Shoutbox 0 nowych PW 


302 Stron V  « < 238 239 240 241 242 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Mis
post Wed, 17 May 2017 - 11:41
Post #4781


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(lexE30 @ Thu, 11 May 2017 - 17:05) *
Witam. Gdzie znajdę najnowszy soft do det3 fit 1.44? Bo jak ściągam że strony ecumastera to pisze niby 1.44 ale w środku jest tylko plik bin 1.42?

To prawdziwe 1.44 z poprawioną obsługą wtryskiwaczy (brak podszarpywania co jakiś czas), wgrywaj i będzie git.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 17 May 2017 - 11:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Projekt_xpt
post Sat, 27 May 2017 - 19:05
Post #4782


Rookie
Dołączył: Sun, 14 May 2017





Witam, chciałbym zwrócić się o pomoc do Was Forumowicze. Przeszukałem sporą część internetów i nie znalazłem żadnych informacji :#

Potrzebuję schematu podłączenia czujnika wału korbowego SimTec'a 56.0/56.1 (silnik C18XE Opel) do sterownika Piggy-back DET3. Próbowałem podłączyć ten czujnik w różnych konfiguracjach lecz niestety żadna z nich nie działa i sterownik piggy-back DET3 nie widzi obrotów wału.

W załączniku dołączam schemat elektryczny sterownika oraz czujników w ww. systemie.

Pozdrawiam


upload pic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matys14m
post Sun, 28 May 2017 - 10:43
Post #4783


Rookie
Dołączył: Tue, 11 November 2014





Witam
Mam problem, podpiąłem silnik Tu5jp4 na wiązce z peugeota 306 z silnika 1.6 8v i na komputerze bosch mp 5.2, det 3 w trybie fit. Mój problem polega na tym że silnik mi odpala ale dopiero po jakiejś minucie kręcenia rozrusznikiem jak jest zimny, jak go rozgrzeje to czasem odpala od szczał a czasem muszę pokręcić chwilę. Czy macie jakieś pomysły dlaczego i jak to naprawić. Drugi problem to nie mogłem podpiąć deta żeby sterował zapłonem i zapłonem steruje oryginalny komp, może macie też pomysły jak podpiąć mu zapłon żeby można było nim sterować. Próbowałem rożnych ustawień na mapie cranking i za bardzo nic się nie zmienia.

Trochę chaotycznie to napisałem ale mam nadzieję że zrozumiecie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Projekt_xpt
post Mon, 29 May 2017 - 00:41
Post #4784


Rookie
Dołączył: Sun, 14 May 2017





Kiedy internety zawiodły zwróciłem się do literatury, w książkach wyczytałem że zainstalowany w moim samochodzie czujnik wału korbowego to czujnik oscylacyjny (dwucewkowy).
Teraz pytanie czy DET3 obsługuje takie czujniki oscylacyjne i czy jest możliwość sterowania kątem wyprzedzenia zapłonu ? czy niestety muszę z tego zrezygnować i podłączać się do cewki ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2M-maniek
post Mon, 29 May 2017 - 07:46
Post #4785


User
Dołączył: Sun, 25 December 2016





My ten problem obeszlismy stosując czujnik z c20xe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Projekt_xpt
post Mon, 29 May 2017 - 08:37
Post #4786


Rookie
Dołączył: Sun, 14 May 2017





A co na to oryginalny sterownik ?? Nie wywalał błędów ? C20xe jest na motronicu i czujnik wału jest chyba czujnikiem indukcyjnym?

CYTAT(2M-maniek @ Mon, 29 May 2017 - 07:46) *
My ten problem obeszlismy stosując czujnik z c20xe

Go to the top of the page
 
+Quote Post
RasPL
post Mon, 29 May 2017 - 14:47
Post #4787


Forum Homee
Dołączył: Sun, 28 October 2012
Skąd: Tychy





dokładasz go jako 2 czujnik


--------------------
Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Projekt_xpt
post Mon, 29 May 2017 - 15:07
Post #4788


Rookie
Dołączył: Sun, 14 May 2017





Wiąże się to z kolejnymi modyfikacjami mechanicznymi oraz pozbawia mnie możliwości sterowania kątem wyprzedzenia zapłonu, te rozwiązanie raczej nie wchodzi w grę.

