![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1901
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Mam pytanie odnośnie mojej konwersji MAF na MAP w RB25DET. Rozmyślam, które z dwóch niżej wymienionych rozwiązań będzie lepsze:
1) MAP jakiś Greddy zamiast seryjnego (który służył tylko wskaźnikowi na desce) podpięty przez krócieć o fi wew. ~3mm. Wadą tego rozwiązania jest brak czujnika temp. powietrza, który trzeba by było wsadzić gdzieś indziej. ![]() 2) Specjalnie przygotowane miejsce na MAP w kolektorze ssącym. Zaletą tego rozwiązania jest to, że MAP od razu miałby wbudowany czujnik temp. powietrza i można by upiec 2 pieczenie na jednym ogniu. Nie wiem natomiast czy MAP w tym miejscy nie dawał by dziwnych odczytów (jakaś pulsacja powietrza, lub coś podobnego). ![]() Które z ww. rozwiązań będzie lepsze? -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1902
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
moim zdaniem pulsacje zawsze beda , ale sie je filtruje mechanicznie lub cyfrowo. Ja skoki cisnienia (zanim zaczalem filtrowac) mialem nawet przy N/A na seryjnych wyjsciach do podcisnien.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1903
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
szybkie pytanko wiecie może jak stworzyć swoją skale wartości ciśnienia dla niestandardowego map sensora ? posiadając wartosci napięć max 4,65v(250kPa) i min 0,4v (20kPa) ? oczywiście dla det 3
![]() ![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1904
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
moim zdaniem pulsacje zawsze beda , ale sie je filtruje mechanicznie lub cyfrowo. Ja skoki cisnienia (zanim zaczalem filtrowac) mialem nawet przy N/A na seryjnych wyjsciach do podcisnien. A Det3 ma możliwośc filtracji cyfrowej sygnału? -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#1905
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak. W zakaldce analog input dla kazdego wejscia mozna wlaczyc filtr cyfrowy.
Kuba A Det3 ma możliwośc filtracji cyfrowej sygnału? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1906
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Tak. W zakaldce analog input dla kazdego wejscia mozna wlaczyc filtr cyfrowy. Kuba Jadzwin czyli to właściwie bez znaczenia gdzie zamontuje MAPa? Czy jeden z moich pomysłow bedzie łatwiejszy w ogranięciu softwearowo przy konwersji MAF->MAP? Czy może mam dopytać osobę, która przypuszczalnie będzie stroiła, co będzie dla niego wygodniejsze? -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#1907
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Tak. W zakaldce analog input dla kazdego wejscia mozna wlaczyc filtr cyfrowy. Kuba Jadzwin czyli to właściwie bez znaczenia gdzie zamontuje MAPa? Czy jeden z moich pomysłow bedzie łatwiejszy w ogranięciu softwearowo przy konwersji MAF->MAP? Czy może mam dopytać osobę, która przypuszczalnie będzie stroiła, co będzie dla niego wygodniejsze? -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#1908
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
wpakuj map z iat w kolektor, będzie od razu IAT
-------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1909
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
wpakuj map z iat w kolektor, będzie od razu IAT Dzięki. Ładuje mapa w kolektor -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#1910
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Mam pytanko - czy dobrze rozumiem, że jak podłącze do silnika edisa i ecumastera w trybie fuel implant to moge się kompletnie pozbyć seryjnego komputera? Jesli tak to czy megasquirt ma technicznie jakas przewage? Bo cenowo i "wsparciowo" Ecumaster wydaje sie lepszy... Czy coś przeoczyłem?
|
|
|
![]()
Post
#1911
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
mozesz tak zrobic. W nowym sofcie FI jest bezposrednie sterowanie EDIS czyli robisz juz mape zaplonu w wartosciach bezwzglednych.
