Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 97 98 99 100 101 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Jadzwin
post Mon, 04 Jul 2011 - 12:03
Post #1961


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Ogolnie ta skala jest stala i nie mozna jej zmienic.
Dawka paliwa korygowana jest automatycznie w funckji temperatury IAT (w algorytmie Speed Density) i nie powinna bycmodyfikowana mapa korekcji (poza wyjatkowymi przypadkami).

Do czego dokladnie potrzebowal bys zawezonej mapy ?


CYTAT(Jacek1 @ Fri, 01 Jul 2011 - 09:06) *
Powtórzę pytanie



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 04 Jul 2011 - 12:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kisielisodd
post Mon, 04 Jul 2011 - 13:04
Post #1962


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(adrian055 @ Fri, 01 Jul 2011 - 21:47) *
jak zmniejszyc dawke paliwa na fuel implancie probowalem czas wtrysku craking, na mapie ve tez w % probowalem dawac rozne wartosci i dalej zalewa afr 7.3 podczas krecenia


A auto odpala ? jaki czas otwarcia wtrysku widzisz na logu ?


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Mon, 04 Jul 2011 - 17:56
Post #1963


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





nie odpala roznie od 1.2-1.4 do 6.cos nie pamietam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Tue, 05 Jul 2011 - 11:36
Post #1964


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(adrian055 @ Mon, 04 Jul 2011 - 17:56) *
nie odpala roznie od 1.2-1.4 do 6.cos nie pamietam


Jeżeli auto nie odpala to Sonda powinna raczej pokazywać 20.9% o2 a nie niski AFR. AFR się nie przejmuj na początku, poźniej przyjdzie czas na jego ustawienie. Najważniejsze to odpalić samochód. Sprawdź czy dobrze podłączyłeś wtryski każdemu zdarza się pomylić. Żeby odpalić auto w trybie FIT musisz mieć absolutnie wszystko podłączone i poprawnie skonfigurowane. Podczas kręcenia silnikiem DET musi poprawnie pokazywać obroty a trigger musi być skonfigurowany dokładnie. Zazwyczaj czasy otwarcia wtrysku przy kręceniu silnikiem dla temperatury ~20c to 4.5 - 5 ms dłużej kręci ale się nie zalewa.
Czy podczas kręcenia próbuje odpalić ? pojawiają się jakieś zapłony ?


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Tue, 05 Jul 2011 - 11:40
Post #1965


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





Jadźwin podaj mi jeszcze swoje dane do wpłaty na priv bo miałem je wcześniej ale chyba usunąłem bo przewalam wiadomości i nigdzie nie widze ;/ i opróżnij skrzynkę bo nie chce tutaj smiecić wątku. pozdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lino
post Wed, 06 Jul 2011 - 21:58
Post #1966


Frequent User
Dołączył: Fri, 06 March 2009





Ponawiam pytanie bo by mi się przydała taka opcja:
CYTAT
Czy jest możliwość żeby ecu master sterował silnikiem krokowym od wolnych obrotów na wzór ssania w gaźniku? Chodzi mi dokładnie o to żeby zrobić mapę z jednym wierszem i kilkoma kolumnami i DET wraz ze wzrostem temp. na CLT przymykał by zawór wolnego biegu. U mnie sterownik będzie wykorzystywany tylko do sterowania EDIS-em, więc resztę pinów które normalnie wykorzystuje się do wtrysku będzie wolne.

Dodam że zawór mam z wtrysku Weber stosowanego w Lanciach Turbo i silnikach YB Cosworth'a.
CYTAT
The idle valve uses a fixed frequency of 80Hz and a pwm varying from 10% - 90%.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 06 Jul 2011 - 23:33
Post #1967


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak jezeli zrobisz to na mapie PWM to da sie to zrobic. Wypelniasz cala mape wartoscia 100% i na mapie korekcji do kotrje podpiety jest sygnal z CLT wprowadzasz wartosci DC zaworka dla danej temperatury.



CYTAT(Lino @ Wed, 06 Jul 2011 - 22:58) *
Ponawiam pytanie bo by mi się przydała taka opcja:

Dodam że zawór mam z wtrysku Weber stosowanego w Lanciach Turbo i silnikach YB Cosworth'a.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sun, 10 Jul 2011 - 09:26
Post #1968


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Witam po walce calonocnej z DET3, brak słów. Czy będzie ktoś uprzejmy i napisze mi jak zapoisywać zmiany w DET3 ? Wchodzę w analog input conf, ustawiam w Fuel Table jako sygnał do modyfikacji Analog 4, apply, ok, po czym wchodzę ponownie w to samo i widzę ZERO zamiast mojego wyboru. Make maps permanent nic nie zmienia. Analog OUT stale 0v, nie muszę pisać, że silnik nie pracuje. Jeszcze lepszy numer z tym, że podaję mu wartość w ustawieniach zapłonu obroty max 7000, zapalam silnik, coś postrzela, wchodzę w te ustawienia i widzę jakieś nienormalne wartości w stylu iluś dziesiątek tysięcy. Przewody ekranowane. Start dzisiaj w rally sprincie niestety przepadł.

