![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Wyglada na to, ze jednak jest za duzo paliwa. Ale od czego jest sonda szerokopasmowa A jezeli auto ma sprawna lambde, to sobie z tym poradzi.
Wykres wyglada mniejwiecej poprawnie i jest dobra baza, ktora sie doszlifuje po wywaleniu przeplywki z dolotu. Pierwsza rada, to powyzej 2100obr w skrejnej lewej kolumnie mozesz dac wieksze wartosci (mniej paliwa), bo tam zwykle jest hamowanie silnikiem i raczej takich ilosci paliwa nie trzeba ;P Druga rada, to zacznij od ustabilizowania wolnych obrotow, bo z tym czesto sa problemy na poczatku. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin ![]() |
samochod nie ma lambdy fabrycznie - takze raczej sobie nie poradzi sam
jutro podjade i moze uda mi sie wykabacic szerokopasmowke na weekend |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Odkopuje temat bo mam pytanie odnoście ECUMASTERA
Kupiłem sobie LC-1. Jak wiadomo LC-1 ma wyście analogowe 0-5v obrazujące AFR. Czy mozna podpiąć to do ecumastera tak aby np na podstawie sondy sam sobie regulował mieszankę ?? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Nie.
Mozesz podpiac, pojezdzic i nalozyc sobie AFR na mape paliwa. Wtedy widzisz co masz w ktrorej komorce i mozesz sobie dokonac latwej korekty. Trynbu automatycznego nie ma. Pozdr Jadzwin |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 01 February 2004 Skąd: z za Winkla ![]() |
Mam pytanie apropo sterowania wtryskiwaczami. Napisane jest ze moze sterowac 4 wysokooporowymi. A co z niskooporowymi?? Jak to sie ma jezeli chodzi o sygnal wejscia i wyjscia.
-------------------- АВТОПИЛОТ ВКЛЮЧЕН team
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Przejac sterowania wtryskiem peak&hold sie nie da, chyba ze przez resistor pack jest on do ecu podpiety. Sterowac dodatkowym wtryskiem(ami) mozna za to bez problemu, o ile sumaryczna opornosc nie bedzie mniejsza niz 2 Ohm.
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Maly update:
60-2 juz dziala - jak narazie pierwszy pacjent, czyli c20xe pozytywnie zareagowal. Urzadzenie sprawdzone zostalo do 6800obr (seryjna odcinka). Jeszcze troche testow a wtedy update softu niedlugo -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
Na wstepie witam wszystkich jako, ze to moj pierwszy post tutaj
A teraz do rzeczy: Podlaczylem do ecumastera LC-1 (WB O2) i na poczatku wszystko bylo ok a teraz pokazuje mi 0.5 lub 1AFR wiecej niz jest w rzeczywistosci.Ktos ma jakis pomysl co moze byc nie halo? |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("pucek":3c9ikkj5) Podlaczylem do ecumastera LC-1 (WB O2) i na poczatku wszystko bylo ok a teraz pokazuje mi 0.5 lub 1AFR wiecej niz jest w rzeczywistosci.Ktos ma jakis pomysl co moze byc nie halo?
Zacznij od kalibracji sondy - free air calibration wg instrukcji innovate'a -------------------- koniu.net | Gorechristmas.carbonmade.com | koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
kalibracja zrobiona.na loggerze pokazuje 14.7 a ecumaster 15.7.................
-------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
A moze : map/scale parametrs i odpowiedni tegesik w analog in # ? Chyba sa tam narrowband o2 i wideband o2 afr
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
WB podlaczony pod ANALOG IN3 ,scales parameters jest WB O2.Na poczatku bylo ok,nic nie zmienialem ,az tu po pewnym czasie dupa.A wykres WB O2 na logu z ecumastera jak himalaje,natomiast na logworks jest ok.Wyjsie analog out z WB ustawione na odczyt ciagly.myslicie ze 'map parameters' temu zaradzi?
-------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
pucek wrzuc loga tutaj , moze ktos wyczai w czym problem
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Nie przestawiles przypadkiem ustawien wyjscia analogowego z innovate?
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("pucek":34ytib6h) WB podlaczony pod ANALOG IN3 ,scales parameters jest WB O2.Na poczatku bylo ok,nic nie zmienialem ,az tu po pewnym czasie dupa.A wykres WB O2 na logu z ecumastera jak himalaje,natomiast na logworks jest ok.Wyjsie analog out z WB ustawione na odczyt ciagly.myslicie ze 'map parameters' temu zaradzi?
