Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Pasowania w silnikach
KFerrari
post Fri, 01 Jun 2007 - 21:14
Post #21


User
Dołączył: Wed, 04 April 2007





tak tylko jestem ciekaw jak możliwe jest wsadzenie tłoków przy pasowaniu 0,01mm :]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 01 Jun 2007 - 21:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hz10
post Fri, 01 Jun 2007 - 21:26
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT("KFerrari":2151ykk3)
tak tylko jestem ciekaw jak możliwe jest wsadzenie tłoków przy pasowaniu 0,01mm :]
a wogóle widziałeś kiedyś zwymiarowany tłok wiesz gdzie jest ta średnica z pasowaniem 0,01
ps. takie pasowania to widziałem w silnikach modelarskich a nie samochodowych
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Fri, 01 Jun 2007 - 21:52
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





wg servisowki opla luz tloka w cylindrze dla silnika 1.6, 1.4 fabryczny 0.02, naprawczy 0.01-0.03

Ferrari czy kiedys wymiarowales/ogladales dokladnie tlok, razem z przekrojami, probowales pozniej go wlozyc w otwor przy luzie 1 czy 4 setek??


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KFerrari
post Fri, 01 Jun 2007 - 23:11
Post #24


User
Dołączył: Wed, 04 April 2007





widziałem widziałem :] ale tak przy okazji zapytam się, jak to jest jeśli silnik składasz na pasowaniu np. 2 setki to jak sie ma potem sprawa z docieraniem, może iść pod obciążenie czy trzeba sie bać, że spuchnie powiedzmy, że ciśn. oleju jest gitara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Fri, 01 Jun 2007 - 23:26
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





docierasz tak jak sie dociera, albo tak jak chcesz, az tyle nie spuchnie bo fabryka sie zabezpieczyla przed idiotami na pewno


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KFerrari
post Fri, 01 Jun 2007 - 23:28
Post #26


User
Dołączył: Wed, 04 April 2007





hehe fabryka jak fabryka, a co jeśli składasz na własną rękę wkońcu jak wrzucasz nowe tłoki albo robisz rozwiert to już od fabryki się robi daleko
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Sat, 02 Jun 2007 - 00:53
Post #27


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("KFerrari":q8rdq7rs)
ale tak przy okazji zapytam się, jak to jest jeśli silnik składasz na pasowaniu np. 2 setki to jak sie ma potem sprawa z docieraniem, może iść pod obciążenie czy trzeba sie bać, że spuchnie powiedzmy, że ciśn. oleju jest gitara



jakie ciśnienie oleju? gdzie? przemyślałes to czy ot tak to sobie napisałeś?


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Thoruba
post Sat, 02 Jun 2007 - 08:48
Post #28


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 July 2004
Skąd: Zabrze





CYTAT("kisielisodd":279izqqw)
Jutro jak wpadnę do firmy to przeedituje posta i podam pasowania różnych producentów. (roos, wiseco, je, cp, i cos jeszcze chyba )


Z niecierpliwoscia czekam, nigdy nie mialem okazji takich rozpisek ogladac. Powaznie.


--------------------
=pistons fly=
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KFerrari
post Sat, 02 Jun 2007 - 11:00
Post #29


User
Dołączył: Wed, 04 April 2007





CYTAT("pavel":ickpndr8)
CYTAT("KFerrari":ickpndr8)
ale tak przy okazji zapytam się, jak to jest jeśli silnik składasz na pasowaniu np. 2 setki to jak sie ma potem sprawa z docieraniem, może iść pod obciążenie czy trzeba sie bać, że spuchnie powiedzmy, że ciśn. oleju jest gitara



jakie ciśnienie oleju? gdzie? przemyślałes to czy ot tak to sobie napisałeś?


hehe bez kitu dobrze gadasz co ma ciśn. oleju do gładzi w cylindrach ale występują/występowały patenty, że było doprowadzenie oleju prosto między tłok, a tulej, i w odpowiednim miejscu jak sie sworzen spotkał z dziurą na gładzi to walił przez sworzeń olejem, ale nie pamiętam czy to w ciężarówkach czy to gdzie to było ciekawy patent, a wtedy ciśn. oleju grało rolę
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 16:08