Ograniczenia sa takie ze w det3 sa tylko dwa wyjscia mocy i np. musisz rozwiazc problem zalaczania pompy paliwa czy sterowanie wolnych obrotow. Ale juz nie dlugo bedzie cos naprawde fajnego ze "stajni" ecumastera co namiesza troche na rynku kompuuterow SA Mam pytanko - czy dobrze rozumiem, że jak podłącze do silnika edisa i ecumastera w trybie fuel implant to moge się kompletnie pozbyć seryjnego komputera? Jesli tak to czy megasquirt ma technicznie jakas przewage? Bo cenowo i "wsparciowo" Ecumaster wydaje sie lepszy... Czy coś przeoczyłem? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1912
|
|
User Dołączył: Tue, 06 March 2007 Skąd: Rybnik - Kamień ![]() |
mozesz tak zrobic. W nowym sofcie FI jest bezposrednie sterowanie EDIS czyli robisz juz mape zaplonu w wartosciach bezwzglednych. Ograniczenia sa takie ze w det3 sa tylko dwa wyjscia mocy i np. musisz rozwiazc problem zalaczania pompy paliwa czy sterowanie wolnych obrotow. Ale juz nie dlugo bedzie cos naprawde fajnego ze "stajni" ecumastera co namiesza troche na rynku kompuuterow SA Może zdradzisz parę szczegółów na temat tego SA i czy cena będzie konkurencyjna |
|
|
![]()
Post
#1913
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
CYTAT Ale juz nie dlugo bedzie cos naprawde fajnego ze "stajni" ecumastera co namiesza troche na rynku kompuuterow SA Trudno było by powiedzieć że to koniec skoro w swince powstał FI ![]() Jadźwin zdradź szczegóły kiedy co i jak |
|
|
![]()
Post
#1914
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 06 March 2009 ![]() |
Ja mam takie lackie pytanie bo jeszcze nie bardzo ogarniam sterowniki, a wpadłem na pewien pomysł. Czy jest możliwość żeby ecu master sterował silnikiem krokowym od wolnych obrotów na wzór ssania w gaźniku? Chodzi mi dokładnie o to żeby zrobić mapę z jednym wierszem i kilkoma kolumnami i DET wraz ze wzrostem temp. na CLT przymykał by zawór wolnego biegu. U mnie sterownik będzie wykorzystywany tylko do sterowania EDIS-em, więc resztę pinów które normalnie wykorzystuje się do wtrysku będzie wolne.
|
|
|
![]()
Post
#1915
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Uchyle rabka tajemnicy
![]() Ogolnie standalone nazywa sie Ecumaster EMU Ma wsyztsko to co bardzo odbry sprzet powinien miec, czyli obsluga do 6 cylindrow w pelnej sekwencji, 2 map sensory na pokladzie (400kpa + baro), 12 cylindrow wasted spark, kontroler szerokopasmowki na pokladzie, 2x EGT, 2xKNOCK sensor, sterownik stepper motora, kilka wejsc na czujniki polozenia walu / walkow (np. vanos) itd. Urzadzenie posiada ladna anodyzowana obudowe alu z dwoma gniazdami po 24 piny kazde (gniazdo motoryzacyjne bardzo szczelne). Urzadzenie obsluguje cewki aktywne jak i pasywne, wejscia na czujniki polozenia walu / walka sa konfigurowane softwareow (VR,HALL, pullup) co jest bardzo fajne ![]() Urzadzenie dostepne w sprzedazy powinno byc we wrzesniu.... Co do ceny nie jest jeszcze ustalona, ale celem jest aby byla ponizej 2000 PLN brutto. I na zachete screen z softu: ![]() Trudno było by powiedzieć że to koniec skoro w swince powstał FI ![]() Jadźwin zdradź szczegóły kiedy co i jak -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1916
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
No to zaczynam zabawę z moim M3 żebyście czekać nie musieli
![]() -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#1917
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
Jestem pod wrażeniem już się zastanawiałem nad vemsem pod choinke ale lepiej mi9eć coś dobrego polskiego
![]() |
|
|
![]()
Post
#1918
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Uiwerz mi ze bedzie to dizalalo lepiej niz VEMS. Nie trzeba bedzie nic lutowac zeby sobie skonfigurowac urzadzenie pod swoje auto
![]() I bedzie zdecydowanie bardziej odporne na splanie niz Vems. Jestem pod wrażeniem już się zastanawiałem nad vemsem pod choinke ale lepiej mi9eć coś dobrego polskiego ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1919
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Będzie obsługa EBC?
|
|
|
![]()
Post
#1920
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Oczwiscie i to w zaleznosci od aktualnego biegu....
Będzie obsługa EBC? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 23:11 |