![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1961
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ogolnie ta skala jest stala i nie mozna jej zmienic.
Dawka paliwa korygowana jest automatycznie w funckji temperatury IAT (w algorytmie Speed Density) i nie powinna bycmodyfikowana mapa korekcji (poza wyjatkowymi przypadkami). Do czego dokladnie potrzebowal bys zawezonej mapy ? Powtórzę pytanie -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1962
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
jak zmniejszyc dawke paliwa na fuel implancie probowalem czas wtrysku craking, na mapie ve tez w % probowalem dawac rozne wartosci i dalej zalewa afr 7.3 podczas krecenia A auto odpala ? jaki czas otwarcia wtrysku widzisz na logu ? -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1963
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
nie odpala roznie od 1.2-1.4 do 6.cos nie pamietam
|
|
|
![]()
Post
#1964
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
nie odpala roznie od 1.2-1.4 do 6.cos nie pamietam Jeżeli auto nie odpala to Sonda powinna raczej pokazywać 20.9% o2 a nie niski AFR. AFR się nie przejmuj na początku, poźniej przyjdzie czas na jego ustawienie. Najważniejsze to odpalić samochód. Sprawdź czy dobrze podłączyłeś wtryski każdemu zdarza się pomylić. Żeby odpalić auto w trybie FIT musisz mieć absolutnie wszystko podłączone i poprawnie skonfigurowane. Podczas kręcenia silnikiem DET musi poprawnie pokazywać obroty a trigger musi być skonfigurowany dokładnie. Zazwyczaj czasy otwarcia wtrysku przy kręceniu silnikiem dla temperatury ~20c to 4.5 - 5 ms dłużej kręci ale się nie zalewa. Czy podczas kręcenia próbuje odpalić ? pojawiają się jakieś zapłony ? -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1965
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
Jadźwin podaj mi jeszcze swoje dane do wpłaty na priv bo miałem je wcześniej ale chyba usunąłem bo przewalam wiadomości i nigdzie nie widze ;/ i opróżnij skrzynkę bo nie chce tutaj smiecić wątku. pozdr
|
|
|
![]()
Post
#1966
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 06 March 2009 ![]() |
Ponawiam pytanie bo by mi się przydała taka opcja:
CYTAT Czy jest możliwość żeby ecu master sterował silnikiem krokowym od wolnych obrotów na wzór ssania w gaźniku? Chodzi mi dokładnie o to żeby zrobić mapę z jednym wierszem i kilkoma kolumnami i DET wraz ze wzrostem temp. na CLT przymykał by zawór wolnego biegu. U mnie sterownik będzie wykorzystywany tylko do sterowania EDIS-em, więc resztę pinów które normalnie wykorzystuje się do wtrysku będzie wolne. Dodam że zawór mam z wtrysku Weber stosowanego w Lanciach Turbo i silnikach YB Cosworth'a. CYTAT The idle valve uses a fixed frequency of 80Hz and a pwm varying from 10% - 90%.
|
|
|
![]()
Post
#1967
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak jezeli zrobisz to na mapie PWM to da sie to zrobic. Wypelniasz cala mape wartoscia 100% i na mapie korekcji do kotrje podpiety jest sygnal z CLT wprowadzasz wartosci DC zaworka dla danej temperatury.
Ponawiam pytanie bo by mi się przydała taka opcja: Dodam że zawór mam z wtrysku Weber stosowanego w Lanciach Turbo i silnikach YB Cosworth'a. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1968
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Witam po walce calonocnej z DET3, brak słów. Czy będzie ktoś uprzejmy i napisze mi jak zapoisywać zmiany w DET3 ? Wchodzę w analog input conf, ustawiam w Fuel Table jako sygnał do modyfikacji Analog 4, apply, ok, po czym wchodzę ponownie w to samo i widzę ZERO zamiast mojego wyboru. Make maps permanent nic nie zmienia. Analog OUT stale 0v, nie muszę pisać, że silnik nie pracuje. Jeszcze lepszy numer z tym, że podaję mu wartość w ustawieniach zapłonu obroty max 7000, zapalam silnik, coś postrzela, wchodzę w te ustawienia i widzę jakieś nienormalne wartości w stylu iluś dziesiątek tysięcy. Przewody ekranowane. Start dzisiaj w rally sprincie niestety przepadł.
