Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 26 27 28 29 30 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Jadzwin
post Mon, 02 Feb 2009 - 22:16
Post #541


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Schemat podpiecia znajdziesz tutaj:
Celica schemat podpiecia
Jezeli nie bedzie dzialac to daj znac..

Co do konfiguracji to jako deflection max ustaw ciut wyzsze napiecie niz jest na przeplywce po przekreceniu kluczyka.
Przez to ze ta przeplywka pokazuje na odwrot defelction tez ci bedzie dzialac na odwrot.
Zdecydowanie polecam map sensor jako deflection.


Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 02 Feb 2009 - 22:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Pawciu
post Tue, 03 Feb 2009 - 08:04
Post #542


Rookie
Dołączył: Mon, 12 March 2007
Skąd: Pruszków





CYTAT(Jadzwin @ Mon, 02 Feb 2009 - 22:16) *
Witam,

Schemat podpiecia znajdziesz tutaj:
Celica schemat podpiecia
Jezeli nie bedzie dzialac to daj znac..

Co do konfiguracji to jako deflection max ustaw ciut wyzsze napiecie niz jest na przeplywce po przekreceniu kluczyka.
Przez to ze ta przeplywka pokazuje na odwrot defelction tez ci bedzie dzialac na odwrot.
Zdecydowanie polecam map sensor jako deflection.


Jadzwin

OK dziękuję, właściwie mam tak wszystko podłączone, oprócz tego rezystora, w weekend poprawię.

1. Mam 3.5Bar map-sensor, czy od razu mam go podłączyć jako deflection?

2. Czy na tak podpiętym schemacie auto odpali? Chodzi o to czy sygnał ignitera i przepływki przejdzie przez det2 niemodyfikowany, czy mam odznaczyć Enable ignition signal mod"? Jak juz pisałem, miałem tak podpięte(no bez tego rezystora) i nie odpalało, kręciło tylko rozrusznikiem.

3. ZTCW to będę miał tylko możliwość opóźniania zapłonu, auto jest bardzo przelane, czy jak zrobię konwersję na map-a to uda się to konkretnie ogarnąć z pomocą szerokopasmowej sondy i tego map-a?

Pozdrawiam, Pawciu



--------------------
Celica ST185 turbo 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 03 Feb 2009 - 09:20
Post #543


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





1. Tak podepnij go najlepiej od razu do deflection.
2. Tak sygnal bedzie modyfikowany przez swinke. Enable ignition signal mod wylacza modyfikacje zaplonu, jakkolwiek nie "kopiuje" sygnalu z wejscia na wyjscie wiec zeby pominac modyfikacje zaplonu bedziesz musial polaczyc kabelki do ignitiera razem.
3. Nie musisz robic konwersji na MAP. Po prostu na bazie informacji z map sensora (obciazenie) i obrotow zmodyfikuj sygnal z przeplywki tak aby uzyskac zadany AFR.

CYTAT(Pawciu @ Tue, 03 Feb 2009 - 09:04) *
OK dziękuję, właściwie mam tak wszystko podłączone, oprócz tego rezystora, w weekend poprawię.

1. Mam 3.5Bar map-sensor, czy od razu mam go podłączyć jako deflection?

2. Czy na tak podpiętym schemacie auto odpali? Chodzi o to czy sygnał ignitera i przepływki przejdzie przez det2 niemodyfikowany, czy mam odznaczyć Enable ignition signal mod"? Jak juz pisałem, miałem tak podpięte(no bez tego rezystora) i nie odpalało, kręciło tylko rozrusznikiem.

3. ZTCW to będę miał tylko możliwość opóźniania zapłonu, auto jest bardzo przelane, czy jak zrobię konwersję na map-a to uda się to konkretnie ogarnąć z pomocą szerokopasmowej sondy i tego map-a?

Pozdrawiam, Pawciu



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcoar
post Tue, 03 Feb 2009 - 22:04
Post #544


User
Dołączył: Sun, 30 November 2008





Witam
Mam kilka pytań bo nie wiem co wybrać czy ecumastera czy smt7
Chce zrobić konwersje MAF=>MAP
i sterować wiekszymi wtryskami
Na forum znalazłem że może okazać się że nie da sie na tyle "przykręcić" na dużych wtryskach i może zalewać.
Czy mogę sterować serią+ dodatkowy wtrysk lub wtryski?

Silnik ma być doładowany w pierwszej wersji ok 0,6 a po odprężeniu ok1bar

ECU to motronic 1.7 w alfie 164
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HID
post Tue, 03 Feb 2009 - 22:35
Post #545


Rookie
Dołączył: Wed, 28 January 2009





Tak patrzę że maci tyle schematów podłączeń to może ktoś z was ma schemat do civica 1.4 (ECU P1J)?
Byłbym wdzięczny
Co przwda podłaczyłem co nie co ale jak ktoś doświadczony coś podpowie to zawsze pewniej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 04 Feb 2009 - 21:10
Post #546


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





W motronicu 1.7 obsluzysz spokojnie zaplon i mysle ze do 0,6 bara bedzie sie dalo ogarnac wieksze wtryski (o 50-60% wieksze od seryjnych)
Przy 1 barze moze byc problem wobec tego warto sie zastanowic od razu nad zalozeniem drugiej listwy.
Bedziesz tam mial dwie mozliwsosci albo zrobic sataged injection czyli sterowac dodatkowymi wtryskami proporcjonalnie do glownej listwy lub niezaleznie...
Zaplon tez DET obsluzy bez wiekszych problemow.

