Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Śpiący
post Tue, 10 Mar 2009 - 18:38
Post #581


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Wystąpił problem u kolegi w aucie, tzn. silnik gaśnie podczas pracy na biegu jałowym. W logu rysuje sie jakaś czerwona kreska (gdy wszystko odznaczone ona i tak tam jest)

link do loga
Troche go podlałem na wolnych tzn. AFR ok. 13.4 (jak w logu), wg. kumpla niby troche sie poprawiło, mi sie wydaje że nic to nie dało.
Pacjent to Astra F z zeswapowanym 20SEH (i reanimowanym na tłokach od C20NE), konwersja MAF-MAP, zamach dość znacznie odelżony. Zdało by sie podnieść obroty na jałowym, ale nie ma jak....

Jest jeszcze inna kwestia, przydało by sie zrobić coś w stylu accel enrichments, widać na logu że przy przegazówce jest ubogo, podczas gdy pod obciążeniem w tych binach jest OK. No, ale to sprawa drugorzędna.


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 10 Mar 2009 - 18:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jadzwin
post Tue, 10 Mar 2009 - 19:56
Post #582


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,


jaki firmware uzywasz ? Prosze przeslij plik projektu na schematy@ecumaster.com

Ta czerwona kreska na logu oznacza ze swinka stracila "synchronizacje" zaplonu. Dlaczego ciezko powiedziec...


Jadzwin

CYTAT(Śpiący @ Tue, 10 Mar 2009 - 19:38) *
Wystąpił problem u kolegi w aucie, tzn. silnik gaśnie podczas pracy na biegu jałowym. W logu rysuje sie jakaś czerwona kreska (gdy wszystko odznaczone ona i tak tam jest)

link do loga
Troche go podlałem na wolnych tzn. AFR ok. 13.4 (jak w logu), wg. kumpla niby troche sie poprawiło, mi sie wydaje że nic to nie dało.
Pacjent to Astra F z zeswapowanym 20SEH (i reanimowanym na tłokach od C20NE), konwersja MAF-MAP, zamach dość znacznie odelżony. Zdało by sie podnieść obroty na jałowym, ale nie ma jak....

Jest jeszcze inna kwestia, przydało by sie zrobić coś w stylu accel enrichments, widać na logu że przy przegazówce jest ubogo, podczas gdy pod obciążeniem w tych binach jest OK. No, ale to sprawa drugorzędna.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Wed, 11 Mar 2009 - 12:59
Post #583


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(Śpiący @ Tue, 10 Mar 2009 - 18:38) *
Jest jeszcze inna kwestia, przydało by sie zrobić coś w stylu accel enrichments, widać na logu że przy przegazówce jest ubogo, podczas gdy pod obciążeniem w tych binach jest OK. No, ale to sprawa drugorzędna.



Możesz to trochę lepie wytłumaczyć bo ja nie rozumiem .... pod obciążeniem jest dobrze, np na 4 biegu 3000 obr/min przepustnica 100%, a na postoju przepustnica 100% i 3000 jest ubogo ?

Druga sprawa, że DET II to zwykła świnka, nie standalone, nie ma co wymagać zaawansowanych opcji.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Wed, 11 Mar 2009 - 14:08
Post #584


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





przy swince za pewne wzbogacenia odpowiada ori ecu.
nigdy nie mialem z tym problemu.

a czerwony slad na logu to błąd zapłonu ktory moze byc spowodowany wieloma rzeczami...


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 11 Mar 2009 - 14:20
Post #585


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Bardzo jest sciagnieta przeplywka, w tym kompie Acc enrichement jest robiony za pomoca przyrostu przeplywu a tutaj ten przyrost jest stosunkowo maly i to moze byc przyczyna.
Pozatym wlogu widzialem zaplon +10 stopni na wolnych co wydaje mi sie dosyc podejrzane...
Nie ma problemow z zaworem wolnych obrotow ?

Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Wed, 11 Mar 2009 - 19:46
Post #586


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





mam pytanie
jak to jest z ta odcinka w decie
ustawialem na 4 tys i dupa nic nie odcinalo
moze jakies sugestie?


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 11 Mar 2009 - 20:17
Post #587


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(henry @ Wed, 11 Mar 2009 - 19:46) *
mam pytanie
jak to jest z ta odcinka w decie
ustawialem na 4 tys i dupa nic nie odcinalo
moze jakies sugestie?


Bo to nie odcinka tylko skala w jakiej masz mieć możliwość modyfikowania sygnałów.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 11 Mar 2009 - 20:46
Post #588


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Odcinke mozesz zrobic za pomoca launch controll.

Jadzwin

CYTAT(Zibi122 @ Wed, 11 Mar 2009 - 21:17) *
Bo to nie odcinka tylko skala w jakiej masz mieć możliwość modyfikowania sygnałów.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Wed, 11 Mar 2009 - 21:18
Post #589


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





dzieki wielkie jutro przetestuje
jeszcze pare przerobek podlaczenie deta gdyz jak sie okazalo N/a inaczej sie podlaca niz doladowane
kumpel mnie naprowadzil na droge
takze jutro kolejne testy


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Thu, 12 Mar 2009 - 16:45
Post #590


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT(kisielisodd @ Wed, 11 Mar 2009 - 12:59) *
Możesz to trochę lepie wytłumaczyć bo ja nie rozumiem .... pod obciążeniem jest dobrze, np na 4 biegu 3000 obr/min przepustnica 100%, a na postoju przepustnica 100% i 3000 jest ubogo ?

Druga sprawa, że DET II to zwykła świnka, nie standalone, nie ma co wymagać zaawansowanych opcji.


