Shoutbox 0 nowych PW 


302 Stron V  « < 248 249 250 251 252 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
ptq
post Tue, 29 May 2018 - 10:01
Post #4981


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





CYTAT(tuneliner @ Mon, 28 May 2018 - 20:16) *
...a u mnie w zetecu jest gitara na speed destiny


Jak rajdówka, to speed musi być destiny biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 29 May 2018 - 10:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rekin528
post Fri, 01 Jun 2018 - 16:57
Post #4982


User
Dołączył: Thu, 17 May 2018
Skąd: Nederland/Gdańsk





Czym sa spowodowane roznice np w "TPS" w LOG'u a w oknie np mapy VE(male okno z wartosciami).Przyklad pod mapa mam 80% a w LOG'u 90%,nza ktos odpowiedz?Ktora wartosc jest prawdziwa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaszel
post Fri, 01 Jun 2018 - 17:32
Post #4983


User
Dołączył: Tue, 26 September 2017





Już pisałem o tym pół roku temu, ale nikt nie odpowiedział, a mam tak jak rekin528

CYTAT(kaszel @ Tue, 10 Oct 2017 - 01:30) *
Mam dziwny problem z wartościami logów... Chodzi o tps: wartości procentowe z loga i komórki TPS np. z zakładki VE są różne o parę procent! Przykłady
TPS w VE: 5% | TPS w logu: 0%
TPS w VE: 16% | TPS w logu: 7%
TPS w VE: 98% | TPS w logu: 100%

Co dziwne przy niewielkim wciśnięciu przepustnicy typu 5-10% (z zakładki VE) w logu rysuje na wykresie fakt wciśnięcia przepustnicy i wyraźnie to widać, ale wartość po najechaniu myszką wskazuje 0%. O co tu chodzi?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Sat, 02 Jun 2018 - 01:10
Post #4984


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





a możecie podesłać loga i projekt ? system operacyjny i laptop pochodzi z PL dystrybucji ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rekin528
post Sat, 02 Jun 2018 - 13:59
Post #4985


User
Dołączył: Thu, 17 May 2018
Skąd: Nederland/Gdańsk





Nie wiem czy ten LOG cos pomoze


Sprawa jest jeszcze tego typu ze tak naprawde nie wiem na ktorych Pinach mierzyc napiecie na przepustnicy,miedzy 1 a 2 czy 2 a 3 (BMW M50B25)na obu sa napiecia ale rozne,wiem ze to banalne pytanie ale dopiero sie ucze



Projekt moge wyslac na maila,laptop mam uzywany ,bez naklejek wiec nie wiem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaszel
post Mon, 04 Jun 2018 - 16:16
Post #4986


User
Dołączył: Tue, 26 September 2017





Ta, system PL, ordżinal w dodatku. Projekt mogę wysłać na maila ew nawet podjechać kiedyś gruzem, bo w krk mieszkam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Mon, 04 Jun 2018 - 17:22
Post #4987


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Boost target to nie powinien wynosić 130kpa a nie 30? Nie pamiętam już dawno nie patrzyłem na deta.


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luzur
post Wed, 06 Jun 2018 - 11:27
Post #4988


Rookie
Dołączył: Mon, 22 June 2015





Witam wink.gif
Auto to E36 M42B18 + Eaton M45, DET3 FI, przepustnica przed kompresorem.
Wszystko niby działa, można jeździć i stroić, z tym że mam dwa pytania...

1. Czy sonda ma pozostać wpięta w ECU ?
2. Jak precyzyjna ma być mapa konwersji MAF>MAP ?

Nie mam możliwości zrobienia precyzyjnej konwersji no bo wtryskiwacze większe no i mam teraz na skali nadciśnienie...
Wolne obroty są niezbyt stabilne, szczególnie jak zatrzymuję się np na światłach zawsze zgaśnie jak jest rozgrzany. Jak przytrzymam gaz nogą przez chwilę wolne się stabilizują...

