Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 29 30 31 32 33 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
henry
post Sat, 14 Mar 2009 - 23:00
Post #601


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





czepiam sie tego ze robicie burdel w temacie o calkowicie innej tematyce
krotko i na temat


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 14 Mar 2009 - 23:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rysa
post Sun, 15 Mar 2009 - 11:33
Post #602


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 February 2008
Skąd: ;)





Akurat to nie bylo do Ciebie Henry.Moderatora prosze o usuniecie moich postow ktora sa nie na temat.Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Mon, 16 Mar 2009 - 10:19
Post #603


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





Witam, zabraklo mi wartosc do wpisania w mapie paliwowej. Musze dolac zupy a juz mam 127.
Czy mozna zrobic tak zeby uzyc mapy korekcji i ustawic tam wszedzie np. 120% i czy to "podniesie" cala
mape?


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Mon, 16 Mar 2009 - 10:36
Post #604


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(pol @ Mon, 16 Mar 2009 - 10:19) *
Witam, zabraklo mi wartosc do wpisania w mapie paliwowej. Musze dolac zupy a juz mam 127.
Czy mozna zrobic tak zeby uzyc mapy korekcji i ustawic tam wszedzie np. 120% i czy to "podniesie" cala
mape?


A jaką masz najmniejszą wpisana wartość w mapie??


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Mon, 16 Mar 2009 - 10:39
Post #605


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





CYTAT(Zibi122 @ Mon, 16 Mar 2009 - 11:36) *
A jaką masz najmniejszą wpisana wartość w mapie??



po konwersji seryjnego silnika MAF -> MAP wartosci mialem od -49 do 109


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Mon, 16 Mar 2009 - 11:07
Post #606


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(pol @ Mon, 16 Mar 2009 - 10:39) *
po konwersji seryjnego silnika MAF -> MAP wartosci mialem od -49 do 109


Wydaje mi sie, że wiecej nie dolejesz już bo osiagnołeś max. Analogoutoffset 2,49 + 127*0,0195 daje prawie 5V i pewnie tyle max dawała twoja przepływka.

Możesz jeszcze mnienić wartość ofsset ale rozjedzie Ci sie mapa i bedziesz musiał sobie to poprawić ale raczej nic to nie da.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Mon, 16 Mar 2009 - 12:15
Post #607


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





CYTAT(Zibi122 @ Mon, 16 Mar 2009 - 12:07) *
Wydaje mi sie, że wiecej nie dolejesz już bo osiagnołeś max. Analogoutoffset 2,49 + 127*0,0195 daje prawie 5V i pewnie tyle max dawała twoja przepływka.

Możesz jeszcze mnienić wartość ofsset ale rozjedzie Ci sie mapa i bedziesz musiał sobie to poprawić ale raczej nic to nie da.


no racja z tymi 5v na przeplywce , faktycznie tak jest , dzieki za podpowiedz.
przy okazji wrzucam swoje wykresy (hamownia ecumasterowa) , "przed tuningiem" i "po tuningu" , auto to swift 1.3 gti. mody : wydech , walek, przepustnica.
moze ktos cos podpowie , czy jest ok czy kicha wink.gif, zabawa ze swinka dotyczyla tylko AFR

czarna linia - MAF
zielona linia - TPS
brazowa linia - AFR
rozowa - MAP

przed


po:


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzejrs
post Mon, 16 Mar 2009 - 12:22
Post #608


Forum Killer
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: (Wielkopolska)





Jak zamknąłeś 5V to chyba zostaje podnieść ciśnienie paliwa (jak jeszcze pójdzie) lub potrzeba większych wtrysków.


--------------------
Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 16 Mar 2009 - 12:40
Post #609


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Mysle ze wiecej samym paliwem nie zrobisz ponad to co juz ci sie udalo smile.gif
Ja bym dlubnal jeszcze zaplon...

Jadzwin


CYTAT(andrzejrs @ Mon, 16 Mar 2009 - 13:22) *
Jak zamknąłeś 5V to chyba zostaje podnieść ciśnienie paliwa (jak jeszcze pójdzie) lub potrzeba większych wtrysków.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Mon, 16 Mar 2009 - 13:22
Post #610


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





CYTAT(Jadzwin @ Mon, 16 Mar 2009 - 13:40) *
Witam,

Mysle ze wiecej samym paliwem nie zrobisz ponad to co juz ci sie udalo smile.gif
Ja bym dlubnal jeszcze zaplon...