Dokładnie tak jest, zdaje sobie sprawę że to tylko świnka; ale może jest jakiś "trik" na to. Spróbuje jeszcze poprawić ustawienie krańcówki na TPSie.


Odnośnie gaśnięcia: Firmware 1.75_60-2, zapłon na wolnych jest dany do przodu przez to silnik wolniej schodzi z obrotów i rzadziej gaśnie. Plik projektu przesłałem na podanych wyżej e-mail. Zapomniałem jeszcze dodać że na początku wszystko w miare dobrze działało, wygląda na to że "zepsuło" sie po przestoju auta, choć nie jestem w 100% pewien kiedy sie aż tak pogorszyło.

PS. Żadko odpisuje, bo nie mam dostępu do internetu w domu.

Pozdrawiam.


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WielkiW
post Thu, 12 Mar 2009 - 19:00
Post #591


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 December 2006
Skąd: 100lica





CYTAT(Śpiący @ Thu, 12 Mar 2009 - 16:45) *
Zapomniałem jeszcze dodać że na początku wszystko w miare dobrze działało, wygląda na to że "zepsuło" sie po przestoju auta, choć nie jestem w 100% pewien kiedy sie aż tak pogorszyło.



Witam,

sam się bawię DETem od jakiś 3 miesięcy i pewnego dnia tez zacząłem mieć poważny problem z praca silnika, jak się potem okazało wina leżała po stronie Ecu w moim aucie a konkretniej chodziło o to że rozładował mi się aku wiozłem go do ładowania i po ponownym podłączeniu zaczęły się niezłe cyrki. Chwile mi zajęło żeby rozkminić o co kaman na początku podłączyłem DETa patrze w mapy niby wszystko spoko dopiero po jakimś czasie zatrybiłem że fakt DET mapy zapamiętał za to ECU się zresetowało po ponownym podłączeniu zasilania komp zaczął się na nowo uczyć tyle że sygnały z czujników płynęły przez DETa i były modyfikowane komp nauczył się totalnych bzdur a potem jeszcze zacząłem mieszać DETem i już wogule porażka. Rozwiązanie zapisać projekt ustawić DETa na 0 zresetować ECU odpalić auto jak się rozgrzeje i nauczy się czego trzeba ładujemy zapisany projekt i wszystko bangla smile.gif

To co tu napisałem to moje osobiste doświadczenia, niekoniecznie to co napisałem jest prawdą ale u mnie pomogło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aq.
post Fri, 13 Mar 2009 - 01:31
Post #592


Super User
Dołączył: Sat, 18 March 2006





Witam wszystkich ! Chce w moim S14a zalozyc ecumastera i w koncu wystroic furke. Jako ze jestem totalnym laikiem wychodze do was z zapytaniem czego mi potrzzeba? Jako ze s14a seryjnie ma maf a nie map sensor , trzeba go zakupic , oprocz tego przydalby sie regulator cisnienia paliwa , czy taki bedzie w porzadku? :
http://moto.allegro.pl/item574348025_sport...aliwa_nowy.html

Mam jeszcze pytanie odnosnie tego map sensora , jakiego najlepiej kupic i jak/gdzie sie to montuje?

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Fri, 13 Mar 2009 - 10:49
Post #593


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





Map sensor najlepiej MPX4250 2,5 bar`owy. Padłącza się do niego podciśnienie z kolektora i podpina jako deflection do DET`a.


DET działa doskonale z nissanami, na stronie jest schemat podłączenia, sprawdzony i działający, wraz z ustawieniami opcji.


Na regulatorze ciśnienia nie ma co oszczędzać, i jak juz musisz iść drogą budżetową, to proponował bym http://moto.allegro.pl/item578246189_sport...iwa_tuning.html. Działają całkiem fajnie, są małe kompaktowe, i na razie żaden nie zawiódł.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aq.
post Fri, 13 Mar 2009 - 14:53
Post #594


Super User
Dołączył: Sat, 18 March 2006





Okej dzieki , to zakupie ten z powyzszego linka. Gdzie najlepiej sie wpiac z takim regulatorem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Fri, 13 Mar 2009 - 15:12
Post #595


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





CYTAT(aq. @ Fri, 13 Mar 2009 - 14:53) *
Okej dzieki , to zakupie ten z powyzszego linka. Gdzie najlepiej sie wpiac z takim regulatorem?

najlepiej w układ paliwowy - tam dziala najlepiej.


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aq.
post Fri, 13 Mar 2009 - 19:26
Post #596


Super User
Dołączył: Sat, 18 March 2006





no to sie domyslilem :| chodzi o jakies specyficzne miejsce ktore jest najlepsze dla takiego regulatora.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rysa
post Fri, 13 Mar 2009 - 21:09
Post #597


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 February 2008
Skąd: ;)





Za seryjnym na przewodzie powrotu do baku...Poprawcie jesli sie myle
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Fri, 13 Mar 2009 - 23:00
Post #598


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(rysa @ Fri, 13 Mar 2009 - 21:09) *
Za seryjnym na przewodzie powrotu do baku...Poprawcie jesli sie myle

jeśli z gory zakładasz że się mylisz to po co odpowiadasz na konkretne pytanie??
ja zakładam , ze piszesz żeby pisać ,bez wzgledu czy bzdury czy nie ..... laugh.gif


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 14 Mar 2009 - 07:45
Post #599


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





panowie robicie balagan niezly zalozcie iny temat o regulatorach


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rysa
post Sat, 14 Mar 2009 - 22:00
Post #600


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 February 2008
Skąd: ;)





Czy to co napisalem o miejscu montazu regulatora to byla bzdura?Jesli nie to co sie czepiasz ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 23:58