Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
MARCIN63T
post Sun, 08 Feb 2009 - 10:57
Post #561


Rookie
Dołączył: Mon, 29 December 2008





trzeba własciwy sterownik.
ja sam sporo sie naszukalem, zeby dostac sterownik pod viste. jak ktos chce, to mu moge wyslac na maila do przejsciowki prolific.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 08 Feb 2009 - 10:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MARCIN63T
post Sun, 08 Feb 2009 - 16:46
Post #562


Rookie
Dołączył: Mon, 29 December 2008





http://pl-2303-vista-driver-installer.software.informer.com/

http://www.gegereka.com/?query=PL-2303%20V...20Installer.exe

ściągajcie to! powinno działaćsmile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Wed, 11 Feb 2009 - 20:10
Post #563


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





niewiem gdzie ale czytałem ze Jadżwin produkuje jakiś sterownik do ping sensora.
czy to prawda?
jesli tak to czy ten układ jest z sensorem ?
gdzie umocować sensor ?
czy ten układ słuzy tylko do odsłuchu podczas strojenia ,czy mozna go ożenić z ecumasterem by modyfikował zapłon zapobiegając stukom , i czy urzadzenie jest na tyle wiarygodne że mozna zapomnieć o problemie?
ile za ten szpas? proszę o jakies linki.


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Wed, 11 Feb 2009 - 20:27
Post #564


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





CYTAT(mcgiver @ Wed, 11 Feb 2009 - 20:10) *
niewiem gdzie ale czytałem ze Jadżwin produkuje jakiś sterownik do ping sensora.
czy to prawda?
jesli tak to czy ten układ jest z sensorem ?
gdzie umocować sensor ?
czy ten układ słuzy tylko do odsłuchu podczas strojenia ,czy mozna go ożenić z ecumasterem by modyfikował zapłon zapobiegając stukom , i czy urzadzenie jest na tyle wiarygodne że mozna zapomnieć o problemie?
ile za ten szpas? proszę o jakies linki.

http://www.ecumaster.com/knockDetector.html


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Wed, 11 Feb 2009 - 20:44
Post #565


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





dzieki smile.gif
CYTAT
Analogowe wyjście podające aktualny poziom "stuku", umożliwiające podpięcie do datalogera, lub
umożliwiające wprowadzenie korekcji zapłonu za pomoca urządzeń typu "pigy back",

nie bardzo rozumiem ; ecumaster wprowadza korekcje in live , czy uzytkownik musi to zrobić ręcznie ?

CYTAT
Kabel RS232 <-> Knock Detector,
czyli to znaczy ze sensor jest w zestawie ,tak ?

jeszcze cena i miejsce montazu i juz wszystko wiem wink.gif http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=10


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Mon, 16 Feb 2009 - 13:01
Post #566


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Czy ECUMaster obsługuje takie auto jak subaru Forester S Turbo ??


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Mon, 16 Feb 2009 - 14:35
Post #567


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(Wojtek_GTX @ Mon, 16 Feb 2009 - 13:01) *
Czy ECUMaster obsługuje takie auto jak subaru Forester S Turbo ??

W pelni nie - tylko modyfikacje paliwa i odczyt obrotow + sterowanie doladowaniem jak ktos chce.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyxt28
post Wed, 04 Mar 2009 - 10:09
Post #568


User
Dołączył: Fri, 02 May 2008
Skąd: Warszawa





Witam,
czy mozliwe jest ogarniecie strojenia EcuMasterem auta z dolozonym soft turbo, gdy mam ECU Nissana - sterownik Hitachi oraz przepustnica elektroniczna (drive by wire) i cewke na kazdym z cylindrow ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 04 Mar 2009 - 13:58
Post #569


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Zasadniczo potrzeny jest bardziej precyzyjna informacja jakie to auto, zebym mogl ustalic system zaplonowy i paliwowy.


Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyxt28
post Wed, 04 Mar 2009 - 14:04
Post #570


User
Dołączył: Fri, 02 May 2008
Skąd: Warszawa





Nissan Almera N16 z silnikiem QG18DE 2005r., zapłon nie mam pojęcia - 1 cewka na 1 cyl, system paliwowy bezzwrotny - regulator cisnienia paliwa na pompie w baku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 04 Mar 2009 - 14:14
Post #571


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(Onyxt28 @ Wed, 04 Mar 2009 - 14:04) *
Nissan Almera N16 z silnikiem QG18DE 2005r., zapłon nie mam pojęcia - 1 cewka na 1 cyl, system paliwowy bezzwrotny - regulator cisnienia paliwa na pompie w baku


Co do paliwa to prawdopodobnie latwiej bedzie uzyc dodatkowych wtryskiwaczy + modyfikacja maf. Problemem moze byc stale cisnienie paliwa - przy doladowaniu roznica cisnien miedzy obydwoma koncami wtryskiwacza moze nie zapewniac odpowiedniego rozpylenia mieszanki oraz zmniejszyc wydajnosc wtryskow.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyxt28
post Wed, 04 Mar 2009 - 14:29
Post #572


