![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#681
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 December 2003 Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;) ![]() |
1.89 juz wgralem
![]() ![]() jutro zobacze na dluzszej trasie pozdr -------------------- yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#682
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
co poprawione wzgledem 1,8 i czy opornik bedzie zbedny?
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#683
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 December 2003 Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;) ![]() |
co poprawione wzgledem 1,8 i czy opornik bedzie zbedny? mam nadzieje, ze Jadzwin nie bedzie mial nic przeciwko screenom ![]() wedlug opisu w det : ![]() pozdr -------------------- yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
|
|
|
![]()
Post
#684
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ogolnie jest tak duza ilosc samochodow z wiencem 60-2 z roznymi czujnikami, umieszczonymi w roznej odleglosci itd, ze wraz z grmadzeniem coraz wiekszej ilosci danych modyfikacji podlega algorytm 60-2 zeby bezproblemowo obsluzyc jak najwiecej tego typu systemow...
Pozdrowienia Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#685
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 December 2008 Skąd: Wilanów ![]() |
U mnie tez występował ten problem na Motronicu1.3, ale myślałem, że to wina mojego silnika. Super, że jest ta poprawka. Dzięki.
Mam jeszcze pytanie odnośnie update'ów jakie niesie ze sobą wersja 1.84. Czego dotyczy "synchroniczne sterowanie wtryskiwaczami", czy dalej jest to FullGroup a poprawki dotyczą tylko sygnału jaki steruje wtryskami? Czy może już coś więcej i można tym wysterować wtryski "pół-sekwencyjne"? |
|
|
![]()
Post
#686
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Teoretycznie przy sterownaiu asynchronicznym jest mozliwosc sterowania wtrsykami full group w aucie z system "polsekwencyjnym"
Sterowanie synchroniczne jest 1:1. Wieczor dam linka do nowej instrukcji ktora dokladnie to opisuje. Co do nowego firmware to niekoniecznie pomoze ![]() ![]() U mnie tez występował ten problem na Motronicu1.3, ale myślałem, że to wina mojego silnika. Super, że jest ta poprawka. Dzięki. Mam jeszcze pytanie odnośnie update'ów jakie niesie ze sobą wersja 1.84. Czego dotyczy "synchroniczne sterowanie wtryskiwaczami", czy dalej jest to FullGroup a poprawki dotyczą tylko sygnału jaki steruje wtryskami? Czy może już coś więcej i można tym wysterować wtryski "pół-sekwencyjne"? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#687
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: (Wielkopolska) ![]() |
ma ktoś gotowca na parametry jakie wpisac do zakladki Dyno w DET II. Auto Nissan s13 ca18det manual.
z góry dziekuje. -------------------- Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar. |
|
|
![]()
Post
#688
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 19 December 2006 Skąd: 100lica ![]() |
Siema wczoraj wgrałem soft DET_1_89_60_2.bin była to przesiadka z DET_1_80_60_2_3.bin (poprawiany przez colina dla mnie) i muszę stwierdzić ze na moim stupie efekty są bardzo pozytywne silnik zaczął pracować dużo płynniej i już nim nie szarpie. Dobra robota
![]() Próbowałem też ostatnio podłączyć wtryski w full grup tak żeby moc obciąć ich wydajność ale nawet z pullupem 2k2(bez niego czytał jakieś kosmiczne czasy wtrysku) nie chciał odpalić(z loga wynikało że poziom sygnału na wyjściu jest kilkukrotnie niższy, ledwo odrywał się od ziemi, mapka na początku ustawiona 100%) , ale to wymaga głębszej analizy bo musiałem pominąć jakiś szczegół. |
|
|
![]()
Post
#689
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
A wpisales na mpaie Injection /Booost jakies wartosci ?
Bo normalnie na mapie masz 0 czyli w przyblizeniu czas wtryskiwcza na wyjsciu byl praktycznie 0 ms ![]() 100 na mapie oznacza 100% czasu otwarcia Jadzwin Siema wczoraj wgrałem soft DET_1_89_60_2.bin była to przesiadka z DET_1_80_60_2_3.bin (poprawiany przez colina dla mnie) i muszę stwierdzić ze na moim stupie efekty są bardzo pozytywne silnik zaczął pracować dużo płynniej i już nim nie szarpie. Dobra robota ![]() Próbowałem też ostatnio podłączyć wtryski w full grup tak żeby moc obciąć ich wydajność ale nawet z pullupem 2k2(bez niego czytał jakieś kosmiczne czasy wtrysku) nie chciał odpalić(z loga wynikało że poziom sygnału na wyjściu jest kilkukrotnie niższy, ledwo odrywał się od ziemi, mapka na początku ustawiona 100%) , ale to wymaga głębszej analizy bo musiałem pominąć jakiś szczegół. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#690
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 19 December 2006 Skąd: 100lica ![]() |
A wpisales na mpaie Injection /Booost jakies wartosci ? Bo normalnie na mapie masz 0 czyli w przyblizeniu czas wtryskiwcza na wyjsciu byl praktycznie 0 ms ![]() 100 na mapie oznacza 100% czasu otwarcia Jadzwin Tak na początku miałem wszędzie 100, potem próbowałem jeszcze 60 i 40 ale bez skutku. Ostatnio od nowa robiłem wtyczkę do DET2 bo ta co przyszła do samodzielnego montażu po prostu mi nie wyszła i piny nie kontaktowały, teraz jest wtyczka od zasilacza ATX i wszystko ładnie działa, w weekend zrobię kolejne podejście pod kontrole wtrysku. pozdr. |
|
|
![]()
Post
#691
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Wyslij swoja konfiguracje na schematy@ecumaster.com a i loga...
