Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 270 271 272 273 274 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
PawelD90
post Tue, 05 May 2020 - 20:41
Post #5421


User
Dołączył: Sun, 05 April 2020





Panowie jutro odbieram wkońcu kontroler AFR z sonda bosha. I mam parę błachych niewiadomych.
W subarce mam 2 sondy szerokopasmowe jedna za druga przed katem.
Zaznaczam że operacja w trybie piggy back nie fi
1. Rozumiem ze ori. sondy maja być wciąż podpięte ? Czy może mam odłączyć którąś, jeśli tak to tam wkręcę tą od AFR mniej zachodu ze spawaniem
2. Gniazdo sondy od AFR mam wspawać obok sondy przed czy za katem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 05 May 2020 - 20:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
redwater
post Tue, 05 May 2020 - 20:44
Post #5422


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 September 2015





Witam ponownie, czy ta hamownia drogowa z DET-a pokazuje dobre dane przy założeniu, że droga płaska, parametry przełożeń, rozmiarów opon, oporów powietrza i masy wklepane dobrze ?


--------------------
AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Wed, 06 May 2020 - 05:11
Post #5423


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(rekin528 @ Tue, 05 May 2020 - 19:41) *
Wymieniłem Det3 bez mapsensora na Det3 + ,przerzucilem rowniez mapy ,ale Det 3+ zupelnie z nimi nie wspolpracuje,wtryski 630cc a musze dolac bardzo duxo paliwa,ustawienia tskue jak wczesniej,w czym tkwi problem?

Mapy czy cały projekt? Firmware ta sama wersja?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Wed, 06 May 2020 - 05:13
Post #5424


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(PawelD90 @ Tue, 05 May 2020 - 21:41) *
Panowie jutro odbieram wkońcu kontroler AFR z sonda bosha. I mam parę błachych niewiadomych.
W subarce mam 2 sondy szerokopasmowe jedna za druga przed katem.
Zaznaczam że operacja w trybie piggy back nie fi
1. Rozumiem ze ori. sondy maja być wciąż podpięte ? Czy może mam odłączyć którąś, jeśli tak to tam wkręcę tą od AFR mniej zachodu ze spawaniem
2. Gniazdo sondy od AFR mam wspawać obok sondy przed czy za katem?

Sondy ori zostaw podpięte, gwint wspawaj przed katalizatorem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Wed, 06 May 2020 - 05:26
Post #5425


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





CYTAT(redwater @ Tue, 05 May 2020 - 21:44) *
Witam ponownie, czy ta hamownia drogowa z DET-a pokazuje dobre dane przy założeniu, że droga płaska, parametry przełożeń, rozmiarów opon, oporów powietrza i masy wklepane dobrze ?

W miarę ok, wynik masz na kołach w danych warunkach temperatury,wilgotności i ciśnienia otoczenia. Parametry na silniku to rezultat na kołach powiększony o straty napędu; jak masz jakieś szacunkowe z hamowni stacjonarnej, to jest opcja dodania(choć straty na hamowni są z reguły lekko rozbieżne z tymi na drodze, zależy jak mocno dopięty masz wóz, jak "klei" asfalt, itp.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rekin528
post Wed, 06 May 2020 - 06:57
Post #5426


User
Dołączył: Thu, 17 May 2018
Skąd: Nederland/Gdańsk





Firmwarw ta sama wersja,tak caly projekt,ustawienia tez te same,map sensor tam byl.dolozony ,tutaj wbudowany,ale o takim samym zakresie dzialania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Wed, 06 May 2020 - 07:58
Post #5427


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





CYTAT(rekin528 @ Wed, 06 May 2020 - 06:57) *
Firmwarw ta sama wersja,tak caly projekt,ustawienia tez te same,map sensor tam byl.dolozony ,tutaj wbudowany,ale o takim samym zakresie dzialania


Może map sensor ma inny offset


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rekin528
post Wed, 06 May 2020 - 08:28
Post #5428


User
Dołączył: Thu, 17 May 2018
Skąd: Nederland/Gdańsk





Wlasnie jak podniose offset to faktycznie zaczyna lepiej pracowac ze tak sie wyraze ale zmienia sie zakres cisnienia na mapie jak mam 20-250KPA to jak posniose offset to zaczyna siw od 30KPA ,nie czaje zupelnie o co kaman
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Thu, 07 May 2020 - 00:38
Post #5429


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





Sprawdź na starym oraz na nowym jakie masz ciśnienie otoczenia i tak doreguluj offset, aby odczyty zgadzały(choć powinno ustawić się offset tak, aby odczytywane ciśnienie atmosferyczne zgadzało się z rzeczywistością, a resztę dostroić wg potrzeb:) ). Niestety nie każdy mapsensor działa idealnie tak samo, szczególnie jak czasem wykorzystuje się sztukę z jakiegoś diesla, który przyjął mnóstwo oleju przez 15lat pracy w klekocie:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PawelD90
post Thu, 07 May 2020 - 18:08
Post #5430


User
Dołączył: Sun, 05 April 2020





Panowie dziś po małych testach okazało się że moja subarka straciła doładowanie sad.gif Jako iż kompresor cały czas dmucha odrazu zaczełem szukać winy w kolektorze.
Okazało się że rurka podciśnienia od regulatora paliwa na listwie wyleciała w kosmos bo niebyła zabezpieczona.

Pytanko czy mogę odłączyć podciśnienie regulatora na stałe i zaślepić otwór czy musi być podłączony. Bo se tak myślę że i tak nie będzie spełniał swojej funkcji bo podczas jazdy będzie doładowanie a regulator działa na podciśnienie no chyba że podczas chamowania silnikiem albo na wolnych bo tylko wtedy będzie podciśnienie.

