ecumaster - zrob to sam |
ecumaster - zrob to sam |
Sun, 15 Jan 2017 - 08:54
Post
#4701
|
|
User Dołączył: Fri, 16 May 2014 Skąd: Rydułtowy |
Przepraszam zle to napisałem afr różni się o 0,5 w logach deta a logach chamowni, wszystko podłączone zgodnie z sztuką czyli masy i zasilania te same co świnia, sonda i kontraler. Co do sondy to urzywana była kupiona razem z kontrolerem u ciebie zukreator. Jak dla mnie twój sprzęt jest bomba (cena/Jakość) no i co najwarzniejsze urzywać można sondy 4.9
|
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 15 Jan 2017 - 08:54
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 18 Jan 2017 - 11:18
Post
#4702
|
|
User Dołączył: Sun, 08 January 2017 |
Moze podac ktos jakies wskazowki po czym poznac. Pelna zebrana mape przed konwersja? Bo ja sprawdzam to prEz nakladanie wartosci a1 na wykres. I mniej wiecej pokrywa sie zapelbione pole z a1 z późniejszą mapa po konwersji.
I kolejne pytanje czy dobrze mysle uzupelniajac późniejszą mape. Jade jestem w określonym polu na mapoe np 2000 obr 60%obciazenia patrze na wartosc analog in z przepływomierza i analog out i staram sie korygowac mape tak dodajac lub odejmujac by wartoac analog out byla najbardziej zblizona do waetosco z analog in1 czyli przeplywomierz wtedy otrzymam pomalu uzupelniajac pola kopie mapy z przeplywomierza? |
|
|
Wed, 18 Jan 2017 - 22:04
Post
#4703
|
|
User Dołączył: Sun, 08 January 2017 |
Mape zebralrm ale mam problem z wolnyni obrotami nie mogę ich ogarnac https://youtu.be/Fn-q2_eNZ_U
|
|
|
Thu, 19 Jan 2017 - 23:25
Post
#4704
|
|
Super User Dołączył: Wed, 11 November 2015 |
Może głupie pytanie, ale czemu masz takie niskie napięcie na DET? Na wykresie tam coś koło 13.3, masz odbrze wszystkie masy i zasilania podpięte?
|
|
|
Fri, 20 Jan 2017 - 07:02
Post
#4705
|
|
User Dołączył: Sun, 08 January 2017 |
Tak. To byly wolne obroty. ChodIly dwa wzmacniacze i dodatkowy wentylator chlodnicy
|
|
|
Sat, 21 Jan 2017 - 19:09
Post
#4706
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp |
Panowie gdzie najlepiej umieścić czujnik IAT? Fabrycznie jest w kolektorze ssącym ale wiem że niektórzy dają w dolot między intercooler a przepustnicę.
|
|
|
Thu, 02 Feb 2017 - 19:54
Post
#4707
|
|
User Dołączył: Sun, 08 January 2017 |
Mam problem z wolnymi obrotami przez falujace podciśnienie. Ma ktoś może sposób na zmniejszenie falowania podciśnienia? Filtrowanie mam już włączone.
Gdzieś wyczytałe ze niektórzy zweżki wstawiają? producent to potwierdził ze tak można by spróbować. Na przepływce ori nie falują mapa skalibrowana z przepływki https://www.youtube.com/watch?v=1ohYbGuh57Q |
|
|
Thu, 02 Feb 2017 - 20:09
Post
#4708
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów |
Panowie gdzie najlepiej umieścić czujnik IAT? Fabrycznie jest w kolektorze ssącym ale wiem że niektórzy dają w dolot między intercooler a przepustnicę. U mnie jest pomiędzy IC, a przepustnicą w M52B28 turbo i jest gitara, bliżej przepustnicy w sumie. Powietrze obmywa końcówkę czujnika. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Mon, 13 Feb 2017 - 20:54
Post
#4709
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 12 October 2016 |
Rzuci ktoś okiem na schemacik czy wszystko poprawnie planuję podłączyć?
Obrazek VSS na schemacie możecie olać, bo nie wiem czy będzie mi się chciało to podłączać. |
|
|
Thu, 16 Feb 2017 - 14:21
Post
#4710
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 04 December 2015 |
Poprawcie mnie jeśli źle kombinuję....