PS.
Temat przeczytałem cały...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin137
post Fri, 08 Jun 2018 - 09:13
Post #4989


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016
Skąd: Olsztyn





Czas wtrysku wyświetlany w fuel implant na dwa banki wtryskiwaczy(bank fire, injecton divider = 2) jaka wartość odpowiada zapetlniu przy np 7 tys? 17ms czy podzielić to na dwa? Wtrysk tutaj sika co jeden obrót czy dwa obroty?
I drugie pytanie jeśli det ma wbudowany map sensor to analog 2 jest dalej przypisany pod map czy można go wykorzystać do logowania afr zamiast 2 pinu ?
i trzecie pytanie czy można pin 2 opcję Use as modified analog input wykorzystać co zasilenia przekaźnika a przekaźnik do np zmiennej fazy rozrządy ?


--------------------
Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tyla
post Mon, 11 Jun 2018 - 21:58
Post #4990


User
Dołączył: Wed, 15 January 2014





CYTAT(luzur @ Wed, 06 Jun 2018 - 11:27) *
1. Czy sonda ma pozostać wpięta w ECU ?
2. Jak precyzyjna ma być mapa konwersji MAF>MAP ?

Nie mam możliwości zrobienia precyzyjnej konwersji no bo wtryskiwacze większe no i mam teraz na skali nadciśnienie...
Wolne obroty są niezbyt stabilne, szczególnie jak zatrzymuję się np na światłach zawsze zgaśnie jak jest rozgrzany. Jak przytrzymam gaz nogą przez chwilę wolne się stabilizują...


1. Jeśli jesteś w FI to sterowanie wtryskiwaczy jest całkowicie przejęte przez DET (który swoją drogą może również robić EGO correction), a do seryjnego ECU zostawiłbym sondę aby nie wywalało błędów i aby nie świrował z zapłonem
2. W takim przypadku ja staram się zrobić taką mapę konwersji aby sygnał z DET był jak najbardziej podobny do sygnału z ori MAF oczywiście w zakresie, który obsługuje MAF a powyżej tego zakresu już nie zwiększam wartości na mapie aby ori ECU nie łapał błędów (przepływ większy od maksymalnego zakładanego dla ori MAF)

Jeśli chodzi o wolne obroty to w moim przypadku gdy było identycznie, że gasł przy dojeżdżaniu do świateł pomogła regulacja śrubką od wolnych obrotów (okolice silniczka krokowego)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Wed, 13 Jun 2018 - 17:05
Post #4991


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





det3 w FI. Zmiana korekty od temp. silnika wpływa na czas wtrysku/mieszanke natomiast zmiana korekty od IAT nie robi nic, mozna wpisac 0% czy 1 czy 150% i nic to nie zmienia. Mial ktos tak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 13 Jun 2018 - 21:42
Post #4992


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(marcin137 @ Fri, 08 Jun 2018 - 09:13) *
Czas wtrysku wyświetlany w fuel implant na dwa banki wtryskiwaczy(bank fire, injecton divider = 2) jaka wartość odpowiada zapetlniu przy np 7 tys? 17ms czy podzielić to na dwa? Wtrysk tutaj sika co jeden obrót czy dwa obroty?
I drugie pytanie jeśli det ma wbudowany map sensor to analog 2 jest dalej przypisany pod map czy można go wykorzystać do logowania afr zamiast 2 pinu ?
i trzecie pytanie czy można pin 2 opcję Use as modified analog input wykorzystać co zasilenia przekaźnika a przekaźnik do np zmiennej fazy rozrządy ?

Zapętlenie jest normalnie przeliczane mimo wszystko, czyli klasycznie 20ms przy 6000rpm to 100% DC.
Jak masz z wbudowanym map sensorem to analog in 2 jest zajęty i nic tam nie podłączasz.
Pin 2 to wejście, a nie wyjście, nie możesz.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin137
post Thu, 14 Jun 2018 - 07:15
Post #4993


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016
Skąd: Olsztyn





Dzięki za odp smile.gif z tym pinem 2 to miałem na myśli np tam podaje 5V i w pierwszej mapie ustawiam pewien zakres na max wartości i będzie on off a analog out do przekaźnika małego, ma to prawo dzialać?


