![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#561
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 29 December 2008 ![]() |
trzeba własciwy sterownik.
ja sam sporo sie naszukalem, zeby dostac sterownik pod viste. jak ktos chce, to mu moge wyslac na maila do przejsciowki prolific. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#562
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 29 December 2008 ![]() |
http://pl-2303-vista-driver-installer.software.informer.com/
http://www.gegereka.com/?query=PL-2303%20V...20Installer.exe ściągajcie to! powinno działać ![]() |
|
|
![]()
Post
#563
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
niewiem gdzie ale czytałem ze Jadżwin produkuje jakiś sterownik do ping sensora.
czy to prawda? jesli tak to czy ten układ jest z sensorem ? gdzie umocować sensor ? czy ten układ słuzy tylko do odsłuchu podczas strojenia ,czy mozna go ożenić z ecumasterem by modyfikował zapłon zapobiegając stukom , i czy urzadzenie jest na tyle wiarygodne że mozna zapomnieć o problemie? ile za ten szpas? proszę o jakies linki. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#564
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
niewiem gdzie ale czytałem ze Jadżwin produkuje jakiś sterownik do ping sensora. czy to prawda? jesli tak to czy ten układ jest z sensorem ? gdzie umocować sensor ? czy ten układ słuzy tylko do odsłuchu podczas strojenia ,czy mozna go ożenić z ecumasterem by modyfikował zapłon zapobiegając stukom , i czy urzadzenie jest na tyle wiarygodne że mozna zapomnieć o problemie? ile za ten szpas? proszę o jakies linki. http://www.ecumaster.com/knockDetector.html -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]()
Post
#565
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
dzieki
![]() CYTAT Analogowe wyjście podające aktualny poziom "stuku", umożliwiające podpięcie do datalogera, lub umożliwiające wprowadzenie korekcji zapłonu za pomoca urządzeń typu "pigy back", nie bardzo rozumiem ; ecumaster wprowadza korekcje in live , czy uzytkownik musi to zrobić ręcznie ? CYTAT Kabel RS232 <-> Knock Detector, czyli to znaczy ze sensor jest w zestawie ,tak ?jeszcze cena i miejsce montazu i juz wszystko wiem ![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#566
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Czy ECUMaster obsługuje takie auto jak subaru Forester S Turbo ??
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#567
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Czy ECUMaster obsługuje takie auto jak subaru Forester S Turbo ?? W pelni nie - tylko modyfikacje paliwa i odczyt obrotow + sterowanie doladowaniem jak ktos chce. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#568
|
|
User Dołączył: Fri, 02 May 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam,
czy mozliwe jest ogarniecie strojenia EcuMasterem auta z dolozonym soft turbo, gdy mam ECU Nissana - sterownik Hitachi oraz przepustnica elektroniczna (drive by wire) i cewke na kazdym z cylindrow ?? |
|
|
![]()
Post
#569
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Zasadniczo potrzeny jest bardziej precyzyjna informacja jakie to auto, zebym mogl ustalic system zaplonowy i paliwowy.
Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#570
|
|
User Dołączył: Fri, 02 May 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Nissan Almera N16 z silnikiem QG18DE 2005r., zapłon nie mam pojęcia - 1 cewka na 1 cyl, system paliwowy bezzwrotny - regulator cisnienia paliwa na pompie w baku
|
|
|
![]()
Post
#571
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Nissan Almera N16 z silnikiem QG18DE 2005r., zapłon nie mam pojęcia - 1 cewka na 1 cyl, system paliwowy bezzwrotny - regulator cisnienia paliwa na pompie w baku Co do paliwa to prawdopodobnie latwiej bedzie uzyc dodatkowych wtryskiwaczy + modyfikacja maf. Problemem moze byc stale cisnienie paliwa - przy doladowaniu roznica cisnien miedzy obydwoma koncami wtryskiwacza moze nie zapewniac odpowiedniego rozpylenia mieszanki oraz zmniejszyc wydajnosc wtryskow. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#572
|
|
User Dołączył: Fri, 02 May 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
W modelu przed liftingiem był układ paliwowy z powrotem. Na listwie był regulator ciśnienia. Można by ewentualnie ją zamienić. Do baku i tak wejdzie pewnie jakieś walbro zamiast serii. Do tego dorobić powrót z listwy do baku i dac wieksze wtryski zamiast seryjnych. Szczerze to chciałbym uniknac dodtakowych wtryskiwaczy. Nie wiem tylko czy przy seryjnej pompie znajduja sie jakies czujniki. chcialbym zrobic caly mod porzadnie a nie koniecznie taniej i latwiej
![]() |
|
|
![]()
Post
#573
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Wyglada na to ze na wale masz czujnik optyczny albo hallotron, i zwykly sygnal wiec mysle ze ze sterowaniem zaplonem nie bedzie problemu.
