![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#5881
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
No właśnie - to wiem!! Wracam więc do pytania - jak ustawić kontrolę startu, by prócz cofania zapłonów można było również ustawić wzbogacanie? Czy DET3 daje taką możliwość? Przecież napisałem o wzbogacaniu PODCZAS UŻYWANIA LAUNCH CONTROL. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5882
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 December 2008 Skąd: Wilanów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5883
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 22 June 2021 ![]() |
Jest jakiś sposób podłaczenia czujnika IAT do DET jako świnia?
podaje przez czujnik dedykowany 5V to mi wraca na analog in 5v;/ Ktoś coś wie? szukałem ale ciężko sie doszukać |
|
|
![]()
Post
#5884
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
czujnik tylko dla det czy też dla ori ecu?
|
|
|
![]()
Post
#5885
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Jest jakiś sposób podłaczenia czujnika IAT do DET jako świnia? podaje przez czujnik dedykowany 5V to mi wraca na analog in 5v;/ Ktoś coś wie? szukałem ale ciężko sie doszukać Jeden pin czujnika do masy DETa, drugi pin czujnika do wolnego AnalogIn w DET. Do tego kabelka co wpiąłeś do AnalogIn dołącz pullup ~2kOhm do +5V. |
|
|
![]()
Post
#5886
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 22 February 2013 ![]() |
Hej! Mamy problem.. podłączamy pod DET3 Suzuki Vitare H20A (2.0 V6 - uturbiona).
Generalnie poradziliśmy sobie ze wszystkim poza poprawnym ustawieniem "rodzaju zapłonu" - zakładam że musimy wybrać opcje gdzie można opóźniać/przyspieszać zapłon wg. czujnika na wale korbowym lub wałku rozrządu. To pierwsza opcja którą testowaliśmy. Druga sprawa rodzaj czujnika i sposób jego podłączenia. Czujnik wygląda tak jak poniżej, i wszyty jest w wiązkę tak jak na zdjęciu. Problem w tym że posiada w oryginalnej wiązce 2 kable oznaczone jako "POS" i 2 kable oznaczone jako REF (czyli referencja i sygnał) (od A8 do A11). Za cholere nie wiemy jak to poprawnie podpiąć. ![]() ![]() Domniemam że przez te dwie rzeczy samochód nie widzi obrotów.. |
|
|
![]()
Post
#5887
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Jak na moje to przecinasz przewód pos, wpinasz się z detem robiąc pull-up od strony aparatu, ustawiasz czujnik hall, multitootch 180 zębów i gotowe.
Nie wiem tylko czy to pozwoli mieszać zapłonem w obie strony ![]() |
|
|
![]()
Post
#5888
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 22 June 2021 ![]() |
Tylko dla det
|
|
|
![]()
Post
#5889
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5890
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
Toyota Corolla 4A-FE 1.6.
