![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#601
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
czepiam sie tego ze robicie burdel w temacie o calkowicie innej tematyce
krotko i na temat -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#602
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 February 2008 Skąd: ;) ![]() |
Akurat to nie bylo do Ciebie Henry.Moderatora prosze o usuniecie moich postow ktora sa nie na temat.Pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#603
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Witam, zabraklo mi wartosc do wpisania w mapie paliwowej. Musze dolac zupy a juz mam 127.
Czy mozna zrobic tak zeby uzyc mapy korekcji i ustawic tam wszedzie np. 120% i czy to "podniesie" cala mape? -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
![]()
Post
#604
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Witam, zabraklo mi wartosc do wpisania w mapie paliwowej. Musze dolac zupy a juz mam 127. Czy mozna zrobic tak zeby uzyc mapy korekcji i ustawic tam wszedzie np. 120% i czy to "podniesie" cala mape? A jaką masz najmniejszą wpisana wartość w mapie?? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#605
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
A jaką masz najmniejszą wpisana wartość w mapie?? po konwersji seryjnego silnika MAF -> MAP wartosci mialem od -49 do 109 -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
![]()
Post
#606
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
po konwersji seryjnego silnika MAF -> MAP wartosci mialem od -49 do 109 Wydaje mi sie, że wiecej nie dolejesz już bo osiagnołeś max. Analogoutoffset 2,49 + 127*0,0195 daje prawie 5V i pewnie tyle max dawała twoja przepływka. Możesz jeszcze mnienić wartość ofsset ale rozjedzie Ci sie mapa i bedziesz musiał sobie to poprawić ale raczej nic to nie da. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#607
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Wydaje mi sie, że wiecej nie dolejesz już bo osiagnołeś max. Analogoutoffset 2,49 + 127*0,0195 daje prawie 5V i pewnie tyle max dawała twoja przepływka. Możesz jeszcze mnienić wartość ofsset ale rozjedzie Ci sie mapa i bedziesz musiał sobie to poprawić ale raczej nic to nie da. no racja z tymi 5v na przeplywce , faktycznie tak jest , dzieki za podpowiedz. przy okazji wrzucam swoje wykresy (hamownia ecumasterowa) , "przed tuningiem" i "po tuningu" , auto to swift 1.3 gti. mody : wydech , walek, przepustnica. moze ktos cos podpowie , czy jest ok czy kicha ![]() czarna linia - MAF zielona linia - TPS brazowa linia - AFR rozowa - MAP przed po: -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
![]()
Post
#608
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: (Wielkopolska) ![]() |
Jak zamknąłeś 5V to chyba zostaje podnieść ciśnienie paliwa (jak jeszcze pójdzie) lub potrzeba większych wtrysków.
-------------------- Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar. |
|
|
![]()
Post
#609
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Mysle ze wiecej samym paliwem nie zrobisz ponad to co juz ci sie udalo ![]() Ja bym dlubnal jeszcze zaplon... Jadzwin Jak zamknąłeś 5V to chyba zostaje podnieść ciśnienie paliwa (jak jeszcze pójdzie) lub potrzeba większych wtrysków. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#610
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Witam, Mysle ze wiecej samym paliwem nie zrobisz ponad to co juz ci sie udalo ![]() Ja bym dlubnal jeszcze zaplon... Jadzwin a jest juz w sprzedazy knock detector? ![]() -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
![]()
Post
#611
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Jeszcze nie ![]() Jadzwin a jest juz w sprzedazy knock detector? ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#612
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 March 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
"Witam,
sam się bawię DETem od jakiś 3 miesięcy i pewnego dnia tez zacząłem mieć poważny problem z praca silnika, jak się potem okazało wina leżała po stronie Ecu w moim aucie a konkretniej chodziło o to że rozładował mi się aku wiozłem go do ładowania i po ponownym podłączeniu zaczęły się niezłe cyrki. Chwile mi zajęło żeby rozkminić o co kaman na początku podłączyłem DETa patrze w mapy niby wszystko spoko dopiero po jakimś czasie zatrybiłem że fakt DET mapy zapamiętał za to ECU się zresetowało po ponownym podłączeniu zasilania komp zaczął się na nowo uczyć tyle że sygnały z czujników płynęły przez DETa i były modyfikowane komp nauczył się totalnych bzdur a potem jeszcze zacząłem mieszać DETem i już wogule porażka. Rozwiązanie zapisać projekt ustawić DETa na 0 zresetować ECU odpalić auto jak się rozgrzeje i nauczy się czego trzeba ładujemy zapisany projekt i wszystko bangla smile.gif To co tu napisałem to moje osobiste doświadczenia, niekoniecznie to co napisałem jest prawdą ale u mnie pomogło. " Czy komuś również coś takiego sie przytrafiło? i male OT, czy w SMT6 występuję podobne zjawisko? -------------------- Śledziu