User
Dołączył: Fri, 02 May 2008
Skąd: Warszawa





W modelu przed liftingiem był układ paliwowy z powrotem. Na listwie był regulator ciśnienia. Można by ewentualnie ją zamienić. Do baku i tak wejdzie pewnie jakieś walbro zamiast serii. Do tego dorobić powrót z listwy do baku i dac wieksze wtryski zamiast seryjnych. Szczerze to chciałbym uniknac dodtakowych wtryskiwaczy. Nie wiem tylko czy przy seryjnej pompie znajduja sie jakies czujniki. chcialbym zrobic caly mod porzadnie a nie koniecznie taniej i latwiej wink.gif az takie roznice moga byc jezeli w te listwe co jest wlozy sie wieksze wtryski i podmieni pompe na wydajniejsza? sadzielm ze uklad "returnless" nie jest taki zly
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 04 Mar 2009 - 15:07
Post #573


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wyglada na to ze na wale masz czujnik optyczny albo hallotron, i zwykly sygnal wiec mysle ze ze sterowaniem zaplonem nie bedzie problemu.
Zrzut z oscyloskopu patternu sygnalu z walu rozwal by wsyztskie watpliwosci odnosnie sterowania zaplonem jakkolwiek na 90% powinno sie dac.

Jesli chodzi o paliwo to mozna modyfikowac MAF + wieksze wtryski, ale trzeba by zrobic powrot do baku + regualtor cisnienia. W na masz 0.5 bara roznucy w cisnieniu a w turbo juz ci sie zrobi 1 bar pomiedzy niskim obciazeniem a duzym. Dzieki powrotowi do baku bedziesz mogl zalozyc optymalne wtryski pod wzgledem wydajnosci. Drugim rozwiazaniem moze byc dodatkowy wtryskiwacz / wtryskiwacze jak pisze Collin


Jadzwin

CYTAT(Onyxt28 @ Wed, 04 Mar 2009 - 15:04) *
Nissan Almera N16 z silnikiem QG18DE 2005r., zapłon nie mam pojęcia - 1 cewka na 1 cyl, system paliwowy bezzwrotny - regulator cisnienia paliwa na pompie w baku



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyxt28
post Wed, 04 Mar 2009 - 15:11
Post #574


User
Dołączył: Fri, 02 May 2008
Skąd: Warszawa





Ok dziekuje za wszystkie odpowiedzi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyxt28
post Wed, 04 Mar 2009 - 15:23
Post #575


User
Dołączył: Fri, 02 May 2008
Skąd: Warszawa





Ostatnia rzecz, mianowicie co z przepustnicą? Nie będzie problemu żeby zczytać jej kąt otwarcia/położenia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 04 Mar 2009 - 18:46
Post #576


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





W aucie turbo przepustnice nie jest miara obciazenia silnika, wiec bedziesz musial zastosowac zewnetrzny MAP sensor np. MPX4250AP....


Jadzwin

CYTAT(Onyxt28 @ Wed, 04 Mar 2009 - 16:23) *
Ostatnia rzecz, mianowicie co z przepustnicą? Nie będzie problemu żeby zczytać jej kąt otwarcia/położenia?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Fri, 06 Mar 2009 - 15:08
Post #577


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





zamierzam zrobić płynną regulację doładowania za pomocą potencjometru
1. czy seryjne to coś (solenoid, elektrozawór) z s14a się nada - seryjny kompp umie tym sterować to ecumaster chyba też da radę ?
2. sterownie tym solenoidem podłączam pod "user output", można je obciążyć max 150mA więc muszę to zrobić przez przekaźnik ?
3. zaworek reguluje ciśnienie otwierając się i zamykając z różnymi częstotliwościami, tak ? czyli w mapie 100 to zaworek zamknięty, a 50 to coś koło 50% czasu jest otwarty i 50% zamknięty ? tak to mniej więcej powinienem rozumieć ? oczywiście 50 to nie znaczy 50% doładowania wink.gif


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 06 Mar 2009 - 15:20
Post #578


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(IceMan @ Fri, 06 Mar 2009 - 15:08) *
zamierzam zrobić płynną regulację doładowania za pomocą potencjometru
1. czy seryjne to coś (solenoid, elektrozawór) z s14a się nada - seryjny kompp umie tym sterować to ecumaster chyba też da radę ?
2. sterownie tym solenoidem podłączam pod "user output", można je obciążyć max 150mA więc muszę to zrobić przez przekaźnik ?
3. zaworek reguluje ciśnienie otwierając się i zamykając z różnymi częstotliwościami, tak ? czyli w mapie 100 to zaworek zamknięty, a 50 to coś koło 50% czasu jest otwarty i 50% zamknięty ? tak to mniej więcej powinienem rozumieć ? oczywiście 50 to nie znaczy 50% doładowania wink.gif


1. Nada sie.
2. Nie pod user output a pod injector output.
3. Nie czestotliwosciami a wypelnienem sygnalu - czestotliowsc jest wtedy stala. Ale ogolnie z procentami masz racje, tylko zwykle od 90% juz jest otwarty i taksamo ponizej 15-20% sie nie otwiera - wszystko zalezy od zaworka.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Fri, 06 Mar 2009 - 15:25
Post #579


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





wow jak szybko, to się nazywa wsparcie techniczne smile.gif
pod injector output bezpośrednio mogę się podłączyć ?

[edit]
już znalazłem, 5A obciążalności czyli mogę bezpośrednio

[edit2]
do potencjometru mogę użyć 5V z ecumastera ? tak żeby regulować napięcie 0-5V


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 06 Mar 2009 - 17:51
Post #580


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak mozesz bezpiecznie uzyc tego +5V. Staraj sie go tyko do masy nie zwierac smile.gif

Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 23:17