![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#5001
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5002
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Co to za wynalazek na CR 15,7, pisz tutaj.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5003
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5004
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Szybkie pytanie na temat logowania afr w fit czy musi byc laptop podłączony w czasie jazdy czy mogę sobie bez gaszenia auta podłączyć po trasie i sprawdzić?
-------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#5005
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
Toffic patrzyles innym kątem odpalac? okolo 20 stopni daj i troche mniej paliwa skoro clt masz tak wysokie
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#5006
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Zapłonu więcej nie dodam, bo rozrusznik blokuje. Paliwa spróbuje dać ciut mniej
|
|
|
![]()
Post
#5007
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Dlaczego wykres z hamowni w emu tak wygląda?
![]() Próbowałem różej mocy filtrów i nic to nie zmienia. Oczywiście nie patrzcie na te wyniki bo nie na tym biegu było logowane ale nie ważne na jakim biegu, zawsze wyglada to tak samo. |
|
|
![]()
Post
#5008
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Mam problem z detem fit chyba występuje od początku jak go mam , chodzi o to że podczas jazdy wciskam gaz na max doładowanie rośnie i przy około 5 tys jakby przestają pracować dwa lub jeden cylindry ,dzieje sie tak tylko pow około 1 bara doładowania, na początku miałem wrażenie że wtrysk leje i zalewa którąś świece ale po logach widać że chyba tak nie jest , dzieje się też tak podczas odcinki na luzie wciskam gaz wskakuje na odcinkę i po chwili nie chodzi na wszystkich cylindrach strzela w wydech po odjęciu gazu i trzymaniu na 4 tys afr około 20 dalej chodzi na nie wszystkie cylindry a wystarczy jeszcze troszkę odjąć gazu obroty spadają i załapuje na wszystkie garki i afr w normie o co chodzi det uszkodzony ? domyślam się że jeden bank wtryskiwaczy przestaje pracować ? jutro to sprawdzę stetoskopem czy cykają wszystkie czy aby dwa
wrzucam log z odcinki na luzie http://szybkiplik.pl/download/9eebfd6508f0...0bafda827e.html oraz fotki logu w czerwonym kółku wiać czas wtrysku i w połowie nagle rośnie i wtedy to się dzieje w żółtym kółku widać pracę na 4 tys na luzie kiedy przerywa oraz na drugiej fotce kiedy jest okej ![]() ![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#5009
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Daj całego loga z czegoś takiego + projekt łatwiej będzie przeanalizować.
Skoro AFR jest 20 to nie zapala się mieszanka w cylindrze Możliwe przyczyny: 1. wypadanie zapłonu przez słabą cewkę lub świecę- wyeliminowałeś chyba przez zmianę cewek ale co ze świecami? 2. zalewanie danego cylindra paliwem/brak paliwa - wyjmij wtryski sprawdź na maszynie lub po prostu zamień miejscami 3. podwieszanie się zaworu/szklanki w głowicy - znam taki przypadek gdzie ktoś zamontował pojedyncze sprężynki zamiast podwójnych i szklanka na tyle mocno się pompowała w odcięciu lub przy dłuższej jeździe z większymi obrotami, że nie domykał się zawór do puki nie zeszło ciśnienie ze szklanki. Czasami wystarczało zejście na wolne a czasami musiał chwilę silnik popracować. na około 2000 obr. 4. spalanie stukowe - też spotkałem się z tym, że zawieszała się szklanka przez spalanie stukowe. Po wycofaniu zapłonu o 2-3 st problem ustał. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#5010
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 15 April 2009 Skąd: Lublin ![]() |
Pacjent to audi s8 d2 4.2 v8 z 98r przedlift czyli AHC/ABZ
