Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 96 97 98 99 100 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
mosek
post Fri, 17 Jun 2011 - 11:48
Post #1941


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(Jadzwin @ Fri, 17 Jun 2011 - 11:42) *
Moglbys podeslac loga ? W n75 z reguly trzeba zastosowac zwezke aby uzyskac efekt. Druga sprawa jaka ustawiles czestotliowsc na wyjscie PWM2?



Częstotliwość ustawiłem na 50, a loga to bede musiał zrobić dopiero jutro bede sie bawił znów. Tą zwężke to gdzie trzeba zrobić?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 17 Jun 2011 - 11:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jadzwin
post Fri, 17 Jun 2011 - 11:56
Post #1942


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Czestotliwosc ustaw na 32Hz co do zwezki to przeczytaj to:

http://www.racingforum.pl/index.php?showto...p;hl=N75+zwezka



CYTAT(mosek @ Fri, 17 Jun 2011 - 12:48) *
Częstotliwość ustawiłem na 50, a loga to bede musiał zrobić dopiero jutro bede sie bawił znów. Tą zwężke to gdzie trzeba zrobić?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Fri, 17 Jun 2011 - 12:08
Post #1943


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(Jadzwin @ Fri, 17 Jun 2011 - 11:56) *
Czestotliwosc ustaw na 32Hz co do zwezki to przeczytaj to:

http://www.racingforum.pl/index.php?showto...p;hl=N75+zwezka



Ok dzieki za odpowiedź jutro posprawdzam wszystko jeszcze raz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Sat, 18 Jun 2011 - 22:12
Post #1944


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





Więc tak zmagałem sie z tym dzisiaj i sprawa wyglada nastepujaco:

wtyczka do ebc podłączona (plus wziety z zasilania deta i masa na pin 18) napięcie zmierzone na wtyczce miernikiem 12,3 - 13,45 v przy wartości 0 wpisanej w mape Pwm#2, przy wartości 100 napięcie spada do 6 czy 8 volt (nie zapamietałem dokładnie, mimo wszystko jest reakcja na zmiane wartości w mapie). Teraz wpinam zaworek ebc do wtyczki i mierze napiecie i przy wartości 0 w mapie miernik pokazuje 0,33volta blink.gif przy wartości 100 coś koło 0,15-0,17 volta blink.gif

Sprawdziłem zaworek podpinajac go do akumulatora ładnie cyka i zamyka sie miedzy króćcami, co może być nie tak? Masa słaba czy co innego? aha czestotliwość mam wpisana 32.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Sat, 18 Jun 2011 - 22:15
Post #1945


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





koledzy w det3 dlaczego korekcja afr nie odświeża sie odrazu?? mialem wtryski 270ccm po konwersji na mapa zalozylem wtryski 440ccm i przez to nie moge wysterowac go jakos caly czas albo za ubogo strasznie albo podlany i nie mam wgladu na afr caly czas

ijeszcze wtryski orginal z Punta GT sa chyba 270ccm zalozone sa 440ccm i cos caly czas zalewa mi go, tak jakby det nie reagowal na zmniejszanie dawki. macie jakies pomysly?? regulator paliwa orginal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 20 Jun 2011 - 16:37
Post #1946


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Albo jest zla mapa albo juz nie da sie bardziej sciagnac paliwa.
Moja dobra rada przejdz na soft Fuel Implant bedziesz baardzo zadowolony.

CYTAT(adrian055 @ Sat, 18 Jun 2011 - 23:15) *
koledzy w det3 dlaczego korekcja afr nie odświeża sie odrazu?? mialem wtryski 270ccm po konwersji na mapa zalozylem wtryski 440ccm i przez to nie moge wysterowac go jakos caly czas albo za ubogo strasznie albo podlany i nie mam wgladu na afr caly czas

ijeszcze wtryski orginal z Punta GT sa chyba 270ccm zalozone sa 440ccm i cos caly czas zalewa mi go, tak jakby det nie reagowal na zmniejszanie dawki. macie jakies pomysly?? regulator paliwa orginal



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 20 Jun 2011 - 16:40
Post #1947


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Niestety miernikiem uniwersalnym nie da sie badac przebiegow.