1) mamy auto bez turbo z przepływką 2) na max obciążeniu mamy na niej 4,8V 3) do włożenie turbo trzeba zrobić konwersje MAF-MAP i ograniczyć napięcie na niej poniżej 5V żeby sterownik nie wszedł w tryb awaryjny 4) przez to że bez turbo przepływka daje już 4,8 V więc w trybie świnki nie będzie jak dodać paliwa przy doładowaniu z razji końca zakresu pracy zgadza się ? 5) w takim przypadku pozostaje tylko tryb fuel implant ? Zrobienie na nim konwersji z max 4,8V i zrobienie mapy VE ? Czy jednak da.się to jako świnkę w takim przypadku też ogarnąć ? |
|
|
Thu, 16 Feb 2017 - 17:10
Post
#4711
|
|
Super User Dołączył: Fri, 09 September 2011 Skąd: Gdańsk |
to moze podniesc cisnienie paliwa?
|
|
|
Thu, 16 Feb 2017 - 19:13
Post
#4712
|
|
User Dołączył: Mon, 21 June 2010 |
Poprawcie mnie jeśli źle kombinuję.... 1) mamy auto bez turbo z przepływką 2) na max obciążeniu mamy na niej 4,8V 3) do włożenie turbo trzeba zrobić konwersje MAF-MAP i ograniczyć napięcie na niej poniżej 5V żeby sterownik nie wszedł w tryb awaryjny 4) przez to że bez turbo przepływka daje już 4,8 V więc w trybie świnki nie będzie jak dodać paliwa przy doładowaniu z razji końca zakresu pracy zgadza się ? 5) w takim przypadku pozostaje tylko tryb fuel implant ? Zrobienie na nim konwersji z max 4,8V i zrobienie mapy VE ? Czy jednak da.się to jako świnkę w takim przypadku też ogarnąć ? Większe wtryski. Podnieść ciśnienie paliwa też można, ale chyba i tak zmieniasz wtryski pod turbo? |
|
|
Thu, 16 Feb 2017 - 21:42
Post
#4713
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 04 December 2015 |
Większe wtryski. Podnieść ciśnienie paliwa też można, ale chyba i tak zmieniasz wtryski pod turbo? No zmiana wtrysków jest też pomysłem ale jednak lepiej będzie pójść w fuel implant. Przy tak małym doładowaniu seryjne wtryski powinny jeszcze wydolić. Silnik c20xe |
|
|
Wed, 08 Mar 2017 - 21:43
Post
#4714
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 12 August 2013 |
Witam otoż pisze tu bo jadzwin ma zapchaną skrzynke problem wyglada nastepujaco zakupiłem ostatnim czasie deta 3 z myślą wrzucenia do mojego poldka z silnikiem 1.8 rovera w poldku jest oryginalny sterownik z land-rovera, ale ono współpracuje z kołem fonicznym 13-1-2-1-14-1-3-1. Soft w decie jest pod koło foniczne 18-1 18-1 czy ktoś jest w stanie napisać mi softa pod te koło foniczne bo za bardzo uśmiecha ściągać skrzynie zmieniać kolo zamachowe i kombinować z sprzęgłem by wytrzymało turbo
|
|
|
Sun, 12 Mar 2017 - 12:22
Post
#4715
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń |
zrób 60-2 na koło pasowe i nie będziesz mieć problemu.
Nie wiem czy dla poldorovera nie było tworzone właśnie 18-1. |
|
|
Sun, 12 Mar 2017 - 20:24
Post
#4716
|
|
User Dołączył: Sun, 10 April 2011 |
Panowie potrzebuje pomocy. Auto mi zgasło, kręci i nieodpala. Obrotomierz przy kręceniu się nierusza. Czyli nie mierzy obrotów. Podpielem PC z programem. Obroty pokazuje przy kręceniu normalnie. Ale nie odpala. Sprawdziłem czujnik podaje obroty na Det3 ale Det3 nie daje sygnału na oryginalny komputer ECU. Przepielem czujnik tak jak był oryginalnie. ECU widzi obroty normalnie obrotomierz działa przy odpalaniu. Musiałem podpiąć wtryskiwacze tak jak były oryginalnie i silnik normalnie odpala.
