![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#421
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
kilka lat pracy w dziale reklamacji najwiekszego na swiecie dystrybutora sprzetu it pozwala wyrobic sobie opinie - uwierz ze mialem dostep do danych ktore nie sa umieszczane w google i nie umieszczalbym modecoma obok chiefteca. Chiftec ostatnio to złom a nie zasilacz. Na pewno modecoma nie można postawić obok codygena bo to szrot jakich mało. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#422
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
To nie temat o zasilaczach
![]() TroyaN, kombinuj ze sterownikami, ewentualnie sprawdz czy w kablu rs232->ecumaster sie nie zlamal jakis kabelek. |
|
|
![]()
Post
#423
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 November 2008 ![]() |
Jak podłączyć sygnał z czujnika na wale w volvo s80 2,9.
|
|
|
![]()
Post
#424
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
A jaki tam jest sterownik ? Bardzo mozliwe ze tam trzeba isc sygnalem zbalansowanym.
-------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#425
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 November 2008 ![]() |
Motronic Me 7.0, po dodaniu gazu pojawiają się błędy - obroty 4 krotnie mniejsze od rzeczywistych, brak sygnału na wyjściu z ecmII.
|
|
|
![]()
Post
#426
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Rozumiem ze jestes podpiety pod czujnik polozenia walu ?
Jaka wersje firmwareu uzywasz ? Pozdr Jadzwin Motronic Me 7.0, po dodaniu gazu pojawiają się błędy - obroty 4 krotnie mniejsze od rzeczywistych, brak sygnału na wyjściu z ecmII. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#427
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 November 2008 ![]() |
Firmware 1.75 60-2
|
|
|
![]()
Post
#428
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Podejrzewam ze problem wynika z tego iz sygnal z czujnika polozenia walu jest sygnalem zbalansowanym.
W tym przypadku musisz podlaczyc czujnik tak jak w instrukcji na stronie 20 (Wieniec zebaty 60-2 sygnal zbalansowany). Niesetety masz 4 mozliwosci podlaczenia (2 sygnaly wejsciowe, dwa wyjsciowe). W setupie musisz ustawic w ign mode ze modyfikujesz sygnal zbalansowany. Pozdr Jadzwin Firmware 1.75 60-2 -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#429
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 November 2008 ![]() |
Jak wstawić obrazki sygnału i połączeń abyś je obejrzał?
|
|
|
![]()
Post
#430
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Jak tam odczyt czasów wtrysku w BMW??
Jak ustawić PWM i mape boost /injection aby sterować dodatkowymi wtryskami? Masz moze przykład sterowania w ten sposób dodatkowym wtryskiem? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#431
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Co do pomiarow czasow wtyryskow musisz jeszcze chwile wytrzymac
![]() Co do sterowania dodatkwym wtryskiwaczem / wtryskiwaczami to podpiecie masz w instrukcji, natomiast mapa moze wygladac jak poniżej: ![]() Jest to mapa czysto teoretyczna ![]() Czestotliwosc wyjsciowa powinna byc pomiedzy 35-50Hz. Mape oczywiscie trzeba dostroic pod zadany AFR jakkolwiek mozna na szybko przyjac ze jezeli do silnika N/A dajemy doladowanie 0.5 bara to paliwa powinno byc co najmniej 150% (a w praktyce wiecej bo zmienia sie BFC). Wiec jezeli w serii mamy 4 wtryskiwace po 220, ladujemy 0.5 bara, dokladamy dwa wtryskiwacze 340, to przy doladowania 0.5 bara ich DC powinno wynosic 65%. I od takiej wartosci wpisanej w mapie mozna zaczac, i dalej stroic auto na bazie sondy szerokopasmowej. Pozdr Jadzin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#432
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Co do pomiarow czasow wtyryskow musisz jeszcze chwile wytrzymac ![]() Co do sterowania dodatkwym wtryskiwaczem / wtryskiwaczami to podpiecie masz w instrukcji, natomiast mapa moze wygladac jak poniżej: ![]() Jest to mapa czysto teoretyczna ![]() Czestotliwosc wyjsciowa powinna byc pomiedzy 35-50Hz. Mape oczywiscie trzeba dostroic pod zadany AFR jakkolwiek mozna na szybko przyjac ze jezeli do silnika N/A dajemy doladowanie 0.5 bara to paliwa powinno byc co najmniej 150% (a w praktyce wiecej bo zmienia sie BFC). Wiec jezeli w serii mamy 4 wtryskiwace po 220, ladujemy 0.5 bara, dokladamy dwa wtryskiwacze 340, to przy doladowania 0.5 bara ich DC powinno wynosic 65%. I od takiej wartosci wpisanej w mapie mozna zaczac, i dalej stroic auto na bazie sondy szerokopasmowej. Pozdr Jadzin Czy dioda 1N4007 wystarczny na zabezpieczenie końcówki mocy czy cos wiekszego dać?? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#433
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W przypadku wtryskiwaczy jak nie zejdziesz z rezystancja ponizej 2 ohm nie musisz niczego dawac.