DET podpięty pod czujnik położenia wału (B5 / A4), nie widzi obrotów. Zarówno z pull-up'em jak i bez. Ustawienia zapłonu 36-2 oraz multitooth, VR sensor adaptive. Ktoś przerabiał temat i może coś podpowiedzieć? Do głowy przychodzi mi jedynie podpięcie się pod ignition amplifier, ewentualnie dorobienie oddzielnej masy dla czujnika położenia wału. Patrząc na koło to jest podobne do tego z 2JZ. Fajnie jakby można było sterować zapłonem zarówno w przód jak i w tył. ![]() -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#5891
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Toyota Corolla 4A-FE 1.6. DET podpięty pod czujnik położenia wału (B5 / A4), nie widzi obrotów. Zarówno z pull-up'em jak i bez. Ustawienia zapłonu 36-2 oraz multitooth, VR sensor adaptive. Ktoś przerabiał temat i może coś podpowiedzieć? Do głowy przychodzi mi jedynie podpięcie się pod ignition amplifier, ewentualnie dorobienie oddzielnej masy dla czujnika położenia wału. Patrząc na koło to jest podobne do tego z 2JZ. Fajnie jakby można było sterować zapłonem zarówno w przód jak i w tył. ![]() Czujnik Hall, dopiero po rozcięciu dołącz pullup. |
|
|
![]()
Post
#5892
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
Czujnik Hall, dopiero po rozcięciu dołącz pullup. Ale gdzie halla? Wału i wałka to VR. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#5893
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Ale gdzie halla? Wału i wałka to VR. Jak pamiętam 4afe do ~2000r.(a może nawet później), to jest tam hall(lub daje sygnał jak hall) w CASie:). A ze schematu, który dołączyłeś, ewidentnie wynika, że jest tam CAS z wtyczkami 2pinową+6pinową ![]() A jak wpinasz się bez cięcia, tylko do odczytu obrotów, to też nie widzi? |
|
|
![]()
Post
#5894
|
|
User Dołączył: Tue, 14 April 2009 Skąd: ldz ![]() |
Panowie szybkie pytanie,
czy coś się zmieniło, czy EMu nadal nie obsługuje bezpośredniego wtrysku (za zaworami) ? |
|
|
![]()
Post
#5895
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Nadal nie, dopiero wersja Pro DI będzie.
|
|
|
![]()
Post
#5896
|
|
User Dołączył: Fri, 29 November 2013 ![]() |
Witam mam problem z podłączeniem det3 do vr6 silnik sharan AAA. Nie umie znaleźć schematu do vr6 wiec czujnik wału podłączyłem jak w schemacie 1.8t wiec jeden kabel do masy, drugi do det3 a z det3 2 kable do ecu. Silnik odpala widzi obr ale bardzo nierówno pracuje strzela i nie ma wolnych obr... ktoś może pomóc jak podłączyć czujnik wału, lub jak ustawic w det3 zaplon w silniku vr6?
|
|
|
![]()
Post
#5897
|
|
User Dołączył: Fri, 29 November 2013 ![]() |
Witam podłączony do det3 jako piggy silnik VW. Czujnik wału podpięty jako sygnał do det3 drugi przewód do masy i wyjścia pipolarne 5 i 4 do ecu. Pomimo tego że to VW auto pracuje na ustawieniu zapłonu jako rover k series i czujniku innym wszystko jest ok ale problem taki ze przy launch control cofie zapłon leje paliwo ale pomimo odcinki na 4tys silnik się kręci do 7500... gdzie szukać przyczyny?
|
|
|
![]()
Post
#5898
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Max obroty w ustawieniach daj na 7600 jak dasz tyle samo co odcinke to tak się będzie działo
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#5899
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 August 2021 Skąd: Rybnik ![]() |
Witam, mam problem z Detem3 w Skodzie Felicii 1.3MPI
Sterownik to Simos 2P, średnio współpracuje z ecumasterem Podłączyłem wtryski w bank fire, sterowanie zapłonem w tyrbie (two ingition modules) ponieważ są tam 2 cewki zintegrowane z modułem Po tej operacji Det szaleje ... Zrywa połączenie z laptopem (pomaga odłączenie usb na chwile), raz zaś śmiga dobrze i można mape zmieniać. Przy odpalaniu zdaża się, że pracuje tylko cylinder 2-3 Cewka grzeje się jak głupia Nie mam sił już powoli na te auto ... Podłączenie deta między ecu a org. czujnik halla odpada ponieważ w felicii jest koło zamachowe z 2 wypustami + 1 synchronizacyjny którego nie ogarnia.. (nie mozna opozniac zapłonu i obroty skaczą mocno) Może mi ktoś doradzić co robić ? -------------------- Projekt Felicia 1.3 MPI Turbo 0.5 bara trwa ...
|
|
|
![]()
Post
#5900
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
a zastosowałeś pull-upy po stronie sterownika silnika?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 23:25 |