Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 33 34 35 36 37 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Hansik
post Sat, 11 Apr 2009 - 17:32
Post #681


Super User
Dołączył: Sun, 21 December 2003
Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;)





1.89 juz wgralem wink.gif testowo 5 kilosow i jest na moje ok wink.gif tzn bez szarpniec
jutro zobacze na dluzszej trasie
pozdr


--------------------
yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 11 Apr 2009 - 17:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
henry
post Sat, 11 Apr 2009 - 17:49
Post #682


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





co poprawione wzgledem 1,8 i czy opornik bedzie zbedny?


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hansik
post Sat, 11 Apr 2009 - 18:03
Post #683


Super User
Dołączył: Sun, 21 December 2003
Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;)





CYTAT(henry @ Sat, 11 Apr 2009 - 17:49) *
co poprawione wzgledem 1,8 i czy opornik bedzie zbedny?
mam nadzieje, ze Jadzwin nie bedzie mial nic przeciwko screenom wink.gif
wedlug opisu w det :

pozdr


--------------------
yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 11 Apr 2009 - 18:24
Post #684


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Ogolnie jest tak duza ilosc samochodow z wiencem 60-2 z roznymi czujnikami, umieszczonymi w roznej odleglosci itd, ze wraz z grmadzeniem coraz wiekszej ilosci danych modyfikacji podlega algorytm 60-2 zeby bezproblemowo obsluzyc jak najwiecej tego typu systemow...

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(Hansik @ Sat, 11 Apr 2009 - 19:03) *
mam nadzieje, ze Jadzwin nie bedzie mial nic przeciwko screenom wink.gif
wedlug opisu w det :

pozdr



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ecru
post Tue, 14 Apr 2009 - 13:10
Post #685


Frequent User
Dołączył: Thu, 18 December 2008
Skąd: Wilanów





U mnie tez występował ten problem na Motronicu1.3, ale myślałem, że to wina mojego silnika. Super, że jest ta poprawka. Dzięki.
Mam jeszcze pytanie odnośnie update'ów jakie niesie ze sobą wersja 1.84.
Czego dotyczy "synchroniczne sterowanie wtryskiwaczami", czy dalej jest to FullGroup a poprawki dotyczą tylko sygnału jaki steruje wtryskami?
Czy może już coś więcej i można tym wysterować wtryski "pół-sekwencyjne"?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 14 Apr 2009 - 15:54
Post #686


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Teoretycznie przy sterownaiu asynchronicznym jest mozliwosc sterowania wtrsykami full group w aucie z system "polsekwencyjnym"
Sterowanie synchroniczne jest 1:1. Wieczor dam linka do nowej instrukcji ktora dokladnie to opisuje.

Co do nowego firmware to niekoniecznie pomoze smile.gif . Jakkolwiek rezystor jest oficjlnym rozwiazaniem i dziala bardzo dobrze smile.gif

CYTAT(ecru @ Tue, 14 Apr 2009 - 14:10) *
U mnie tez występował ten problem na Motronicu1.3, ale myślałem, że to wina mojego silnika. Super, że jest ta poprawka. Dzięki.
Mam jeszcze pytanie odnośnie update'ów jakie niesie ze sobą wersja 1.84.
Czego dotyczy "synchroniczne sterowanie wtryskiwaczami", czy dalej jest to FullGroup a poprawki dotyczą tylko sygnału jaki steruje wtryskami?
Czy może już coś więcej i można tym wysterować wtryski "pół-sekwencyjne"?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzejrs
post Tue, 14 Apr 2009 - 20:55
Post #687


Forum Killer
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: (Wielkopolska)





ma ktoś gotowca na parametry jakie wpisac do zakladki Dyno w DET II. Auto Nissan s13 ca18det manual.
z góry dziekuje.


--------------------
Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WielkiW
post Thu, 16 Apr 2009 - 09:08
Post #688


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 December 2006
Skąd: 100lica





Siema wczoraj wgrałem soft DET_1_89_60_2.bin była to przesiadka z DET_1_80_60_2_3.bin (poprawiany przez colina dla mnie) i muszę stwierdzić ze na moim stupie efekty są bardzo pozytywne silnik zaczął pracować dużo płynniej i już nim nie szarpie. Dobra robota smile.gif i jak zawsze czekam na kolejne wersje.