Jadzwin


a jest juz w sprzedazy knock detector?smile.gif


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 16 Mar 2009 - 14:41
Post #611


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Jeszcze nie smile.gif Czekam na kolejna wersje PCB
Jadzwin

CYTAT(pol @ Mon, 16 Mar 2009 - 14:22) *
a jest juz w sprzedazy knock detector?smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śledziu
post Mon, 16 Mar 2009 - 22:05
Post #612


Frequent User
Dołączył: Wed, 12 March 2003
Skąd: Gdańsk





"Witam,

sam się bawię DETem od jakiś 3 miesięcy i pewnego dnia tez zacząłem mieć poważny problem z praca silnika, jak się potem okazało wina leżała po stronie Ecu w moim aucie a konkretniej chodziło o to że rozładował mi się aku wiozłem go do ładowania i po ponownym podłączeniu zaczęły się niezłe cyrki. Chwile mi zajęło żeby rozkminić o co kaman na początku podłączyłem DETa patrze w mapy niby wszystko spoko dopiero po jakimś czasie zatrybiłem że fakt DET mapy zapamiętał za to ECU się zresetowało po ponownym podłączeniu zasilania komp zaczął się na nowo uczyć tyle że sygnały z czujników płynęły przez DETa i były modyfikowane komp nauczył się totalnych bzdur a potem jeszcze zacząłem mieszać DETem i już wogule porażka. Rozwiązanie zapisać projekt ustawić DETa na 0 zresetować ECU odpalić auto jak się rozgrzeje i nauczy się czego trzeba ładujemy zapisany projekt i wszystko bangla smile.gif

To co tu napisałem to moje osobiste doświadczenia, niekoniecznie to co napisałem jest prawdą ale u mnie pomogło. "

Czy komuś również coś takiego sie przytrafiło?

i male OT, czy w SMT6 występuję podobne zjawisko?


--------------------
Śledziu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Mon, 16 Mar 2009 - 23:58
Post #613


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(Śledziu @ Mon, 16 Mar 2009 - 22:05) *
"Witam,

sam się bawię DETem od jakiś 3 miesięcy i pewnego dnia tez zacząłem mieć poważny problem z praca silnika, jak się potem okazało wina leżała po stronie Ecu w moim aucie a konkretniej chodziło o to że rozładował mi się aku wiozłem go do ładowania i po ponownym podłączeniu zaczęły się niezłe cyrki. Chwile mi zajęło żeby rozkminić o co kaman na początku podłączyłem DETa patrze w mapy niby wszystko spoko dopiero po jakimś czasie zatrybiłem że fakt DET mapy zapamiętał za to ECU się zresetowało po ponownym podłączeniu zasilania komp zaczął się na nowo uczyć tyle że sygnały z czujników płynęły przez DETa i były modyfikowane komp nauczył się totalnych bzdur a potem jeszcze zacząłem mieszać DETem i już wogule porażka. Rozwiązanie zapisać projekt ustawić DETa na 0 zresetować ECU odpalić auto jak się rozgrzeje i nauczy się czego trzeba ładujemy zapisany projekt i wszystko bangla smile.gif

To co tu napisałem to moje osobiste doświadczenia, niekoniecznie to co napisałem jest prawdą ale u mnie pomogło. "

Czy komuś również coś takiego sie przytrafiło?

i male OT, czy w SMT6 występuję podobne zjawisko?


W SMT nie wystepuje, w Ecumasterze tez nie smile.gif
To jest kwestia adaptacji seryjnego sterownika - wszystko od niego zalezy.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyxt28
post Wed, 25 Mar 2009 - 12:21
Post #614


User
Dołączył: Fri, 02 May 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(Jadzwin @ Wed, 04 Mar 2009 - 18:46) *
W aucie turbo przepustnice nie jest miara obciazenia silnika, wiec bedziesz musial zastosowac zewnetrzny MAP sensor np. MPX4250AP....


Jadzwin

Mam jedno pytanie odnosnie konwersji maf --> map. U mnie w przeplywce wystepuje dodatkowo czujnik temperatury, co mozna z tym zrobic? Po prostu olac to? Moze nie stanowi to problemu a ja sie nie potrzebnie spinam. Czy jak przejde na map sens. to ori komp mimo wszystko nie bedzie chcial tej korekcji temperaturowej? Jak mozna to rozwiazac?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Wed, 25 Mar 2009 - 12:24
Post #615


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





CYTAT(Onyxt28 @ Wed, 25 Mar 2009 - 12:21) *
Mam jedno pytanie odnosnie konwersji maf --> map. U mnie w przeplywce wystepuje dodatkowo czujnik temperatury, co mozna z tym zrobic? Po prostu olac to? Moze nie stanowi to problemu a ja sie nie potrzebnie spinam. Czy jak przejde na map sens. to ori komp mimo wszystko nie bedzie chcial tej korekcji temperaturowej? Jak mozna to rozwiazac?