No chyba że lepiej wymienić listwę z reulatorem ciśnienia paliwa od subarki z turbo. Jako iż tak będe musiał wymienić wtryski bo są seryjne narazie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Thu, 07 May 2020 - 19:45
Post #5431


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





Zostaw podłaczony regulator, na ciśnieniu powyżej atmosferycznego też działa i nadal utrzymuje stałą różnicę ciśnienia między wnętrzem kolektora a układem paliwowym:) Dlatego ważna jest też wydajna pompa paliwa oprócz samych wtryskiwaczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PawelD90
post Thu, 07 May 2020 - 19:49
Post #5432


User
Dołączył: Sun, 05 April 2020





CYTAT(Ziuzio @ Thu, 07 May 2020 - 18:45) *
Zostaw podłaczony regulator, na ciśnieniu powyżej atmosferycznego też działa i nadal utrzymuje stałą różnicę ciśnienia między wnętrzem kolektora a układem paliwowym:) Dlatego ważna jest też wydajna pompa paliwa oprócz samych wtryskiwaczy.

Dzięki, tak wiem już kolega wcześniej mi podpowiedział że seryjna pompa i wtryski szybko się poddadza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PawelD90
post Thu, 07 May 2020 - 22:34
Post #5433


User
Dołączył: Sun, 05 April 2020





Jeszcze jedno pisałem już w temacie o kompresorach ale zapytam jeszcze tu.
Zauważyłem że kompresor się trochę grzeje i po przygazowaniu z BOVa upuszcza się dość ciepłe powietrze. Niewiem jak ciepłe ono jest ale zastanawia mnie czy niewpłynie to na mięszanke podczas długiej jazdy. Ciśnienie z kompresora jest poprowadzony odrazu do przepustnicy a kompresor zamontowany jest z boku silnika mocowanie dorobione do kolektora ssącego bo w boxerze niema za wiele miejsca więc niepowinien sie grzać np od gorąca kolektora wydechowego bo jest daleko.
Zastanawiam się czy nie puścić tego przez intercooler ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stealthedcactus
post Thu, 07 May 2020 - 23:35
Post #5434


Rookie
Dołączył: Tue, 07 April 2020





CYTAT(PawelD90 @ Thu, 07 May 2020 - 22:34) *
Jeszcze jedno pisałem już w temacie o kompresorach ale zapytam jeszcze tu.
Zauważyłem że kompresor się trochę grzeje i po przygazowaniu z BOVa upuszcza się dość ciepłe powietrze. Niewiem jak ciepłe ono jest ale zastanawia mnie czy niewpłynie to na mięszanke podczas długiej jazdy. Ciśnienie z kompresora jest poprowadzony odrazu do przepustnicy a kompresor zamontowany jest z boku silnika mocowanie dorobione do kolektora ssącego bo w boxerze niema za wiele miejsca więc niepowinien sie grzać np od gorąca kolektora wydechowego bo jest daleko.
Zastanawiam się czy nie puścić tego przez intercooler ??


Pamiętaj że przy kompresorze powietrze też sie mocno nagrzewa. Wynika to z samego faktu sprężania powietrza. Nie masz IAT gdzieś w dolocie? Albo w seryjnym ECU nie idzie sprawdzić? Na intercoolerze na pewno będą dużo lepsze przyrosty

Pozatym lepsza bylaby dodatkowa przepustnica niz bov
Go to the top of the page
 
+Quote Post
snafu
post Fri, 08 May 2020 - 14:05
Post #5435


Frequent User
Dołączył: Tue, 09 December 2008
Skąd: OSTRZESZÓW





Det 3+ w Fuel implant na zapłonie Edis
Wtryskiwacze 12.8Ohma połączone w bank fire divaider 2
Tak więc 6,4ohma na końcówkę co daje 1,99A i 26, 8W obciazenia na kanał (13,5V zasilania )
Auto podczas strojenia przejechało z 70kilometrow bez najmniejszych problemów, na parkingu kilka przygazowek i przy schodzeniu z obrotów silnik gaśnie, świece zalane wtryskiwacze ciągle otwarte po włączeniu zapłonu
PIN 20 i 18 zwarte do masy (na odłączonym decie pin 20 ma 68 Ohm do masy na pinie 19 zaś pin 18 ma 200 Ohm do pinu 19)

Ktoś podpowie co się mogło stało bo w końcu DETa nie przeciazylem, za ciepło też nie miał bo był w kabinie, wiązka też niema zwarcia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
moritz86
post Fri, 08 May 2020 - 18:37
Post #5436


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Wygląda że padły tranzystorki w decie.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
snafu
post Fri, 08 May 2020 - 19:30
Post #5437


Frequent User
Dołączył: Tue, 09 December 2008
Skąd: OSTRZESZÓW





Domyślam się tylko nie potrafię zrozumieć dlaczego, czy powodem może być ze power graound i graound DETa przykręcone są do bloku (na osobnych kablach)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Fri, 08 May 2020 - 19:58
Post #5438


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Zdarza się, wg elektronika który 2 dety mi naprawiał podzespoły są podłej jakości. Po wymianie na porządne tranzystory problem znika. Masy są ok


--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
redwater
post Fri, 08 May 2020 - 20:55
Post #5439


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 September 2015





A jeszcze pytanie jak w det3 z wodoodpornością ? Bo tego nie przemyślałem i zamontowałem obok ECU w podszybiu.


--------------------
AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris4cars
post Fri, 08 May 2020 - 21:04
Post #5440


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2015
Skąd: Zbąszyń





det 2 oraz 3 ma brak wodoodporności xD nie wiem jak 3+
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 270 271 272 273 274 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 03:43