![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#5221
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 ![]() |
Injector divider jaki masz?
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5222
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 June 2014 Skąd: Tarnów ![]() |
Mapa miała ustawione na 2
-------------------- fb@GrubyGarageProjekt
Seicento 1.4 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5223
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Jakieś pomysły co się stało z moim detem? Żadne zewnętrzne źródła ciepła na niego nie działały, nadal odpala i pracuje
![]() ![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#5224
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
może polała sie do niego benzyna i rozpuściła plastik
|
|
|
![]()
Post
#5225
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
No właśnie nie, był zamknięty razem ze sterownikiem silnika, żadnych wyciekow nie było. Kable nietkniete. Det był na gwarancji i miał wymieniane tranzystory na mocniejsze. Możliwe żeby aż tak się grzaly?
![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#5226
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Tak.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5227
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 June 2014 Skąd: Tarnów ![]() |
Kolejne pytanie, jakiej średnicy powinien być przewód masowy do wyjść mocy? te piny w DET3 na wiele nie pozwalają, obecnie mam chyba 1.5mm2 i zastanawiam się czy to wystarczy? w instrukcji nic nie pisze na ten temat
-------------------- fb@GrubyGarageProjekt
Seicento 1.4 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5228
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Starczy.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5229
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 June 2014 Skąd: Tarnów ![]() |
I następne
![]() -------------------- fb@GrubyGarageProjekt
Seicento 1.4 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5230
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 14 June 2014 ![]() |
Raanimuję DET'a i potrzebuję tranzystorów BTS3142 ,ma ktoś na sell?
Lub jaki zamontować zamiennik? |
|
|
![]()
Post
#5231
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
chyba w pl nic lepszego niż BTS133 nie znajdziesz z zamienników , przy dużych obciążeniach będzie sie ciut bardziej grzał niż oryginał , ale jeśli nie masz po trzy wtryski na kanał to nie powinno być tragedii
|
|
|
![]()
Post
#5232
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 14 June 2014 ![]() |
chyba w pl nic lepszego niż BTS133 nie znajdziesz z zamienników , przy dużych obciążeniach będzie sie ciut bardziej grzał niż oryginał , ale jeśli nie masz po trzy wtryski na kanał to nie powinno być tragedii Dzięki za info,takie pytanie jeszcze: Chińczycy mają bts3142d nada się to? Nie mogę znaleźć datasheet dla 3142 żeby porównać z 3142D . |
|
|
![]()
Post
#5233
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
I następne ![]() Zostaw ori map sensor do ori ecu podpięty i obetnij max sygnał DET3 (by widział max ciśnienie w kolektorze takie jak seryjnie miał) lub diodę zenera zapodaj, by max napięcie map sensora generowane obciąć. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5234
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 10 November 2019 Skąd: Kujawy ![]() |
Po aktualizacji firmware wywala check engine po muśnięciu gazu, na kompie jest błąd map sensora, czasem kilka razy odpala i gaśnie, podmiana na drugi pewny nic nie daje, co się sypnęło? (punto 1.2)
|
|
|
![]()
Post
#5235
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Logi daj z det3 i ori ecu.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5236
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 June 2014 Skąd: Tarnów ![]() |
Mapa zapłonu DET3, jeśli chce opóźnić zapłon by np zrobić popcorn moda przy schodzeniu z obrotów, ustawić na powiedzmy -10* to nie wystarczy że wpisze na mapie -10 tylko muszę wiedzieć jaki kąt obecnie zadaje seryjny komputer? taka sama sytuacja w launch controlu, jeśli bym chciał żeby strzelało z wydechu przy 2stepie to musze wiedzieć jaki kąt jest obecnie zadawany? może tam być nawet 30* wyprzedzenia, nie? dodatkowo launch control nie chce mi się aktywować, podpiąłem pod PIN2 MAP SWITCH i po zwarciu do masy funkcja nie aktywuje się, po zaznaczeniu opcji always ON launch działa normalnie, odcina przy zadanych obrotach
-------------------- fb@GrubyGarageProjekt
Seicento 1.4 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5237
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 June 2014 Skąd: Tarnów ![]() |
Kolejny problem, silnik łapie NO SYNC przy 6800 obrotów i auto wariuje, strzela, przerywa szarpie, jak sie przebije przez to to ciągnie ładnie do odciny
potem złapał jeszcze błąd zapłonu jakiś ![]() Dodam że Mase deta podłączyłem do masy ori komputera, plus też, mase wyjść mocy podłączyłem do obudowy ori komputera, jeden z przewodów czujnika CPW też jest w tym miejscu podłączony do masy i masa ekranu z cpw i sondy też w tym miejscu podłączyłem i od obudowy kabel masowy do karoserii Czujnik CPW też nie jest idealnie na środku nad kołem bo jest adapter i koło pasowe od 1.1 i trochę to nie wyszło tak jak wyjść miało -------------------- fb@GrubyGarageProjekt
Seicento 1.4 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5238
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 June 2014 Skąd: Tarnów ![]() |
Nikt nie wie?
-------------------- fb@GrubyGarageProjekt
Seicento 1.4 16v Turbo |
|
|
![]()
Post
#5239
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Nikt nie wie? Czujnik musi być maksymalnie do 1 mm od koła ale z mojego doświadczenia w silnikach fiata to im bliżej tym lepiej. Sprawdź jeszcze bicie koła no i ważne aby czujnik był osiowo, inaczej też mogą być problemy. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#5240
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 June 2014 Skąd: Tarnów ![]() |
No to mamy chyba zwycięzce
![]() ![]() -------------------- fb@GrubyGarageProjekt
Seicento 1.4 16v Turbo |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 22:05 |