Jakby co to i schemat podpiecia sie znajdzie.


Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 04 Feb 2009 - 21:12
Post #547


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





HID:
Moglbys podac ktora Honda (tj rok i model silnika ?)


Pozdr
Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HID
post Thu, 05 Feb 2009 - 09:14
Post #548


Rookie
Dołączył: Wed, 28 January 2009





Rok to 2000 a silnik d14z4
....
Wczoraj mi wynikło coś takiego że czasami raz na 20 razy podczas zapisu do epromu blokuje mi laptopa
po takiej blokadzie pozostaje tylko reset,tzn wszystko w windowsie chodzi ale program staje jak wryty i nic z nim nie idzie zrobić ,nie mówiąc już o jego zamknięciu
z tego względuu tym bardziej proźba.
Dużo tam nie jest wpięte:
+ -żółto/czarny (najgrubszy)
- - czarny ( j.w.)
def. - map sens - czerw/ziel
analog in1 - j.w.
analog out - map sens. ecu - j.w.
analog in 3 - oxy sens - biało/czarny
ignition in1 - ziel.

wszystko bezp przy ecu


PZDR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 05 Feb 2009 - 09:20
Post #549


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,


Korzystasz moze z przejsciowki USB to RS232 ? Bo to typowyobjaw wyjebania sie softu od przejsciowkki.... Sproboj pobrac driver ze strony ecumastera

Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HID
post Thu, 05 Feb 2009 - 09:50
Post #550


Rookie
Dołączył: Wed, 28 January 2009





No właśnie korzystam
Dziś postaram się zmienić soft i sprawdzić

Mam pytanie z innej beczki
to był wolnossak a teraz jest turbo ale komp jest stary i moje pytanie czy afr robić jak na wolnossaka czy uturbionego?
Chodzi o check żeby nie wywalał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Thu, 05 Feb 2009 - 09:53
Post #551


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





Witam, od niedawna bawie sie ecumasterem swifcie gti i mam takie pytanie.
Zrobilem sobie konwersja MAF-MAP na seryjnym silniku , zlogowalem AFR na szerokopasmowce i wsio jest ok. odcinka 7500.

Ale teraz na poczatek lajtowy mod czyli zmiana przepustnicy na 60mm i odcinka przeniesiona na 8500.
Jak to teraz bedzie bez przeplywki , te brakujace 1000obr trzeba bedzie recznie wypelnic?
Zmiana przepustnicy chyba tez w pewnych obrotach/obciazeniu spowoduje troche inny przeplyw powietrza,
czy ta konwersja map-maf w seri bedzie juz nie aktualna? wink.gif

pawel


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Thu, 05 Feb 2009 - 10:38
Post #552


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





Po przeprowadzonych modach musisz podłączyć AFR i przejechać się kilka razy żeby sprawdzić skład mieszanki dla różnych obciążeń przy różnych obrotach. Czy robiąc konwersje maf - map zakres obrotów na skali miałeś ustawiony odrazu na 8000 - 8500 czy mniejszy. Jeżeli mniej niż 8000 obr/min i teraz wpiszesz zakres większy, to rozjedzie się mapa. Autko odpali i będzie jeździło ale trzeba zrobić korekcje map dla świętego spokoju smile.gif


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HID
post Thu, 05 Feb 2009 - 18:59
Post #553


Rookie
Dołączył: Wed, 28 January 2009





No i sprawdziłem
usunąłem soft i wgrałem ze strony...i jest to samo
to samo zrobiłem z klientem DET...bez zmian
już nie mam pomysłów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 05 Feb 2009 - 23:05
Post #554


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jaki masz system operacyjny ?
Sproboj jeszcze zmienic przypisanie numer coma w driverze.


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HID
post Fri, 06 Feb 2009 - 07:43
Post #555


Rookie
Dołączył: Wed, 28 January 2009





XP
oki,sprawdzę
dzięki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Fri, 06 Feb 2009 - 15:35
Post #556


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





A program od ecumastera II będzie działać pod Vistą ?


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HID
post Fri, 06 Feb 2009 - 16:21
Post #557


Rookie
Dołączył: Wed, 28 January 2009





Klient DET będzie chodził bo chodzi u mnie na stacjonarnym gorzej z podłączeniem bo ciężko przejściówke dostać żeby pod vistą chodziła,raczej odradzam te z allegro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rysa
post Fri, 06 Feb 2009 - 17:32
Post #558


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 February 2008
Skąd: ;)





http://www.allegro.pl/item540277085_adapte..._2303_w_wa.html

Kupilem ta dziala idealnie pod XP na opakowaniu napisane jest ze dziala pod Vista a czy dziala tego nie wiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HID
post Fri, 06 Feb 2009 - 21:19
Post #559


Rookie
Dołączył: Wed, 28 January 2009





No właśnie mam to samo i pod vistą się nie sprawdziło
Pod xp śmiga bez zarzutu

Co do blokowania...znalazłem...jeden z pinów nie łączył teraz już jest w porządku
Pozdrawiam wszystkich
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 06 Feb 2009 - 23:34
Post #560


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Jest w tym temacie o Viscie. ogolnie trzeba odinstalowac orginalne sterowniki i pozwolic Viscie sciagnac sterwoniki z Microsoftu...



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 26 27 28 29 30 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 13:30