Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 95 96 97 98 99 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Cieniu
post Thu, 09 Jun 2011 - 14:38
Post #1921


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Eleganco z kontrolerem szerokopasmówki smile.gif
Co oznacza skrót EMU ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 09 Jun 2011 - 14:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jadzwin
post Thu, 09 Jun 2011 - 15:12
Post #1922


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





EMU to takie najszybsze ptaszysko ladowe smile.gif Wiec auta z EMU tez beda najszybsze laugh.gif
A tak na powaznie to Engine Management Unit

CYTAT(Cieniu @ Thu, 09 Jun 2011 - 15:38) *
Eleganco z kontrolerem szerokopasmówki smile.gif
Co oznacza skrót EMU ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reordbler
post Fri, 10 Jun 2011 - 06:36
Post #1923


Rookie
Dołączył: Tue, 31 May 2011





CYTAT
[url=http://imageshack.us:18x5xzdd][/url:18x5xzdd]to tak zeby nie bylo jajec - do ktorej masy podlaczyc DET?zaznaczylem tez planowane zasilaniejeszcze raz bardzo dziekuje za odzew i chec tlumaczenia takich trywialow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Fri, 10 Jun 2011 - 09:07
Post #1924


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





A EMU będzie obsługiwać elektroniczną przepustnicę?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Fri, 10 Jun 2011 - 10:06
Post #1925


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





musi smile.gif


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Fri, 10 Jun 2011 - 11:33
Post #1926


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





Mam takie pytanko, czy w zapłonie 60-2 i w podłączeniu niezbalansowanym jest możliwośc przyśpieszania zapłonu i opóźniania czy tylko opóźniania?

ps. ciesze sie że wkońcu wchodzi jakieś polskie standalone do obiegu. Chyba zaczne juz zbierać kase i na nowy sezon zrobie sobie prezent biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 10 Jun 2011 - 12:02
Post #1927


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





W 60-2 zawsze mozna przyspieszac i opoznac zaplon niezaleznie od rodzaju sygnalu.


CYTAT(turbofiacik @ Fri, 10 Jun 2011 - 12:33) *
Mam takie pytanko, czy w zapłonie 60-2 i w podłączeniu niezbalansowanym jest możliwośc przyśpieszania zapłonu i opóźniania czy tylko opóźniania?

ps. ciesze sie że wkońcu wchodzi jakieś polskie standalone do obiegu. Chyba zaczne juz zbierać kase i na nowy sezon zrobie sobie prezent biggrin.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Fri, 10 Jun 2011 - 12:11
Post #1928


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(Jadzwin @ Fri, 10 Jun 2011 - 12:02) *
W 60-2 zawsze mozna przyspieszac i opoznac zaplon niezaleznie od rodzaju sygnalu.


Aha, pytam bo ostatnio miałem znów cyrki z wypadaniem zapłonów i gaśnięciem samochodu. A podłączone miałem w sposób zbalansowany. Teraz spróbuje tym drugim sposobem.

PS. sory za opóźnienia z tą wpłatą, wszystko jest nadal aktualne tylko gość czeka na kase narazie. Jak wpłaci to ja się przypomne na priv.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BialyS
post Fri, 10 Jun 2011 - 15:34
Post #1929


Rookie
Dołączył: Sun, 01 January 2006
Skąd: Gdynia





Mam pytanko odnośnie FI.
1. Mam 5cyl czyli podpinam 2 wtryski na jeden bank 3 na następny. (batch fire 1&2) Jaki divider ustawić 4 ?
2. Trochę nie rozumiem jak skalibrować MAP (mam MPX4250AP) jaki ustawić offset ? Z datasheet wynika, że min to 20kpa. Ale jak tak ustawie to z kolei nie zgadza mi się map voltage, gdzie przy 0.2V powinno być 20kpa, anie 30kpa.
3. Mam jakiś problem z czujnikiem CLT i nie wiem co jest winne (nawet na wyłączonym zaponie tak się dzieje.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sat, 11 Jun 2011 - 01:23
Post #1930


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





@ Jadzwin - niestety jak ostatnio byłeś u mnie w mieście, gadałeś z Mydełkiem, to nie mogłem przyjechać, choć bardzo chciałem. Wpisz mnie na listę klientów, jako jednego z pierwszych - SiMR musi to przebadać dokładnie na żywym organizmie wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Sat, 11 Jun 2011 - 14:32
Post #1931


