![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#4941
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
hmm, mi właśnie w FI odpala "długawo". Kilku obrotów wału potrzebuje na pewno.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4942
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
przejrzałem kilka logów z bmw , hondy i fiata mierząc czas od chwili spadku napięcia jak uruchamiamy rozrusznik , do chwili osiągnięcia ponad 1000rpm , mam rozruch w czasie 1-1.2sek przy temp silnika 0-20st , na rozgrzanym jest około 0.8-1sek najwolniejsze obroty rozruchu w okolicach 200rpm No właśnie jak miałem wcześniej BMW to też odpalał sporo szybciej. Może Volvo jest jakieś specyficzne? |
|
|
![]()
Post
#4943
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
skoro jest iskra , i zaczyna w logu podawać paliwo to musi odpalić ;] bo jest synchronizacjia
przykładowo u mnie na logu synchronizacja jest w około 0.4-0.5sek , mierząc od chwili spadku napięcia do chwili pojawienia sie czasu na wyj.wtrysku |
|
|
![]()
Post
#4944
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Nie znam się na tym tak bardzo dokładnie ale tuner mówił, że silnik kręci, zrobi te dwa obroty, zaczyna się synchronizacja i dopiero po chwili jak się zsynchronizuje to podaje paliwo.
Podobno kontaktował się "Ecumasterami" i też nie wiedzą jak rozwiązać ten problem, dlatego zapytałem tutaj bo co tysiąc głów to nie dwie ![]() |
|
|
![]()
Post
#4945
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 30 November 2014 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Nie wzięliście sygnału o obrotach z Halla?
-------------------- FF2 ST + EMU & Lotus 7 Zetec 1.8T + DET3, ubity seryjny tłok przy 330Nm -> swap V6 Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#4946
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Nie
![]() |
|
|
![]()
Post
#4947
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 21 October 2008 Skąd: Hebdów/Kraków ![]() |
W volvo jest moduł zapłonowy i det steruje zapłonem poprzez modyfikacje sygnału do modułu. Tak jest podłączony. Długo się synchronizuje. Jak sie zsynchronizuje to zapala natychmiast. Prime pulse nawet na 20ms nie pomaga.
Jeśli ma ktoś jakiś pomysł to chętnie spróbujemy, ale nie jest to wina map prime pulse czy cranking -------------------- _
![]() _http://www.facebook.com/poweredbyM.Klasa |
|
|
![]()
Post
#4948
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 23 August 2015 ![]() |
Panowie, sterownik simos 2p, det w fit. Podlaczenie zaplonu z sygnalu sterowania podwojnym modulem zaplonowym (nie bylo innej mozliwosci), po odpaleniu w decie obroty wskakuja do maksymalnej wartosci. Po zmianie konfiguracji (ilosci sygnalow na 720 stopni) z 2 na 4, obroty skacza pomiedzy 2000 a maksimum skali, gdy rzeczywiste wynosza 1000-1300. Wiazka sprawdzona, masa deta wspoldzielona z masa ori sterownika, masa do wyjsc wtryskow do bloku, podmieniona cewka... Dziwnym zbiegiem okolicznosci raz pokazalo wlasciwe obroty. Jakies pomysly?
|
|
|
![]()
Post
#4949
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
"ignition in" i "frequency in" , podciągnięte rezystorem pull up do pinu 3 i 8 ?
|
|
|
![]()
Post
#4950
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 23 August 2015 ![]() |
Tak, wszystko zgodnie z manualem. Pin 9 do 3, pin 10 do 8.
|
|
|
![]()
Post
#4951
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
W volvo jest moduł zapłonowy i det steruje zapłonem poprzez modyfikacje sygnału do modułu. Tak jest podłączony. Długo się synchronizuje. Jak sie zsynchronizuje to zapala natychmiast. Prime pulse nawet na 20ms nie pomaga. Jeśli ma ktoś jakiś pomysł to chętnie spróbujemy, ale nie jest to wina map prime pulse czy cranking Ktoś ma jeszcze jakąś koncepcję? |
|
|
![]()
Post
#4952
|
|
User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Bielawa ![]() |
Wtam. Mam problem w m50 na boschu z podłączeniem korekcji po temperaturze silnika. Silnik pracuje normalnie gdy wejście analogowe nie jest podłączeone do przewodu temperatury silnika, ale gdy podłączam to wejście (na zasadzie trójnika) silnik nie odpala na ciepłym, szarpie itp. Po za tym podłączając i odłączając przewód wejścia anlogowego do przewodu temperatury, silnik zmienia swoja pracę. Druga dziwna sprawa to to że napięcie na wejściu analogowym w decie (gdy jest podłączone pod temp. silnika) cały czas wynosi około 0,14 V i nie zmienia się ze zmianą temperatury silnika. Problem pewnie znany i rozwiązany, ale szukajka nie dała rady. Trzeba wpiąć jakiś rezystor diodę czy o co tu chodzi ?
|
|
|
![]()
Post
#4953
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Wtam. Mam problem w m50 na boschu z podłączeniem korekcji po temperaturze silnika. Silnik pracuje normalnie gdy wejście analogowe nie jest podłączeone do przewodu temperatury silnika, ale gdy podłączam to wejście (na zasadzie trójnika) silnik nie odpala na ciepłym, szarpie itp. Po za tym podłączając i odłączając przewód wejścia anlogowego do przewodu temperatury, silnik zmienia swoja pracę. Druga dziwna sprawa to to że napięcie na wejściu analogowym w decie (gdy jest podłączone pod temp. silnika) cały czas wynosi około 0,14 V i nie zmienia się ze zmianą temperatury silnika. Problem pewnie znany i rozwiązany, ale szukajka nie dała rady. Trzeba wpiąć jakiś rezystor diodę czy o co tu chodzi ? Podłączasz się prawdopodobnie nie pod ten pin albo coś jest w DET zwalone. Opisz dokładniej co i jak jest podłączone i do którego pinu. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#4954
|
|
User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Bielawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4955
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 December 2015 ![]() |
Witam.Potrzebuję naprowadzenia na trop podłączenia silnika krokowego do EMU . Jest to 4 cewkowy oryginał stosowany w 2jz. Przeczytałem instrukcję w/w sterownika ale nie znalazłem 100% odpowiedzi na pytanie . Schemat podłączenia do stockowego komputera wygląda następująco : http://www.ifotos.pl/zobacz/62388464b_qnexahr.gif . Pin 2 i 5 są pinami zasilającymi +12v . Wiadomo że nie wszystkie uzwojenia są konieczne ale wolałbym je podłączyć o ile jest taka możliwość ....
|
|
|
![]()
Post
#4956
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Lepiej, jakbys napisał tego posta w wątku o EMU
![]() |
|
|
![]()
Post
#4957
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Mam DET3 FI podłączony do peugeota. po podpięciu Analog in1 pod sygnał z TPS, sygnał ten leci na ~4V , wolne obroty na 2 tys.
Drugi problem to taki ze połączenie z detem zostaje zerwane od razu po odpaleniu silnika. Ja coś zle robię czy urządzenie ? Dawno się nie bawiłem detem, przeleżał na polce ostatnie 2 lata |
|
|
![]()
Post
#4958
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
pewnie pomyliłeś piny i zamiast wpiąć do pinu 13 , wpiąłeś do pinu 8 lub 3
|
|
|
![]()
Post
#4959
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Miałoby to sens, jednak przewód jest niebiesko czarny
![]() |
|
|
![]()
Post
#4960
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Podmień DETa.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 11:46 |