![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#541
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Schemat podpiecia znajdziesz tutaj: Celica schemat podpiecia Jezeli nie bedzie dzialac to daj znac.. Co do konfiguracji to jako deflection max ustaw ciut wyzsze napiecie niz jest na przeplywce po przekreceniu kluczyka. Przez to ze ta przeplywka pokazuje na odwrot defelction tez ci bedzie dzialac na odwrot. Zdecydowanie polecam map sensor jako deflection. Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#542
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 12 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
Witam, Schemat podpiecia znajdziesz tutaj: Celica schemat podpiecia Jezeli nie bedzie dzialac to daj znac.. Co do konfiguracji to jako deflection max ustaw ciut wyzsze napiecie niz jest na przeplywce po przekreceniu kluczyka. Przez to ze ta przeplywka pokazuje na odwrot defelction tez ci bedzie dzialac na odwrot. Zdecydowanie polecam map sensor jako deflection. Jadzwin OK dziękuję, właściwie mam tak wszystko podłączone, oprócz tego rezystora, w weekend poprawię. 1. Mam 3.5Bar map-sensor, czy od razu mam go podłączyć jako deflection? 2. Czy na tak podpiętym schemacie auto odpali? Chodzi o to czy sygnał ignitera i przepływki przejdzie przez det2 niemodyfikowany, czy mam odznaczyć Enable ignition signal mod"? Jak juz pisałem, miałem tak podpięte(no bez tego rezystora) i nie odpalało, kręciło tylko rozrusznikiem. 3. ZTCW to będę miał tylko możliwość opóźniania zapłonu, auto jest bardzo przelane, czy jak zrobię konwersję na map-a to uda się to konkretnie ogarnąć z pomocą szerokopasmowej sondy i tego map-a? Pozdrawiam, Pawciu -------------------- Celica ST185 turbo 4WD
|
|
|
![]()
Post
#543
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
1. Tak podepnij go najlepiej od razu do deflection.
2. Tak sygnal bedzie modyfikowany przez swinke. Enable ignition signal mod wylacza modyfikacje zaplonu, jakkolwiek nie "kopiuje" sygnalu z wejscia na wyjscie wiec zeby pominac modyfikacje zaplonu bedziesz musial polaczyc kabelki do ignitiera razem. 3. Nie musisz robic konwersji na MAP. Po prostu na bazie informacji z map sensora (obciazenie) i obrotow zmodyfikuj sygnal z przeplywki tak aby uzyskac zadany AFR. OK dziękuję, właściwie mam tak wszystko podłączone, oprócz tego rezystora, w weekend poprawię. 1. Mam 3.5Bar map-sensor, czy od razu mam go podłączyć jako deflection? 2. Czy na tak podpiętym schemacie auto odpali? Chodzi o to czy sygnał ignitera i przepływki przejdzie przez det2 niemodyfikowany, czy mam odznaczyć Enable ignition signal mod"? Jak juz pisałem, miałem tak podpięte(no bez tego rezystora) i nie odpalało, kręciło tylko rozrusznikiem. 3. ZTCW to będę miał tylko możliwość opóźniania zapłonu, auto jest bardzo przelane, czy jak zrobię konwersję na map-a to uda się to konkretnie ogarnąć z pomocą szerokopasmowej sondy i tego map-a? Pozdrawiam, Pawciu -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#544
|
|
User Dołączył: Sun, 30 November 2008 ![]() |
Witam
Mam kilka pytań bo nie wiem co wybrać czy ecumastera czy smt7 Chce zrobić konwersje MAF=>MAP i sterować wiekszymi wtryskami Na forum znalazłem że może okazać się że nie da sie na tyle "przykręcić" na dużych wtryskach i może zalewać. Czy mogę sterować serią+ dodatkowy wtrysk lub wtryski? Silnik ma być doładowany w pierwszej wersji ok 0,6 a po odprężeniu ok1bar ECU to motronic 1.7 w alfie 164 |
|
|
![]()
Post
#545
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 28 January 2009 ![]() |
Tak patrzę że maci tyle schematów podłączeń to może ktoś z was ma schemat do civica 1.4 (ECU P1J)?
