ecumaster - zrob to sam |
ecumaster - zrob to sam |
Tue, 29 Jan 2019 - 11:30
Post
#5081
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
tak classic będzie działał po zastosowaniu modułu can-bus
|
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 29 Jan 2019 - 11:30
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 21 Feb 2019 - 14:15
Post
#5082
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 16 May 2013 |
Panowie mam pytanie jak skonfigurować przepływkę częstotliwościową? Na wolnych mam ~36Hz, wraz ze zwiekszaniem obrotów częztotliwość rośnie. Jak zczytać dane potrzebne mi do wpisania w komórki min/max Hz, base unit oraz rpm multiplier? Jakby co mam wszelki sprzet typu mierniki, oscyloskop, pozdro
|
|
|
Thu, 21 Feb 2019 - 14:20
Post
#5083
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Ale co Ty chcesz zrobić powiedz nam.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Thu, 21 Feb 2019 - 14:29
Post
#5084
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 16 May 2013 |
Mam podłączonego DET3 tryb świni. Podłączenie zapłonu mam ok, jest synchronizacja, mam obroty itd. Teraz chciałbym sterować paliwem jednak najpierw muszę podać powyższe parametry w oknie konfiguracji częstotliwości aby mieć odpowiednie wartości na osi mapy. I pytanie jak to zczytać/ustawić
|
|
|
Thu, 21 Feb 2019 - 14:35
Post
#5085
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Jak chcesz świniować sygnałem z przepływki to ustaw min na wartość w okolicach tego, co pokazuje maf na jałowych rpm na gorącym silniku z wyłączonymi obciążeniami, a max w okolicach tego, co daje max przy bucie. Multiplier ustaw 1, chyba, że chcesz przemnażać.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Thu, 21 Feb 2019 - 14:39
Post
#5086
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 16 May 2013 |
I tego max buta mam rozumiec ze wystarczy ze dam na luzie na aucie stojacym w miejscu z podpietym oscyloskopem?
|
|
|
Fri, 22 Feb 2019 - 07:42
Post
#5087
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 June 2016 Skąd: Gdańsk |
I tego max buta mam rozumiec ze wystarczy ze dam na luzie na aucie stojacym w miejscu z podpietym oscyloskopem? Na postoju nie wygenerujesz maksymalnego przepływu, musisz działać podczas jazdy albo po prostu poszperać po necie, może takie info już ktoś gdzieś miał |
|
|
Fri, 22 Feb 2019 - 09:37
Post
#5088
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 16 May 2013 |
No właśnie o to mi chodzi jak to wychwycić podczas jazdy...
|
|
|
Wed, 13 Mar 2019 - 07:37
Post
#5089
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 10 November 2015 |
Pytanie - czy ma ktoś może gotową konfigurację do konwersji MAF -> MAP (ew. MAP + temperatura) w BMW M50 i mógłby się podzielić (wraz z oznaczeniami czujników)?
