Shoutbox 0 nowych PW 


302 Stron V  « < 241 242 243 244 245 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
soldi
post Sat, 21 Oct 2017 - 10:39
Post #4841


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 March 2009





Dopoki nie zapiszesz mapy w det to zadnych zmian nie wprowadzisz na stale. Przeczytaj krótką instrukcję od det to sie dowiesz jak to dziala.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 21 Oct 2017 - 10:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MichalST
post Thu, 09 Nov 2017 - 22:13
Post #4842


User
Dołączył: Sun, 30 November 2014
Skąd: Bielsko-Biała





Pacjent Hyundai Scoupe 1,5 + turbo, wtryski 370cc, nówka Walbro w baku. Całość w fuel implant. Zapłonu nie modyfikuję.
Sygnał obrotów zabrany z Halla bo z czujnika wału o ile DET widział tak ECU nie widziało i nie dawał zapłonu. Na cały cykl 720 stopni Hall daje tylko jeden sygnał.
I problem jest taki że pomimo batch fire i injector divider 1 brakuje mi paliwa po nabiciu boostu do zaledwie 0,4bar (AFR 13 i wyżej). Komórki VE podlane w tych miejsach na całego.
Zauważyłem że jak dam divider 2 to dostaje paliwo raz na 4 obroty wału bo silnik żongluje na jałowych obrotami, na divider 4 to już wogóle kafastrofa.
Normalne to że jak ma 1 impuls na 2 obroty wału to nie poda paliwa po jednym razie na obrót?
Myślę czy by nie zmontować osobnego trigger wheel dla DETa.


--------------------

FF2 ST + EMU
& Lotus 7 Zetec 1.8T + DET3, ubity seryjny tłok przy 330Nm -> swap V6
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 09 Nov 2017 - 22:28
Post #4843


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





A DET3 widzi poprawnie obroty silnika? Przy injection divider 2 powinno być okej.
Jakie masz VE i PW przy 0,4b i 6000rpm?


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MichalST
post Fri, 10 Nov 2017 - 14:58
Post #4844


User
Dołączył: Sun, 30 November 2014
Skąd: Bielsko-Biała





Obroty itp. - wszystko widzi poprawnie. Na divider 2 właśnie już nie działa dobrze i wogóle brakuje mu paliwa.
Bazowy czas wtrysku 3,0ms i VE na jałowych jedzie na wartości 0. Przy pełnym bucie przy 6000rpm VE wynosi 250, zresztą prawie ćwierć mapy ma VE 250 bo w wyższych obrotach i pod obciążeniem ma sucho. Co do czasu PW sprawdzę wieczorem, ew. screen z logami wrzucę.


--------------------

FF2 ST + EMU
& Lotus 7 Zetec 1.8T + DET3, ubity seryjny tłok przy 330Nm -> swap V6
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Fri, 10 Nov 2017 - 16:16
Post #4845


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





cos dziwnie , mozesz wrzućic projekt mapy i jakiegoś loga ? , zazwyczaj VE przy prawidłowych ustawieniach na jałowych jest w granicach 30-50 , na wot okolice 100
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin137
post Fri, 10 Nov 2017 - 22:01
Post #4846


Super User
Dołączył: Fri, 07 October 2016
Skąd: Olsztyn





mam problem z sygnałem vss , ktoś mi podpowiedział że det może nie obsługiwać czujników z mercedesa bo jest dość prymitywny , założyć jakiś sprawdzony tylko jaki jak i gdzie najlepiej ?
jak wpiąłem się w czujnik skrzyni to pokazywał 200hz ale bez reakcji podczas ruszania a jak pod czujnik z koła to 0 hz i też zero reakcji , czy może źle wpiąłem się bo lekko odkroiłem izolacji i dotknąłem kabelka jednego i drugiego ...


--------------------
Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MichalST
post Sun, 12 Nov 2017 - 20:05
Post #4847


User
Dołączył: Sun, 30 November 2014
Skąd: Bielsko-Biała





Witam, dopiero dziś znalazłem czas na jazdę i zrobienie loga.

https://photos.app.goo.gl/yUZGd9UG0tqMcquf2

https://photos.app.goo.gl/Piie54XUnalip0a83

Silnik strojony w Alpha N + MAP multiplication.


--------------------

FF2 ST + EMU
& Lotus 7 Zetec 1.8T + DET3, ubity seryjny tłok przy 330Nm -> swap V6
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tyla
post Mon, 04 Dec 2017 - 21:50
Post #4848


User
Dołączył: Wed, 15 January 2014





Witam,
mam kilka pytań odnośnie montażu DET3 FIT, z góry dziękuję za pomoc
auto 100nx 2.0 SR20DE (silnik bardzo podobny do primery SR ale jednak trochę inny ECU)
chcę podpiąć DET 3 Fuel Implant wg takiego schematu (nie zwracajcie uwagi na kolory:):





Co o tym myślicie ? Bardzo proszę o sugestie i porady ?

