![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#5721
|
|
User Dołączył: Wed, 15 January 2014 ![]() |
Rzeczywiście jest rozbieżność w wersji PL i ENG - aktualnie mam ustawione BankFire i divider 2, wiec według polskiej wersji instrukcji wtrysk następuje co 720st.
Czy ktoś lepiej zaznajomiony z DET3 mógłby się wypowiedzieć na temat divider ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5722
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Rzeczywiście jest rozbieżność w wersji PL i ENG - aktualnie mam ustawione BankFire i divider 2, wiec według polskiej wersji instrukcji wtrysk następuje co 720st. Czy ktoś lepiej zaznajomiony z DET3 mógłby się wypowiedzieć na temat divider ? To można też ocenić po czasie wtrysku i DC. Przy 6000rpm czas otwarcia 20ms to DC = 100% przy pełnej sekwencji. Jeśli masz 10ms i DC 100% to znaczy,że każdy wtrysk wali 2x na 720 stopni wału. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#5723
|
|
User Dołączył: Wed, 15 January 2014 ![]() |
Przy 6krpm mam czas wtrysku 12,5-13ms ale niestety nigdzie w DET nie ma wzmianki o DC i nie wiadomo nawet czy te 13ms to nie jest przypadkiem suma czasu wszystkich wtryskow / 720st.
Czy da się zastosować TCS do wycinania zapłonów zamiast wtrysku ? |
|
|
![]()
Post
#5724
|
|
User Dołączył: Sun, 03 May 2020 ![]() |
Jak rozpoznajecie typ zapłonu patrząc na koło?
|
|
|
![]()
Post
#5725
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Liczysz ząbki i liczysz przerwy.
Jak jest nietypowo na przykład honda/renault to typ jest danej marki, w renault niby wygląda koło klasycznie, a przerwy są i ząbki połączone, co wyróżnia ten typ. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5726
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Przy 6krpm mam czas wtrysku 12,5-13ms ale niestety nigdzie w DET nie ma wzmianki o DC i nie wiadomo nawet czy te 13ms to nie jest przypadkiem suma czasu wszystkich wtryskow / 720st. Czy da się zastosować TCS do wycinania zapłonów zamiast wtrysku ? Nie da się. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#5727
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Czy RaceTCS wycina poszczególne cykle wtryskiwania paliwa czy po prostu odcina obwód na dany kąt obrotu silnika?
Na chłopski rozum gdyby odcinać wtryskiwacze pojedynczo sterowane w półsekwie z det3 to każdy indywidualnie byłby odcinany. Ja rozumiem, że pewnie wycinać łatwiej cykle niż bawić się w wycinanie na podstawie kąta obrotu silnika. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5728
|
|
User Dołączył: Sun, 03 May 2020 ![]() |
Miś - dziękuje za objaśnienie.
|
|
|
![]()
Post
#5729
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Czy RaceTCS wycina poszczególne cykle wtryskiwania paliwa czy po prostu odcina obwód na dany kąt obrotu silnika? Na chłopski rozum gdyby odcinać wtryskiwacze pojedynczo sterowane w półsekwie z det3 to każdy indywidualnie byłby odcinany. Ja rozumiem, że pewnie wycinać łatwiej cykle niż bawić się w wycinanie na podstawie kąta obrotu silnika. RaceTCS czeka, aż pojawi się impuls z ECU do wtryskiwacza i wtedy decyduje, czy przpepuścić sygnał, czy nie. Dzięki temu zawsze wycina cały impuls. Przy pół sekwencji myślę, że nie nastąpi zapłon w cylindrze, ale pewnie paliwo dopali się w wydechu. Może wydzielić dyskusję do tematu oddzielnego, bo śmiecimy w ecumasterowym ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#5730
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Czy w det3 z wbudowanym map sensorem pin 14 (Analog In #2) jest kompletnie pusty, czy jest na nim sygnał z wbudowanego map sensora?
