![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin ![]() |
podzieli się ktoś wiedzą jak to do 200sxa s14a podłączyć ?
-------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Masz schemat swojego silnika z pinoutem ecu ? Jezeli tak to narysuje ci dokladny schemat podlaczenia. Ja jak robilem 200sx korzystalem z oscyloskopu do identyfikacji przewodow, i nie bylo zadnych porblemow. Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Czy można stroić samochód z turbo bez map sensora tylko z TPSa czy musi być MAP??
Podłączyłem narazie deflection pod TPSa ale czy bedzie to grało tak jak trzeba i nie popłynie coś?? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Czy można stroić samochód z turbo bez map sensora tylko z TPSa czy musi być MAP?? Podłączyłem narazie deflection pod TPSa ale czy bedzie to grało tak jak trzeba i nie popłynie coś?? Na kazdym biegu mozesz miec inny AFR, wiec lepiej nie kombinowac. W twoim przypadku mozesz sie dolutowac do MAPa wbudowanego w microplexa - zdaje sie, ze ma on zakres 250kPa. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Na kazdym biegu mozesz miec inny AFR, wiec lepiej nie kombinowac. W twoim przypadku mozesz sie dolutowac do MAPa wbudowanego w microplexa - zdaje sie, ze ma on zakres 250kPa. To ma byc w BMW 2,5l . Ja mam pod mapa w kompie własnie. o nic bedzie trzeba domontować. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#246
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin ![]() |
Witam, Masz schemat swojego silnika z pinoutem ecu ? Jezeli tak to narysuje ci dokladny schemat podlaczenia. Ja jak robilem 200sx korzystalem z oscyloskopu do identyfikacji przewodow, i nie bylo zadnych porblemow. Pozdr Jadzwin nie mogę nigdzie znaleźć pinoutu do s14a lhd, wszędzie tylko rhd mam tylko to z serwisówki: ![]() ![]() -------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Czyli ogolnie tak do zaplonu przypinasz sie do tego przewodu ktory rozchodzi sie na dwa przed ECU (REF 41, 51). Z tego co pamietam to jest bialy i rozchodzi sie na dwa jakies 10cm przed kompem.
Przecinasz go w miejscu przed "rozdwojeniem". Przewod idacy od czujnika podpinasz do Ignition#1 In. Do tego samego przewodu podlaczasz dolaczony rezystor 2k2 (czerwony, czerwony, czerwony) a drugi koniec rezystora do +12V (robisz pullup). Drugi koniec przewodu idacy do ECU podpinasz pod Ignition #1 Out. Co do przeplywomierza to sadze ze trzeba przeciac przewod idacy do pinu 26. Najlepiej odpal auto, podepnij sie tam woltomierzem i dodajac gazu sprawdz czy zmieniaja sie sensownie wskazania. Potem przetnij przewod i kabelek idacy od MAF'a podepnij do Analog #1 In, a drugi koniec do analog 1 Out. teraz w zaleznosci czy bedziesz jako deflection uzywal seryjnej przeplywki czy zewntrznego mapsensora (zdecydowanie polecam to rozwiazanie), to albo deflection podpinasz do tego samego przewodu co Analog #1 in, albo do wyjscia map sensora. Map sensoro pozwoli ic jeszcze na elektorniczna kontrole doladowania w fukncji obrotow. Daj znac jak podlaczysz i czy wszytsko dziala. Jako firmware na poczatek proponuje 1.51. Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Czy normalne jest, że po podpięciu ecumastera w celu sterowania zaplonem w M50B25 silnik troszke gorzej zapala. Dłuzej trzeba kręcić aby zaskoczyl??
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 04 August 2008 Skąd: Szczecin ![]() |
... Daj znac jak podlaczysz i czy wszytsko dziala. Jako firmware na poczatek proponuje 1.51. Pozdr Jadzwin być może w weekend uda mi się ruszyć z tematem dzięki -------------------- 126p -> escort xr3 -> escort 1.6i -> golf3 tdi -> fiat qpe 20vt -> s13 -> s14 -> s14a
|
|
|
![]()
Post
#250
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Zibi: tak to jest normalne. Trwaja prace nad wyelminowanie tej przypadlosci.
Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Tak myślałem, dla mnie jest to logiczne bo sygnał ma dłuższą drogę do pokonania. Moze zrobić trzeba chwilowe zwarcie wejscia i wyjścia aby zapalał poprawnie a potem po np 2 sek przełaczneie już tak jak trzeba.
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jak zrobic to dokladnie wiem, ale potzrebuje czasu na testy.
-------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#253
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#254
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
60-2 c20xe... ale niestety krecilem rozrusznikiem i nic, po wroceniu do starszej wersji odpalilo od razu moze jakis blad wystapil przy wgrywaniu nowego firmware?? albo przy sciganiu z netu? -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Nie ma takiej mozliwosci poniewaz wszedzie sa sumy kontorlne uniemozliwajace zaistneinie takiej sytuacji.
Trzeba zbadac sprawe. Pozdr Jadzwin moze jakis blad wystapil przy wgrywaniu nowego firmware?? albo przy sciganiu z netu? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#256
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Czy Ecumaster poradzi sobie z sterowaniem 6 wtryskami wysokoomowymi??
Jak to podłaczyc w BMW gdzie nie ma sterowania full group?? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Panowie, nie uzyskałem jakies konkretnej odpowiedzi. Czy ECUMaster ogarnie silnik R5 (5 cewek)?
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Jaki auto i jaki motor R5 ?
Co do 6 wtryskow to nalezaloby zastosowac zewnetrzna diode. Ogolnie podpinasz sie do jednego wtryskiwacza, jak sygnal wejsciowy, a lejesz full group. Pozdr Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#259
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Audi S4
Silnika AAN Podobno Fiat Coupe jest do ograniecia, dlatego pytam o Audi. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Jaki auto i jaki motor R5 ? Co do 6 wtryskow to nalezaloby zastosowac zewnetrzna diode. Ogolnie podpinasz sie do jednego wtryskiwacza, jak sygnal wejsciowy, a lejesz full group. Pozdr Jadzwin Rozumiem, że dioda ma byc w szereg z wtryskami aby oporność nie spadła za nisko? Czy tak jak to robi sie przy przekaźnikach aby zabezpieczyć układ przed przepieciami z cewki? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 11:23 |