Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 269 270 271 272 273 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Ziuzio
post Thu, 30 Apr 2020 - 12:21
Post #5401


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





A nie lepiej wystroić to na M3.8.3 skoro był tam oryginalnie i go masz:-)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 30 Apr 2020 - 12:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
redwater
post Thu, 30 Apr 2020 - 13:09
Post #5402


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 September 2015





CYTAT(Ziuzio @ Thu, 30 Apr 2020 - 12:21) *
A nie lepiej wystroić to na M3.8.3 skoro był tam oryginalnie i go masz:-)?

A najlepiej na ME7.5 i też go mam, ale chciałem się pobawić DET3 zobaczyć co z czego wynika, poprostu cele edukacyjne. Jak wleci ME7.5 , to DET3 być może pójdzie do starego gaźnikowego suzuki GSXR.


--------------------
AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 30 Apr 2020 - 15:18
Post #5403


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Jak cele edukacyjne to lepiej z M3.8.3 to postawić z det zostawiając ori ecu, mniej kombinacji to znaczy lepiej. smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PawelD90
post Thu, 30 Apr 2020 - 19:00
Post #5404


User
Dołączył: Sun, 05 April 2020





Witam Panowie po podłączeniu kontrolera AFR z zegarem do EM w setup tables ustawić go jako korekcje czy nie w piggy back ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 30 Apr 2020 - 19:21
Post #5405


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Nie.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
redwater
post Fri, 01 May 2020 - 15:51
Post #5406


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 September 2015





Podpiąłem det-a i czy wzbogace mieszanke, czy zuboże to nadal faluje AFR w granicach 14-15na wolnych obrotach. Dziwny ten sterownik (M3.8.2), czy to może być wina sterownika , czy może lambda wąskopasmowa szaleje ? Chyba muszę się zabrać za zdjęcie immo ze starego sterownika od AGU (M3.8.3), bo transpondery gdzieś wywaliłem.


--------------------
AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 01 May 2020 - 16:03
Post #5407


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Jesteś niereformowalny, nie umiemy wróżyć, napisz może najpierw jak podpiąłeś det3 wrzucając schemat i w jaki sposób ruszasz mieszankę. Pokaż błędy i logi z ori ecu.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
redwater
post Fri, 01 May 2020 - 16:12
Post #5408


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 September 2015





Podpiąłem tak jak w schemacie na stronie producenta jako świnka. Błedów brak. AFR odczytuje z szerokopasmówki LSU4.9 . Podbijam paliwko na mapie paliwa. Dziś już nic nie robię bo kręgosłup boli.


--------------------
AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 01 May 2020 - 16:46
Post #5409


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





1) Czyli zmieniasz mu odczyt przepływomierza tak?

2) Gdzie mierzysz AFR sondą szeroką?

3) Czy fabryczna sonda w ori ecu elegancko oscyluje 100-800mv i robi korekty procentowe?


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
redwater
post Fri, 01 May 2020 - 18:58
Post #5410


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 September 2015





CYTAT(Mis @ Fri, 01 May 2020 - 16:46) *
1) Czyli zmieniasz mu odczyt przepływomierza tak?

2) Gdzie mierzysz AFR sondą szeroką?

3) Czy fabryczna sonda w ori ecu elegancko oscyluje 100-800mv i robi korekty procentowe?


1. Tak

2. Już pisałem, wspawane gniazdo obok sondy wąskopasmowej.

3. Jeszcze nie sprawdzałem.

Jutro usunę immo z 3.8.3 i zobaczę czy coś się zmieni na tym sterowniku.


--------------------
AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 01 May 2020 - 19:40
Post #5411


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Tak AFR będzie skakał jeśli sonda wąska prawidłowo koryguje i afr oscyluje wokół 14,7.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
redwater
post Fri, 01 May 2020 - 20:04
Post #5412


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 September 2015





CYTAT(Mis @ Fri, 01 May 2020 - 19:40) *
Tak AFR będzie skakał jeśli sonda wąska prawidłowo koryguje i afr oscyluje wokół 14,7.


Aha, czyli tak ma być. To teraz tylko testy dynamiczne. Dziekuję.


--------------------
AGU 1,8t + det3 PB , gsxf 1200 + speeduino
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PawelD90
post Fri, 01 May 2020 - 21:02
Post #5413


User
Dołączył: Sun, 05 April 2020





Witam widzę że mamy temat o AFR na którego etapie jestem więc sie podepnę z pytankami.
Subaru Impreza wstawiłem kompresor wszystko ładnie podpięte dziś był pierwszy start narazie jest super auto odpala i gazuje po mojej małej ingerenci w mapie.
Narazie nic więcej niegrzebie bo czekam na kontroler AFR i chcę odrobić lekcje przed klasówką a więc.