1) Czy zasilanie 5V może być wspólne do Rx IAT i MAP ? I którę złącze w IAT dać do DET a które do 5V ? Obstawiam,
że obojętne
2) czy dobry pin w ecu wybrałem do podlaczenia sie do CLT ? bo mam 3 do wyboru smile.gif
3) co to za opcja disable overrun fuelcut during afterstart ? wyłączenie funkcji fuel cut podczas afterstart ?
4) dlaczego nie jest aktywna opcja enable digital filter dla żadnej możliwości wyboru działania wejścia switch table ?
5) w zakładce scales configuration dla Analog 1 wybrać skale 5V linear ? Podpięty TPS 0-5V ?
6) co to jest opcja static angle correction -> static ignition correction type (stała zmiana kąta wyprzedzenia zapłonu ?)
7) czy jest nowsza wersja Firmware od 257.54 ? I wersja klienta niz 1.42 ?
8) czy jest nowsza wersja instrukcji do FIT, która uwzględnia poprawki ?
9) gdzie zamontować MAP ? Filtr cyfrowy DET wystarczy do niwelacji wahań MAP czy zastosować jakąś zwężkę w wężyku (np. kawałek papieru?)
10) gdzie zamontować IAT ?
11) opcja enable baro correction - czy warto ? generalnie

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Tue, 05 Dec 2017 - 11:02
Post #4849


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





1. MAP potrzebuje pełne 5V, po oporniku nie zmniejszysz mu napięcia?
5. Tak liniowe 0-5V
7. Bodajże jest 1.44 wersja
9. Gdziekolwiek w kolektorze, byle za przepustnicą
10. W dolocie. W zasadzie im dalej od silnika, tym lepiej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tyla
post Tue, 05 Dec 2017 - 11:15
Post #4850


User
Dołączył: Wed, 15 January 2014





Dzięki bardzo za odpowiedzi smile.gif

1. Też mi się tak wydaje ale czy jest jakieś inne zasilanie 5V do wykorzystania ?
7. Skąd mogę pobrać ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Tue, 05 Dec 2017 - 12:28
Post #4851


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





1. Zasilanie TPS możesz sobie pożyczyć do MAP.
7. https://www.ecumaster.com/testVersions.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tyla
post Tue, 05 Dec 2017 - 12:39
Post #4852


User
Dołączył: Wed, 15 January 2014





no racja, nie pomyslalem o zasilaniu TPS z ori ECU smile.gif to 5V z DET dam tylko na IAT , dzięki bardzo za pomoc i co z pytaniami 3 i 6 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Tue, 05 Dec 2017 - 15:34
Post #4853


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





3. overrun fuelcut to odcięcie wtryskiwaczy podczas hamowania silnikiem (możesz sobie określić parametry, które uruchomią taką procedurę- najczęściej % otwarcia przepustnicy i obroty). Tutaj, aby nie wpaść w błędne koło możesz sobie to wyłączyć po uruchomieniu silnika, gdyż możesz spełnić warunki, które odcinają wtryski.-> takie jest moje rozumienie tego przełącznika.

nie masz fabrycznie IAT w tym silniku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tyla
post Tue, 05 Dec 2017 - 15:38
Post #4854


User
Dołączył: Wed, 15 January 2014





3 - tak myslałem ale nie byłem pewny bo te słowo "overrun" jest wg mnie niepotrzebne a opcje fuelcut znam smile.gif
Standardowo w SR20 nie ma IAT a do konwersji jest zalecane

Pozostaje pytanie 6 smile.gif i watpliwosci zwiazane z MAP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Tue, 05 Dec 2017 - 16:19
Post #4855


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





9. mam MAP w polonezie sterowanym DET3 w FIT. Nic nie kombinowałem. Normalnie wężyk do kolektora i w ustawieniach Enable digital filter jest zaznaczony. Auto jeździ i nic się nie dzieje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tyla
post Tue, 05 Dec 2017 - 18:08
Post #4856


User
Dołączył: Wed, 15 January 2014





super, dzięki bardzo za odpowiedzi - teraz będę montował smile.gif zapewne jeszcze kilka razy napiszę z prośba o pomoc w trakcie montażu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Tue, 05 Dec 2017 - 20:24
Post #4857


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





+5 dajesz bezpośrednio do mapa, a od tego przewodu przez rezystor do analoga pod który podpinasz iat (nie pamiętam który to w fit). Polaryzacja czujnika nie ma znaczenia.


--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Mon, 11 Dec 2017 - 12:43
Post #4858


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





Czy w V6 jest możliwość podpiąć dwie sondy wąskopasmowe na analog input, żeby robiły się korekty (FIT mode)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MichalST
post Mon, 11 Dec 2017 - 15:47
Post #4859


User
Dołączył: Sun, 30 November 2014
Skąd: Bielsko-Biała





Nie da rady. Zostaw jedną za zejściem kolektorów 2w1 i po problemie.


--------------------

FF2 ST + EMU
& Lotus 7 Zetec 1.8T + DET3, ubity seryjny tłok przy 330Nm -> swap V6
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tyla
post Wed, 13 Dec 2017 - 09:28
Post #4860


User
Dołączył: Wed, 15 January 2014





Panowię czy macie jakieś patenty na montaż elektryczny MAP MPX4250 ? Bo oryginalnie jest on przeznaczony do wlutowania w płytkę i nóżki są bardzo blisko siebie, lutować gołe przewody do nóżek czy może jest jakaś wtyczka, która pasuje do tych nóżek albo jakieś malutkie konektory ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

302 Stron V  « < 241 242 243 244 245 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 12:03