Mam problem z konwersją MAF na MAP. Konwersja zrobiona dobrze. Auto podlane tam gdzie brakowało i ładnie śmiga.. ale po dwóch dniach wywalać zaczęło błąd przepływomierza z którym nie mogę sobie poradzić Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – niskie wejście Sam błąd mi nie przeszkadza ale towarzyszą mu błędy modułów ABS, ESP i skrzyni - błędny sygnał obciążenia z ECU który wyłącza ABS i ESP. Przepływomierz jest wpięty w instalację i "przepuszczony" przez DETA tzn. sygnał 0-5v z przepływki wchodzi do DETA (pin 2) a z Deta wychodzi do ECU zrobiona mapa przepływki (analog out pin 17). Przepływka na 4 kable bez czujnika temperatury. Zauważyłem że podczas kręcenia rozrusznikiem na pół sekundy skacze sygnał z przepływki na 5V. To chyba ECU sprawdza tak przepływkę. Próbowałem wymusić napięcie startowe w ustawieniach wyjścia analog out ale to napięcie występuje w momencie uruchomienia Deta a nie w momencie kręcenia rozrusznikiem. Miał ktoś podobny problem? Jak to rozwiązać? |
|
|
![]()
Post
#5011
|
|
User Dołączył: Fri, 30 May 2014 ![]() |
Mam problem z detem fit chyba występuje od początku jak go mam , chodzi o to że podczas jazdy wciskam gaz na max doładowanie rośnie i przy około 5 tys jakby przestają pracować dwa lub jeden cylindry ,dzieje sie tak tylko pow około 1 bara doładowania, na początku miałem wrażenie że wtrysk leje i zalewa którąś świece ale po logach widać że chyba tak nie jest , dzieje się też tak podczas odcinki na luzie wciskam gaz wskakuje na odcinkę i po chwili nie chodzi na wszystkich cylindrach strzela w wydech po odjęciu gazu i trzymaniu na 4 tys afr około 20 dalej chodzi na nie wszystkie cylindry a wystarczy jeszcze troszkę odjąć gazu obroty spadają i załapuje na wszystkie garki i afr w normie o co chodzi det uszkodzony ? domyślam się że jeden bank wtryskiwaczy przestaje pracować ? jutro to sprawdzę stetoskopem czy cykają wszystkie czy aby dwa wrzucam log z odcinki na luzie http://szybkiplik.pl/download/9eebfd6508f0...0bafda827e.html oraz fotki logu w czerwonym kółku wiać czas wtrysku i w połowie nagle rośnie i wtedy to się dzieje w żółtym kółku widać pracę na 4 tys na luzie kiedy przerywa oraz na drugiej fotce kiedy jest okej ![]() ![]() moze pompa paliwa nie podaje stad to afr 20, przeciez to pustynia, |
|
|
![]()
Post
#5012
|
|
User Dołączył: Fri, 30 May 2014 ![]() |
Pacjent to audi s8 d2 4.2 v8 z 98r przedlift czyli AHC/ABZ Mam problem z konwersją MAF na MAP. Konwersja zrobiona dobrze. Auto podlane tam gdzie brakowało i ładnie śmiga.. ale po dwóch dniach wywalać zaczęło błąd przepływomierza z którym nie mogę sobie poradzić Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – niskie wejście Sam błąd mi nie przeszkadza ale towarzyszą mu błędy modułów ABS, ESP i skrzyni - błędny sygnał obciążenia z ECU który wyłącza ABS i ESP. Przepływomierz jest wpięty w instalację i "przepuszczony" przez DETA tzn. sygnał 0-5v z przepływki wchodzi do DETA (pin 2) a z Deta wychodzi do ECU zrobiona mapa przepływki (analog out pin 17). Przepływka na 4 kable bez czujnika temperatury. Zauważyłem że podczas kręcenia rozrusznikiem na pół sekundy skacze sygnał z przepływki na 5V. To chyba ECU sprawdza tak przepływkę. Próbowałem wymusić napięcie startowe w ustawieniach wyjścia analog out ale to napięcie występuje w momencie uruchomienia Deta a nie w momencie kręcenia rozrusznikiem. Miał ktoś podobny problem? Jak to rozwiązać? najprościej przejsc z piggy bac do fuel implant, rok wlaczyłem z piggyback w det3 i sie poddałem, ja si edo tego nie nadaje, wiecznie tryby awaryjne i dziwne wartosci maf, na FI śmiga znakomicie ![]() |
|
|
![]()
Post
#5013
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Pompa podaje , rozebrałem silnik na cześci pierwsze wg mnie to luz na prowadnicach zaworowych albo jak zibi wspomniał problem z popychaczami bądź za miękkimi sprężynkami , wszystko już remontuje i zakładam twardsze sprężyny i się okaże niedługo
![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]()
Post
#5014
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 February 2015 ![]() |
EMU clasic nie ogarnia mi bi vanosa w s50b32 Pomocy!
