ecumaster - zrob to sam |
ecumaster - zrob to sam |
Mon, 10 Dec 2018 - 22:36
Post
#5061
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Panowie mam problem z DET 3 ,nie pamięta map i konfiguracji po wyłaczeniu zapłonu. MIał ktoś podobny problem? Jak otworzę projekt i zapiszę to działa normalnie do wyłaczeia zapłonu A klikusiasz ładnie "make maps permament" czy nie klikusiasz? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 10 Dec 2018 - 22:36
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 11 Dec 2018 - 02:21
Post
#5062
|
|
User Dołączył: Sun, 03 April 2011 Skąd: Rykały |
Mialem ten sam problem, serwis sie z tym w 1 dzien uporal. Podobno byly jakies zmiany w hardware i faktycznie jakas seria det3 jest wadliwa.
Panowie mam problem z DET 3 ,nie pamięta map i konfiguracji po wyłaczeniu zapłonu. MIał ktoś podobny problem? Jak otworzę projekt i zapiszę to działa normalnie do wyłaczeia zapłonu |
|
|
Thu, 13 Dec 2018 - 08:51
Post
#5063
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 29 November 2009 |
Ok to wysyłam na serwis
|
|
|
Mon, 31 Dec 2018 - 11:22
Post
#5064
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 |
Na 20 i 18 pinie mam cały czas przejscie do masy, nawet na odpiętym decie. Da sie to jakos uratować?
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
Wed, 02 Jan 2019 - 09:22
Post
#5065
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława |
Na 20 i 18 pinie mam cały czas przejscie do masy, nawet na odpiętym decie. Da sie to jakos uratować? Jak upaliłeś tranzystory to do wymiany 2 sztuki na irlr2905 lub jeszcze lepiej vnd14nv04. 5 min roboty. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
Wed, 02 Jan 2019 - 20:49
Post
#5066
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 |
Takie szybkie pytanie. Czy detem dałoby się odpalić silnik 1 cylindrowy bez żadnych dodatkowych modułów typu EDIS? Jakoś zamieszać wejściem zapłonowym czy coś i fuel implant?
|
|
|
Wed, 09 Jan 2019 - 16:18
Post
#5067
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz |
Witam. Podlaczylem dzisiaj do omegi z silnikiem x30xe deta 2 i nie chciała odpalić. Wszystko według diagramu pod motronica 2.8 z c25xe. Czyzby trzeba by ustawic parametry zaplonu na 60-2 ? Det niby jest nigdy nie uzywany . Dodam ze po przekreceniu zapłonu dioda na decie sie swieci wiec chyba ok. Cos poradzicie?
|
|
|
Wed, 09 Jan 2019 - 16:44
Post
#5068
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 March 2009 |
a ustawieś cokolwiek w sofcie deta? z zapisaniem mapy do pamięci urządzenia
|
|
|
Wed, 09 Jan 2019 - 20:26
Post
#5069
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz |
No wlasnie doczytalem ze trzeba go skonfigorowac. Jeszcze nie podpiołem kompa bo do pracy juz jechalem i nie zdazylem . A po drugie jutro bede miał dopiero konwerter na usb . Jesli nie odpali bede pisał. Szczerze mowiac to wertepuje caly temat drugi raz i duuuużo do nauki jest widze. . A jeszcze zapytam czy bede musial wgrywac mu softa? Jesli tak to najnowszy do det 2 to chyba 1.92 . Czy ktos moze udostepnic bo szukałem na stronie mastera i niema.