1. Czy w doładowaniu kompresorem będzie mi potrzebny wskaźnik EGT ? skoro kompresor ciągnie zimne powietrze i odrazu je pcha do spalania wiec jak AFR będzie git to czy EGT też ?
2. Jakie te AFR ma być bo czytam i czytam i każdy ma inne zdanie. Jakie na zimnym silniku na wolnych 14,7?? jakie na ciepłym 16?? jakie na obciążeniu 11-13 ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 01 May 2020 - 21:15
Post #5414


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





1) Nie, pilnuj za to AFR.
2) Zimny silnik 12,0-13,0, ciepły jałowe i spokojna jazda 14,0-15,5, przy bucie zrób sobie 12,0-12,5.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PawelD90
post Sat, 02 May 2020 - 13:31
Post #5415


User
Dołączył: Sun, 05 April 2020





CYTAT(Mis @ Fri, 01 May 2020 - 20:15) *
1) Nie, pilnuj za to AFR.
2) Zimny silnik 12,0-13,0, ciepły jałowe i spokojna jazda 14,0-15,5, przy bucie zrób sobie 12,0-12,5.

Super wielkie dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
snafu
post Sat, 02 May 2020 - 14:13
Post #5416


Frequent User
Dołączył: Tue, 09 December 2008
Skąd: OSTRZESZÓW





Det3+ w FI z EDIS
parę stron wcześniej była wzmianka że DET3+ ma teraz zabudowany tranzystor na pinie 7 (frequency Out) więc rozumiem że mogę podpiąć ECB bezpośrednio pod +12V oraz pin 7 ?? jeśli tak to jakie obciążenie mogę na to podać ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przema72
post Sun, 03 May 2020 - 10:03
Post #5417


Forum Killer
Dołączył: Mon, 25 September 2006
Skąd: włoszczowa





tak możesz bezpośrednio , tranzystor ma deklarowany prąd ciągły 4.6A
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stealthedcactus
post Mon, 04 May 2020 - 21:09
Post #5418


Rookie
Dołączył: Tue, 07 April 2020





CYTAT(DriverMan @ Fri, 03 Apr 2020 - 05:40) *
D14.A2

Roznie przenosilem kasę od czujników po akumulator i OEM ECU. Wybrałem OEM ECU. Sprawdzalem sygnał z TPSu miernikiem i tam nic złego się nie dzieje - sygnał pełny w całym zakresie bez schodkow czy przerw.
Ogólnie jak miałem losowe wzbogacenia to bardzo zaszumine były sygnały teraz tak nie jest i wygląda to tak




Nie pamiętam gdzie mam zmasowane power ground ale jeśli instrukcja i inni radzą że do karoserii to zapewne tak mam. Jeszcze to sprawdze
Wymieniłem alternator bo też może powodować szumy w instalacji i miałem tak że napięcie potrafiło spadać o 0.5V w zależności od odpalenia. Po zmianie alternatora wszystko ok - musiała już jakąś dioda nie domagać.

Wiec jak widać można by pomyśleć że to jakieś pierdy a nie problemy a jak później istotne

Zmniejsze dTPS thershold do 5 i zobaczę co się będzie dziać podczas cruisingowej jazdy i biegu jalowym

Przema jak Ty te świece oceniasz?



Cześć, jakiego sygnału użyłeś do zapłonu? U mnie D14A4, docelowo D15Z6 turbo, czujnik TDC z modułu i DET3 nie widzi obrotów... Jedynie udało sie odczytać obroty przy sygnale wieloząbkowym + sygnale do obrotomierza

EDIT: Bangla, można jedynie opóźniać zapłon. TDC (Czujnik optyczny lub Hall) z aparatu do Ignition input (+ pullup z pin3), do ECU ignition output pin6 i elegancko śmiga. W decie ustawione oczywiscie "Opoznij sygnal pojedynczy"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 04 May 2020 - 21:15
Post #5419


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(stealthedcactus @ Mon, 04 May 2020 - 21:09) *
Cześć, jakiego sygnału użyłeś do zapłonu? U mnie D14A4, docelowo D15Z6 turbo, czujnik TDC z modułu i DET3 nie widzi obrotów... Jedynie udało sie odczytać obroty przy sygnale wieloząbkowym + sygnale do obrotomierza

Ten sam problem spotkałem w det3 fit w B18 turbo, próbowałem wszystkie kombinacje i jedynie mogę czytać obroty jak napisałeś.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rekin528
post Tue, 05 May 2020 - 18:41
Post #5420


User
Dołączył: Thu, 17 May 2018
Skąd: Nederland/Gdańsk





Wymieniłem Det3 bez mapsensora na Det3 + ,przerzucilem rowniez mapy ,ale Det 3+ zupelnie z nimi nie wspolpracuje,wtryski 630cc a musze dolac bardzo duxo paliwa,ustawienia tskue jak wczesniej,w czym tkwi problem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 269 270 271 272 273 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 15:40