Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 291 292 293 294 295 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Mis
post Wed, 02 Jun 2021 - 19:42
Post #5841


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Nie.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 02 Jun 2021 - 19:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
przemek1602
post Thu, 03 Jun 2021 - 10:29
Post #5842


User
Dołączył: Sun, 03 May 2020





W jaki sposób mogę przyspieszyć zapłon przy ustawieniu „opóźnij sygnał pojedynczy” auto to felcia 1.3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MArcin91
post Thu, 03 Jun 2021 - 21:38
Post #5843


Super User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: Poznań





CYTAT(przemek1602 @ Thu, 03 Jun 2021 - 10:29) *
W jaki sposób mogę przyspieszyć zapłon przy ustawieniu „opóźnij sygnał pojedynczy” auto to felcia 1.3

Przy tej opcji możesz tylko opóźnić. Jak sama nazwa na to wskazuje.


--------------------
Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek1602
post Fri, 04 Jun 2021 - 07:01
Post #5844


User
Dołączył: Sun, 03 May 2020





Tyle to wiem. Czujnik halla jest na skrzyni więc zmiana jego położenia też nie wchodzi w grę wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 04 Jun 2021 - 10:07
Post #5845


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Jaki trigger?


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Sat, 05 Jun 2021 - 01:55
Post #5846


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





CYTAT(przemek1602 @ Thu, 03 Jun 2021 - 10:29) *
W jaki sposób mogę przyspieszyć zapłon przy ustawieniu „opóźnij sygnał pojedynczy” auto to felcia 1.3

jak wyżej , w tym wypadku det3 może tylko opóźniać
więc jeśli chcesz przyśpieszyć , to przyśpieszasz aparatem zapłonowym o np 10st , w det3 opóźniasz na -10st i masz fabryczny zapłon , a każda wartość w det3 od -9 do 0 będzie przyśpieszała zapłon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek1602
post Sat, 05 Jun 2021 - 08:19
Post #5847


User
Dołączył: Sun, 03 May 2020





Tam jest czujnik położeni wału montowany na skrzyni. Policzę trigger jak znajdę stare koło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
redwater
post Sat, 05 Jun 2021 - 13:25
Post #5848


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 September 2015





CYTAT(przemek1602 @ Sat, 05 Jun 2021 - 08:19) *
Tam jest czujnik położeni wału montowany na skrzyni. Policzę trigger jak znajdę stare koło


Nie da się nowego otworu na czujnik zrobić w obudowie skrzyni?


--------------------
AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
Go to the top of the page
 
+Quote Post
box-e
post Sat, 05 Jun 2021 - 16:56
Post #5849


Rookie
Dołączył: Wed, 22 February 2017





Panowie, mam szybkie pytanie - czy jest możliwość podłączenia przez bluetooth 2 tabletów/tel. z aplikacją emu dash do jednego emu black? Tak żebym nie musiał skakać po zakładkach w apce ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Sun, 06 Jun 2021 - 03:26
Post #5850


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





CYTAT(box-e @ Sat, 05 Jun 2021 - 16:56) *
Panowie, mam szybkie pytanie - czy jest możliwość podłączenia przez bluetooth 2 tabletów/tel. z aplikacją emu dash do jednego emu black? Tak żebym nie musiał skakać po zakładkach w apce ?


A czego Ci brakuje? Moim zdaniem kierowca powinienem jak najbardziej skupić się na jeździe, zbyt dużo informacji z wyświetlaczy rozprasza i od tego mamy alarmy lub zabezpieczenia.


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
box-e
post Sun, 06 Jun 2021 - 19:15
Post #5851


Rookie
Dołączył: Wed, 22 February 2017





CYTAT(AT89S52 @ Sun, 06 Jun 2021 - 03:26) *
A czego Ci brakuje? Moim zdaniem kierowca powinienem jak najbardziej skupić się na jeździe, zbyt dużo informacji z wyświetlaczy rozprasza i od tego mamy alarmy lub zabezpieczenia.


Chciałem mieć na drugim tablecie wyświetlane biegi, ponieważ mam skrzynię 8hp, wiem że Ecumaster sprzedaje taki wyświetlacz jednak wydawać ponad 1k za takie ustrojstwo mi się nie uśmiecha :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sun, 06 Jun 2021 - 20:59
Post #5852


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





A nie możesz z tcu pociągnąć sobie malutkiego wyświetlacza biegów?


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
box-e
post Sun, 06 Jun 2021 - 21:36
Post #5853


Rookie
Dołączył: Wed, 22 February 2017





CYTAT(Mis @ Sun, 06 Jun 2021 - 20:59) *
A nie możesz z tcu pociągnąć sobie malutkiego wyświetlacza biegów?


