![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#581
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wystąpił problem u kolegi w aucie, tzn. silnik gaśnie podczas pracy na biegu jałowym. W logu rysuje sie jakaś czerwona kreska (gdy wszystko odznaczone ona i tak tam jest)
![]() link do loga Troche go podlałem na wolnych tzn. AFR ok. 13.4 (jak w logu), wg. kumpla niby troche sie poprawiło, mi sie wydaje że nic to nie dało. Pacjent to Astra F z zeswapowanym 20SEH (i reanimowanym na tłokach od C20NE), konwersja MAF-MAP, zamach dość znacznie odelżony. Zdało by sie podnieść obroty na jałowym, ale nie ma jak.... Jest jeszcze inna kwestia, przydało by sie zrobić coś w stylu accel enrichments, widać na logu że przy przegazówce jest ubogo, podczas gdy pod obciążeniem w tych binach jest OK. No, ale to sprawa drugorzędna. -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#582
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
jaki firmware uzywasz ? Prosze przeslij plik projektu na schematy@ecumaster.com Ta czerwona kreska na logu oznacza ze swinka stracila "synchronizacje" zaplonu. Dlaczego ciezko powiedziec... Jadzwin Wystąpił problem u kolegi w aucie, tzn. silnik gaśnie podczas pracy na biegu jałowym. W logu rysuje sie jakaś czerwona kreska (gdy wszystko odznaczone ona i tak tam jest) ![]() link do loga Troche go podlałem na wolnych tzn. AFR ok. 13.4 (jak w logu), wg. kumpla niby troche sie poprawiło, mi sie wydaje że nic to nie dało. Pacjent to Astra F z zeswapowanym 20SEH (i reanimowanym na tłokach od C20NE), konwersja MAF-MAP, zamach dość znacznie odelżony. Zdało by sie podnieść obroty na jałowym, ale nie ma jak.... Jest jeszcze inna kwestia, przydało by sie zrobić coś w stylu accel enrichments, widać na logu że przy przegazówce jest ubogo, podczas gdy pod obciążeniem w tych binach jest OK. No, ale to sprawa drugorzędna. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#583
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Jest jeszcze inna kwestia, przydało by sie zrobić coś w stylu accel enrichments, widać na logu że przy przegazówce jest ubogo, podczas gdy pod obciążeniem w tych binach jest OK. No, ale to sprawa drugorzędna. Możesz to trochę lepie wytłumaczyć bo ja nie rozumiem .... pod obciążeniem jest dobrze, np na 4 biegu 3000 obr/min przepustnica 100%, a na postoju przepustnica 100% i 3000 jest ubogo ? Druga sprawa, że DET II to zwykła świnka, nie standalone, nie ma co wymagać zaawansowanych opcji. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#584
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
przy swince za pewne wzbogacenia odpowiada ori ecu.
nigdy nie mialem z tym problemu. a czerwony slad na logu to błąd zapłonu ktory moze byc spowodowany wieloma rzeczami... -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#585
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Bardzo jest sciagnieta przeplywka, w tym kompie Acc enrichement jest robiony za pomoca przyrostu przeplywu a tutaj ten przyrost jest stosunkowo maly i to moze byc przyczyna.
Pozatym wlogu widzialem zaplon +10 stopni na wolnych co wydaje mi sie dosyc podejrzane... Nie ma problemow z zaworem wolnych obrotow ? Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#586
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
mam pytanie
jak to jest z ta odcinka w decie ustawialem na 4 tys i dupa nic nie odcinalo moze jakies sugestie? -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#587
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
mam pytanie jak to jest z ta odcinka w decie ustawialem na 4 tys i dupa nic nie odcinalo moze jakies sugestie? Bo to nie odcinka tylko skala w jakiej masz mieć możliwość modyfikowania sygnałów. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#588
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Odcinke mozesz zrobic za pomoca launch controll.