Zrzut z oscyloskopu patternu sygnalu z walu rozwal by wsyztskie watpliwosci odnosnie sterowania zaplonem jakkolwiek na 90% powinno sie dac. Jesli chodzi o paliwo to mozna modyfikowac MAF + wieksze wtryski, ale trzeba by zrobic powrot do baku + regualtor cisnienia. W na masz 0.5 bara roznucy w cisnieniu a w turbo juz ci sie zrobi 1 bar pomiedzy niskim obciazeniem a duzym. Dzieki powrotowi do baku bedziesz mogl zalozyc optymalne wtryski pod wzgledem wydajnosci. Drugim rozwiazaniem moze byc dodatkowy wtryskiwacz / wtryskiwacze jak pisze Collin Jadzwin Nissan Almera N16 z silnikiem QG18DE 2005r., zapłon nie mam pojęcia - 1 cewka na 1 cyl, system paliwowy bezzwrotny - regulator cisnienia paliwa na pompie w baku -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#574
|
|
User Dołączył: Fri, 02 May 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Ok dziekuje za wszystkie odpowiedzi
![]() |
|
|
![]()
Post
#575
|
|
User Dołączył: Fri, 02 May 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Ostatnia rzecz, mianowicie co z przepustnicą? Nie będzie problemu żeby zczytać jej kąt otwarcia/położenia?
|
|
|
![]()
Post
#576
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W aucie turbo przepustnice nie jest miara obciazenia silnika, wiec bedziesz musial zastosowac zewnetrzny MAP sensor np. MPX4250AP....
Jadzwin Ostatnia rzecz, mianowicie co z przepustnicą? Nie będzie problemu żeby zczytać jej kąt otwarcia/położenia? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#577
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin ![]() |
zamierzam zrobić płynną regulację doładowania za pomocą potencjometru
1. czy seryjne to coś (solenoid, elektrozawór) z s14a się nada - seryjny kompp umie tym sterować to ecumaster chyba też da radę ? 2. sterownie tym solenoidem podłączam pod "user output", można je obciążyć max 150mA więc muszę to zrobić przez przekaźnik ? 3. zaworek reguluje ciśnienie otwierając się i zamykając z różnymi częstotliwościami, tak ? czyli w mapie 100 to zaworek zamknięty, a 50 to coś koło 50% czasu jest otwarty i 50% zamknięty ? tak to mniej więcej powinienem rozumieć ? oczywiście 50 to nie znaczy 50% doładowania ![]() -------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
![]()
Post
#578
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
zamierzam zrobić płynną regulację doładowania za pomocą potencjometru 1. czy seryjne to coś (solenoid, elektrozawór) z s14a się nada - seryjny kompp umie tym sterować to ecumaster chyba też da radę ? 2. sterownie tym solenoidem podłączam pod "user output", można je obciążyć max 150mA więc muszę to zrobić przez przekaźnik ? 3. zaworek reguluje ciśnienie otwierając się i zamykając z różnymi częstotliwościami, tak ? czyli w mapie 100 to zaworek zamknięty, a 50 to coś koło 50% czasu jest otwarty i 50% zamknięty ? tak to mniej więcej powinienem rozumieć ? oczywiście 50 to nie znaczy 50% doładowania ![]() 1. Nada sie. 2. Nie pod user output a pod injector output. 3. Nie czestotliwosciami a wypelnienem sygnalu - czestotliowsc jest wtedy stala. Ale ogolnie z procentami masz racje, tylko zwykle od 90% juz jest otwarty i taksamo ponizej 15-20% sie nie otwiera - wszystko zalezy od zaworka. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#579
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin ![]() |
wow jak szybko, to się nazywa wsparcie techniczne
![]() pod injector output bezpośrednio mogę się podłączyć ? [edit] już znalazłem, 5A obciążalności czyli mogę bezpośrednio [edit2] do potencjometru mogę użyć 5V z ecumastera ? tak żeby regulować napięcie 0-5V -------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
![]()
Post
#580
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak mozesz bezpiecznie uzyc tego +5V. Staraj sie go tyko do masy nie zwierac
![]() Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 23:17 |