![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#5561
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 September 2015 ![]() |
Szkoda że zamiast temp cieczy nie można w trybie FI podpiąć AFR szerokopasmowy.
-------------------- AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5562
|
|
User Dołączył: Mon, 04 September 2017 ![]() |
Któreś wyjście było konfigurowalne pod napięcie 0-5v które możesz mieć z kontrolera afr.
-------------------- W124 M102 2.3E 0.8b 290KM 400Nm
|
|
|
![]()
Post
#5563
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 September 2015 ![]() |
Któreś wyjście było konfigurowalne pod napięcie 0-5v które możesz mieć z kontrolera afr. W trybie FI ? Pierwsze jest do TPS, drugie ciśnienie z kolektora, 3 i 4 to temp. cieczy i powietrza zasysanego. Chyba że któreś można jeszcze wykorzystać i zdefiniować. A jest jeszcze wejście switch, które można wykorzystać do sondy ale wąskopasmowej, szkoda że nie do szerokopasmówki. -------------------- AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
|
|
|
![]()
Post
#5564
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Do map switch podłączasz szerokopasmówkę. Tylko w pliku ini trzeba ręcznie zmienić na odpowiedniego defa, żeby za każdym odpaleniem clienta FI nie trzeba było wybierać.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#5565
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 September 2015 ![]() |
Do map switch podłączasz szerokopasmówkę. Tylko w pliku ini trzeba ręcznie zmienić na odpowiedniego defa, żeby za każdym odpaleniem clienta FI nie trzeba było wybierać. Super, tego mi trzeba było do wystrojenia. -------------------- AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
|
|
|
![]()
Post
#5566
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
Więc rozumiem, że wtrysk następuje gdzieś w okolicy miejsca gdzie tłok jest w połowie między górnym a dolnym położeniem ? W starszych BMW wtrysk paliwa następuja na początku suwu pracy gdzie mieszanka paliwowo-powietrzna czeka sobie na otwarcie zaworu dolotowego. Mam też pytanie jak lepiej to chodzi , czy w trybie batch, czy bank? Silnik to rzędowa 4 , triger jest na wale korbowym. Internety twierdzą swoje, ja w silniku R6 nie zauważyłem żadnej różnicy pomiędzy trybami pracy wtryskiwaczy. Zdarzyło mi się nawet na szybko dostrajać silnik R6 turbo gdzie dopiero po fakcie zaglądając w ustawienia zauważyłem że wszystkie 6 wtryskiwaczy jest podpiętych pod 1 wejście. Pullup wpiety w przewod idacy do ignition in. Nie, nie ciezko wstawic c loga, pracowalem do pierwszej w nocy dlatego probowalem podac informacje ktore znam, loga sprawdze za godzinke. Mam halla, nie indukcyjny, 60-2 zaplon, mase sprobuje zmienic, oprocz tego sprawdzalem wszystko kilka razy i nie moge dojsc czemu tak sie dzieje. Odcinki nie przestawie narazie bo w trybie swinki mam w tym momencie, za godzine odezwe sie po sprawdzeniu loga Oto i on: https://zapodaj.net/1966b8744de96.jpg.html Na wolnych obrotach faluje w okolicach 1400, i odcina jak w logu. Synchronizacja jest kiedy odcina Nic nie rozumiem z tego co napisałeś. Przecinałeś przewód idący od CPS? Czy tylko wpiąłeś się żeby miec podgląd na obroty? Jeśli wpinałeś się, to czy zmostkowaniu Ignition IN oraz Ignition OUT dalej występuje taka sytuacja? -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#5567
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
^^ 6 wtryskiwaczy pod jedno wejście? DET to uciągnie? Jakie wtryskiwacze to były?
|
|
|
![]()
Post
#5568
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Pytanie o launch controla w fuel implant. Próbuje uzyskać strzały w wydech i niezależenie jak bardzo doleje i opóźnię zapłon nic nie strzeli. W logu zauważyłem że odcinane jest paliwo podczas LC. Czy da się zmienić żeby odcinał zapłon?. Kiedyś jak silnik by wystrojony na piggybacku z bezpośrednim sterowaniem wtryskiwaczem głównym i dodatkowym wtryskiwaczem to sadziło płomieniami w wydech aż miło.