Jadzwin Bo to nie odcinka tylko skala w jakiej masz mieć możliwość modyfikowania sygnałów. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#589
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
dzieki wielkie jutro przetestuje
jeszcze pare przerobek podlaczenie deta gdyz jak sie okazalo N/a inaczej sie podlaca niz doladowane kumpel mnie naprowadzil na droge takze jutro kolejne testy -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#590
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Możesz to trochę lepie wytłumaczyć bo ja nie rozumiem .... pod obciążeniem jest dobrze, np na 4 biegu 3000 obr/min przepustnica 100%, a na postoju przepustnica 100% i 3000 jest ubogo ? Druga sprawa, że DET II to zwykła świnka, nie standalone, nie ma co wymagać zaawansowanych opcji. Dokładnie tak jest, zdaje sobie sprawę że to tylko świnka; ale może jest jakiś "trik" na to. Spróbuje jeszcze poprawić ustawienie krańcówki na TPSie. Odnośnie gaśnięcia: Firmware 1.75_60-2, zapłon na wolnych jest dany do przodu przez to silnik wolniej schodzi z obrotów i rzadziej gaśnie. Plik projektu przesłałem na podanych wyżej e-mail. Zapomniałem jeszcze dodać że na początku wszystko w miare dobrze działało, wygląda na to że "zepsuło" sie po przestoju auta, choć nie jestem w 100% pewien kiedy sie aż tak pogorszyło. PS. Żadko odpisuje, bo nie mam dostępu do internetu w domu. Pozdrawiam. -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#591
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 19 December 2006 Skąd: 100lica ![]() |
Zapomniałem jeszcze dodać że na początku wszystko w miare dobrze działało, wygląda na to że "zepsuło" sie po przestoju auta, choć nie jestem w 100% pewien kiedy sie aż tak pogorszyło. Witam, sam się bawię DETem od jakiś 3 miesięcy i pewnego dnia tez zacząłem mieć poważny problem z praca silnika, jak się potem okazało wina leżała po stronie Ecu w moim aucie a konkretniej chodziło o to że rozładował mi się aku wiozłem go do ładowania i po ponownym podłączeniu zaczęły się niezłe cyrki. Chwile mi zajęło żeby rozkminić o co kaman na początku podłączyłem DETa patrze w mapy niby wszystko spoko dopiero po jakimś czasie zatrybiłem że fakt DET mapy zapamiętał za to ECU się zresetowało po ponownym podłączeniu zasilania komp zaczął się na nowo uczyć tyle że sygnały z czujników płynęły przez DETa i były modyfikowane komp nauczył się totalnych bzdur a potem jeszcze zacząłem mieszać DETem i już wogule porażka. Rozwiązanie zapisać projekt ustawić DETa na 0 zresetować ECU odpalić auto jak się rozgrzeje i nauczy się czego trzeba ładujemy zapisany projekt i wszystko bangla ![]() To co tu napisałem to moje osobiste doświadczenia, niekoniecznie to co napisałem jest prawdą ale u mnie pomogło. |
|
|
![]()
Post
#592
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 18 March 2006 ![]() |
Witam wszystkich ! Chce w moim S14a zalozyc ecumastera i w koncu wystroic furke. Jako ze jestem totalnym laikiem wychodze do was z zapytaniem czego mi potrzzeba? Jako ze s14a seryjnie ma maf a nie map sensor , trzeba go zakupic , oprocz tego przydalby sie regulator cisnienia paliwa , czy taki bedzie w porzadku? :
http://moto.allegro.pl/item574348025_sport...aliwa_nowy.html Mam jeszcze pytanie odnosnie tego map sensora , jakiego najlepiej kupic i jak/gdzie sie to montuje? Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#593
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Map sensor najlepiej MPX4250 2,5 bar`owy. Padłącza się do niego podciśnienie z kolektora i podpina jako deflection do DET`a.
DET działa doskonale z nissanami, na stronie jest schemat podłączenia, sprawdzony i działający, wraz z ustawieniami opcji. Na regulatorze ciśnienia nie ma co oszczędzać, i jak juz musisz iść drogą budżetową, to proponował bym http://moto.allegro.pl/item578246189_sport...iwa_tuning.html. Działają całkiem fajnie, są małe kompaktowe, i na razie żaden nie zawiódł. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#594
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 18 March 2006 ![]() |
Okej dzieki , to zakupie ten z powyzszego linka. Gdzie najlepiej sie wpiac z takim regulatorem?
|
|
|
![]()
Post
#595
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
Okej dzieki , to zakupie ten z powyzszego linka. Gdzie najlepiej sie wpiac z takim regulatorem? najlepiej w układ paliwowy - tam dziala najlepiej. -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#596
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 18 March 2006 ![]() |
no to sie domyslilem :| chodzi o jakies specyficzne miejsce ktore jest najlepsze dla takiego regulatora.
|
|
|
![]()
Post
#597
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 February 2008 Skąd: ;) ![]() |
Za seryjnym na przewodzie powrotu do baku...Poprawcie jesli sie myle
|
|
|
![]()
Post
#598
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
Za seryjnym na przewodzie powrotu do baku...Poprawcie jesli sie myle jeśli z gory zakładasz że się mylisz to po co odpowiadasz na konkretne pytanie?? ja zakładam , ze piszesz żeby pisać ,bez wzgledu czy bzdury czy nie ..... ![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#599
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
panowie robicie balagan niezly zalozcie iny temat o regulatorach
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#600
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 February 2008 Skąd: ;) ![]() |
Czy to co napisalem o miejscu montazu regulatora to byla bzdura?Jesli nie to co sie czepiasz ?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 23:58 |