Próbowałem też ostatnio podłączyć wtryski w full grup tak żeby moc obciąć ich wydajność ale nawet z pullupem 2k2(bez niego czytał jakieś kosmiczne czasy wtrysku) nie chciał odpalić(z loga wynikało że poziom sygnału na wyjściu jest kilkukrotnie niższy, ledwo odrywał się od ziemi, mapka na początku ustawiona 100%) , ale to wymaga głębszej analizy bo musiałem pominąć jakiś szczegół.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 16 Apr 2009 - 12:16
Post #689


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





A wpisales na mpaie Injection /Booost jakies wartosci ?
Bo normalnie na mapie masz 0 czyli w przyblizeniu czas wtryskiwcza na wyjsciu byl praktycznie 0 ms tongue.gif
100 na mapie oznacza 100% czasu otwarcia

Jadzwin

CYTAT(WielkiW @ Thu, 16 Apr 2009 - 10:08) *
Siema wczoraj wgrałem soft DET_1_89_60_2.bin była to przesiadka z DET_1_80_60_2_3.bin (poprawiany przez colina dla mnie) i muszę stwierdzić ze na moim stupie efekty są bardzo pozytywne silnik zaczął pracować dużo płynniej i już nim nie szarpie. Dobra robota smile.gif i jak zawsze czekam na kolejne wersje.

Próbowałem też ostatnio podłączyć wtryski w full grup tak żeby moc obciąć ich wydajność ale nawet z pullupem 2k2(bez niego czytał jakieś kosmiczne czasy wtrysku) nie chciał odpalić(z loga wynikało że poziom sygnału na wyjściu jest kilkukrotnie niższy, ledwo odrywał się od ziemi, mapka na początku ustawiona 100%) , ale to wymaga głębszej analizy bo musiałem pominąć jakiś szczegół.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WielkiW
post Thu, 16 Apr 2009 - 13:29
Post #690


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 December 2006
Skąd: 100lica





CYTAT(Jadzwin @ Thu, 16 Apr 2009 - 12:16) *
A wpisales na mpaie Injection /Booost jakies wartosci ?
Bo normalnie na mapie masz 0 czyli w przyblizeniu czas wtryskiwcza na wyjsciu byl praktycznie 0 ms tongue.gif
100 na mapie oznacza 100% czasu otwarcia

Jadzwin


Tak na początku miałem wszędzie 100, potem próbowałem jeszcze 60 i 40 ale bez skutku. Ostatnio od nowa robiłem wtyczkę do DET2 bo ta co przyszła do samodzielnego montażu po prostu mi nie wyszła i piny nie kontaktowały, teraz jest wtyczka od zasilacza ATX i wszystko ładnie działa, w weekend zrobię kolejne podejście pod kontrole wtrysku.

pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 16 Apr 2009 - 13:40
Post #691


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wyslij swoja konfiguracje na schematy@ecumaster.com a i loga...
Na pewno cos zaradzimy.

Jadzwin

CYTAT(WielkiW @ Thu, 16 Apr 2009 - 14:29) *
Tak na początku miałem wszędzie 100, potem próbowałem jeszcze 60 i 40 ale bez skutku. Ostatnio od nowa robiłem wtyczkę do DET2 bo ta co przyszła do samodzielnego montażu po prostu mi nie wyszła i piny nie kontaktowały, teraz jest wtyczka od zasilacza ATX i wszystko ładnie działa, w weekend zrobię kolejne podejście pod kontrole wtrysku.

pozdr.


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 16 Apr 2009 - 23:00
Post #692


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jakby co to pod adresem:

http://www.ecumaster.com/download/Digital%...0-%20Manual.pdf

jest nowa wersja manual, gdzie dokladnie opisane jest jak zrobic sterowanie wtryskami, jak podpiac i czym sie rozni sterowanie synchroniczne od asynchronicznego.

Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michorspowr
post Sat, 18 Apr 2009 - 20:50
Post #693


Frequent User
Dołączył: Wed, 03 October 2007
Skąd: pomorskie





czy do takiego samochodu jak ford mustang 5.0 V8 z 1994 roku da się podłączyć ecumaster-a,zależy mi głównie na pozbyciu się problemu z maf-em nie skalibrowanym z nowymi wtryskiwaczami i czego bym jeszcze potrzebował do tego żeby to chodziło, oraz gdzie ewentualnie w trójmieście albo okolicach ktoś by mi to podłączył.
Za odpowiedz z góry dziękuje


--------------------
mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 18 Apr 2009 - 22:17
Post #694


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jezeli masz schemat elektryczny swojego auta prosze wyslij na schematy @ecumaster.com .
Zobaczymy co da sie zrobic..