Prosze wyslij mi na adres schematy@ecumaster.com projekt i numer firwareu jaki uzywasz.
Zbadam sprawe, jezeli wszytsko jest ok to musi byc padnieta koncowka mocy w DET..



CYTAT(mosek @ Sat, 18 Jun 2011 - 23:12) *
Więc tak zmagałem sie z tym dzisiaj i sprawa wyglada nastepujaco:

wtyczka do ebc podłączona (plus wziety z zasilania deta i masa na pin 18) napięcie zmierzone na wtyczce miernikiem 12,3 - 13,45 v przy wartości 0 wpisanej w mape Pwm#2, przy wartości 100 napięcie spada do 6 czy 8 volt (nie zapamietałem dokładnie, mimo wszystko jest reakcja na zmiane wartości w mapie). Teraz wpinam zaworek ebc do wtyczki i mierze napiecie i przy wartości 0 w mapie miernik pokazuje 0,33volta blink.gif przy wartości 100 coś koło 0,15-0,17 volta blink.gif

Sprawdziłem zaworek podpinajac go do akumulatora ładnie cyka i zamyka sie miedzy króćcami, co może być nie tak? Masa słaba czy co innego? aha czestotliwość mam wpisana 32.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Wed, 22 Jun 2011 - 09:25
Post #1948


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





koledzy PGT podlaczony jako Sa Fuel implant wtryski 440 , ecumaster byl wczesniej standardowo podlaczony i auto zapalalo, teraz nie odplaa na SA, zaplon zostal tak jak wczesniej , wtryski podlaczylem 4 do jednego wejscia i ground aut dalem do budy auta, tps, czujniki itd podlanczane i skalibrowane, z tego co widzialem to nie daje impulsu na wtryskiwacze ign out 0.000ms, , co jeszcze sprawdzic? mape wgralem z konwersji z maf to map, wiec maf jest odpiety. Tylko map mpx4250ap jest podpiety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 22 Jun 2011 - 16:53
Post #1949


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Pytanie mam:
Nie mogę się uporać z jedną kwestią - mam deta 3 z wbudowanym mapem. Chcę go odpalić jako fjuel implanta, ale map jest na wejściu 4 zabudowany, a potrzebuję bodaj na 2 ( tak mnie stroiciel powiedział wink.gif ). Co z takim fantem zrobić?



--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 22 Jun 2011 - 17:09
Post #1950


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Mam twojego loga i projekt. Postaram sie jeszcze dzisiaj dac znac co i jak.

CYTAT(adrian055 @ Wed, 22 Jun 2011 - 10:25) *
koledzy PGT podlaczony jako Sa Fuel implant wtryski 440 , ecumaster byl wczesniej standardowo podlaczony i auto zapalalo, teraz nie odplaa na SA, zaplon zostal tak jak wczesniej , wtryski podlaczylem 4 do jednego wejscia i ground aut dalem do budy auta, tps, czujniki itd podlanczane i skalibrowane, z tego co widzialem to nie daje impulsu na wtryskiwacze ign out 0.000ms, , co jeszcze sprawdzic? mape wgralem z konwersji z maf to map, wiec maf jest odpiety. Tylko map mpx4250ap jest podpiety



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 22 Jun 2011 - 17:19
Post #1951


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





W tym przyapdku konieczna jest interwnencja serwisu smile.gif
Czesc dawnych DETow miala MAPa podpietego pod analog in #4.
Oczywiscie "patch" jest bezplatny.
Napisz na schematy@ecumaster.com w celu dalszych instrukcji smile.gif

CYTAT(pinin @ Wed, 22 Jun 2011 - 17:53) *
Pytanie mam:
Nie mogę się uporać z jedną kwestią - mam deta 3 z wbudowanym mapem. Chcę go odpalić jako fjuel implanta, ale map jest na wejściu 4 zabudowany, a potrzebuję bodaj na 2 ( tak mnie stroiciel powiedział wink.gif ). Co z takim fantem zrobić?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menel
post Wed, 29 Jun 2011 - 22:58
Post #1952


Super User
Dołączył: Wed, 06 August 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(Jadzwin @ Wed, 08 Jun 2011 - 10:35) *
mozesz tak zrobic. W nowym sofcie FI jest bezposrednie sterowanie EDIS czyli robisz juz mape zaplonu w wartosciach bezwzglednych.

