![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1941
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
Moglbys podeslac loga ? W n75 z reguly trzeba zastosowac zwezke aby uzyskac efekt. Druga sprawa jaka ustawiles czestotliowsc na wyjscie PWM2? Częstotliwość ustawiłem na 50, a loga to bede musiał zrobić dopiero jutro bede sie bawił znów. Tą zwężke to gdzie trzeba zrobić? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1942
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Czestotliwosc ustaw na 32Hz co do zwezki to przeczytaj to:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...p;hl=N75+zwezka Częstotliwość ustawiłem na 50, a loga to bede musiał zrobić dopiero jutro bede sie bawił znów. Tą zwężke to gdzie trzeba zrobić? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1943
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
Czestotliwosc ustaw na 32Hz co do zwezki to przeczytaj to: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...p;hl=N75+zwezka Ok dzieki za odpowiedź jutro posprawdzam wszystko jeszcze raz. |
|
|
![]()
Post
#1944
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
Więc tak zmagałem sie z tym dzisiaj i sprawa wyglada nastepujaco:
wtyczka do ebc podłączona (plus wziety z zasilania deta i masa na pin 18) napięcie zmierzone na wtyczce miernikiem 12,3 - 13,45 v przy wartości 0 wpisanej w mape Pwm#2, przy wartości 100 napięcie spada do 6 czy 8 volt (nie zapamietałem dokładnie, mimo wszystko jest reakcja na zmiane wartości w mapie). Teraz wpinam zaworek ebc do wtyczki i mierze napiecie i przy wartości 0 w mapie miernik pokazuje 0,33volta ![]() ![]() Sprawdziłem zaworek podpinajac go do akumulatora ładnie cyka i zamyka sie miedzy króćcami, co może być nie tak? Masa słaba czy co innego? aha czestotliwość mam wpisana 32. |
|
|
![]()
Post
#1945
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
koledzy w det3 dlaczego korekcja afr nie odświeża sie odrazu?? mialem wtryski 270ccm po konwersji na mapa zalozylem wtryski 440ccm i przez to nie moge wysterowac go jakos caly czas albo za ubogo strasznie albo podlany i nie mam wgladu na afr caly czas
ijeszcze wtryski orginal z Punta GT sa chyba 270ccm zalozone sa 440ccm i cos caly czas zalewa mi go, tak jakby det nie reagowal na zmniejszanie dawki. macie jakies pomysly?? regulator paliwa orginal |
|
|
![]()
Post
#1946
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Albo jest zla mapa albo juz nie da sie bardziej sciagnac paliwa.
Moja dobra rada przejdz na soft Fuel Implant bedziesz baardzo zadowolony. koledzy w det3 dlaczego korekcja afr nie odświeża sie odrazu?? mialem wtryski 270ccm po konwersji na mapa zalozylem wtryski 440ccm i przez to nie moge wysterowac go jakos caly czas albo za ubogo strasznie albo podlany i nie mam wgladu na afr caly czas ijeszcze wtryski orginal z Punta GT sa chyba 270ccm zalozone sa 440ccm i cos caly czas zalewa mi go, tak jakby det nie reagowal na zmniejszanie dawki. macie jakies pomysly?? regulator paliwa orginal -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1947
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Niestety miernikiem uniwersalnym nie da sie badac przebiegow.
Prosze wyslij mi na adres schematy@ecumaster.com projekt i numer firwareu jaki uzywasz. Zbadam sprawe, jezeli wszytsko jest ok to musi byc padnieta koncowka mocy w DET.. Więc tak zmagałem sie z tym dzisiaj i sprawa wyglada nastepujaco: wtyczka do ebc podłączona (plus wziety z zasilania deta i masa na pin 18) napięcie zmierzone na wtyczce miernikiem 12,3 - 13,45 v przy wartości 0 wpisanej w mape Pwm#2, przy wartości 100 napięcie spada do 6 czy 8 volt (nie zapamietałem dokładnie, mimo wszystko jest reakcja na zmiane wartości w mapie). Teraz wpinam zaworek ebc do wtyczki i mierze napiecie i przy wartości 0 w mapie miernik pokazuje 0,33volta ![]() ![]() Sprawdziłem zaworek podpinajac go do akumulatora ładnie cyka i zamyka sie miedzy króćcami, co może być nie tak? Masa słaba czy co innego? aha czestotliwość mam wpisana 32. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1948
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
koledzy PGT podlaczony jako Sa Fuel implant wtryski 440 , ecumaster byl wczesniej standardowo podlaczony i auto zapalalo, teraz nie odplaa na SA, zaplon zostal tak jak wczesniej , wtryski podlaczylem 4 do jednego wejscia i ground aut dalem do budy auta, tps, czujniki itd podlanczane i skalibrowane, z tego co widzialem to nie daje impulsu na wtryskiwacze ign out 0.000ms, , co jeszcze sprawdzic? mape wgralem z konwersji z maf to map, wiec maf jest odpiety. Tylko map mpx4250ap jest podpiety
|
|
|
![]()
Post
#1949
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Pytanie mam:
Nie mogę się uporać z jedną kwestią - mam deta 3 z wbudowanym mapem. Chcę go odpalić jako fjuel implanta, ale map jest na wejściu 4 zabudowany, a potrzebuję bodaj na 2 ( tak mnie stroiciel powiedział ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#1950
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Mam twojego loga i projekt. Postaram sie jeszcze dzisiaj dac znac co i jak.