Dodam, że DET3 client się wiesza co kilka minut. Mam Vistę. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1969
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Udało mi się dojśc do ładu, pojęcia nie mam co było nie tak. Drogą restartów PC i deinstalacji/instalacji clienta, dziesiątków czy setek wyłączeń/włączeń zapłonu. Nadal jak sprawdzam ustawienia np zakresu obciążenia w procentach w konfiguracji skal to podaje wartości od 50-70 czy coś, a pod tabelą paliwa pokazuje prawidłowo 8-72, ale chodzi i w sumie całkiem przyjemnie się stroi. Wystroiłem tylko jałowe tak, że AFR po przygazowce z 18 spada od razu na 14.7 i jest ok. Z drugiej strony opóźnienie zapłonu na jałowych o 10 stopni wyraźnie spowodowało podwyższenie obrotów i jakby równiejszą pracę. Detonacja jest na seryjnym kącie ?
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#1970
|
|
User Dołączył: Wed, 28 April 2010 ![]() |
siemka
dostalem dzis deta3 i chcialem na sucho podlaczyc i oblookac wiec +12V i mase z prostownika lecz mimo zapalonej czerwonej diodki nie laczy sie client ze swinka ![]() |
|
|
![]()
Post
#1971
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
może prostownik sieje , podłącz pod aku
|
|
|
![]()
Post
#1972
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
wystarczy +12 i masa. Sterowniki USB zainstalowane ? -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1973
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 12 June 2008 Skąd: Swarzędz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1974
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
no to popraw mapę recznie.
|
|
|
![]()
Post
#1975
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 12 June 2008 Skąd: Swarzędz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1976
|
|
User Dołączył: Sun, 24 January 2010 Skąd: kraków ![]() |
Mój problem jest taki że po przekręceniu kluczyka windows wykrywa det 3 sterowniki zainstalowane a program do det 3 nie ma kontaktu z urządzeniem, jakies pomysły co sie mogło stac??
|
|
|
![]()
Post
#1977
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
wychodzi na to że nie jest to takie proste ![]() Już nie gaśnie ale często potrafi sobie podnosić i opuszczać obroty w kółko aż nie przegazuję i powoli nie opuszczę obrotów. dzieje się to np. po włączeniu klimy lub jak ruszają wentylatory ![]() coś Ci sieje zakłócenia na deta |
|
|
![]()
Post
#1978
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 February 2009 ![]() |
wychodzi na to że nie jest to takie proste ![]() Już nie gaśnie ale często potrafi sobie podnosić i opuszczać obroty w kółko aż nie przegazuję i powoli nie opuszczę obrotów. dzieje się to np. po włączeniu klimy lub jak ruszają wentylatory ![]() kolega dobrze pisze popraw mapę ręcznie w linijce 417 obr/min(jeśli dobrze pamiętam). tek żeby pasowała z reszta. od tego zacznij. |
|
|
![]()
Post
#1979
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
Mój problem jest taki że po przekręceniu kluczyka windows wykrywa det 3 sterowniki zainstalowane a program do det 3 nie ma kontaktu z urządzeniem, jakies pomysły co sie mogło stac?? To chyba tak ma być, mam tak samo. Odpal auto i wtedy Ci sie połączy. Ja mam zasilanie ecumastera bezpośrednio z aku i włączany włącznikiem przy kierownicy i jak go włącze tym włącznikiem to po długim postoju auta sie nie łaczy z laptokiem nawet przy włączonym zapłonie, dopiero jak odpale auto to pisze że "urządzenie det3 wykryte, czy zczytać mapy i ustawienia", a później jak zgasze auto to normalnie kontaktuje i mozna grzebać w mapach (ale nie wiem dokładnie do jakiego max czasu przechodzi w uśpienie). Teraz pytanie do Jadźwina, czy ecumaster może sterować silnikiem krokowym od lpg? Chce założyć gaz do xsary 1.9TD na 2 gen na BLOS-ie i jeździć w stosunku około 70:30 |
|
|
![]()
Post
#1980
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
a po co Ci silniczek krokowy do BLOS'a ?? na blosie regulujesz dawkę. Do doładowanego potrzebujesz reduktora kompensacyjnego czy jakoś tak.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 13:24 |