Na pewno cos zaradzimy. Jadzwin Tak na początku miałem wszędzie 100, potem próbowałem jeszcze 60 i 40 ale bez skutku. Ostatnio od nowa robiłem wtyczkę do DET2 bo ta co przyszła do samodzielnego montażu po prostu mi nie wyszła i piny nie kontaktowały, teraz jest wtyczka od zasilacza ATX i wszystko ładnie działa, w weekend zrobię kolejne podejście pod kontrole wtrysku.
pozdr. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#692
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jakby co to pod adresem:
http://www.ecumaster.com/download/Digital%...0-%20Manual.pdf jest nowa wersja manual, gdzie dokladnie opisane jest jak zrobic sterowanie wtryskami, jak podpiac i czym sie rozni sterowanie synchroniczne od asynchronicznego. Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#693
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 October 2007 Skąd: pomorskie ![]() |
czy do takiego samochodu jak ford mustang 5.0 V8 z 1994 roku da się podłączyć ecumaster-a,zależy mi głównie na pozbyciu się problemu z maf-em nie skalibrowanym z nowymi wtryskiwaczami i czego bym jeszcze potrzebował do tego żeby to chodziło, oraz gdzie ewentualnie w trójmieście albo okolicach ktoś by mi to podłączył.
Za odpowiedz z góry dziękuje -------------------- mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012 |
|
|
![]()
Post
#694
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jezeli masz schemat elektryczny swojego auta prosze wyslij na schematy @ecumaster.com .
Zobaczymy co da sie zrobic.. czy do takiego samochodu jak ford mustang 5.0 V8 z 1994 roku da się podłączyć ecumaster-a,zależy mi głównie na pozbyciu się problemu z maf-em nie skalibrowanym z nowymi wtryskiwaczami i czego bym jeszcze potrzebował do tego żeby to chodziło, oraz gdzie ewentualnie w trójmieście albo okolicach ktoś by mi to podłączył. Za odpowiedz z góry dziękuje -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#695
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: (Wielkopolska) ![]() |
http://img11.imageshack.us/img11/1508/pomiar2.png
Wklejam log z hamowni.Jakie straty wpisać dla 200sx-a S13?? -hamowane na biegu 2 przełozenie 1.902 "wpisane" -przełozenie główne 3.916 "wpisane" -opony 215/40/17 "wpisane" -waga z kierowcą 1260kg "wpisane" -rpm ratio 0,0153 -frontal area 2,10 -coeficient of drag 0.26 Na ustawieniach "setup" miałem obroty max. 7000 silnik kręcił do 7750. Boost 0.95 bara lekki uslizg kół -------------------- Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar. |
|
|
![]()
Post
#696
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin ![]() |
hamuj na 3 lub 4 biegu, inaczej wychodzą raczej mało dokładne wartości
strat nie wpisuj, po co ? będziesz miał wynik mocy na kołach, a ta jest ważniejsza a straty na napędzie w tylnonapędówce to około 20% ? -------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
![]()
Post
#697
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 24 April 2009 Skąd: Opole ![]() |
Panowie, niestety mój ecumaster wczoraj odmówił posłuszeństwa...
Wszystko śmigało jak należy, ale od wczoraj nie mogę się połączyć z kompem... Próbowałem przejściówką usb->rs232 - na tym normalnie i bezproblemowo działał, pózniej na pełnoprawnych com-ach - bez efektu.... Oczywiście tak podstawowe kwestie jak napięcie, styki itp sprawdzone... Nie było też żadnych zwarć, przepięć czy pomyłek, bo świnka już była podłączona i działała bezproblemowo - firm 1.80. Jedyne czym sterowała to sygnał z zapłonu, odczyt z mapa i przepływka... Myślałem, że poleciał kabel com, nic z tego - przedzwoniony i dobry... Próbowałem pod kilkoma komputerami z różnymi wersjami klienta, bezskutecznie.... Wina ewidentnie leży po stronie świni - do kogo mam się z tym zgłaszać?? Jeszcze jedno - +5V działa, tak samo bipolar out daje ca. 9V -------------------- L'ultima berlinetta Turbo! - Punto GT 1.9 16vT
Alfa 166 '01 2.4 20V GTB2265 Delta Integrale '88 - dobro rodzinne w odbudowie... Bravo HGT -> 2.4 20vT 4x4 - in progress |
|
|
![]()
Post
#698
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
To chyba mój były ?
![]() Też raz miałem problemy wyszła wina styków ale też nie było to odrazu widoczne. Na serwis to do colina albo Jadzwina pewnie ![]() -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#699
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 24 April 2009 Skąd: Opole ![]() |
egzakli, to Twój były
![]() Nie, to niestety nie stykologia... A już było tak dobrze, pogoda fajna, czas i motywacja... a tu qpa... -------------------- L'ultima berlinetta Turbo! - Punto GT 1.9 16vT
Alfa 166 '01 2.4 20V GTB2265 Delta Integrale '88 - dobro rodzinne w odbudowie... Bravo HGT -> 2.4 20vT 4x4 - in progress |
|
|
![]()
Post
#700
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: (Wielkopolska) ![]() |
Dzisiaj zakładalem detII do kolegi BMW E30 325i z Motronic 1.3,Soft najnowszy 1.89
mam 2 problemy: - DET II nie pamieta ustawień deflection MAP 115kpa, wraca do MP4250 po wyłączeniu zaplonu(potwierdzałem make permanent i apply) - po podłączeniu sygnalu zapłonu auto (czarny przewód czujnika wału przy kompie rozciety i pod styki 4 i 7 DET) odpala ale nie mozna dodac gazu,strzela i gaśnie,dusi sie, Macie jakiś screen ustawień??? -------------------- Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 21:44 |