Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
ZoLt4R
post Wed, 17 Sep 2008 - 17:09
Post #341


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





wyslalem zapytanie do colina o podlaczenie do punto gt (1995r.) bosch motronic 2.7. rozpiske pinoutow chyba macie? smile.gif interesuje mnie sterowanie paliwem i zaplonem. z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz. ecumaster juz dojechal poczta a w weekend chcialbym zaczac go stroic. dzieki i pozdrawiam smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 17 Sep 2008 - 17:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
LuiG
post Wed, 17 Sep 2008 - 19:51
Post #342


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Schemat do smt6 się sprawdzi.

Tylko że deflection to lepiej brać albo z zewnętrznego mapsensora albo z tego w środku komputera - trzeba wlutować się w ścieżke na płytce smile.gif


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 17 Sep 2008 - 20:03
Post #343


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(ZoLt4R @ Wed, 17 Sep 2008 - 17:09) *
wyslalem zapytanie do colina o podlaczenie do punto gt (1995r.) bosch motronic 2.7. rozpiske pinoutow chyba macie? smile.gif interesuje mnie sterowanie paliwem i zaplonem. z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz. ecumaster juz dojechal poczta a w weekend chcialbym zaczac go stroic. dzieki i pozdrawiam smile.gif

Jak znajde schematy z opisem w jakims zrozumialym jezyku to odpisze, ale gdzies mi wsiaklo a przeszukac 4 komputery to troche czasu zajmuje sad.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Wed, 17 Sep 2008 - 20:21
Post #344


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





ok colin spoko dzieki za szybka odpowiedz. czekam zatem z niecierpliwoscia na maila jak to podlaczyc. pozdrawiam smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Wed, 17 Sep 2008 - 20:22
Post #345


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





a np z mapsensora do wskaznika doladowania mozna by wziac deflection jezeli pracowalby 0-5 V ? co z MAFem wtedy? podobno zamyka sie przy 210PS? prawda to?


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 17 Sep 2008 - 20:36
Post #346


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Mozna wziasc, jezeli tylko podpiety jest do kolektora wink.gif W takim wypadku tez lepiej, aby na tym wezyku nie byly podpiete inne diwajsy jak zaworek od kontroli doladowania czy regulator cisnienia paliwa lub bov/dv.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gonzo_BB
post Wed, 17 Sep 2008 - 21:35
Post #347


User
Dołączył: Sun, 05 March 2006
Skąd: Bielsko Biała





istnieje mozliwosc przesuniecia odcinki zaplonu za pomoca DET-a? komp fiat 1.2 8v 75


--------------------
Rafał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 17 Sep 2008 - 22:36
Post #348


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(ZoLt4R @ Wed, 17 Sep 2008 - 20:21) *
ok colin spoko dzieki za szybka odpowiedz. czekam zatem z niecierpliwoscia na maila jak to podlaczyc. pozdrawiam smile.gif


Poszlo.

CO do odcinki w fiacie, to o ile tam sa wtryski sterowane fullgroup (a z tego co pamietam to calkiem mozliwe) to dalo by sie to zrobic. Natomiast nie jest to polecane do jazdy na codzien, zwlaszcza ze w fiacie w ecu odcinke przesunac chyba dosyc latwo smile.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Wed, 17 Sep 2008 - 22:43
Post #349


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





dzieki bardzo, powalcze z tym jakby co pozwole sobie zadzwonic jak nie bede czegos wiedzial smile.gif p.s. czy klient DETa pod windows 1.00p to najnowsza wersja?


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 17 Sep 2008 - 22:47
Post #350


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(ZoLt4R @ Wed, 17 Sep 2008 - 22:43) *
dzieki bardzo, powalcze z tym jakby co pozwole sobie zadzwonic jak nie bede czegos wiedzial smile.gif p.s. czy klient DETa pod windows 1.00p to najnowsza wersja?


Najnowsza wersja to: http://ecumaster.com/download/EcumasterDET2_100q.exe

Mozesz dzwonic do 15tej jutro i w piatek. Pozniej jestem offfffffffffffline wink.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Wed, 17 Sep 2008 - 22:49
Post #351


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





a potem dopiero w poniedziałek wink.gif ? spoko, nie bede zawracal glowy w weekend. jeszcze raz dzieki i pozdrawiam


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Wed, 17 Sep 2008 - 22:54
Post #352


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Zasadniczo to bardziej i tylko we wtorek i troche srody a potem to kolo 20 pazdziernika dopiero. Trzea sobie odpoczac od tych ryczacych strupow na kolkach tongue.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Wed, 17 Sep 2008 - 23:06
Post #353