|
|
|
![]()
Post
#5015
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Napisz to we właściwym wątku
![]() |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#5016
|
![]() |
Gdzie kupie same piny do emu black? Te szerokie od masy np. Jakis ich numer?
|
|
|
![]()
Post
#5017
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#5018
|
![]() |
Dzieki ![]() |
|
|
![]()
Post
#5019
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 November 2014 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
DET3+ (jakaś nowa wersja bo "+") i problemy z LC. LC jest aktywne gdy na extra analog input napięcie jest powyżej 4,8V. Problem jest taki że nie jest aktywne bo pullup na pinie 2 dociąga tylko do 4,8V gdy ten pin "wisi" w powietrzu. Co ciekawe po zaznaczeniu opcji odwrócenia wejścia nadal LC nie idzie aktywować, nawet pomimo podłączenia pinu 2 do masy (jak to jest w schemacie). Na always active działa, odcina i pluje strzałami. Problem w tym że jest to bezużyteczne bez krańcówki sprzęgła podpiętej pod pin 2. Wygląda na jakiś bug w sofcie. Firmware do fuel implant, wersja 1.46. Niższe wersje do tego DET3+ nie widzą wbudowanego MAPsensora, więc nie jestem w stanie sprawdzić.
EDIT: Podciągnięcie +5V z pinu 12 do tables switch (jest wtedy 5,0V zamiast 4,8) nadal nie zmienia sprawy. -------------------- FF2 ST + EMU & Lotus 7 Zetec 1.8T + DET3, ubity seryjny tłok przy 330Nm -> swap V6 Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#5020
|
|
User Dołączył: Thu, 18 September 2008 ![]() |
Witam, mam mały kłopot z ustawieniami Boost Control.
Mam doładowane 1.3, Ecumaster 3 w trybie FIT, sterowanie na elektrozaworze N75 WAG. Do tej pory jeździłem na mapie Boost DC ustawionej na sztywno bez sterowania PID (doładowanie 180 KPa, Max overboost 200KPa). W ostatnim czasie spadła temperatura otoczenia i czasami doładowanie osiągało 200KPa i sterownik odcinał paliwo. Aktywowałem funkcje PID (ustawione P=5, I=0, D=0, windup=20, Feedback+=10%, Feedback-=10%). W stabilnych warunkach sterownik utrzymuje założone doładowanie z odchyłką +-10KPa, ale podczas zmiany biegu spada doładowanie, po nagłym wciśnięciu gazu regulator PID dążąc do osiągnięcia założonego doładowania otwiera zawór na tyle, że BOOST czasami przekroczy 200KPa. Dziwna sprawa bo na mapie mam na przykład ustawione DC na 65% feedback wynosi 10% więc max wartość DC powinna wynosić 65*110%=71,5% a w logu DC osiąga 75%. Czy ktoś jest w stanie mi wyjaśnić czemu DC rośnie powyżej wartości wynikającej z Feedback? Proszę o radę jak zniwelować efekt podbijania DC przy zmianie biegu (dodam, że ustawienie członu I nawet na 0,5 powoduje duże oscylacje doładowania) (załączam log z pracy silnika) ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 09:26 |