Mam ten taki malutki zielony, który Lamik daje w zestawie ale jestem trochę ślepy i wolałbym coś większego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzikuss111
post Mon, 07 Jun 2021 - 10:17
Post #5854


Rookie
Dołączył: Mon, 25 January 2016





Witam ponownie. Panowie takie pytanie:

Auto peugeot 106 na IAW40+det3 bez+ zaworek n75 do freg out przez tranzystor . Mój problem polega na tym że po podłączeniu + do n75 ciągle pracuje mi pompa paliwa na zapłonie , silnik nie pracuje. W 106 komputer włącza pompę paliwa po sygnale z czujnika wału a że owy idzie przez det3 to coś widocznie tam nie gra.. Zanim zacznę to grzebać może ktoś mi coś podpowie .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek38
post Tue, 08 Jun 2021 - 23:12
Post #5855


Rookie
Dołączył: Tue, 08 June 2021





Panowie mam uturbione E39 530i M54b30 na simens ms43 + ecumaster det3+ fuel implant, chciałem zrobic strzały z wydechu ale nie mam pojęcia co robię źle

sterownik simensa ma wgrane strzały, w det3 zapłon mam generalnie wszędzie na 0, dawałem na test -5 czy -10, -15 ale bez zmian
podnoszę limiter fuel cut above, podniosłem tez dla testu fuel resume below ale bez skutku..

po przegazowaniu spada z obrotów bez żadnych trzasków, gdzie jest problem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Wed, 09 Jun 2021 - 13:54
Post #5856


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





CYTAT(staszek38 @ Tue, 08 Jun 2021 - 23:12) *
Panowie mam uturbione E39 530i M54b30 na simens ms43 + ecumaster det3+ fuel implant, chciałem zrobic strzały z wydechu ale nie mam pojęcia co robię źle

sterownik simensa ma wgrane strzały, w det3 zapłon mam generalnie wszędzie na 0, dawałem na test -5 czy -10, -15 ale bez zmian
podnoszę limiter fuel cut above, podniosłem tez dla testu fuel resume below ale bez skutku..

po przegazowaniu spada z obrotów bez żadnych trzasków, gdzie jest problem?


Nie zmieniaj w MS43 zapłonu detem bo wyskakują błędy. Dolej paliwa przy podciśnieniu jakie masz na schodzeniu z obrotów i cofnij mocniej zapłon w MS43.

Możesz też kombinować z uchylaniem silniczka krokowego czy przepustnicy oraz przestawianiem wałka wydechowego, ale z głowy teraz Ci nie powiem jak to się robiło.


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek38
post Wed, 09 Jun 2021 - 14:12
Post #5857


Rookie
Dołączył: Tue, 08 June 2021





CYTAT(AT89S52 @ Wed, 09 Jun 2021 - 13:54) *
Nie zmieniaj w MS43 zapłonu detem bo wyskakują błędy. Dolej paliwa przy podciśnieniu jakie masz na schodzeniu z obrotów i cofnij mocniej zapłon w MS43.

Możesz też kombinować z uchylaniem silniczka krokowego czy przepustnicy oraz przestawianiem wałka wydechowego, ale z głowy teraz Ci nie powiem jak to się robiło.

wiem właśnie dlatego mam na 0, a w ms43 mam zrobiony zapłon + strzały wycofane na maksa bodajże -23 oraz wyrzucony jest krokowiec, steruje tylko sama przepustnica

nie podlewałem go w tych podciśnieniach co schodzi z obrotów, spróbuje z tym a co do reszty ustawien fuel cut under kpa oraz fuel cut tps limit mam dobrze ustawiony?
dzieki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomxx92
post Mon, 21 Jun 2021 - 22:07
Post #5858


User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Bielawa





Witam, mam proste pytanie odnośnie starego Ecumastera DET2.
Czy Ecumaster DET2 poradzi sobie z takim trigger'em jaki jest pokazany na zdjęciu poniżej? (czujnik Halla współpracuje z tą tarczą pokazaną na rysunku)





Jest to silnik Suzuki M16A i chciałbym podłączyć do niego DET2 tylko pytanie, czy jak skonfiguruję urządzenie DET2 na "Opóźnianie pojedynczego sygnału unipolarnego" i jak wpiszę odpowiednią ilość sygnałów na dwa obroty wału korbowego to czy Ecumaster będzie widział faktyczną prędkość obrotową silnika i czy będzie możliwość przynajmniej opóźniania zapłonu? Czy DET2 jednak nie można skonfigurować z tym trigger'em i nie będzie go obsługiwał?

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radars
post Tue, 22 Jun 2021 - 12:52
Post #5859


Rookie
Dołączył: Tue, 22 June 2021





Witam. Mam det3+ z map sensorem wbudowanym.
Chcial bym go podpiac jako piggyback zeby wspolpracowal z ori ECU C20NE
Z zaplonem i dawka paliwa nie mam problemow;-)
Chcial bym MAF przerobic na MAP
i chcial bym sterowac doladowaniem

Pojdzie to w konfiguracji PB?
Na wbudowanym MAP sensorze
Doladowanie ogarne na kanale PWM?

Bedzie to soft turbo;-)
Corsa A
C20NE
Turbina Volvo TD04HL-13T
Kolektor ford zetec
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris4cars
post Tue, 22 Jun 2021 - 21:37
Post #5860


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





CYTAT(Radars @ Tue, 22 Jun 2021 - 12:52) *
Witam. Mam det3+ z map sensorem wbudowanym.
Chcial bym go podpiac jako piggyback zeby wspolpracowal z ori ECU C20NE
Z zaplonem i dawka paliwa nie mam problemow;-)
Chcial bym MAF przerobic na MAP
i chcial bym sterowac doladowaniem

Pojdzie to w konfiguracji PB?
Na wbudowanym MAP sensorze
Doladowanie ogarne na kanale PWM?

Bedzie to soft turbo;-)
Corsa A
C20NE
Turbina Volvo TD04HL-13T
Kolektor ford zetec



Rób odrazu na FI
Będzie lepiej działać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 291 292 293 294 295 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 19:07