Ograniczenia sa takie ze w det3 sa tylko dwa wyjscia mocy i np. musisz rozwiazc problem zalaczania pompy paliwa czy sterowanie wolnych obrotow.

Ale juz nie dlugo bedzie cos naprawde fajnego ze "stajni" ecumastera co namiesza troche na rynku kompuuterow SA


czy ze zwykłym DISem GMa i DET3 też pominę seryjny ECU?

Czy dobrze rozumiem, ż mając dwa wyjścia mocy i 6 cylindrów, paliwo bedzie się lało z 3ch wtrysków na raz a tylko jeden będzie miał zapłon? Jeśli tak to czy można to jakoś obejść?


--------------------
Pozdro Pińćset!!!

Vectra 3.0 v6 Vortech Supercharged - 1.4 bara :)

Acousticity.pl - Akustka samochodu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hansik
post Thu, 30 Jun 2011 - 11:26
Post #1953


Super User
Dołączył: Sun, 21 December 2003
Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;)





Jadzwin pisalem pw odnosnie kabla moglbys odpisac ?- mam z urwana wtyczka i nie wiem jak polutowac - chodzi o DET II
dzieki i pozdr


--------------------
yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 30 Jun 2011 - 21:15
Post #1954


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Muisz podlaczyc po 3 wtryskiwacze na kazdy kanal i wlaczyc je w tryb "Batch fire output 1 & 2"



CYTAT(menel @ Wed, 29 Jun 2011 - 23:58) *
czy ze zwykłym DISem GMa i DET3 też pominę seryjny ECU?

Czy dobrze rozumiem, ż mając dwa wyjścia mocy i 6 cylindrów, paliwo bedzie się lało z 3ch wtrysków na raz a tylko jeden będzie miał zapłon? Jeśli tak to czy można to jakoś obejść?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 30 Jun 2011 - 21:20
Post #1955


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Sorry umknelo mi twoje PW.

PIN 1 ECM ----------> PIN 5 DB9
PIN 2 ECM ----------> PIN 2 DB 9
PIN 3 ECM -----------> PIN 3 DB 9

CYTAT(Jadzwin @ Thu, 30 Jun 2011 - 22:15) *
Muisz podlaczyc po 3 wtryskiwacze na kazdy kanal i wlaczyc je w tryb "Batch fire output 1 & 2"



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 30 Jun 2011 - 23:03
Post #1956


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





a ja smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Fri, 01 Jul 2011 - 08:06
Post #1957


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





Powtórzę pytanie
CYTAT(Jacek1 @ Sun, 12 Jun 2011 - 22:06) *
Czy w DET 3 na "Fuel Implant" można jakoś zmienić skalę IAT (jako korekcja mapy głównej)? Bo domyślnie jest ona troche bez sensu wyskalowana. Po co mi skala aż do 120 stopni jak nawet w największe upały nie przekracza u mnie 50 stopni.



--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Fri, 01 Jul 2011 - 21:47
Post #1958


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





jak zmniejszyc dawke paliwa na fuel implancie probowalem czas wtrysku craking, na mapie ve tez w % probowalem dawac rozne wartosci i dalej zalewa afr 7.3 podczas krecenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BialyS
post Fri, 01 Jul 2011 - 21:57
Post #1959


Rookie
Dołączył: Sun, 01 January 2006
Skąd: Gdynia





masz na stałe sondę czy w zapalniczkę ? widzisz afr 7.3 bo to defaultowa wartość w komórkach, jeszcze nie zlogowana.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Fri, 01 Jul 2011 - 22:06
Post #1960


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





na stałe mam sonde , w log wordzie tez mi widzi 7.35 a normalnie po przekreceniu to te22 cos albo 21.9 jakos tak
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 96 97 98 99 100 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 13:20