-------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5731
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 June 2014 Skąd: Tarnów ![]() |
Czy w det3 z wbudowanym map sensorem pin 14 (Analog In #2) jest kompletnie pusty, czy jest na nim sygnał z wbudowanego map sensora? pin jest odcięty od płytki -------------------- fb@GrubyGarageProjekt
Seicento 1.4 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5732
|
|
User Dołączył: Sun, 03 May 2020 ![]() |
Mam zagwozdkę, próbowałem zrobić popcorn po puszczeniu gazu w trybie FI jak i piggyback, jedyne co się udało zrobić to szarpanie ;D ogólnie to nie jestem tego zwolennikiem ale czuje chęć do perfekcyjnego nauczenia się det 3 (daleka droga ;D)
|
|
|
![]()
Post
#5733
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 February 2016 Skąd: Piła ![]() |
Jakie ustawienia przyjąłeś żeby to osiągnąć?
|
|
|
![]()
Post
#5734
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 June 2014 Skąd: Tarnów ![]() |
Ja robiłem popcorn, wystarczy wyłączyć fuel cut, w ustawieniach zapłonu zwiększyć maksymalny kąt opóźnienia zapłonu np na -30* a potem minusować 2 pierwsze tabelki od góry do tam 3000 rpm czy jak chcesz to nawet do 2000rpm, lecisz na minus aż zacznie strzelać, w cento turbo 1.2 czy 1.4 to ładuje marchewy i strzela jak karabin
![]() *** Panowie det się uszkodził, doszło do pomyłki i zamiast jednego z wtrysków został podpięty +12v do power OUT1, podczas kręcenia coś pyknęło i intensywnie błysnęło z obudowy, pachnie też wspaniale, gołym okiem nie widać uszkodzeń na płytce, da radę to wymienić w domu? da radę dostać uszkodzone elementy? -------------------- fb@GrubyGarageProjekt
Seicento 1.4 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5735
|
|
User Dołączył: Sun, 03 May 2020 ![]() |
Odejmowałem zapłonu nawet do -40. Nie wyłączyłem fuel cut więc pewnie dlatego. A w piggyback? Afr mam przy końcu 12 w NA i po odjeciu zapłonu też powinno strzelać.
|
|
|
![]()
Post
#5736
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Panowie det się uszkodził, doszło do pomyłki i zamiast jednego z wtrysków został podpięty +12v do power OUT1, podczas kręcenia coś pyknęło i intensywnie błysnęło z obudowy, pachnie też wspaniale, gołym okiem nie widać uszkodzeń na płytce, da radę to wymienić w domu? da radę dostać uszkodzone elementy? Najprawdopodobniej tranzystor. Wyślij deta do ecumastera. Nawet jak jest po gwarancji to pierdołe typu upalony tranzystor robią gratis. Napisz do nich na FB lub zadzwoń. -------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5737
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
Widzę temat popcornu więc sie dopnę
![]() Moje stare delco mimo współpracy z det2 postanowiło się zbuntować. Na początku podałem -50 stopni na zapłon i popcorn był miodzio na LPG (blos), z czasem popcorn zaczął zanikać i aktualnie nie ma go wcale w zadanych obrotach. Z ciekawostek pojawił się w wąskim zakresie 2100-1800 rpm. Nie jest to wina deta2 bo nawet bez niego popcorn jest w tym zakresie. Czy ecu ma jakieś opcje adaptacji w zapłonie? Czy może sie kończy? Silnik c16se z starym delco na dwie fioletowe wtyki. |
|
|
![]()
Post
#5738
|
|
User Dołączył: Sun, 05 April 2020 ![]() |
Witam, mam mały problem nie wiedzy możo ktoś mi pomoże. Do auta dodane turbo, det3 z map wszystko podpiete i czyta w trybie piggyback Dopiero co zamontowałem kontroler AFR z zegarem i sonda Bosha. Kontroler ma wyjscie analog out 0-5v które powinienem podpiąć do det3 w moim przypadku Analog in 3. Czy konieczne jest podłączanie AFR do Ecu Mastera skoro mam zegar na desce ? Czy na podstawie AFR Det3 robi korekcje jeżeli tak to czy ustawić w setup tables -> fuel table -> correction #1 -> Analog in 3 czyli moje AFR ? Czy moze AFR w Detcie niejest wymagany do podpiecia i ustawienia bo jest tylko do odczytu na wykresie ?
|
|
|
![]()
Post
#5739
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 November 2015 ![]() |
Możesz zrobić korekcje po sondzie, ale nie jest niezbędna.
|
|
|
![]()
Post
#5740
|
|
User Dołączył: Sun, 05 April 2020 ![]() |
Sorki ale niezałapałem
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 17:34 |