Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
jarek111
post Fri, 12 Sep 2008 - 19:33
Post #321


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





no i det załozony same podłączenie to prosta sprawa silnik zapala jak zapalał żadnego kręcenia rozrusznikiem jest jak było
ale żeby niebylo tak rużowo to mam dwa problemy po załączeniuzapłonu po chwili resetuje mi sie komp jak zaplon wyłączony to moze i godzine sie nie zrestartuje nie można nic praktycznie poustawiać bo po chwili sie wylączy
drugi problem na mapach kursor (czy jak to sie nazywa) chodzi mi tylko w osi y a w osi x nic ale na logerze wykresy zapłonu i paliwa chodzą dobrze dordzcie coś najpierw było by trzeba wyelminować restarty kompa aa zapomniałem powiedzieć że mam tą nieszczensną viste


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 12 Sep 2008 - 19:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jadzwin
post Fri, 12 Sep 2008 - 20:21
Post #322


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Czy komp ci chodzi z akumulatora czy z gnaizda zaplnicznki ?

Kursor w osi X ci nie chodzi bo masz niepodpiete deflection. Podepnij do przplywki w c20let to jest ok. Dopoki jej nie "zamkniesz" to bedzie dzialac ok.
Jak ja zamkniesz to bedziesz potrzebowal map sensor.


Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Fri, 12 Sep 2008 - 20:55
Post #323


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





det podpiety pod zasilanie ecu według tego co mi napisałeś deflection fakt niepodpięty jutro poprawie rozumie ze ma być wpięty w analog ni1 podpowiedz mi jeszcze co może powodować resarty kompa jak nie ma zał zapłonu to jest oki czy może tu być proble że mam viste a nie xp da sie coś z tym zrobić kom pracuje z bateri


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 12 Sep 2008 - 20:55
Post #324


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Z plusem podpiales sie pod pin 18 albo 27? Moze jak pod 18 to podepnij pod 27 i na odwrot. Czasem sie zdarza, ze zanika napiecie na jakims plusie podczas pracy i sa jaja.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Fri, 12 Sep 2008 - 21:25
Post #325


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





podpięty pod 27 to zasilanie modulu zaplonowego i ecu nie ma prawa zanikać auto chodzi dobrze zanim sie wyłączy to komunikuje sie dobrze jest jak powinno ale po chwili sie zrestartuje na lap wyskakuje niebieski ekran i wywala wcholere komunikatów z kturych ja nic nie kumam jutro zrobie fotke


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 12 Sep 2008 - 21:33
Post #326


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(jarek111 @ Fri, 12 Sep 2008 - 20:25) *
podpięty pod 27 to zasilanie modulu zaplonowego i ecu nie ma prawa zanikać auto chodzi dobrze zanim sie wyłączy to komunikuje sie dobrze jest jak powinno ale po chwili sie zrestartuje na lap wyskakuje niebieski ekran i wywala wcholere komunikatów z kturych ja nic nie kumam jutro zrobie fotke

Wydaje mi sie, ze ma prawo zanikac. Natomiast na moim schamacie to bylo zasilanie tylko do ECU a modul mial osobno. Sprobuj na innym. Z drugiej strony z softem nie bylo nigdy problemow przy zlym podpieciu plusa (np pod plus wtryskiwacza) a przerwy w polaczeniu ciagle wystepowaly.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 12 Sep 2008 - 21:43
Post #327


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Komp ci sie moze resetowac poniewaz na masie ktora jst podpieta do swini moga pojawiac sie jakies dziwne roznice potencjalow
Sproboj mase na swini zmienic na inna (chyba pin 10 ecu jest dobra masa).
Tak samo jak nie zasilasz laptopa z jego akumlatora tylko z zasilacza podpietego do gniazda zapalniczki tez moga byc problemy z potencjalami na masie.
Nie potrafie sobie wyobrazic zeby zeby soft resetowal kompa (co najwyzej crash apliakcji). Wiec na 99% komp resetuje sie z powodow masy (po podpieciu do swini maja one wspolna mase z masa auta)

Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Fri, 12 Sep 2008 - 22:01
Post #328


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





zobacz jaki masz soft - na niektorych nie chcial czytac obciazenia mimo ze podlaczone.


