![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#521
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Wprowadzilem taka zmiane jaka proponowales. Przy 700 obrotach przelacza sie poziom sygnalu z low na high. Pamietaj zeby w setupie ustawic low. Firmware 1.80 Croma Wszystko działa, pięknie dziękuje za profi obsługę ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#522
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
własnie przeczytałem w instrukcji ecumastera
CYTAT możliwość kalibracji dowolnego czujnika analogowego, dzięki czemu wartości analogowe mogą być wyświetlane w ich realnych wartościach (np. sygnał z MAP sensora w barach, sygnał z sondy szerokopasmowej jako AFR chodzi mi o afr jak to działa? podpinamy obojetnie jaka sondę szerokopasmową i w jaki sposób wyświetla te wartosci z sondy ? na laptopie czy jak?jak to skonfugurować? czy wartości są bardziej realne niż z tanich zegarów? -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#523
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
DET II nie ma w sobie kontrolera sondy szerokopasmowej. Wiec zeby miec w swince odczyty z sondy WBO potzrebujesz kontroler (np AEM UEGO) i dopiero sygnal z takiego kontrolera podpinasz do swinki. Precyzja wskazan zalezy tylko i wylacznie od jakosci kontrolera.
Pozdrowienia Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#524
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
hmm.. ale to już chyba przerost formy nad treścia , czy się mylę ?
jaki koszt takiego kontrolera i jakiegoś wyświetlacza do tego w porównaniu do średnio dobrego zegara? nada się do tego sławna płytka testowa atmega jako kombajn do wszystkich czujików? -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#525
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Raczej kontroler musisz kupic. Zrobienie samodzielne jest mozliwe jakkolwiek zajmie ci troche czasu zrozumeinie dzialania samego czujnika oraz algorytmow wymaganych do jego sterowania.
Potem jeszcze zakup gazow kalibracyjnych zeby upewnic sie ze wszytsko dziala, pewnie po drodze uszkodzona sonda, etc... Taniej wyjdzie kupic gotowe rozwiazanie. Na allegro jest np. Innovate LC1 (kontroler + wskaznik) cos kolo 900 pln. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#526
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
liczyłem raczej na cos innego niż gotowe drogie zegary , bardziej cichociemnego , równie skutecznego i wiarygodnego .
wolałbym jeden wiekszy wyswietlacz niekoniecznie w bardzo widocznym miejscu na którym bedą wszystkie niezbedne parametry.;temperatury, cisnienia , afr i egt Wiem ze są takie rozwiązania właśnie na bazie płytki testowej atmega 8 lub nowsze i chyba nawet to na tym forum miedzyinnymi widziałem. nie kazdy do poprawy samopoczucia potrzebuje widoczych z daleka dla gawiedzi wszystko mówiacych wskazników na słupkach i kokpicie, choc pewnie tak będzie. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#527
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Jezeli potrzebujesz wszystkiego w jednym, chłopaki ode maja i chwala http://www.zeitronix.com/, mozna dostac u uzytkownika showkemp..
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#528
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
liczyłem raczej na cos innego niż gotowe drogie zegary , bardziej cichociemnego , równie skutecznego i wiarygodnego . wolałbym jeden wiekszy wyswietlacz niekoniecznie w bardzo widocznym miejscu na którym bedą wszystkie niezbedne parametry.;temperatury, cisnienia , afr i egt Wiem ze są takie rozwiązania właśnie na bazie płytki testowej atmega 8 lub nowsze i chyba nawet to na tym forum miedzyinnymi widziałem. nie kazdy do poprawy samopoczucia potrzebuje widoczych z daleka dla gawiedzi wszystko mówiacych wskazników na słupkach i kokpicie, choc pewnie tak będzie. To kup sobie samo LC-1 (najtaniej) i do tego możesz sobie zrobić wskaźnik (wyświetlacz)na Atmedze. Zresztą wskaźnik do wystrojenia nie jest konieczny, zawsze można podłączyć LC-1 do DETa, albo odpalić sobie wirtualny wskaźnik z logworksa. Jeśli nadal chcesz budować swój kontroler szerokopasmówki to wejdź na: http://www.megamanual.com/PWC/ Życze podzenia ![]() PS. Powoli robi sie OT, o szerokopasmówkach było już wielokrotnie na forum.... -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#529
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 28 January 2009 ![]() |
Witam wszystkich
Mam takie pytanko jak podłączyć +do DET II ? Pytam bo ja mam podłączone do ECU ale załącza się po stacyjce a kolesiowi w kreatorze mocy podłączyli na stałe.] Z opisu w instrukcji wnioskuje że po stacyjce ale teraz już zgłupiałem. |
|
|
![]()
Post
#530
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Nie powinine byc podlaczony na stale tylko po stacyjce.... Pozdrowienia Jadziwn -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#531