|
|
|
![]()
Post
#613
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
"Witam, sam się bawię DETem od jakiś 3 miesięcy i pewnego dnia tez zacząłem mieć poważny problem z praca silnika, jak się potem okazało wina leżała po stronie Ecu w moim aucie a konkretniej chodziło o to że rozładował mi się aku wiozłem go do ładowania i po ponownym podłączeniu zaczęły się niezłe cyrki. Chwile mi zajęło żeby rozkminić o co kaman na początku podłączyłem DETa patrze w mapy niby wszystko spoko dopiero po jakimś czasie zatrybiłem że fakt DET mapy zapamiętał za to ECU się zresetowało po ponownym podłączeniu zasilania komp zaczął się na nowo uczyć tyle że sygnały z czujników płynęły przez DETa i były modyfikowane komp nauczył się totalnych bzdur a potem jeszcze zacząłem mieszać DETem i już wogule porażka. Rozwiązanie zapisać projekt ustawić DETa na 0 zresetować ECU odpalić auto jak się rozgrzeje i nauczy się czego trzeba ładujemy zapisany projekt i wszystko bangla smile.gif To co tu napisałem to moje osobiste doświadczenia, niekoniecznie to co napisałem jest prawdą ale u mnie pomogło. " Czy komuś również coś takiego sie przytrafiło? i male OT, czy w SMT6 występuję podobne zjawisko? W SMT nie wystepuje, w Ecumasterze tez nie ![]() To jest kwestia adaptacji seryjnego sterownika - wszystko od niego zalezy. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#614
|
|
User Dołączył: Fri, 02 May 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
W aucie turbo przepustnice nie jest miara obciazenia silnika, wiec bedziesz musial zastosowac zewnetrzny MAP sensor np. MPX4250AP.... Jadzwin Mam jedno pytanie odnosnie konwersji maf --> map. U mnie w przeplywce wystepuje dodatkowo czujnik temperatury, co mozna z tym zrobic? Po prostu olac to? Moze nie stanowi to problemu a ja sie nie potrzebnie spinam. Czy jak przejde na map sens. to ori komp mimo wszystko nie bedzie chcial tej korekcji temperaturowej? Jak mozna to rozwiazac? |
|
|
![]()
Post
#615
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
Mam jedno pytanie odnosnie konwersji maf --> map. U mnie w przeplywce wystepuje dodatkowo czujnik temperatury, co mozna z tym zrobic? Po prostu olac to? Moze nie stanowi to problemu a ja sie nie potrzebnie spinam. Czy jak przejde na map sens. to ori komp mimo wszystko nie bedzie chcial tej korekcji temperaturowej? Jak mozna to rozwiazac? Nie wywalaj przeplywki, podepnij tylko MAP'a pod deflection ![]() A jak juz tak bardzo chcesz przejsc to wtedy trzeba pokombinowac i wymontowac z przeplywki czujnik temp i wsadzic w dolot ![]() |
|
|
![]()
Post
#616
|
|
User Dołączył: Fri, 02 May 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
teraz to juz zdurnialem do reszty
![]() |
|
|
![]()
Post
#617
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
teraz to juz zdurnialem do reszty ![]() dokladnie tak ;-) podlaczenie w taki sposob: http://www.ecumaster.com/download/mpx4250AP.pdf i wtedy oczywiscie TPS'a nie podpinasz juz pod deflection bo deflection bierzesz z mapa ;-) |
|
|
![]()
Post
#618
|
|
User Dołączył: Fri, 02 May 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
No i wszystko jasne
![]() |
|
|
![]()
Post
#619
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 December 2008 Skąd: Wilanów ![]() |
Witam,
Chciałbym prosić o kilka porad związanych z odpowiednim podłączeniem DET’a i konfiguracją. Jeżeli dobrze rozumiem, po podłączeniu świnki musze trochę pojeździć by urządzenie zebrało odpowiednie dane z mojego silnika. Mam więc kilka pytań. 1. Niestety dokonałem już sporych przeróbek (zamontowałem turbinę, przebudowałem dolot, wydech, itp.), czy nie spowoduje to zafałszowania zbieranych danych? 2. Samochód niestety nie ma właściwych osiągów w pełnym zakresie obrotów ( brakuje mu paliwa przy wyższych obrotach ) , czy będzie można to później skorygować? 3. Silnik to R6 2,5 12v, znany jako M20B25, sterowny motronic’iem 1.3. Jaki schemat wykorzystać do podłączenia DET’a? Niestety motronic 1.7 miał już oddzielne sterowanie każdą cewką i TPS był potencjometrem. W 1.3 TPS ma tylko pozycje skrajne i jest jedna cewka – czy schemat dla motronica 1.5 z opla będzie właściwy? 4. Jeżeli schemat do M1.5 jest odpowiedni, to czy mogę podłączyć coś innego pod Deflection ( dlaczego MAF jest podany na IN i na Deflection ) 5. Planuje też włożenie większych wtryskiwaczy, czy lepiej przygotować mapę na seryjnych a później zmienić, czy lepiej włożyć większe od razu? Przepraszam, że tyle pytań na raz, ale nie chcę czegoś pominąć. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. |
|
|
![]()
Post
#620
|
|
User Dołączył: Fri, 02 May 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
to moze teraz z innej beczki
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 27 July 2025 - 07:41 |