![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
wyslalem zapytanie do colina o podlaczenie do punto gt (1995r.) bosch motronic 2.7. rozpiske pinoutow chyba macie?
![]() ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Schemat do smt6 się sprawdzi.
Tylko że deflection to lepiej brać albo z zewnętrznego mapsensora albo z tego w środku komputera - trzeba wlutować się w ścieżke na płytce ![]() -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#343
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
wyslalem zapytanie do colina o podlaczenie do punto gt (1995r.) bosch motronic 2.7. rozpiske pinoutow chyba macie? ![]() ![]() Jak znajde schematy z opisem w jakims zrozumialym jezyku to odpisze, ale gdzies mi wsiaklo a przeszukac 4 komputery to troche czasu zajmuje ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#344
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
ok colin spoko dzieki za szybka odpowiedz. czekam zatem z niecierpliwoscia na maila jak to podlaczyc. pozdrawiam
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#345
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
a np z mapsensora do wskaznika doladowania mozna by wziac deflection jezeli pracowalby 0-5 V ? co z MAFem wtedy? podobno zamyka sie przy 210PS? prawda to?
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#346
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Mozna wziasc, jezeli tylko podpiety jest do kolektora
![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#347
|
|
User Dołączył: Sun, 05 March 2006 Skąd: Bielsko Biała ![]() |
istnieje mozliwosc przesuniecia odcinki zaplonu za pomoca DET-a? komp fiat 1.2 8v 75
-------------------- Rafał.
|
|
|
![]()
Post
#348
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
ok colin spoko dzieki za szybka odpowiedz. czekam zatem z niecierpliwoscia na maila jak to podlaczyc. pozdrawiam ![]() Poszlo. CO do odcinki w fiacie, to o ile tam sa wtryski sterowane fullgroup (a z tego co pamietam to calkiem mozliwe) to dalo by sie to zrobic. Natomiast nie jest to polecane do jazdy na codzien, zwlaszcza ze w fiacie w ecu odcinke przesunac chyba dosyc latwo ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#349
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
dzieki bardzo, powalcze z tym jakby co pozwole sobie zadzwonic jak nie bede czegos wiedzial
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#350
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
dzieki bardzo, powalcze z tym jakby co pozwole sobie zadzwonic jak nie bede czegos wiedzial ![]() Najnowsza wersja to: http://ecumaster.com/download/EcumasterDET2_100q.exe Mozesz dzwonic do 15tej jutro i w piatek. Pozniej jestem offfffffffffffline ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#351
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
a potem dopiero w poniedziałek
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#352
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Zasadniczo to bardziej i tylko we wtorek i troche srody a potem to kolo 20 pazdziernika dopiero. Trzea sobie odpoczac od tych ryczacych strupow na kolkach
![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#353
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
aha ok w porzadku. a jadzwin ?
![]() ![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#354
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
po wtepnych prubach zaczeło działać przestał sie restartować faktycznie odinstalowanie sterowników przejściówki i pobranie z neta pompgło dziśaj to jeszcze dokładniej obadam bo wczoraj niemiałem zabardzo czasu dzięx koledzy za podpowiedzi
-------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#355
|
|
User Dołączył: Thu, 24 January 2008 ![]() |
Ecumaster ma skale wideband oxygen sensor od 0V( 10afr) do 5V (20afr). Moja szerokapasmowka ma 0V dla 7.2afr a 5V dla 22.6 Czy zmienic wartosci w pliku skal ładowanym do swinki? Czy podane tam wartosi sa zmienno rpzecinkowe czy dziesietne? A jesli zmienno przecinkowe to odzielane kropka czy rpzeciniek zeby to ładnie grało?
|
|
|
![]()
Post
#356
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Mozesz sobie zrobic wlasny plik defininicyjny i wrzucic go do katalogu w ktorym sa inne pliki. Wez sobie jako baze wideBandO2SensorLinear10to20AFR.def Skale sa zdefiniowane wielomianem jakkolwiek dla skal liniwych wykorzystujemy tylko dwa pierwsze wspolczynniki: KOD // scale definition name = WIDE BAND SENSOR AFR 10-20 linearize = 0 unit = AFR minValue = 10 maxValue = 20 // ilosc miejsc po przecinku precision = 1 // non linear sensors are defined by equation: // value = coef5 * v^5 + coef4 * v^4 + coef3 * v^3 + coef2 * v^2 + coef1 * v + coef0 coef0 = 10.0 coef1 = 2.0 coef2 = 0 coef3 = 0 coef4 = 0 coef5 = 0 Jak widac wartosc wyliczana jest wg wzrou: value = coef0 + coef1 * v, gdzie V to napiecie wejsciowe. I tak dla przykladowego pliku definicyjnego dla napiecia 2.5V, value = 10.0 + 2.0f * 2.5 = 15 Na tej podstawie mozna zdefiniowac sobie dowolne skale. Dla skal nieliniowych porponuje uzyc Excela i regresje wilomianowa. Jadzwin Ecumaster ma skale wideband oxygen sensor od 0V( 10afr) do 5V (20afr). Moja szerokapasmowka ma 0V dla 7.2afr a 5V dla 22.6 Czy zmienic wartosci w pliku skal ładowanym do swinki? Czy podane tam wartosi sa zmienno rpzecinkowe czy dziesietne? A jesli zmienno przecinkowe to odzielane kropka czy rpzeciniek zeby to ładnie grało? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#357
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
wlasnie, w jaki sposob podpiac innovate do ecumastera? i czy faktycznie potrzebna jest zmiana pliku ze skala? (7.2 - 22.6 AFR)
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#358
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Analog 3 in w Ecumasterze
![]() |
|
|
![]()
Post
#359
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin ![]() |
wlasnie, w jaki sposob podpiac innovate do ecumastera? i czy faktycznie potrzebna jest zmiana pliku ze skala? (7.2 - 22.6 AFR) no skale musisz zmienicm ja probowalem rozkminic ten opis powyzej ale cos mi troche glupoty ecumaster pokazuje, bo nie do konca rozumiem co wpisac w coef0 i 1 ![]() na ile wiarygodne są pomiary mocy z ecu mastera ? -------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
![]()
Post
#360
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 12 January 2007 ![]() |
ja napisalem cos takiego
// scale definition name = Innovate SENSOR AFR 7.35-22.39 linearize = 0 unit = AFR minValue = 7.35 maxValue = 22.39 // ilosc miejsc po przecinku precision = 1 // non linear sensors are defined by equation: // value = coef5 * v^5 + coef4 * v^4 + coef3 * v^3 + coef2 * v^2 + coef1 * v + coef0 coef0 = 7.35 coef1 = 3.008 coef2 = 0 coef3 = 0 coef4 = 0 coef5 = 0 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:17 |