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 28 January 2009 ![]() |
No tak właśnie myślałem
Dzięki |
|
|
![]()
Post
#532
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 12 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
Witam,
podłączyłem DET2 do celiki ST185 silnik 3SGTE. nie przecinałem przewodów do ecu, powpinałem się w nie, aby najpierw posprawdzać czy urządzenie poprawnie będzie czytać sygnały. podpiąłem jak na poniższym opisie: ![]() wszystko jest w miarę ok (troszkę zawyżone wartości AFR z szerokopasmowej sondy, sonda z całym kompletem ZT-2 od zeitronixa), na razie jak na schemacie pod deflection jest podpięta też przepływka, docelowo przy konwersji będzie podpięty map-sensor 3.5Bar z zestawu Zeitronix. przykładowy screen z jazdy: ![]() jak widać mamy wartości: afr, rpm, napięcie z przepływki. Chciałbym się dowiedzieć jak powinienem skonfigurować urządzenie w zakładce Setup? Co mam ustawić w ramce Ignition? Jakie wprowadzić wartości w input signal ranges? Czy, to że ta przepływka pokazuje wartości 0-5V odwrotnie, trzeba jakoś konfigurować? Z jakiego przewodu mam czytać położenie wału? bo na DET2 tym sterujemy zapłon, prawda? teoretycznie powinno to być z G1 Distributor, jednak po podpięciu w Ignition #1 IN, obroty czyta 4x mniejsze niż aktualne i i tak nie podaje sygnału z wału. pin G2 odpada bo to nie o te wartości raczej chodzi. teoretycznie na NE jest chyba więcej danych niż na G1? czy powinno być podpięte NE? Czy może to wina mojego firmware? albo tego że nie ustawiłem czegoś w setupie? jaka powinna być odpowiednia wersja dla mojego zastosowania? w helpie podaje mi ze mam wersja 1.14, ale to raczej nie wersja firmware wgranego do urządzenia. Tu schemat pinów w moim ECU: ![]() Czy o czymś jeszcze zapomniałem? Pozdrawiam, Pawciu -------------------- Celica ST185 turbo 4WD
|
|
|
![]()
Post
#533
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Wieczor przesle linka do schematu + konfiguracja... Pozdrowienia Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#534
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
nie wiem czy było więc jeśli pytanie się powtarza to nie bijcie
interesuje mnie konwersja MAF to MAP za pomocą DET II CYTAT("w instrukcji pisze") Ważnym jest aby auto miało temperaturę roboczą, oraz aby w trakcie jazdy pokryć jak największe obszar mapy (jazda ze zróżnicowaną prędkością oraz ze zróżnicowanym uchyleniem przepustnicy). mój samochód ma starego automata sterowanego mechanicznie więc napewno nie dam rady zrobić tego na jednym biegu, czy to oznacza że poprzez DET II nie jestem w stanie zrobić takiej konwersji :?: pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#535
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
nie wiem czy było więc jeśli pytanie się powtarza to nie bijcie interesuje mnie konwersja MAF to MAP za pomocą DET II mój samochód ma starego automata sterowanego mechanicznie więc napewno nie dam rady zrobić tego na jednym biegu, czy to oznacza że poprzez DET II nie jestem w stanie zrobić takiej konwersji :?: pzdr Jestes w stanie zrobic, ale recznie musisz wpisywac wartosci w komorki ktorych nie "odwiedzisz" albo zrobisz to rzadko. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#536
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
czyli jak dobrze rozumiem, będę miał "na czuja" czyli niedokładnie, jak dla mnie zbyt duże ryzyko dla silnika, dzięki za szybką odpowiedź
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#537
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
czyli jak dobrze rozumiem, będę miał "na czuja" czyli niedokładnie, jak dla mnie zbyt duże ryzyko dla silnika, dzięki za szybką odpowiedź pzdr Jak chcesz na czuja wpisywac to bedziesz mial - zwykle automat i tak trzeba poprawic i zwlaszcza na granicach obszarow ktorych nie odwiedziles oraz na niskich obrotach i malych obciazeniach - taki tego urok. Ja nieraz robilem konwersje z reki bo nie mialem z czego logowac (nie bylo przeplywki seryjnej) i sie dalo ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#538
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
seryjna przepływka jest ale jakoś na czuja do mnie nie przemawia
![]() pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#539
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Na czuja znaczy robisz mape recznie i poprawiasz na podstawie wskazan AFR
![]() A nie na czuja ze robisz mape i dajesz ogien ![]() seryjna przepływka jest ale jakoś na czuja do mnie nie przemawia ![]() pzdr -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#540
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
oki, dzięki za info
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 12:54 |