|
|
|
Thu, 10 Jan 2019 - 17:22
Post
#5070
|
|
User Dołączył: Wed, 15 January 2014 |
panowie proszę o pomoc bo auto mi bardzo ciezko odpala - i na zimnym i na cieplym udaje sie go zaplic czasami za 5 razem a czasami za 25 razem, objawy zawsze sa takie same ze gaśnie zaraz po crankingu, a jak tylko uda mu sie nie zgasnac to chodzi jak marzenie, na filmiku widac o co chodzi:
https://youtu.be/sX0n6hH6i_U Log z takiego palenia: https://naforum.zapodaj.net/0def6b93df7a.jpg.html Zastanawiają mnie te poziome równe kreski (zaznaczone na czerwono) bo to nie jest możliwe, żeby przez 0,5sek obroty były cały czas takie same i to co do 1rpm, Czy macie jakieś pomysły ? I czy pompa paliwa powinna działać podczas kręcenia ? Pacjent SR20DE w 100nx na det3 fit, zaplon ori na mechanicznym rozdzielaczu |
|
|
Fri, 11 Jan 2019 - 15:04
Post
#5071
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 |
jak wyglada korekcja dawki po temperaturze i wzbogacenie po rozruchu?
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
Fri, 11 Jan 2019 - 15:39
Post
#5072
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Zmień dawko w crankingu i po zapłonie.
Pompa powinna chodzić przy kręceniu rozrusznikiem, może też chodzić po zapłonie kilka sekund. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Fri, 11 Jan 2019 - 19:53
Post
#5073
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Czy black zapisuje sam w sobie jakiegoś loga ? czy tylko live data z pc ? jeśli chce aby logowalo się bez pc potrzebuje edl1 ?
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Fri, 11 Jan 2019 - 20:59
Post
#5074
|
|
User Dołączył: Wed, 15 January 2014 |
jak wyglada korekcja dawki po temperaturze i wzbogacenie po rozruchu? Na screenie widać korekcję po CLT i Afterstart enrichment https://naforum.zapodaj.net/e928bff070ff.jpg.html A tutaj dawka w cranking https://naforum.zapodaj.net/ad74ab4952f2.jpg.html Muszę zobaczyć czy pompa działa podczas kręcenia rozrusznikiem, dawka cranking wydaje mi się dobra bo odpala za każdym razem i przechodzi do afterstart ale od razu gaśnie, a jak nie zgaśnie to AFR podczas rozgrzewania trzyma około 14,0-14,5 Może jeszcze jakieś pomysły ? |
|
|
Fri, 11 Jan 2019 - 22:39
Post
#5075
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Za ubogi masz AFR przy rozgrzewaniu. Odpalając na mrozie polecam 11.0-12.5 narastające.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Thu, 17 Jan 2019 - 19:58
Post
#5076
|
|
User Dołączył: Thu, 17 May 2018 Skąd: Nederland/Gdańsk |
Do czego sluzy "USER DEFINED DEFLECTION" w zakladce "SA FUEL IMPLANT"?
|
|
|
Thu, 17 Jan 2019 - 20:51
Post
#5077
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Mam takie pytanie.
Po montażu emu black, mam na wolnych ciśnienie paliwa ok 5barów, na ori sterowniku było 3,2b. Tuner twierdzi ze to przez to ze emu nie ma wolnego biegu pompy, pompa to dw300c Czy seryjny regulator nie jest w stanie upuscic na tyle ciśnienia co teraz na emu bije pompa i dlatego jest większe ? Czy w praktyce w czyms to przeszkadza czy nie ? Czy montaż zewnętrznego regulatora ciśnienia paliwa, gdzie można recznie ustawić ile ma upuszczać załatwi sprawę ? -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Thu, 17 Jan 2019 - 21:03
Post
#5078
|
|
User Dołączył: Thu, 17 May 2018 Skąd: Nederland/Gdańsk |
WOJTEK to jest temat poswiecony DET3 ,temat EMU tez jest na tym forum
|
|
|
Thu, 17 Jan 2019 - 21:35
Post
#5079
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Ok sorki zakręcony troszkę jestem, już tam wrzucam tu można usunąć.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Mon, 28 Jan 2019 - 19:54
Post
#5080
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2012 |
Mam pytanie. Czy EMU classic będzie działał z ADU i PMU? Czy trzeba wersję black?
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 23 April 2024 - 23:49 |