--------------------
Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luzur
post Thu, 14 Jun 2018 - 08:54
Post #4994


Rookie
Dołączył: Mon, 22 June 2015





CYTAT(tyla @ Mon, 11 Jun 2018 - 21:58) *
1. Jeśli jesteś w FI to sterowanie wtryskiwaczy jest całkowicie przejęte przez DET (który swoją drogą może również robić EGO correction), a do seryjnego ECU zostawiłbym sondę aby nie wywalało błędów i aby nie świrował z zapłonem
2. W takim przypadku ja staram się zrobić taką mapę konwersji aby sygnał z DET był jak najbardziej podobny do sygnału z ori MAF oczywiście w zakresie, który obsługuje MAF a powyżej tego zakresu już nie zwiększam wartości na mapie aby ori ECU nie łapał błędów (przepływ większy od maksymalnego zakładanego dla ori MAF)

Jeśli chodzi o wolne obroty to w moim przypadku gdy było identycznie, że gasł przy dojeżdżaniu do świateł pomogła regulacja śrubką od wolnych obrotów (okolice silniczka krokowego)


Czyli uchylenie przepustnicy na stałe ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tyla
post Thu, 14 Jun 2018 - 09:23
Post #4995


User
Dołączył: Wed, 15 January 2014





CYTAT(luzur @ Thu, 14 Jun 2018 - 08:54) *
Czyli uchylenie przepustnicy na stałe ?


Nie wiem jak jest w przypadku Twojego sinika ale w moim silniku regulacja wolnych obrotów polega na zwiększeniu/zmniejszeniu przekroju by-pass'u w obudowie silniczka krokowego (właśnie za pomocą tej śrubki regulacyjnej) i dąży się do tego aby DC zaworu Idle było w zakresie 30-50% - u mnie przed regulacją gdy występował problem z gaśnięciem przy dojeżdżaniu do świateł ta śrubka była za mocno wkręcona i zawór Idle otwierał się na maxa ale to i tak nie wystarczyło aby utrzymać obroty przy hamowaniu, dopiero gdy wykręciłem śrubkę kilka obrotów to przepływ przez by-pass i zawór Idle był wystarczający
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 14 Jun 2018 - 11:50
Post #4996


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(marcin137 @ Thu, 14 Jun 2018 - 07:15) *
Dzięki za odp smile.gif z tym pinem 2 to miałem na myśli np tam podaje 5V i w pierwszej mapie ustawiam pewien zakres na max wartości i będzie on off a analog out do przekaźnika małego, ma to prawo dzialać?

Tak będzie działać, macierzą fuel table modyfikujesz sygnał z pin2 (extra analog in) i wychodzi to na analog out, a analog out do przekaźnika.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Sun, 24 Jun 2018 - 23:01
Post #4997


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





CYTAT(przema72 @ Tue, 27 Feb 2018 - 09:05) *
skoro jest iskra , i zaczyna w logu podawać paliwo to musi odpalić ;] bo jest synchronizacjia

przykładowo u mnie na logu synchronizacja jest w około 0.4-0.5sek , mierząc od chwili spadku napięcia do chwili pojawienia sie czasu na wyj.wtrysku

A jaki jest dobry czas (dla nagrzanego silnika) od pojawienia się wtrysku do uruchomienia silnika? jakie ustawienia w EMU (oprócz dawki) pozwalają ten czas zmniejszyć?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Mon, 25 Jun 2018 - 06:23
Post #4998


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





sync without cam sync i idzie w wasted spark przy cranking


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Mon, 25 Jun 2018 - 07:46
Post #4999


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





To wiem, bardziej mi chodziło na myśl o ustawienia w zakładce primary trigger:
"Cranking gap detection scale" i "next edge rejection angle".
Testował ktoś jakie ustawienia poprawiają skrócić rozruch?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Thu, 28 Jun 2018 - 05:57
Post #5000


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





jakie masz CR silnika ? Te parametry pomagaja przy wysokim CR odpalic. Z normalnym auto pali na strzal jak tylko cranking fuel i cranking angle jest ok.


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post

302 Stron V  « < 248 249 250 251 252 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 15:48