Moje pytania: Czemu Det3 przestał wysyłać obroty z wyjść na orginalne ECU? (coś się spaliło tak nagle?) Czy da się w jakiś sposób podpiąć obroty do Det3 żeby je "tylko widział" nie musi modyfikować sygnału (żeby kat zapłonu został z orginalnego ECU)? Czy ktoś mi jest w stanie pomóc? Z góry dzięki. |
|
|
Sun, 12 Mar 2017 - 21:40
Post
#4717
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 03 April 2006 Skąd: Poznan |
Panowie potrzebuje pomocy. Auto mi zgasło, kręci i nieodpala. Obrotomierz przy kręceniu się nierusza. Czyli nie mierzy obrotów. Podpielem PC z programem. Obroty pokazuje przy kręceniu normalnie. Ale nie odpala. Sprawdziłem czujnik podaje obroty na Det3 ale Det3 nie daje sygnału na oryginalny komputer ECU. Przepielem czujnik tak jak był oryginalnie. ECU widzi obroty normalnie obrotomierz działa przy odpalaniu. Musiałem podpiąć wtryskiwacze tak jak były oryginalnie i silnik normalnie odpala. Moje pytania: Czemu Det3 przestał wysyłać obroty z wyjść na orginalne ECU? (coś się spaliło tak nagle?) Czy da się w jakiś sposób podpiąć obroty do Det3 żeby je "tylko widział" nie musi modyfikować sygnału (żeby kat zapłonu został z orginalnego ECU)? Czy ktoś mi jest w stanie pomóc? Z góry dzięki. Jeśli nie chcesz modyfikować zapłonu możesz wpiąć się w sygnał z czujnika nie przecinając kabla ( "T" ) , podłączasz pod ignition in i tyle |
|
|
Sun, 12 Mar 2017 - 22:06
Post
#4718
|
|
User Dołączył: Sun, 10 April 2011 |
Jeśli nie chcesz modyfikować zapłonu możesz wpiąć się w sygnał z czujnika nie przecinając kabla ( "T" ) , podłączasz pod ignition in i tyle No wlasnie nie widzi obrotow. Tu mam zagadkę bo nie wiem czemu. Czujnik miałem wpięty że jeden kabel od czujnika szedł na mase drugi na IGN In I dwa od Det3 do ECU wtedy wszystko widzial. Ale coś się skopalo bo niedawal sygnału do orginalnego ECU. Także podpielem tak jak było orginalnie i próbowałem podpiąć pod IGN IN kabel który był tam wcześniej i Det3 nie widzi sygnalu. |
|
|
Sun, 12 Mar 2017 - 22:38
Post
#4719
|
|
User Dołączył: Sun, 10 April 2011 |
Tak miałem podłączony cały czas. Teraz Det3 nie puszcza sygnału obrotów do ECU i mi auto nie odpalalo. Podłączyłem przewody od czujnika tak jak było zanim deta zainstalowałem. Auto zaczęło widzieć obroty. Później podpielem ten przewód "pin 82" do IGN IN I chyba w tym typie czujnika niedziala żeby det widział obroty. |
|
|
Mon, 13 Mar 2017 - 21:46
Post
#4720
|
|
User Dołączył: Sun, 10 April 2011 |
Tak miałem podłączony cały czas. Teraz Det3 nie puszcza sygnału obrotów do ECU i mi auto nie odpalalo. Podłączyłem przewody od czujnika tak jak było zanim deta zainstalowałem. Auto zaczęło widzieć obroty. Później podpielem ten przewód "pin 82" do IGN IN I chyba w tym typie czujnika niedziala żeby det widział obroty. Jak podłączyłem czujnik wału prosto do seryjnego ECU (bez Det3) widział obroty ale jak się dziś przejechałem autem szarpał powyżej 3tys obrotów i wskazówka od obrotomierza skakała. Wymieniłem czujnik wału na nowy ale dalej to samo. Znalazłem przyczynę szarpania piny przy ECU były zalane woda ( nie wiem jak to się stało bo wokoło ECU nigdy nie było mokro nawet teraz) Wyczyściłem i wysuszylem piny i wtyczkę do ECU. Problem znikl. Pojezdze tak parę dni i spróbuję podłączyć Det3 jeszcze raz mam nadzieję że to ta woda spowodowała wszystkie te problemy a nie Det3. |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 05:31 |