Sprawdź masę. Jeśli odczyty w logworks są ok, to znaczy że nie jest to wina sondy. -------------------- koniu.net | Gorechristmas.carbonmade.com | koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
CYTAT("Colin":1cmc4pak) Nie przestawiles przypadkiem ustawien wyjscia analogowego z innovate? jutro sprawdze ale wydaje mi sie ze nie. CYTAT Sprawdź masę. Jeśli odczyty w logworks są ok, to znaczy że nie jest to wina sondy.
masa i zasilanie prosto z ECU. No i dziwi mnie to ,ze na poczatku bylo wszystko ok. Jutro jesli czas mi na to pozwoli wrzuce pare logow. -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
ze sie tak spytam...czy ecumaster bylby w stanie ogarnac opóźnianie zaplonu w escorcie rst. Tu jest wtrysk mechaniczny i przeplywka klapkowa ale zaplon jest sterowany przez ecu. Jedyne czujniki jakie toto posiada to TPS, czujnik temperatury powietrza w dolocie i czujnik temp silnika...dzieki za odpowiedz i sorry jesli to jest jakies oczywiste pytanko ale zero pojecia o elektronice
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("rex":slzmahvn) ze sie tak spytam...czy ecumaster bylby w stanie ogarnac opóźnianie zaplonu w escorcie rst. Tu jest wtrysk mechaniczny i przeplywka klapkowa ale zaplon jest sterowany przez ecu. Jedyne czujniki jakie toto posiada to TPS, czujnik temperatury powietrza w dolocie i czujnik temp silnika...dzieki za odpowiedz i sorry jesli to jest jakies oczywiste pytanko ale zero pojecia o elektronice
Jezeli jest zewnetrzny modul zaplonowy (nie zabudowany w ecu), to da sie opozniac na 100%. Jak napiszesz jaki tam jest czujnik i gdzie, to bedzie latwiej okreslic. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: 100-lica ![]() |
CYTAT("Colin":3jgw1xjm) CYTAT("rex":3jgw1xjm) ze sie tak spytam...czy ecumaster bylby w stanie ogarnac opóźnianie zaplonu w escorcie rst. Tu jest wtrysk mechaniczny i przeplywka klapkowa ale zaplon jest sterowany przez ecu. Jedyne czujniki jakie toto posiada to TPS, czujnik temperatury powietrza w dolocie i czujnik temp silnika...dzieki za odpowiedz i sorry jesli to jest jakies oczywiste pytanko ale zero pojecia o elektronice Jezeli jest zewnetrzny modul zaplonowy (nie zabudowany w ecu), to da sie opozniac na 100%. Jak napiszesz jaki tam jest czujnik i gdzie, to bedzie latwiej okreslic. pytanie z serii "trudne" czy po "jakiś" mykach idzie ecumaster-a zastosować jako SA -------------------- ForzaItalia
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("Tommi":2tu97unq) CYTAT("Colin":2tu97unq) CYTAT("rex":2tu97unq) ze sie tak spytam...czy ecumaster bylby w stanie ogarnac opóźnianie zaplonu w escorcie rst. Tu jest wtrysk mechaniczny i przeplywka klapkowa ale zaplon jest sterowany przez ecu. Jedyne czujniki jakie toto posiada to TPS, czujnik temperatury powietrza w dolocie i czujnik temp silnika...dzieki za odpowiedz i sorry jesli to jest jakies oczywiste pytanko ale zero pojecia o elektronice Jezeli jest zewnetrzny modul zaplonowy (nie zabudowany w ecu), to da sie opozniac na 100%. Jak napiszesz jaki tam jest czujnik i gdzie, to bedzie latwiej okreslic. pytanie z serii "trudne" czy po "jakiś" mykach idzie ecumaster-a zastosować jako SA Z tego co wiem, to jeden juz pracuje w warszawie jako sa paliwowy Dzieki interpolacji mozliwa jest taka praca. Co do zaplonu, to nikt nie sprawdzal, ale mozliwe ze po malych modach (albo i bez modow) dalo by sie wyczarowac cos na rozdzielaczu. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 06:12 |