Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 293 294 295 296 297 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Mis
post Sat, 17 Jul 2021 - 14:05
Post #5881


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(ecru @ Thu, 15 Jul 2021 - 20:21) *
No właśnie - to wiem!!
Wracam więc do pytania - jak ustawić kontrolę startu, by prócz cofania zapłonów można było również ustawić wzbogacanie?
Czy DET3 daje taką możliwość?

Przecież napisałem o wzbogacaniu PODCZAS UŻYWANIA LAUNCH CONTROL.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 17 Jul 2021 - 14:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ecru
post Sat, 17 Jul 2021 - 14:38
Post #5882


Frequent User
Dołączył: Thu, 18 December 2008
Skąd: Wilanów





CYTAT(Mis @ Sat, 17 Jul 2021 - 14:05) *
Przecież napisałem o wzbogacaniu PODCZAS UŻYWANIA LAUNCH CONTROL.


Widziałem Też odpisałem.
Wątek od tego czasu posunął się już sporo dalej a ja rozwiązałem problem i już wszystko działa tak jak chciałem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radars
post Wed, 21 Jul 2021 - 19:05
Post #5883


Rookie
Dołączył: Tue, 22 June 2021





Jest jakiś sposób podłaczenia czujnika IAT do DET jako świnia?
podaje przez czujnik dedykowany 5V to mi wraca na analog in 5v;/

Ktoś coś wie?
szukałem ale ciężko sie doszukać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris4cars
post Wed, 21 Jul 2021 - 21:25
Post #5884


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





czujnik tylko dla det czy też dla ori ecu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Thu, 22 Jul 2021 - 01:55
Post #5885


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(Radars @ Wed, 21 Jul 2021 - 20:05) *
Jest jakiś sposób podłaczenia czujnika IAT do DET jako świnia?
podaje przez czujnik dedykowany 5V to mi wraca na analog in 5v;/

Ktoś coś wie?
szukałem ale ciężko sie doszukać


Jeden pin czujnika do masy DETa, drugi pin czujnika do wolnego AnalogIn w DET. Do tego kabelka co wpiąłeś do AnalogIn dołącz pullup ~2kOhm do +5V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
muszek92
post Fri, 23 Jul 2021 - 02:18
Post #5886


Rookie
Dołączył: Fri, 22 February 2013





Hej! Mamy problem.. podłączamy pod DET3 Suzuki Vitare H20A (2.0 V6 - uturbiona).
Generalnie poradziliśmy sobie ze wszystkim poza poprawnym ustawieniem "rodzaju zapłonu" - zakładam że musimy wybrać opcje gdzie można opóźniać/przyspieszać zapłon wg. czujnika na wale korbowym lub wałku rozrządu. To pierwsza opcja którą testowaliśmy.



Druga sprawa rodzaj czujnika i sposób jego podłączenia. Czujnik wygląda tak jak poniżej, i wszyty jest w wiązkę tak jak na zdjęciu. Problem w tym że posiada w oryginalnej wiązce 2 kable oznaczone jako "POS" i 2 kable oznaczone jako REF (czyli referencja i sygnał) (od A8 do A11). Za cholere nie wiemy jak to poprawnie podpiąć.




Domniemam że przez te dwie rzeczy samochód nie widzi obrotów..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris4cars
post Fri, 23 Jul 2021 - 21:54
Post #5887


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





Jak na moje to przecinasz przewód pos, wpinasz się z detem robiąc pull-up od strony aparatu, ustawiasz czujnik hall, multitootch 180 zębów i gotowe.
Nie wiem tylko czy to pozwoli mieszać zapłonem w obie strony huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radars
post Fri, 23 Jul 2021 - 22:06
Post #5888


Rookie
Dołączył: Tue, 22 June 2021





Tylko dla det
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris4cars
post Sat, 24 Jul 2021 - 22:38
Post #5889


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





CYTAT(Radars @ Fri, 23 Jul 2021 - 22:06) *
Tylko dla det



To tak jak ziuzio napisał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Mon, 26 Jul 2021 - 21:37
Post #5890


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





Toyota Corolla 4A-FE 1.6.

DET podpięty pod czujnik położenia wału (B5 / A4), nie widzi obrotów. Zarówno z pull-up'em jak i bez.

Ustawienia zapłonu 36-2 oraz multitooth, VR sensor adaptive.

Ktoś przerabiał temat i może coś podpowiedzieć? Do głowy przychodzi mi jedynie podpięcie się pod ignition amplifier, ewentualnie dorobienie oddzielnej masy dla czujnika położenia wału.

Patrząc na koło to jest podobne do tego z 2JZ. Fajnie jakby można było sterować zapłonem zarówno w przód jak i w tył.





--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Tue, 27 Jul 2021 - 01:23
Post #5891


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(AT89S52 @ Mon, 26 Jul 2021 - 22:37) *
Toyota Corolla 4A-FE 1.6.