Pacjent: Peugeot 106 1.0 turbo na monowtrysku. -------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5569
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Pytanie o launch controla w fuel implant. Próbuje uzyskać strzały w wydech i niezależenie jak bardzo doleje i opóźnię zapłon nic nie strzeli. W logu zauważyłem że odcinane jest paliwo podczas LC. Czy da się zmienić żeby odcinał zapłon?. Kiedyś jak silnik by wystrojony na piggybacku z bezpośrednim sterowaniem wtryskiwaczem głównym i dodatkowym wtryskiwaczem to sadziło płomieniami w wydech aż miło. Pacjent: Peugeot 106 1.0 turbo na monowtrysku. Niestety nie da się żeby odcinało zapłon. -------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#5570
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Niestety nie da się żeby odcinało zapłon. Czyli rozumie że na FI odcina paliwo, a na piggybacku zapłon? Dziwne rozwiązanie. Chociaż z drugiej strony pozwalana to na LC przy zapłonie Edis przy sterowaniu za pomocą SAW. Ale mogli by dodać opcję wyboru. Pytanie na szybko o Edisa. Montuje go do 126p. Czy edis będzie się buntował bez jednej cewki? -------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5571
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Cofnij zapłon o 40 stopni podczas LC i daj starting cut 3000rpm, a fuel cut 4000rpm.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5572
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Cofnij zapłon o 40 stopni podczas LC i daj starting cut 3000rpm, a fuel cut 4000rpm. Przy cofaniu zapłonu od 10-20* coś tam próbuje. W zakresie 20-50*C jest nawet słabiej. -------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5573
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
W moim pugu na decie też była lipa z LC, lepiej działa ta LC którą sam lutowalem. Dopiero na emu śmiga to aż miło.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#5574
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Przy cofaniu zapłonu od 10-20* coś tam próbuje. W zakresie 20-50*C jest nawet słabiej. A ile masz wpisane w zakładce isetup ignition max cofnięcie? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5575
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
A ile masz wpisane w zakładce isetup ignition max cofnięcie? Chyba 60 -------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5576
|
|
User Dołączył: Sun, 11 December 2011 ![]() |
Witam, pacjent BMW 335d. Chcę podłączyć DET3 do sterowania wtryskiem metanolu. Jak podłączyć DET3 żeby zczytywał obroty i czasy wtrysków comon rail?
|
|
|
![]()
Post
#5577
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: Poznań ![]() |
Obroty to czujnik wału lub wałka rozrządu. Jeśli chodzi o czas wtrysku to teoretycznie tak jak przy bezpośrednim sterowaniu wtryskiwaczami (instr. str. 34) w wejście częstotliwościowe. W praktyce może być problem bo z tego co się orientuję to w common railu wtryskiwacz do otwarcia dostaje impuls w okolicach 60v (jak nie więcej) co może uszkodzić det'a, dodatkowo jeśli to wtryskiwacz piezoelektryczny to dochodzi do tego impuls o odwrotnej polaryzacji zamykający wtryskiwacz.
-------------------- Fiat 126p 650 Turbo
Peugeot 205 1.6 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5578
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Czasy wtrysków common rail zapomnij, że odczyta.
Obrotów sygnał unormowany masz w wiązce silnika - zajrzyj na fekzen.se i wybierz edc16cp35. Obciążenie weź z map sensora doładowania. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5579
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 November 2016 ![]() |
Obciążenie weź z czujnika ciśnienia CR. Signal odwzoruje obciążenie lepiej niż doładowanie. Zakres mniej więcej 1-4V
|
|
|
![]()
Post
#5580
|
|
User Dołączył: Sun, 11 December 2011 ![]() |
Obciążenie weź z czujnika ciśnienia CR. Signal odwzoruje obciążenie lepiej niż doładowanie. Zakres mniej więcej 1-4V Z czujnika ciśnienia na listwie CR? Wydawało mi się, że on daje tylko informacje o ciśnieniu na listwie paliwa CR. Jak to się ma do obciążenia silnika (ciśnienie rośnie wraz z obrotami silnika ale niekoniecznie dawki paliwa)? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 00:19 |