Jezeli chcesz sterowac urzadzenia indukcyjne wyzsza czestotliwoscia (np. 1khz)nalezy wtedy zastosowac dodatkowa zewnetrzna szybka diode. W przypadku wtryskiwaczy tak jak wspomnialem nie trzeba nic dokladac. Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#434
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Pojawil sie dokument ze schematami podlaczenie DET II do popularnych aut. Schematy DETII Daewoo Espero 1.8, 2.0 Delco IEFI-6 Daewoo Lanos 1.6 16V Nissan S13 CA18DET Opel / Vauxhall C20NE, 20NE, Bosch Motronic 1.5 Opel / Vauxhall C20XE, Bosch Motronic 2.5 Opel / Vauxhall C20LET, Bosch Motronic 2.7 Opel / Vauxhall C20XE, C25XE, Bosch Motronic 2.8 Na razie skromnie ale z czasem bedzie ich przybywac. Jezeli ktos ma podpieta swinke do auta nie wymienionego w dokumencie a chcialby podzielic sie swoim doswiadczeniem z innymi prosze o kontakt na priv. Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#435
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
a ja czekam na 7A/3B z audi
![]() ![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#436
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jezeli to ten system ze 135 zebami na kole + koleczki to niestety sie nie doczekasz
![]() Moze DET III bedzie mial tyle mocy obliczeniowej zeby to ogarnac ![]() Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#437
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Dziwny problem.
Tydzień temu zamontowałem koledze ECU DET 2 który wczesniej jeździł w moim aucie i sprawował sie bez problemów. Podstoiłem i wszytsko było oki. amochód stał przez około tydzień bez akumulatora. Po odpaleniu silnik nie chciał wejść w obroty. Po podpieciu kompa okazało sie ze wszystko się rozjechało jakieś dziwne wartości w setup itd. soft 1,75_60_2. Wgrałem dziś 1.71_60-2 zobaczymy co bedzie za kilka dni. Co to mogło być? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#438
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ciezko powiedziec. Moglo sie zrobic jakies calkie spore przepiecie. Mozliwe ze jakis problem z masa.
Lepiej uzywaj softu 1.75 bo jest ulepszony w stosunku do 1.71 i dziala naprawde duzo lepiej. Pozdr Jadzwin Dziwny problem. Tydzień temu zamontowałem koledze ECU DET 2 który wczesniej jeździł w moim aucie i sprawował sie bez problemów. Podstoiłem i wszytsko było oki. amochód stał przez około tydzień bez akumulatora. Po odpaleniu silnik nie chciał wejść w obroty. Po podpieciu kompa okazało sie ze wszystko się rozjechało jakieś dziwne wartości w setup itd. soft 1,75_60_2. Wgrałem dziś 1.71_60-2 zobaczymy co bedzie za kilka dni. Co to mogło być? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#439
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
Jadzwin a ten schemat od c20ne motronic 1.5 jest taki sam jak do 4.1 ?
|
|
|
![]()
Post
#440
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Sprawdze to wieczor i dam znac.
A wogole to do schematow doszlo 1.8T AGU ![]() Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 17:33 |