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





aha ok w porzadku. a jadzwin ? smile.gif bedzie online?smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Thu, 18 Sep 2008 - 08:10
Post #354


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





po wtepnych prubach zaczeło działać przestał sie restartować faktycznie odinstalowanie sterowników przejściówki i pobranie z neta pompgło dziśaj to jeszcze dokładniej obadam bo wczoraj niemiałem zabardzo czasu dzięx koledzy za podpowiedzi


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mateusz140m
post Fri, 19 Sep 2008 - 15:33
Post #355


User
Dołączył: Thu, 24 January 2008





Ecumaster ma skale wideband oxygen sensor od 0V( 10afr) do 5V (20afr). Moja szerokapasmowka ma 0V dla 7.2afr a 5V dla 22.6 Czy zmienic wartosci w pliku skal ładowanym do swinki? Czy podane tam wartosi sa zmienno rpzecinkowe czy dziesietne? A jesli zmienno przecinkowe to odzielane kropka czy rpzeciniek zeby to ładnie grało?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 19 Sep 2008 - 16:07
Post #356


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Mozesz sobie zrobic wlasny plik defininicyjny i wrzucic go do katalogu w ktorym sa inne pliki.
Wez sobie jako baze wideBandO2SensorLinear10to20AFR.def

Skale sa zdefiniowane wielomianem jakkolwiek dla skal liniwych wykorzystujemy tylko dwa pierwsze wspolczynniki:

KOD
// scale definition
name      = WIDE BAND SENSOR AFR 10-20
linearize = 0
unit      = AFR

minValue  = 10
maxValue  = 20

// ilosc miejsc po przecinku
precision = 1

// non linear sensors are defined by equation:
// value = coef5 * v^5 +  coef4 * v^4 + coef3 * v^3 + coef2 * v^2 + coef1 * v + coef0
coef0 = 10.0
coef1 = 2.0
coef2 = 0
coef3 = 0
coef4 = 0
coef5 = 0


Jak widac wartosc wyliczana jest wg wzrou:
value = coef0 + coef1 * v, gdzie V to napiecie wejsciowe.

I tak dla przykladowego pliku definicyjnego dla napiecia 2.5V, value = 10.0 + 2.0f * 2.5 = 15

Na tej podstawie mozna zdefiniowac sobie dowolne skale.
Dla skal nieliniowych porponuje uzyc Excela i regresje wilomianowa.

Jadzwin


CYTAT(mateusz140m @ Fri, 19 Sep 2008 - 16:33) *
Ecumaster ma skale wideband oxygen sensor od 0V( 10afr) do 5V (20afr). Moja szerokapasmowka ma 0V dla 7.2afr a 5V dla 22.6 Czy zmienic wartosci w pliku skal ładowanym do swinki? Czy podane tam wartosi sa zmienno rpzecinkowe czy dziesietne? A jesli zmienno przecinkowe to odzielane kropka czy rpzeciniek zeby to ładnie grało?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sat, 20 Sep 2008 - 11:15
Post #357


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





wlasnie, w jaki sposob podpiac innovate do ecumastera? i czy faktycznie potrzebna jest zmiana pliku ze skala? (7.2 - 22.6 AFR)


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Sat, 20 Sep 2008 - 12:59
Post #358


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





Analog 3 in w Ecumasterze wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IceMan
post Sat, 20 Sep 2008 - 15:13
Post #359


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 August 2008
Skąd: Szczecin





CYTAT(ZoLt4R @ Sat, 20 Sep 2008 - 11:15) *
wlasnie, w jaki sposob podpiac innovate do ecumastera? i czy faktycznie potrzebna jest zmiana pliku ze skala? (7.2 - 22.6 AFR)

no skale musisz zmienicm
ja probowalem rozkminic ten opis powyzej ale cos mi troche glupoty ecumaster pokazuje, bo nie do konca rozumiem co wpisac w coef0 i 1 smile.gif

na ile wiarygodne są pomiary mocy z ecu mastera ?


--------------------
126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marek1
post Sat, 20 Sep 2008 - 21:18
Post #360


Rookie
Dołączył: Fri, 12 January 2007





ja napisalem cos takiego
// scale definition
name = Innovate SENSOR AFR 7.35-22.39


linearize = 0
unit = AFR

minValue = 7.35
maxValue = 22.39

// ilosc miejsc po przecinku
precision = 1

// non linear sensors are defined by equation:
// value = coef5 * v^5 + coef4 * v^4 + coef3 * v^3 + coef2 * v^2 + coef1 * v + coef0
coef0 = 7.35
coef1 = 3.008
coef2 = 0
coef3 = 0
coef4 = 0
coef5 = 0
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:17