Wiem że komuś udało się podłączyć taki czujnik i to działało, takie czujniki występowały także w sinikach C18XEL, X18XEL, X20XEV. Niestety brak jakichkolwiek informacji po tym ....

CYTAT(RasPL @ Mon, 29 May 2017 - 14:47) *
dokładasz go jako 2 czujnik

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Projekt_xpt
post Tue, 30 May 2017 - 00:21
Post #4789


Rookie
Dołączył: Sun, 14 May 2017





Zastanawiam się nad sterowaniem opóźnienia zapłonu poprzez podłączenie cewki pod DET3, patrząc na powyższy schemat myślicie że jest to możliwe? sterownik podaje masę co jest sygnałem do wyzwolenia iskry w cewce, nie spalę DECIKA podłączając się pod przewody sygnałowe (masowe) do cewki??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Projekt_xpt
post Sun, 04 Jun 2017 - 16:59
Post #4790


Rookie
Dołączył: Sun, 14 May 2017





Witam ponownie smile.gif

Po wielugodzinnych i kilkudniowych zmaganiach problem rozstał rozwiązany. Wiadomość tą zostawiam dla potomnych którzy chcieliby modyfikować C18XE na sterowniku SimTec 56.0 / 56.1 w połączeniu z DET3.
Ten Simtec niestety sygnał z czujnika wału jest sygnałem oscylacyjnym, którego urządzenie DET3 (no i pewnie sam SA EcuMaster) nie obsługuje, a możliwość opóźnienia zapłonu poprzez sterowanie czasem nasycenia cewki także jest niemożliwy ponieważ cewki zapłonowe sterowane są przez sterownik (moduł zapłonowy wbudowany w sterowniku silnika).

Problem ten rozwiązałem poprzez przeszczepienie sterownia SimTec 56.5 w którym to sygnał z czujnika wału jest sygnałem prostokątnym (czujnik pracuje jako czujnik Halla).
Poza zmianą pinów w kostce oraz usunięciem immobilizera z sterownika, procedura nie wymaga niczego więcej wink.gif


Pozdrawiam i powodzenia smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONCU
post Sun, 18 Jun 2017 - 22:32
Post #4791


User
Dołączył: Sun, 06 February 2011
Skąd: Solina





Witam, dwa szybkie pytanka jak w trybie FIT zmienić skale na głównej mapie z kPa na bar? i czy mogę aktywować LC poprzez przyłożenie +5V do frequency in? bo map switch wykorzystuje do logowania AFR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hold
post Mon, 19 Jun 2017 - 23:33
Post #4792


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 March 2014





Witam szybkie pytanie czy DET3 ruszy zapłonem i paliwem w Rover 200 silnik K14 seryjne jest tam rozdzielacz pojedyncza cewka i paliwo jest podawane w poł sekwencji. Bardzo dziwny trigger ma na kole zamachowym jakiś nie symetryczny w linku foto poglądowe https://3.allegroimg.com/original/0179a6/c6...eaade2f01245693
Czy opcja "Retard non uniform signals" zadziała ?.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hold
post Wed, 21 Jun 2017 - 22:11
Post #4793


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 March 2014





Nikt nic ciekawego nie wtrąci ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kwinto
post Wed, 21 Jun 2017 - 22:39
Post #4794


Rookie
Dołączył: Sat, 20 March 2004
Skąd: Lublin





Witam. Jestem świeżo po montażu Det3 jako FI w Rover że 200vi czyli 1.8 vvc. Prawdopodobnie będzie ten sam triger. Wszystko działa miodzio. Potrzebny tylko najnowszy soft że strony ecumaster.com/tv. Wybrałem tryb zapłonu Rovera K series i jest OK, synchronizacja i obroty prawidłowe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kowalczykowy
post Tue, 27 Jun 2017 - 13:34
Post #4795