Byłbym wdzięczny Co przwda podłaczyłem co nie co ale jak ktoś doświadczony coś podpowie to zawsze pewniej |
|
|
![]()
Post
#546
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W motronicu 1.7 obsluzysz spokojnie zaplon i mysle ze do 0,6 bara bedzie sie dalo ogarnac wieksze wtryski (o 50-60% wieksze od seryjnych)
Przy 1 barze moze byc problem wobec tego warto sie zastanowic od razu nad zalozeniem drugiej listwy. Bedziesz tam mial dwie mozliwsosci albo zrobic sataged injection czyli sterowac dodatkowymi wtryskami proporcjonalnie do glownej listwy lub niezaleznie... Zaplon tez DET obsluzy bez wiekszych problemow. Jakby co to i schemat podpiecia sie znajdzie. Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#547
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
HID:
Moglbys podac ktora Honda (tj rok i model silnika ?) Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#548
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 28 January 2009 ![]() |
Rok to 2000 a silnik d14z4
.... Wczoraj mi wynikło coś takiego że czasami raz na 20 razy podczas zapisu do epromu blokuje mi laptopa po takiej blokadzie pozostaje tylko reset,tzn wszystko w windowsie chodzi ale program staje jak wryty i nic z nim nie idzie zrobić ,nie mówiąc już o jego zamknięciu z tego względuu tym bardziej proźba. Dużo tam nie jest wpięte: + -żółto/czarny (najgrubszy) - - czarny ( j.w.) def. - map sens - czerw/ziel analog in1 - j.w. analog out - map sens. ecu - j.w. analog in 3 - oxy sens - biało/czarny ignition in1 - ziel. wszystko bezp przy ecu PZDR |
|
|
![]()
Post
#549
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Korzystasz moze z przejsciowki USB to RS232 ? Bo to typowyobjaw wyjebania sie softu od przejsciowkki.... Sproboj pobrac driver ze strony ecumastera Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#550
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 28 January 2009 ![]() |
No właśnie korzystam
Dziś postaram się zmienić soft i sprawdzić Mam pytanie z innej beczki to był wolnossak a teraz jest turbo ale komp jest stary i moje pytanie czy afr robić jak na wolnossaka czy uturbionego? Chodzi o check żeby nie wywalał |
|
|
![]()
Post
#551
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Witam, od niedawna bawie sie ecumasterem swifcie gti i mam takie pytanie.
Zrobilem sobie konwersja MAF-MAP na seryjnym silniku , zlogowalem AFR na szerokopasmowce i wsio jest ok. odcinka 7500. Ale teraz na poczatek lajtowy mod czyli zmiana przepustnicy na 60mm i odcinka przeniesiona na 8500. Jak to teraz bedzie bez przeplywki , te brakujace 1000obr trzeba bedzie recznie wypelnic? Zmiana przepustnicy chyba tez w pewnych obrotach/obciazeniu spowoduje troche inny przeplyw powietrza, czy ta konwersja map-maf w seri bedzie juz nie aktualna? ![]() pawel -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
![]()
Post
#552
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Po przeprowadzonych modach musisz podłączyć AFR i przejechać się kilka razy żeby sprawdzić skład mieszanki dla różnych obciążeń przy różnych obrotach. Czy robiąc konwersje maf - map zakres obrotów na skali miałeś ustawiony odrazu na 8000 - 8500 czy mniejszy. Jeżeli mniej niż 8000 obr/min i teraz wpiszesz zakres większy, to rozjedzie się mapa. Autko odpali i będzie jeździło ale trzeba zrobić korekcje map dla świętego spokoju
![]() -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#553
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 28 January 2009 ![]() |
No i sprawdziłem
usunąłem soft i wgrałem ze strony...i jest to samo to samo zrobiłem z klientem DET...bez zmian już nie mam pomysłów |
|
|
![]()
Post
#554
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jaki masz system operacyjny ?
Sproboj jeszcze zmienic przypisanie numer coma w driverze. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#555
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 28 January 2009 ![]() |
XP
oki,sprawdzę dzięki |
|
|
![]()
Post
#556
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
A program od ecumastera II będzie działać pod Vistą ?
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#557
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 28 January 2009 ![]() |
Klient DET będzie chodził bo chodzi u mnie na stacjonarnym gorzej z podłączeniem bo ciężko przejściówke dostać żeby pod vistą chodziła,raczej odradzam te z allegro
|
|
|
![]()
Post
#558
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 February 2008 Skąd: ;) ![]() |
http://www.allegro.pl/item540277085_adapte..._2303_w_wa.html
Kupilem ta dziala idealnie pod XP na opakowaniu napisane jest ze dziala pod Vista a czy dziala tego nie wiem. |
|
|
![]()
Post
#559
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 28 January 2009 ![]() |
No właśnie mam to samo i pod vistą się nie sprawdziło
Pod xp śmiga bez zarzutu Co do blokowania...znalazłem...jeden z pinów nie łączył teraz już jest w porządku Pozdrawiam wszystkich |
|
|
![]()
Post
#560
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jest w tym temacie o Viscie. ogolnie trzeba odinstalowac orginalne sterowniki i pozwolic Viscie sciagnac sterwoniki z Microsoftu...
-------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 13:30 |