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Fri, 12 Sep 2008 - 22:06
Post #329


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





przed ecu jest wspulny punkt masowy zchodzą sie tam wszystkie masy z wiązki silnikowej i ecu jest też gruby kabel ktury jest wpięty na silnik i to właściwie nim przychodzi masa na ecu ja mase det wpiełem wlaśnie w ten punkt masowy
jutro pomieże jakie są rużnice potęcjałów między nadwoziem a tym punkuem i między akumem a tym punktem
jeżeli mowicie ze to może być przyczyna to przepne mase na ten pin 10 mnie jednak dalej nurtuje czy ten problem nie jest związany z tym że vista ma jakiś konflikt może ma ktoś już det podpiętego na viście
koziol1 mam najnowszy poprostu nie podłączyłem kabelka


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 12 Sep 2008 - 22:46
Post #330


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Uwierz mi softwarowo resetowac Viste z poziomu aplikacji C++ tak prosto nie jest.

CYTAT(jarek111 @ Fri, 12 Sep 2008 - 22:06) *
przed ecu jest wspulny punkt masowy zchodzą sie tam wszystkie masy z wiązki silnikowej i ecu jest też gruby kabel ktury jest wpięty na silnik i to właściwie nim przychodzi masa na ecu ja mase det wpiełem wlaśnie w ten punkt masowy
jutro pomieże jakie są rużnice potęcjałów między nadwoziem a tym punkuem i między akumem a tym punktem
jeżeli mowicie ze to może być przyczyna to przepne mase na ten pin 10 mnie jednak dalej nurtuje czy ten problem nie jest związany z tym że vista ma jakiś konflikt może ma ktoś już det podpiętego na viście
koziol1 mam najnowszy poprostu nie podłączyłem kabelka



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Tue, 16 Sep 2008 - 21:06
Post #331


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





niom po dzisiejszym dniu jestem juz pewien że mój problem leży wstemie vista po konsultacjach z moim zaprzyjażnionym informatykiem stwierdził że to nie bedzie wspułpracować ze sobą zmienialiśmy w ustawieniach zgodność z rużnymi systemami
i po ustawieniu w 98 teraz przynajmniej bez zapalonego silnika nie zresetuje sie odrazu można coś porobic ale jak zapale to po kilkunastu s sie system resetuje ten komunikat mówi o tym ze system nie moze sie komunikować z urządzeniem i zaleca
odłączenie urządzenia i odinstalowanie jego programu
pużniej dla upewnienia sie że gość ma racje i że np przejściówka jest wporzo wgraliśmy oprogramowanie na jego komp ktury pracuje pod xp i wszystko było w porządku można bylo sobie popracować nad ustawieniami
co wy na to co teraz mam zrobic


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Tue, 16 Sep 2008 - 21:22
Post #332


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(jarek111 @ Tue, 16 Sep 2008 - 21:06) *
niom po dzisiejszym dniu jestem juz pewien że mój problem leży wstemie vista po konsultacjach z moim zaprzyjażnionym informatykiem stwierdził że to nie bedzie wspułpracować ze sobą zmienialiśmy w ustawieniach zgodność z rużnymi systemami
i po ustawieniu w 98 teraz przynajmniej bez zapalonego silnika nie zresetuje sie odrazu można coś porobic ale jak zapale to po kilkunastu s sie system resetuje ten komunikat mówi o tym ze system nie moze sie komunikować z urządzeniem i zaleca
odłączenie urządzenia i odinstalowanie jego programu
pużniej dla upewnienia sie że gość ma racje i że np przejściówka jest wporzo wgraliśmy oprogramowanie na jego komp ktury pracuje pod xp i wszystko było w porządku można bylo sobie popracować nad ustawieniami
co wy na to co teraz mam zrobic



Sa mysle ze 2 wyjścia.

1. Robisz sobie dodatkowa partycję na dysku i instalujesz ta XP
2. Na pendrivie instalujesz XP



--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 16 Sep 2008 - 22:25
Post #333


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Ja ciaglu utrzymuje ze jest problem z driverem do USB i jego stabilna praca pod pod Vista.
Software normalnie dziala pod Vista i nie ma z tym problemu. Sproboj odisnatlowac driver i poszukac na stronie porducenta jego jakiejs nowej wersji. Nie ma opcji zeby zywklad aplikacja wywalala Viste do "blue screena"


Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 16 Sep 2008 - 22:33
Post #334


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow






Na sieci znalazlem takie rozwiazanie podobnego crasha:
1) Uninstall all drivers that were installed for the USB-to-serial cable
2) Reboot the Vista machine
3) Plug in the cable, and let Windows search for the driver from Microsoft Software Update
4) Vista should install the drivers automatically

Ewentualnie sproboj przelaczyc virtualny com port pod inny adres.