Super User
Dołączył: Sat, 02 November 2013





Panowie potrzebna szybka pomoc bo dzisiaj mamy stroić a jest fuckup z det 2. Przy próbie wypalenia mapy wywala checksume error mimo to cos tam zapisuje ale mapa nie jest taka jak ustawiłem (podmienia wartości w niektórych komórkach na zero w ignition table). Frirmware najnowszy 1.93 ale mam do wyboru Edis, 60-2, 36-1, MT i nie wiem który jest wgrany, nie wiem szczerze powiedziawszy czy ma to znaczenie. Pacjent to m50b25nv z kompresorem i zostawionym mafem.

Jeszcze pytanie czy ktoś podzieli się plikiem zeskalowanego IAT ori od bmw?

z góry dziękuje!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Wed, 19 Jul 2017 - 11:17
Post #4796


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Mam pytanie odnośnie map sensora. Mam dodatkowy czujnik 3 przeowodowy i zastanawiam się jak go podpiąć. Czy zasilanie muszę wziąć z wiązki auta a sygnał do Deta czy jednak w decie jest możliwość podpięcia tego Mapa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Wed, 19 Jul 2017 - 16:04
Post #4797


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





Ma ktoś schemat instalacji silnika M52B28TU z E46 (siemens MS42) ale z uwzględnieniem kolorów kabli? Mam schemat samej wtyczki ECU, a chciałbym jeszcze mieć pod ręką schemat z kolorami kabli bo miałem taki np do motronica 3.1 z E36.


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Wed, 19 Jul 2017 - 22:34
Post #4798


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





Zostawiam dla potomnych.

M52B28TU E46 328i MS42 DET 3 ecumaster FIT.

Wtyczka X60003- 52 pin

1 – MAF - żółty
8 – czujnik wału - żółty
22 – IAT - szary
24 – CLT - brązowo-czerwony
33 – Wtrysk 1 - brązowo-biały
34 – Wtrysk 2 - brązowo-czerwony
35 – Wtrysk 3 - brązowo-żółty
36 – Wtrysk 4 - brązowo-niebieski
37 – Wtrysk 5 - brązowo-zielony
38 – Wtrysk 6 - brązowo-fioletowy
10 – TPS – czarno zielony


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jano0
post Tue, 25 Jul 2017 - 13:17
Post #4799


User
Dołączył: Thu, 18 September 2008





Witam.
Pacjent to Swift GTi turbo. Właśnie przestrajam Deta na tryb FIT. Mam kłopot z kalibracją czujników IAT (czujnik z VW, na dzielniku 2kOhm) i WTS (seryjny, opór pomiarowy Rx 933 Ohm). Charakterystyka czujników zdjęta z termoparą dołączoną do multimetru wygląda następująco:

Po wklepaniu 3 punktów nie generuje się krzywa kalibracyjna (wyskakują znaczki "$$$"). Dodam, że zdjęte punkty pokrywają się z punktami w dokumentacjach producentów.
Na jakiej podstawie DET uznaje błędność punktów pomiarowych? Może mogę gdzieś wklepać równanie wielomianu wygenerowane w pliku Excel (regresja wielomianowa)? W śwince można było tak stworzyć własny plik definicyjny.
Proszę o pomoc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kat23
post Wed, 26 Jul 2017 - 22:31
Post #4800


User
Dołączył: Fri, 16 May 2014
Skąd: Rydułtowy





AT89S52 u mnie tps podpięty jest pod 8 pin ecu a druga sprawa to jakie wartości podałeś dla czujników temperatur ? U mnie wyższe temperatury w miarę dobrze pokazuje ale za to zimny silnik potrafi 15 się rużnić z inpą :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post

302 Stron V  « < 238 239 240 241 242 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 March 2024 - 23:45