Dodam, że DET3 client się wiesza co kilka minut. Mam Vistę.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sun, 10 Jul 2011 - 12:06
Post #1969


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Udało mi się dojśc do ładu, pojęcia nie mam co było nie tak. Drogą restartów PC i deinstalacji/instalacji clienta, dziesiątków czy setek wyłączeń/włączeń zapłonu. Nadal jak sprawdzam ustawienia np zakresu obciążenia w procentach w konfiguracji skal to podaje wartości od 50-70 czy coś, a pod tabelą paliwa pokazuje prawidłowo 8-72, ale chodzi i w sumie całkiem przyjemnie się stroi. Wystroiłem tylko jałowe tak, że AFR po przygazowce z 18 spada od razu na 14.7 i jest ok. Z drugiej strony opóźnienie zapłonu na jałowych o 10 stopni wyraźnie spowodowało podwyższenie obrotów i jakby równiejszą pracę. Detonacja jest na seryjnym kącie ?


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hrt
post Wed, 13 Jul 2011 - 21:32
Post #1970


User
Dołączył: Wed, 28 April 2010





siemka

dostalem dzis deta3 i chcialem na sucho podlaczyc i oblookac wiec +12V i mase z prostownika lecz mimo zapalonej czerwonej diodki nie laczy sie client ze swinka sad.gif nawet zmasowalem wszystkie wejscia i tez kupa. Powinien na "sucho" wystartowac ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 13 Jul 2011 - 21:40
Post #1971


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





może prostownik sieje , podłącz pod aku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Wed, 13 Jul 2011 - 21:47
Post #1972


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow







wystarczy +12 i masa. Sterowniki USB zainstalowane ?


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zero
post Wed, 13 Jul 2011 - 22:06
Post #1973


User
Dołączył: Thu, 12 June 2008
Skąd: Swarzędz





zrobiłem sobie dzisiaj konwersje MAF na MAP sensor wyszło mniej więcej tak :




pojawił się jednak pewien mały problem

po odpaleniu silnik lubi zgasnąć to samo dzieje się czasami przy dojeździe np do krzyżówki jak wcisnę sprzęgło


W pozostałym zakresie wydaje się że jest ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Thu, 14 Jul 2011 - 18:34
Post #1974


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





no to popraw mapę recznie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zero
post Fri, 15 Jul 2011 - 20:20
Post #1975


User
Dołączył: Thu, 12 June 2008
Skąd: Swarzędz





CYTAT(Cieniu @ Thu, 14 Jul 2011 - 18:34) *
no to popraw mapę recznie.



wychodzi na to że nie jest to takie proste wink.gif

Już nie gaśnie ale często potrafi sobie podnosić i opuszczać obroty w kółko aż nie przegazuję i powoli nie opuszczę obrotów.

dzieje się to np. po włączeniu klimy lub jak ruszają wentylatory huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ghostface318
post Sat, 16 Jul 2011 - 11:45
Post #1976


User
Dołączył: Sun, 24 January 2010
Skąd: kraków





Mój problem jest taki że po przekręceniu kluczyka windows wykrywa det 3 sterowniki zainstalowane a program do det 3 nie ma kontaktu z urządzeniem, jakies pomysły co sie mogło stac??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Sat, 16 Jul 2011 - 21:33
Post #1977


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(zero @ Fri, 15 Jul 2011 - 20:20) *
wychodzi na to że nie jest to takie proste wink.gif

Już nie gaśnie ale często potrafi sobie podnosić i opuszczać obroty w kółko aż nie przegazuję i powoli nie opuszczę obrotów.

dzieje się to np. po włączeniu klimy lub jak ruszają wentylatory huh.gif



coś Ci sieje zakłócenia na deta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
serek_pl
post Sat, 16 Jul 2011 - 22:04
Post #1978


Rookie
Dołączył: Sun, 22 February 2009





CYTAT(zero @ Fri, 15 Jul 2011 - 20:20) *
wychodzi na to że nie jest to takie proste wink.gif

Już nie gaśnie ale często potrafi sobie podnosić i opuszczać obroty w kółko aż nie przegazuję i powoli nie opuszczę obrotów.

dzieje się to np. po włączeniu klimy lub jak ruszają wentylatory huh.gif



kolega dobrze pisze popraw mapę ręcznie w linijce 417 obr/min(jeśli dobrze pamiętam). tek żeby pasowała z reszta. od tego zacznij.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Mon, 18 Jul 2011 - 10:03
Post #1979


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(ghostface318 @ Sat, 16 Jul 2011 - 11:45) *
Mój problem jest taki że po przekręceniu kluczyka windows wykrywa det 3 sterowniki zainstalowane a program do det 3 nie ma kontaktu z urządzeniem, jakies pomysły co sie mogło stac??


To chyba tak ma być, mam tak samo. Odpal auto i wtedy Ci sie połączy. Ja mam zasilanie ecumastera bezpośrednio z aku i włączany włącznikiem przy kierownicy i jak go włącze tym włącznikiem to po długim postoju auta sie nie łaczy z laptokiem nawet przy włączonym zapłonie, dopiero jak odpale auto to pisze że "urządzenie det3 wykryte, czy zczytać mapy i ustawienia", a później jak zgasze auto to normalnie kontaktuje i mozna grzebać w mapach (ale nie wiem dokładnie do jakiego max czasu przechodzi w uśpienie).



Teraz pytanie do Jadźwina, czy ecumaster może sterować silnikiem krokowym od lpg? Chce założyć gaz do xsary 1.9TD na 2 gen na BLOS-ie i jeździć w stosunku około 70:30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cyccx
post Mon, 18 Jul 2011 - 10:21
Post #1980


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 March 2009





a po co Ci silniczek krokowy do BLOS'a ?? na blosie regulujesz dawkę. Do doładowanego potrzebujesz reduktora kompensacyjnego czy jakoś tak.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 97 98 99 100 101 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 13:24