-------------------- ---
Megane RS Trophy 2019 : Silesia Ring 1.57:27; Poznań 1:50.87; Slovakia Ring: 2:32.40; Brno: 2:31.8 |
|
|
Fri, 15 Mar 2019 - 09:38
Post
#5090
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 27 April 2013 |
Witam
Mam takie pytanie odnośnie sterowania sondą - ego correction w Ecumaster DET 3 FIT Dziwna sytuacja bo gdy sonda jest podpięta pod DET i skonfigurowana to zalewa auto zamiast zbierać paliwo.Widzę to choćby po odczycie AFR gdzie mieszanka jest wyraźnie bogata ok 12.5 w podciśnieniu i mocno śmierdzi paliwem na luzie. Jak odepne sondę to sytuacja poprawia się na "plus" tzn AFR wraca w podciśnieniu na ok 14.5-14.7 a gdzieś tam się zdarzy 14.0-15.0 ale sonda WBO powinna sobie z tym bez problemu poradzić A co do szczegółów: Sonda 4 żyłowa z grzałką. Grzałkę zewnętrznie podpiąłem pod przekaźnik pompy paliwa aby grzała wraz z zapłonem.Kabel minusowy do bloku silnika. Kabel sygnałowy bezpośrednio poprowadzony w ekranie do DETa pod map switch a ekran przewodu podpięty po z jednej stronie do masy (do plecionki miedzy budą a skrzynią biegów) (tu chyba jakiś open loop występować nie będzie nawet choćby miedzy sygnałem a kablem minusowym sondy) Konfiguracja w DET (Ego Correction) target voltage: 0.45V control range%: 10 change rate: 1 change step% 2 coolant: 45C MAP max: 100 kPa TPS max 50% RPM min 800 RPM max 4,000 Patrząc po logu i na pogląd NBO Correction odczyt jest stały 10% (czyli rozumiem ze jest te control range) i co jakiś czas odczyt spada na 0% od 2 do 6 sekund nawet). Dziwny ten odczyt bo myślałem że będzie nieustanie falować wskazując na jakieś korekty wprowadzane przez sondę Próbowałem miernikiem odczytać napiecie z sondy na kablu sygnałowym idącym do DET ale odczyt na mierniku praktycznie stoi nieraz może wskoczy na chwile na jakieś 0.1-0.2V ale nic to wspólnego z wachlowaniem napięcia przez sondę nie ma co by wskazywało na jej pracę. Sama sonda widać że jest świeża. Osoba od której ja kupiłem twierdzi że ma 300km przelotu. Nie no ogólnie nie wygląda na zmęczoną Dziwna sprawa bo zamiast sonda mi zbierać paliwo a zamiast tego coś miesza i mocno wzbogaca AFR. Nie wiem czy szukać problemu w ustawieniach czy w sondzie... |
|
|
Sat, 16 Mar 2019 - 14:58
Post
#5091
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 August 2013 |
Szybkie pytanie, fuel implant i wtryski niskoopornosciowe, robię dwa banki po dwa wtryski i daje po jednym banku na wyjście mocy + muszę zastosować rezystory i teraz pytanie, mam je zamontować przed wtryskami czy może między wtryskiem a det3?
|
|
|
Sun, 17 Mar 2019 - 08:50
Post
#5092
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
przed wtryskami , dla każdego wtrysku z osobna
|
|
|
Sun, 17 Mar 2019 - 13:17
Post
#5093
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 August 2013 |
|
|
|
Sun, 17 Mar 2019 - 15:12
Post
#5094
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa |
może faktycznie napisane jest tam niejednoznacznie , w każdym bądź razie każdy wtrysk ma zawsze swój rezystor , 4 wtryski to 4 rezystory
|
|
|
Sun, 17 Mar 2019 - 16:45
Post
#5095
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 August 2013 |
Ok, dzięki bardzo
|
|
|
Fri, 22 Mar 2019 - 20:33
Post
#5096
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Zły temat.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Sun, 07 Apr 2019 - 16:57
Post
#5097
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: SzczebrzeszyN |
macie jakiś schemat do KE III Jetronic audi 2.3 ng? Przymierzam się do postawienia tego na FI , i zastanawiam się czy da rade tam coś cofnąć zapłon det3? Halla na aparacie..hmm
|
|
|
Sun, 21 Apr 2019 - 21:20
Post
#5098
|
|
User Dołączył: Thu, 17 May 2018 Skąd: Nederland/Gdańsk |
Det III Fuel Implant:jak zrobic strojenie po IAT?
|
|
|
Tue, 23 Apr 2019 - 01:58
Post
#5099
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława |
Det III Fuel Implant:jak zrobic strojenie po IAT? Z ręki wg literatury fachowej lub regulując nadmuch na hamowni. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
Thu, 25 Apr 2019 - 18:58
Post
#5100
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 27 April 2013 |
NBO correction w logu na plusie załóżmy 10% przy jakimś tam rpm/kPa oznacza że było za bogato i sterownik odjął 10% paliwa czy że było że ubogo i dodał 10% paliwa ?
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 08:38 |