![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1921
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
Eleganco z kontrolerem szerokopasmówki
![]() Co oznacza skrót EMU ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1922
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
EMU to takie najszybsze ptaszysko ladowe
![]() ![]() A tak na powaznie to Engine Management Unit Eleganco z kontrolerem szerokopasmówki ![]() Co oznacza skrót EMU ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1923
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 31 May 2011 ![]() |
CYTAT [url=http://imageshack.us:18x5xzdd][/url:18x5xzdd]to tak zeby nie bylo jajec - do ktorej masy podlaczyc DET?zaznaczylem tez planowane zasilaniejeszcze raz bardzo dziekuje za odzew i chec tlumaczenia takich trywialow
|
|
|
![]()
Post
#1924
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
A EMU będzie obsługiwać elektroniczną przepustnicę?
|
|
|
![]()
Post
#1925
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
musi
![]() -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1926
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
Mam takie pytanko, czy w zapłonie 60-2 i w podłączeniu niezbalansowanym jest możliwośc przyśpieszania zapłonu i opóźniania czy tylko opóźniania?
ps. ciesze sie że wkońcu wchodzi jakieś polskie standalone do obiegu. Chyba zaczne juz zbierać kase i na nowy sezon zrobie sobie prezent ![]() |
|
|
![]()
Post
#1927
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
W 60-2 zawsze mozna przyspieszac i opoznac zaplon niezaleznie od rodzaju sygnalu.
Mam takie pytanko, czy w zapłonie 60-2 i w podłączeniu niezbalansowanym jest możliwośc przyśpieszania zapłonu i opóźniania czy tylko opóźniania? ps. ciesze sie że wkońcu wchodzi jakieś polskie standalone do obiegu. Chyba zaczne juz zbierać kase i na nowy sezon zrobie sobie prezent ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1928
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
W 60-2 zawsze mozna przyspieszac i opoznac zaplon niezaleznie od rodzaju sygnalu. Aha, pytam bo ostatnio miałem znów cyrki z wypadaniem zapłonów i gaśnięciem samochodu. A podłączone miałem w sposób zbalansowany. Teraz spróbuje tym drugim sposobem. PS. sory za opóźnienia z tą wpłatą, wszystko jest nadal aktualne tylko gość czeka na kase narazie. Jak wpłaci to ja się przypomne na priv. |
|
|
![]()
Post
#1929
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 01 January 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Mam pytanko odnośnie FI.
1. Mam 5cyl czyli podpinam 2 wtryski na jeden bank 3 na następny. (batch fire 1&2) Jaki divider ustawić 4 ? 2. Trochę nie rozumiem jak skalibrować MAP (mam MPX4250AP) jaki ustawić offset ? Z datasheet wynika, że min to 20kpa. Ale jak tak ustawie to z kolei nie zgadza mi się map voltage, gdzie przy 0.2V powinno być 20kpa, anie 30kpa. 3. Mam jakiś problem z czujnikiem CLT i nie wiem co jest winne (nawet na wyłączonym zaponie tak się dzieje.) ![]() |
|
|
![]()
Post
#1930
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
@ Jadzwin - niestety jak ostatnio byłeś u mnie w mieście, gadałeś z Mydełkiem, to nie mogłem przyjechać, choć bardzo chciałem. Wpisz mnie na listę klientów, jako jednego z pierwszych - SiMR musi to przebadać dokładnie na żywym organizmie
![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#1931
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
mam jeszcze pytanie, czy pullupy (wejscia 3 i 8 w decie 3) powinny byc podłączone bezwględnie do 12v, czy tylko w określonych przypadkach? Bo nie miałem podłączone do niczego i szukam bubla z tym wypadaniem zapłonu i samoistnego przełączania map
|
|
|
![]()
Post
#1932
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 12 June 2008 Skąd: Swarzędz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1933
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
śmiało
|
|
|
![]()
Post
#1934
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
Czy w DET 3 na "Fuel Implant" można jakoś zmienić skalę IAT (jako korekcja mapy głównej)? Bo domyślnie jest ona troche bez sensu wyskalowana. Po co mi skala aż do 120 stopni jak nawet w największe upały nie przekracza u mnie 50 stopni.
-------------------- MG ZS 180
|
|
|
![]()
Post
#1935
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Czy planujecie w przyszłości rozwinięcie urządzenia o sterowanie wałkami (vanos) w petli zamkniętej plynnie ? Najlepiej dwoma wałkami
![]() |
|
|
![]()
Post
#1936
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Jak EMU ma podejsć pod M3 E46 to chyba podejdzie pod każdy inny motor
![]() -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#1937
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
Pytanko mam małe co może być przyczyna pływajacej masy na wyjsciu pwm 2 pin 18 det3? Podpiałem ebc n75 i ta masa nie jest stabilna, wpisujac wartość w mape pwm2 45 wartość procentowa skacze od 0 do 15%.
|
|
|
![]()
Post
#1938
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Prosze napisz dokladniej o co chodzi... Najlepiec co robisz i jak dokonujesz pomiarow i czego.
Pytanko mam małe co może być przyczyna pływajacej masy na wyjsciu pwm 2 pin 18 det3? Podpiałem ebc n75 i ta masa nie jest stabilna, wpisujac wartość w mape pwm2 45 wartość procentowa skacze od 0 do 15%. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1939
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
Prosze napisz dokladniej o co chodzi... Najlepiec co robisz i jak dokonujesz pomiarow i czego. Det wpiety jest w wiazke i steruje czasem wtrysku i wszystko działa ok, chcac sterować doładowaniem podłączyłem zaworek N75 wg instrukcji, ale problem jest taki że det nim nie steruje, bo wpisujac jakakolwiek wartość w mape pwm2 doładowanie zawsze jest 0,6b. Z loga dojrzałem że przy wartości wpisanej w mape 50 wartość procentowa wahała sie od 0 do 15%. |
|
|
![]()
Post
#1940
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Moglbys podeslac loga ? W n75 z reguly trzeba zastosowac zwezke aby uzyskac efekt. Druga sprawa jaka ustawiles czestotliowsc na wyjscie PWM2?
Det wpiety jest w wiazke i steruje czasem wtrysku i wszystko działa ok, chcac sterować doładowaniem podłączyłem zaworek N75 wg instrukcji, ale problem jest taki że det nim nie steruje, bo wpisujac jakakolwiek wartość w mape pwm2 doładowanie zawsze jest 0,6b. Z loga dojrzałem że przy wartości wpisanej w mape 50 wartość procentowa wahała sie od 0 do 15%. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 23:11 |