Shoutbox 0 nowych PW 

KW Suspensions


 
Reply to this topicStart new topic
> Stalowa uszczelka pod głowicę
ww#296
post Mon, 21 Jul 2003 - 11:25
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





Cześć!
Jak niektorzy wiedza mam Peugeota 405 SRi 1,9.
na dzien przed modlinem wystąpiła awaria - uszczelka pod głowicą.
i właśnie w tym temacie potrzebuję rady.
Zastanawiam sie nad splanowaniem glowicy i modyfikacjami jej takim aby byly malo pieniądzozerne.
Na razie chce splanowac głowicę ale nie wiem o ile.
Moj silnik jest taki sam jak w 205 GTI - jesli ktos cos wie to prosze o info.
Zastanawiam sie tez nad uszczelką metalową.
Ktoś wie gdzie moge taką dostac???
i jakie sa zalety/wady takiej uszczelki w stosunku do fabrycznej????
i czy ktos zna dobry i tani warsztat gdzie moge dokonac spalanoewqnia glowicy i drugi (albo ten sam) gdzie wymienią mi tą uszczelkę. Sam troche sie boje tego rozbierac bo to francuz i ma pare nietypowych rozwiązań.
i jeszcze jedno podobno w dokumentacji technicznej do gr n Peugeota 205 GTI jest sporo informacji na ten temat - nie wiecie gdzie moge dostac coś takiego????
dzieki i pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 21 Jul 2003 - 11:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
LostBoy
post Mon, 21 Jul 2003 - 11:43
Post #2


Generation NEXT
Dołączył: Wed, 09 July 2003
Skąd: Dark side of the mOOn





Zlap EvoRent - Domink jest niedaleko i na pewno zrobi głowicę.

Poczytaj o robieniu głowic " o robieniu kątów itp,itd " bo pytanie co chcesz osiągnąć.

Co do metalowej uszczelki... zdania są podzielone jedni mówią że są super innym korodują i szlak je trafia ... ja osobiście nie mam zdania ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Mon, 21 Jul 2003 - 23:34
Post #3


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





uzyj miedzianej
ale wtedy musisz wstawic takie pierscienie w glowice jak na normalnej uszczelce
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piweł
post Tue, 22 Jul 2003 - 00:04
Post #4


User
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Wuwua





Ja miałem ten sam problem (uszczelka). Głowicę zrzucałem sam (no może z odrobiną pomocy ze strony mojego drogiego ojczulka) na parkingu pod domem . Te patenty we "francuzach" nie są więc takie straszne.

Głowicę oddałem do zrobienia do warsztatu, bo oprócz szlifu powierzchni i kanałów wymienili w niej też zawory na większe. Podobno splanowali ją około 1mm, mimo że w "mądrych księgach" (np. Haynesie) piszą, że tych głowic w ogóle nie należy planować . Myślę że splanować głowicę może byle jaki zakład od szlifu silników - trzeba im tylko powiedzieć ile sobie życzysz. Wszystko udało się złożyć do kupy na fabryczne znaki, żadnych "dodatkowych" śróbek leżących luzem po naprawie nie zanotowałem . Co do uszczelek się nie wypowiadam - ja kupiłem cały komplet Ajusy w którym są wszystkie od głowicy w górę, żeby się nie przejmować że mi którejś zabraknie.

Pozdrawiam


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kvas
post Tue, 22 Jul 2003 - 01:51
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 April 2003
Skąd: Bydgoszcz





a może zamiast tego poszukaj głowicy od 16v? np. 309 GTI albo Mi16, pasuje bez żadnego "ale"...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Tue, 22 Jul 2003 - 09:29
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





z planowaniem glowicy to nie ma problemu pytanie tylko o ile???
Kvas - jak to pasuje????
a sterowanie silnikiem a pasek rozrządu, a kolektory - no chyba nie twierdzisz ze wystarczy zamienic samą glowicę???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Micho
post Tue, 22 Jul 2003 - 09:32
Post #7


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 January 2003
Skąd: Wawa





Wpadnij do Promotora, z tego c o widziałem to bardzo ładnie robia głowice, a uszczelek miedzianych kilka sztuk u nich leży . Ja jestem zadowolony z ich pracy, ludzie którzy dłubali tam głowice też. Na Twoim miejscu z głowicą sam bym się nie bawił, łatwo coś zepsuć, przedobrzyć itp., a w Promotorze skóry z Ciebie nie zedrą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 24 Jul 2003 - 11:52
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT("ww#296":13divemu)
z planowaniem glowicy to nie ma problemu pytanie tylko o ile???
Kvas - jak to pasuje????
a sterowanie silnikiem a pasek rozrządu, a kolektory - no chyba nie twierdzisz ze wystarczy zamienic samą glowicę???


Zakladasz gore od 16v i jazda.


--------------------
Evo IX 438KM/588Nm, C215 63AMG, Delta HPE HF Evo500, W245 Sport, W166 D6S, 106S16, 628,635csi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shifty
post Thu, 24 Jul 2003 - 12:21
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Warszawa





W sprawie uszczelek dzwoncie 022 664 89 10
Dowiecie sie wszystkiego, o rozmiarach i materialach. Dorabiaja w 1 dzien


--------------------
www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów.
__________________________________________
Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 23 October 2014 - 11:22