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





mam jeszcze pytanie, czy pullupy (wejscia 3 i 8 w decie 3) powinny byc podłączone bezwględnie do 12v, czy tylko w określonych przypadkach? Bo nie miałem podłączone do niczego i szukam bubla z tym wypadaniem zapłonu i samoistnego przełączania map
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zero
post Sun, 12 Jun 2011 - 13:50
Post #1932


User
Dołączył: Thu, 12 June 2008
Skąd: Swarzędz





planuje zakup ecumastera i na początek chciałbym zastąpić przepływkę map-sensorem smile.gif

Silnik to x30xe (3.0) z omegi zamontowany w astrze wink.gif

pytanie czy mogę zastosować poniższy oplowski map sensor ?



Dane czujnika:

Ilość połączeń: 3
Od ciśnienia [Pa]: 15000
Do ciśnienia [Pa]: 102000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Sun, 12 Jun 2011 - 16:25
Post #1933


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





śmiało
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Sun, 12 Jun 2011 - 22:06
Post #1934


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





Czy w DET 3 na "Fuel Implant" można jakoś zmienić skalę IAT (jako korekcja mapy głównej)? Bo domyślnie jest ona troche bez sensu wyskalowana. Po co mi skala aż do 120 stopni jak nawet w największe upały nie przekracza u mnie 50 stopni.


--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sun, 12 Jun 2011 - 23:10
Post #1935


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Czy planujecie w przyszłości rozwinięcie urządzenia o sterowanie wałkami (vanos) w petli zamkniętej plynnie ? Najlepiej dwoma wałkami smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sun, 12 Jun 2011 - 23:27
Post #1936


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Jak EMU ma podejsć pod M3 E46 to chyba podejdzie pod każdy inny motor smile.gif


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Thu, 16 Jun 2011 - 22:48
Post #1937


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





Pytanko mam małe co może być przyczyna pływajacej masy na wyjsciu pwm 2 pin 18 det3? Podpiałem ebc n75 i ta masa nie jest stabilna, wpisujac wartość w mape pwm2 45 wartość procentowa skacze od 0 do 15%.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 17 Jun 2011 - 10:23
Post #1938


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Prosze napisz dokladniej o co chodzi... Najlepiec co robisz i jak dokonujesz pomiarow i czego.



CYTAT(mosek @ Thu, 16 Jun 2011 - 23:48) *
Pytanko mam małe co może być przyczyna pływajacej masy na wyjsciu pwm 2 pin 18 det3? Podpiałem ebc n75 i ta masa nie jest stabilna, wpisujac wartość w mape pwm2 45 wartość procentowa skacze od 0 do 15%.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Fri, 17 Jun 2011 - 10:44
Post #1939


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(Jadzwin @ Fri, 17 Jun 2011 - 10:23) *
Prosze napisz dokladniej o co chodzi... Najlepiec co robisz i jak dokonujesz pomiarow i czego.


Det wpiety jest w wiazke i steruje czasem wtrysku i wszystko działa ok, chcac sterować doładowaniem podłączyłem zaworek N75 wg instrukcji, ale problem jest taki że det nim nie steruje, bo wpisujac jakakolwiek wartość w mape pwm2 doładowanie zawsze jest 0,6b. Z loga dojrzałem że przy wartości wpisanej w mape 50 wartość procentowa wahała sie od 0 do 15%.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 17 Jun 2011 - 11:42
Post #1940


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Moglbys podeslac loga ? W n75 z reguly trzeba zastosowac zwezke aby uzyskac efekt. Druga sprawa jaka ustawiles czestotliowsc na wyjscie PWM2?



CYTAT(mosek @ Fri, 17 Jun 2011 - 11:44) *
Det wpiety jest w wiazke i steruje czasem wtrysku i wszystko działa ok, chcac sterować doładowaniem podłączyłem zaworek N75 wg instrukcji, ale problem jest taki że det nim nie steruje, bo wpisujac jakakolwiek wartość w mape pwm2 doładowanie zawsze jest 0,6b. Z loga dojrzałem że przy wartości wpisanej w mape 50 wartość procentowa wahała sie od 0 do 15%.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 95 96 97 98 99 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 23:11