CYTAT(Jadzwin @ Tue, 16 Sep 2008 - 23:25) *
Witam,

Ja ciaglu utrzymuje ze jest problem z driverem do USB i jego stabilna praca pod pod Vista.
Software normalnie dziala pod Vista i nie ma z tym problemu. Sproboj odisnatlowac driver i poszukac na stronie porducenta jego jakiejs nowej wersji. Nie ma opcji zeby zywklad aplikacja wywalala Viste do "blue screena"

Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 16 Sep 2008 - 22:46
Post #335


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





To jeszcze raz ja smile.gif Prosze podaj detale drivera najlepiej porob screeny z devica managera z wysztskimi ustawieniami i versjami drivera USB2RS232. Cos na pewno wymyslimy.



CYTAT(Jadzwin @ Tue, 16 Sep 2008 - 23:33) *
Na sieci znalazlem takie rozwiazanie podobnego crasha:
1) Uninstall all drivers that were installed for the USB-to-serial cable
2) Reboot the Vista machine
3) Plug in the cable, and let Windows search for the driver from Microsoft Software Update
4) Vista should install the drivers automatically

Ewentualnie sproboj przelaczyc virtualny com port pod inny adres.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Wed, 17 Sep 2008 - 08:30
Post #336


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





oki postaram sie tyle ze ja zabardzo na kompach sie nieznam i tu jest problem
tej samej przejściówki urzywam do sondy szerokopasmowej i tam chodzi bezproblemowo


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Wed, 17 Sep 2008 - 09:23
Post #337


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(jarek111 @ Wed, 17 Sep 2008 - 08:30) *
oki postaram sie tyle ze ja zabardzo na kompach sie nieznam i tu jest problem
tej samej przejściówki urzywam do sondy szerokopasmowej i tam chodzi bezproblemowo


Masz podobne przygody z vista smile.gif

Kombinowalem z driverami do kabelka i niestety nic kreatywnego nie wymyslilem, dalej sie vista krzaczyla.

Jedyne wyjscie to podlaczyc kompa do netu, wlozyc kabelek do usb i pozwolic viscie zainstalowac potrzebny soft.

O dziwo w moim przypadku soft sie sam zainstalowal i nareszcie wszystko zaczelo dzialac bezproblemowo.

Pozdrawiam


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forest 200sx
post Wed, 17 Sep 2008 - 09:30
Post #338


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 April 2006
Skąd: Poznan





CYTAT(brt @ Wed, 17 Sep 2008 - 09:23) *
Masz podobne przygody z vista smile.gif

Kombinowalem z driverami do kabelka i niestety nic kreatywnego nie wymyslilem, dalej sie vista krzaczyla.

Jedyne wyjscie to podlaczyc kompa do netu, wlozyc kabelek do usb i pozwolic viscie zainstalowac potrzebny soft.

O dziwo w moim przypadku soft sie sam zainstalowal i nareszcie wszystko zaczelo dzialac bezproblemowo.

Pozdrawiam


u mnie bylo tak samo .

pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lorak
post Wed, 17 Sep 2008 - 10:20
Post #339


Forum Homee
Dołączył: Thu, 15 May 2003
Skąd: Starachowice/Kielce/Krakow





Kuba a rozkminiles dlaczego kabelki Pietrka (ten ktory kiedys miales) i moj (ten co ostatnio kupilem) nie dzialaja z DETem??? co ciekawe np z vemsem mozna sie przez nie polaczyc...


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 17 Sep 2008 - 11:21
Post #340


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak. Virtualny port ustawial sie jako com15 a skanowanie portow robie do com8 smile.gif

CYTAT(lorak @ Wed, 17 Sep 2008 - 11:20) *
Kuba a rozkminiles dlaczego kabelki Pietrka (ten ktory kiedys miales) i moj (ten co ostatnio kupilem) nie dzialaja z DETem??? co ciekawe np z vemsem mozna sie przez nie polaczyc...



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 23:39