koledzy PGT podlaczony jako Sa Fuel implant wtryski 440 , ecumaster byl wczesniej standardowo podlaczony i auto zapalalo, teraz nie odplaa na SA, zaplon zostal tak jak wczesniej , wtryski podlaczylem 4 do jednego wejscia i ground aut dalem do budy auta, tps, czujniki itd podlanczane i skalibrowane, z tego co widzialem to nie daje impulsu na wtryskiwacze ign out 0.000ms, , co jeszcze sprawdzic? mape wgralem z konwersji z maf to map, wiec maf jest odpiety. Tylko map mpx4250ap jest podpiety -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1951
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W tym przyapdku konieczna jest interwnencja serwisu
![]() Czesc dawnych DETow miala MAPa podpietego pod analog in #4. Oczywiscie "patch" jest bezplatny. Napisz na schematy@ecumaster.com w celu dalszych instrukcji ![]() Pytanie mam: Nie mogę się uporać z jedną kwestią - mam deta 3 z wbudowanym mapem. Chcę go odpalić jako fjuel implanta, ale map jest na wejściu 4 zabudowany, a potrzebuję bodaj na 2 ( tak mnie stroiciel powiedział ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1952
|
|
Super User Dołączył: Wed, 06 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
mozesz tak zrobic. W nowym sofcie FI jest bezposrednie sterowanie EDIS czyli robisz juz mape zaplonu w wartosciach bezwzglednych. Ograniczenia sa takie ze w det3 sa tylko dwa wyjscia mocy i np. musisz rozwiazc problem zalaczania pompy paliwa czy sterowanie wolnych obrotow. Ale juz nie dlugo bedzie cos naprawde fajnego ze "stajni" ecumastera co namiesza troche na rynku kompuuterow SA czy ze zwykłym DISem GMa i DET3 też pominę seryjny ECU? Czy dobrze rozumiem, ż mając dwa wyjścia mocy i 6 cylindrów, paliwo bedzie się lało z 3ch wtrysków na raz a tylko jeden będzie miał zapłon? Jeśli tak to czy można to jakoś obejść? -------------------- Pozdro Pińćset!!!
Vectra 3.0 v6 Vortech Supercharged - 1.4 bara :) Acousticity.pl - Akustka samochodu |
|
|
![]()
Post
#1953
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 December 2003 Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;) ![]() |
Jadzwin pisalem pw odnosnie kabla moglbys odpisac ?- mam z urwana wtyczka i nie wiem jak polutowac - chodzi o DET II
dzieki i pozdr -------------------- yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
|
|
|
![]()
Post
#1954
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Muisz podlaczyc po 3 wtryskiwacze na kazdy kanal i wlaczyc je w tryb "Batch fire output 1 & 2"
czy ze zwykłym DISem GMa i DET3 też pominę seryjny ECU? Czy dobrze rozumiem, ż mając dwa wyjścia mocy i 6 cylindrów, paliwo bedzie się lało z 3ch wtrysków na raz a tylko jeden będzie miał zapłon? Jeśli tak to czy można to jakoś obejść? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1955
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Sorry umknelo mi twoje PW.
PIN 1 ECM ----------> PIN 5 DB9 PIN 2 ECM ----------> PIN 2 DB 9 PIN 3 ECM -----------> PIN 3 DB 9 Muisz podlaczyc po 3 wtryskiwacze na kazdy kanal i wlaczyc je w tryb "Batch fire output 1 & 2" -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1956
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
a ja
![]() |
|
|
![]()
Post
#1957
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
Powtórzę pytanie
Czy w DET 3 na "Fuel Implant" można jakoś zmienić skalę IAT (jako korekcja mapy głównej)? Bo domyślnie jest ona troche bez sensu wyskalowana. Po co mi skala aż do 120 stopni jak nawet w największe upały nie przekracza u mnie 50 stopni. -------------------- MG ZS 180
|
|
|
![]()
Post
#1958
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
jak zmniejszyc dawke paliwa na fuel implancie probowalem czas wtrysku craking, na mapie ve tez w % probowalem dawac rozne wartosci i dalej zalewa afr 7.3 podczas krecenia
|
|
|
![]()
Post
#1959
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 01 January 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
masz na stałe sondę czy w zapalniczkę ? widzisz afr 7.3 bo to defaultowa wartość w komórkach, jeszcze nie zlogowana.
|
|
|
![]()
Post
#1960
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
na stałe mam sonde , w log wordzie tez mi widzi 7.35 a normalnie po przekreceniu to te22 cos albo 21.9 jakos tak
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 13:20 |