DET podpięty pod czujnik położenia wału (B5 / A4), nie widzi obrotów. Zarówno z pull-up'em jak i bez.

Ustawienia zapłonu 36-2 oraz multitooth, VR sensor adaptive.

Ktoś przerabiał temat i może coś podpowiedzieć? Do głowy przychodzi mi jedynie podpięcie się pod ignition amplifier, ewentualnie dorobienie oddzielnej masy dla czujnika położenia wału.

Patrząc na koło to jest podobne do tego z 2JZ. Fajnie jakby można było sterować zapłonem zarówno w przód jak i w tył.



Czujnik Hall, dopiero po rozcięciu dołącz pullup.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Tue, 27 Jul 2021 - 02:02
Post #5892


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





CYTAT(Ziuzio @ Tue, 27 Jul 2021 - 01:23) *
Czujnik Hall, dopiero po rozcięciu dołącz pullup.


Ale gdzie halla? Wału i wałka to VR.


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Tue, 27 Jul 2021 - 02:39
Post #5893


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(AT89S52 @ Tue, 27 Jul 2021 - 03:02) *
Ale gdzie halla? Wału i wałka to VR.

Jak pamiętam 4afe do ~2000r.(a może nawet później), to jest tam hall(lub daje sygnał jak hall) w CASie:). A ze schematu, który dołączyłeś, ewidentnie wynika, że jest tam CAS z wtyczkami 2pinową+6pinowąsmile.gif. Zresztą 4afe na wasted sparku z normalnym czujnikiem wału wychodziło na rynki europejskie tylko w Avensisie.
A jak wpinasz się bez cięcia, tylko do odczytu obrotów, to też nie widzi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dr_aus
post Mon, 02 Aug 2021 - 21:08
Post #5894


User
Dołączył: Tue, 14 April 2009
Skąd: ldz





Panowie szybkie pytanie,
czy coś się zmieniło, czy EMu nadal nie obsługuje bezpośredniego wtrysku (za zaworami) ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Tue, 03 Aug 2021 - 02:42
Post #5895


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





Nadal nie, dopiero wersja Pro DI będzie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tommm
post Mon, 09 Aug 2021 - 13:01
Post #5896


User
Dołączył: Fri, 29 November 2013





Witam mam problem z podłączeniem det3 do vr6 silnik sharan AAA. Nie umie znaleźć schematu do vr6 wiec czujnik wału podłączyłem jak w schemacie 1.8t wiec jeden kabel do masy, drugi do det3 a z det3 2 kable do ecu. Silnik odpala widzi obr ale bardzo nierówno pracuje strzela i nie ma wolnych obr... ktoś może pomóc jak podłączyć czujnik wału, lub jak ustawic w det3 zaplon w silniku vr6?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tommm
post Fri, 13 Aug 2021 - 21:25
Post #5897


User
Dołączył: Fri, 29 November 2013





Witam podłączony do det3 jako piggy silnik VW. Czujnik wału podpięty jako sygnał do det3 drugi przewód do masy i wyjścia pipolarne 5 i 4 do ecu. Pomimo tego że to VW auto pracuje na ustawieniu zapłonu jako rover k series i czujniku innym wszystko jest ok ale problem taki ze przy launch control cofie zapłon leje paliwo ale pomimo odcinki na 4tys silnik się kręci do 7500... gdzie szukać przyczyny?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Fri, 13 Aug 2021 - 21:42
Post #5898


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Max obroty w ustawieniach daj na 7600 jak dasz tyle samo co odcinke to tak się będzie działo


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pivek_pl
post Wed, 18 Aug 2021 - 20:10
Post #5899


Rookie
Dołączył: Wed, 18 August 2021
Skąd: Rybnik





Witam, mam problem z Detem3 w Skodzie Felicii 1.3MPI
Sterownik to Simos 2P, średnio współpracuje z ecumasterem
Podłączyłem wtryski w bank fire, sterowanie zapłonem w tyrbie (two ingition modules) ponieważ są tam 2 cewki zintegrowane z modułem
Po tej operacji Det szaleje ... Zrywa połączenie z laptopem (pomaga odłączenie usb na chwile), raz zaś śmiga dobrze i można mape zmieniać.
Przy odpalaniu zdaża się, że pracuje tylko cylinder 2-3
Cewka grzeje się jak głupia
Nie mam sił już powoli na te auto ...
Podłączenie deta między ecu a org. czujnik halla odpada ponieważ w felicii jest koło zamachowe z 2 wypustami + 1 synchronizacyjny którego nie ogarnia.. (nie mozna opozniac zapłonu i obroty skaczą mocno)
Może mi ktoś doradzić co robić ?


--------------------
Projekt Felicia 1.3 MPI Turbo 0.5 bara trwa ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris4cars
post Wed, 18 Aug 2021 - 21:25
Post #5900


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





a zastosowałeś pull-upy po stronie sterownika silnika?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 293 294 295 296 297 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 23:25