jak wpadnę do firmy to przeedituje posta i podam pasowania różnych producentów. (roos, wiseco, je, cp, i cos jeszcze chyba )
Z niecierpliwoscia czekam, nigdy nie mialem okazji takich rozpisek ogladac. Powaznie. -------------------- =pistons fly=
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Wed, 04 April 2007 ![]() |
CYTAT("pavel":ickpndr8) CYTAT("KFerrari":ickpndr8) ale tak przy okazji zapytam się, jak to jest jeśli silnik składasz na pasowaniu np. 2 setki to jak sie ma potem sprawa z docieraniem, może iść pod obciążenie czy trzeba sie bać, że spuchnie powiedzmy, że ciśn. oleju jest gitara jakie ciśnienie oleju? gdzie? przemyślałes to czy ot tak to sobie napisałeś? hehe bez kitu dobrze gadasz co ma ciśn. oleju do gładzi w cylindrach ale występują/występowały patenty, że było doprowadzenie oleju prosto między tłok, a tulej, i w odpowiednim miejscu jak sie sworzen spotkał z dziurą na gładzi to walił przez sworzeń olejem, ale nie pamiętam czy to w ciężarówkach czy to gdzie to było ciekawy patent, a wtedy ciśn. oleju grało rolę |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 16:08 |