CYTAT(Michorspowr @ Sat, 18 Apr 2009 - 21:50) *
czy do takiego samochodu jak ford mustang 5.0 V8 z 1994 roku da się podłączyć ecumaster-a,zależy mi głównie na pozbyciu się problemu z maf-em nie skalibrowanym z nowymi wtryskiwaczami i czego bym jeszcze potrzebował do tego żeby to chodziło, oraz gdzie ewentualnie w trójmieście albo okolicach ktoś by mi to podłączył.
Za odpowiedz z góry dziękuje



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzejrs
post Tue, 21 Apr 2009 - 19:21
Post #695


Forum Killer
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: (Wielkopolska)





http://img11.imageshack.us/img11/1508/pomiar2.png

Wklejam log z hamowni.Jakie straty wpisać dla 200sx-a S13??

-hamowane na biegu 2 przełozenie 1.902 "wpisane"
-przełozenie główne 3.916 "wpisane"
-opony 215/40/17 "wpisane"
-waga z kierowcą 1260kg "wpisane"
-rpm ratio 0,0153
-frontal area 2,10
-coeficient of drag 0.26

Na ustawieniach "setup" miałem obroty max. 7000 silnik kręcił do 7750.

Boost 0.95 bara lekki uslizg kół


--------------------
Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Thu, 23 Apr 2009 - 16:05
Post #696


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





hamuj na 3 lub 4 biegu, inaczej wychodzą raczej mało dokładne wartości
strat nie wpisuj, po co ? będziesz miał wynik mocy na kołach, a ta jest ważniejsza
a straty na napędzie w tylnonapędówce to około 20% ?


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dj_o
post Fri, 24 Apr 2009 - 10:26
Post #697


User
Dołączył: Fri, 24 April 2009
Skąd: Opole





Panowie, niestety mój ecumaster wczoraj odmówił posłuszeństwa...
Wszystko śmigało jak należy, ale od wczoraj nie mogę się połączyć z kompem...
Próbowałem przejściówką usb->rs232 - na tym normalnie i bezproblemowo działał, pózniej na pełnoprawnych com-ach - bez efektu....
Oczywiście tak podstawowe kwestie jak napięcie, styki itp sprawdzone...
Nie było też żadnych zwarć, przepięć czy pomyłek, bo świnka już była podłączona i działała bezproblemowo - firm 1.80.
Jedyne czym sterowała to sygnał z zapłonu, odczyt z mapa i przepływka...
Myślałem, że poleciał kabel com, nic z tego - przedzwoniony i dobry...
Próbowałem pod kilkoma komputerami z różnymi wersjami klienta, bezskutecznie....
Wina ewidentnie leży po stronie świni - do kogo mam się z tym zgłaszać??

Jeszcze jedno - +5V działa, tak samo bipolar out daje ca. 9V


--------------------
L'ultima berlinetta Turbo! - Punto GT 1.9 16vT
Alfa 166 '01 2.4 20V GTB2265
Delta Integrale '88 - dobro rodzinne w odbudowie...
Bravo HGT -> 2.4 20vT 4x4 - in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Fri, 24 Apr 2009 - 12:18
Post #698


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





To chyba mój były ? rolleyes.gif
Też raz miałem problemy wyszła wina styków ale też nie było to odrazu widoczne.

Na serwis to do colina albo Jadzwina pewnie rolleyes.gif


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dj_o
post Fri, 24 Apr 2009 - 14:35
Post #699


User
Dołączył: Fri, 24 April 2009
Skąd: Opole





egzakli, to Twój były wink.gif
Nie, to niestety nie stykologia...
A już było tak dobrze, pogoda fajna, czas i motywacja... a tu qpa...


--------------------
L'ultima berlinetta Turbo! - Punto GT 1.9 16vT
Alfa 166 '01 2.4 20V GTB2265
Delta Integrale '88 - dobro rodzinne w odbudowie...
Bravo HGT -> 2.4 20vT 4x4 - in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzejrs
post Wed, 29 Apr 2009 - 21:57
Post #700


Forum Killer
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: (Wielkopolska)





Dzisiaj zakładalem detII do kolegi BMW E30 325i z Motronic 1.3,Soft najnowszy 1.89
mam 2 problemy:
- DET II nie pamieta ustawień deflection MAP 115kpa, wraca do MP4250 po wyłączeniu zaplonu(potwierdzałem make permanent i apply)
- po podłączeniu sygnalu zapłonu auto (czarny przewód czujnika wału przy kompie rozciety i pod styki 4 i 7 DET) odpala ale nie mozna dodac gazu,strzela i gaśnie,dusi sie,
Macie jakiś screen ustawień???


--------------------
Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 33 34 35 36 37 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 21:44