![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#5841
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5842
|
|
User Dołączył: Sun, 03 May 2020 ![]() |
W jaki sposób mogę przyspieszyć zapłon przy ustawieniu „opóźnij sygnał pojedynczy” auto to felcia 1.3
|
|
|
![]()
Post
#5843
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
W jaki sposób mogę przyspieszyć zapłon przy ustawieniu „opóźnij sygnał pojedynczy” auto to felcia 1.3 Przy tej opcji możesz tylko opóźnić. Jak sama nazwa na to wskazuje. -------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5844
|
|
User Dołączył: Sun, 03 May 2020 ![]() |
Tyle to wiem. Czujnik halla jest na skrzyni więc zmiana jego położenia też nie wchodzi w grę
![]() |
|
|
![]()
Post
#5845
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jaki trigger?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5846
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
W jaki sposób mogę przyspieszyć zapłon przy ustawieniu „opóźnij sygnał pojedynczy” auto to felcia 1.3 jak wyżej , w tym wypadku det3 może tylko opóźniać więc jeśli chcesz przyśpieszyć , to przyśpieszasz aparatem zapłonowym o np 10st , w det3 opóźniasz na -10st i masz fabryczny zapłon , a każda wartość w det3 od -9 do 0 będzie przyśpieszała zapłon |
|
|
![]()
Post
#5847
|
|
User Dołączył: Sun, 03 May 2020 ![]() |
Tam jest czujnik położeni wału montowany na skrzyni. Policzę trigger jak znajdę stare koło
|
|
|
![]()
Post
#5848
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 September 2015 ![]() |
Tam jest czujnik położeni wału montowany na skrzyni. Policzę trigger jak znajdę stare koło Nie da się nowego otworu na czujnik zrobić w obudowie skrzyni? -------------------- AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
|
|
|
![]()
Post
#5849
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 February 2017 ![]() |
Panowie, mam szybkie pytanie - czy jest możliwość podłączenia przez bluetooth 2 tabletów/tel. z aplikacją emu dash do jednego emu black? Tak żebym nie musiał skakać po zakładkach w apce ?
|
|
|
![]()
Post
#5850
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
Panowie, mam szybkie pytanie - czy jest możliwość podłączenia przez bluetooth 2 tabletów/tel. z aplikacją emu dash do jednego emu black? Tak żebym nie musiał skakać po zakładkach w apce ? A czego Ci brakuje? Moim zdaniem kierowca powinienem jak najbardziej skupić się na jeździe, zbyt dużo informacji z wyświetlaczy rozprasza i od tego mamy alarmy lub zabezpieczenia. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#5851
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 February 2017 ![]() |
A czego Ci brakuje? Moim zdaniem kierowca powinienem jak najbardziej skupić się na jeździe, zbyt dużo informacji z wyświetlaczy rozprasza i od tego mamy alarmy lub zabezpieczenia. Chciałem mieć na drugim tablecie wyświetlane biegi, ponieważ mam skrzynię 8hp, wiem że Ecumaster sprzedaje taki wyświetlacz jednak wydawać ponad 1k za takie ustrojstwo mi się nie uśmiecha :/ |
|
|
![]()
Post
#5852
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
A nie możesz z tcu pociągnąć sobie malutkiego wyświetlacza biegów?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5853
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 February 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5854
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 January 2016 ![]() |
Witam ponownie. Panowie takie pytanie:
Auto peugeot 106 na IAW40+det3 bez+ zaworek n75 do freg out przez tranzystor . Mój problem polega na tym że po podłączeniu + do n75 ciągle pracuje mi pompa paliwa na zapłonie , silnik nie pracuje. W 106 komputer włącza pompę paliwa po sygnale z czujnika wału a że owy idzie przez det3 to coś widocznie tam nie gra.. Zanim zacznę to grzebać może ktoś mi coś podpowie . |
|
|
![]()
Post
#5855
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 June 2021 ![]() |