Nie wywalaj przeplywki, podepnij tylko MAP'a pod deflection wink.gif

A jak juz tak bardzo chcesz przejsc to wtedy trzeba pokombinowac i wymontowac z przeplywki czujnik temp i wsadzic w dolot smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyxt28
post Wed, 25 Mar 2009 - 12:39
Post #616


User
Dołączył: Fri, 02 May 2008
Skąd: Warszawa





teraz to juz zdurnialem do reszty biggrin.gif czyli przeplywke zostawiam tam gdzie jest i elektryczne polaczenie rowniez. W kolektorze ssacym biore sobie podcisnienie do mapa i oba (z przeplywki i mapa) sygnaly leca do ecumastera? dobrze rozumiem? Sorki jesli zadaje glupkowate pytania ale uwazalem ze po zastosowaniu mapa nie bede juz w ogole potrzebowal przeplywomierza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Wed, 25 Mar 2009 - 12:43
Post #617


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





CYTAT(Onyxt28 @ Wed, 25 Mar 2009 - 12:39) *
teraz to juz zdurnialem do reszty biggrin.gif czyli przeplywke zostawiam tam gdzie jest i elektryczne polaczenie rowniez. W kolektorze ssacym biore sobie podcisnienie do mapa i oba (z przeplywki i mapa) sygnaly leca do ecumastera? dobrze rozumiem? Sorki jesli zadaje glupkowate pytania ale uwazalem ze po zastosowaniu mapa nie bede juz w ogole potrzebowal przeplywomierza


dokladnie tak ;-)

podlaczenie w taki sposob:
http://www.ecumaster.com/download/mpx4250AP.pdf

i wtedy oczywiscie TPS'a nie podpinasz juz pod deflection bo deflection bierzesz z mapa ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyxt28
post Wed, 25 Mar 2009 - 12:45
Post #618


User
Dołączył: Fri, 02 May 2008
Skąd: Warszawa





No i wszystko jasne laugh.gif dzieki wielkie za odp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ecru
post Wed, 25 Mar 2009 - 12:48
Post #619


Frequent User
Dołączył: Thu, 18 December 2008
Skąd: Wilanów





Witam,

Chciałbym prosić o kilka porad związanych z odpowiednim podłączeniem DET’a i konfiguracją.
Jeżeli dobrze rozumiem, po podłączeniu świnki musze trochę pojeździć by urządzenie zebrało odpowiednie dane z mojego silnika. Mam więc kilka pytań.
1. Niestety dokonałem już sporych przeróbek (zamontowałem turbinę, przebudowałem dolot, wydech, itp.), czy nie spowoduje to zafałszowania zbieranych danych?
2. Samochód niestety nie ma właściwych osiągów w pełnym zakresie obrotów ( brakuje mu paliwa przy wyższych obrotach ) , czy będzie można to później skorygować?
3. Silnik to R6 2,5 12v, znany jako M20B25, sterowny motronic’iem 1.3.
Jaki schemat wykorzystać do podłączenia DET’a? Niestety motronic 1.7 miał już oddzielne sterowanie każdą cewką i TPS był potencjometrem. W 1.3 TPS ma tylko pozycje skrajne i jest jedna cewka – czy schemat dla motronica 1.5 z opla będzie właściwy?
4. Jeżeli schemat do M1.5 jest odpowiedni, to czy mogę podłączyć coś innego pod Deflection ( dlaczego MAF jest podany na IN i na Deflection )
5. Planuje też włożenie większych wtryskiwaczy, czy lepiej przygotować mapę na seryjnych a później zmienić, czy lepiej włożyć większe od razu?

Przepraszam, że tyle pytań na raz, ale nie chcę czegoś pominąć.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyxt28
post Wed, 25 Mar 2009 - 12:48
Post #620


User
Dołączył: Fri, 02 May 2008
Skąd: Warszawa





to moze teraz z innej beczki wink.gif przy takim ukladzie (maf + map) maf chyba powinien powedrowac przed turbo a nie tak jak dotychczas przed przepustnice i raczej wskazane jest zastosowanie bypass valve czy mozna smialo zastosowac blowoffa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 27 July 2025 - 07:41