Panowie mam uturbione E39 530i M54b30 na simens ms43 + ecumaster det3+ fuel implant, chciałem zrobic strzały z wydechu ale nie mam pojęcia co robię źle
![]() sterownik simensa ma wgrane strzały, w det3 zapłon mam generalnie wszędzie na 0, dawałem na test -5 czy -10, -15 ale bez zmian podnoszę limiter fuel cut above, podniosłem tez dla testu fuel resume below ale bez skutku.. po przegazowaniu spada z obrotów bez żadnych trzasków, gdzie jest problem? |
|
|
![]()
Post
#5856
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
Panowie mam uturbione E39 530i M54b30 na simens ms43 + ecumaster det3+ fuel implant, chciałem zrobic strzały z wydechu ale nie mam pojęcia co robię źle ![]() sterownik simensa ma wgrane strzały, w det3 zapłon mam generalnie wszędzie na 0, dawałem na test -5 czy -10, -15 ale bez zmian podnoszę limiter fuel cut above, podniosłem tez dla testu fuel resume below ale bez skutku.. po przegazowaniu spada z obrotów bez żadnych trzasków, gdzie jest problem? Nie zmieniaj w MS43 zapłonu detem bo wyskakują błędy. Dolej paliwa przy podciśnieniu jakie masz na schodzeniu z obrotów i cofnij mocniej zapłon w MS43. Możesz też kombinować z uchylaniem silniczka krokowego czy przepustnicy oraz przestawianiem wałka wydechowego, ale z głowy teraz Ci nie powiem jak to się robiło. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#5857
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 08 June 2021 ![]() |
Nie zmieniaj w MS43 zapłonu detem bo wyskakują błędy. Dolej paliwa przy podciśnieniu jakie masz na schodzeniu z obrotów i cofnij mocniej zapłon w MS43. Możesz też kombinować z uchylaniem silniczka krokowego czy przepustnicy oraz przestawianiem wałka wydechowego, ale z głowy teraz Ci nie powiem jak to się robiło. wiem właśnie dlatego mam na 0, a w ms43 mam zrobiony zapłon + strzały wycofane na maksa bodajże -23 oraz wyrzucony jest krokowiec, steruje tylko sama przepustnica nie podlewałem go w tych podciśnieniach co schodzi z obrotów, spróbuje z tym a co do reszty ustawien fuel cut under kpa oraz fuel cut tps limit mam dobrze ustawiony? dzieki |
|
|
![]()
Post
#5858
|
|
User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Bielawa ![]() |
Witam, mam proste pytanie odnośnie starego Ecumastera DET2.
Czy Ecumaster DET2 poradzi sobie z takim trigger'em jaki jest pokazany na zdjęciu poniżej? (czujnik Halla współpracuje z tą tarczą pokazaną na rysunku) ![]() ![]() Jest to silnik Suzuki M16A i chciałbym podłączyć do niego DET2 tylko pytanie, czy jak skonfiguruję urządzenie DET2 na "Opóźnianie pojedynczego sygnału unipolarnego" i jak wpiszę odpowiednią ilość sygnałów na dwa obroty wału korbowego to czy Ecumaster będzie widział faktyczną prędkość obrotową silnika i czy będzie możliwość przynajmniej opóźniania zapłonu? Czy DET2 jednak nie można skonfigurować z tym trigger'em i nie będzie go obsługiwał? Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#5859
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 22 June 2021 ![]() |
Witam. Mam det3+ z map sensorem wbudowanym.
Chcial bym go podpiac jako piggyback zeby wspolpracowal z ori ECU C20NE Z zaplonem i dawka paliwa nie mam problemow;-) Chcial bym MAF przerobic na MAP i chcial bym sterowac doladowaniem Pojdzie to w konfiguracji PB? Na wbudowanym MAP sensorze Doladowanie ogarne na kanale PWM? Bedzie to soft turbo;-) Corsa A C20NE Turbina Volvo TD04HL-13T Kolektor ford zetec |
|
|
![]()
Post
#5860
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Witam. Mam det3+ z map sensorem wbudowanym. Chcial bym go podpiac jako piggyback zeby wspolpracowal z ori ECU C20NE Z zaplonem i dawka paliwa nie mam problemow;-) Chcial bym MAF przerobic na MAP i chcial bym sterowac doladowaniem Pojdzie to w konfiguracji PB? Na wbudowanym MAP sensorze Doladowanie ogarne na kanale PWM? Bedzie to soft turbo;-) Corsa A C20NE Turbina Volvo TD04HL-13T Kolektor ford zetec Rób odrazu na FI Będzie lepiej działać. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 19:07 |