Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 94 95 96 97 98 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
mate96
post Sun, 05 Jun 2011 - 14:16
Post #1901


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Mam pytanie odnośnie mojej konwersji MAF na MAP w RB25DET. Rozmyślam, które z dwóch niżej wymienionych rozwiązań będzie lepsze:
1) MAP jakiś Greddy zamiast seryjnego (który służył tylko wskaźnikowi na desce) podpięty przez krócieć o fi wew. ~3mm. Wadą tego rozwiązania jest brak czujnika temp. powietrza, który trzeba by było wsadzić gdzieś indziej.


2) Specjalnie przygotowane miejsce na MAP w kolektorze ssącym. Zaletą tego rozwiązania jest to, że MAP od razu miałby wbudowany czujnik temp. powietrza i można by upiec 2 pieczenie na jednym ogniu. Nie wiem natomiast czy MAP w tym miejscy nie dawał by dziwnych odczytów (jakaś pulsacja powietrza, lub coś podobnego).



Które z ww. rozwiązań będzie lepsze?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 05 Jun 2011 - 14:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jackkpl
post Mon, 06 Jun 2011 - 11:53
Post #1902


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





moim zdaniem pulsacje zawsze beda , ale sie je filtruje mechanicznie lub cyfrowo. Ja skoki cisnienia (zanim zaczalem filtrowac) mialem nawet przy N/A na seryjnych wyjsciach do podcisnien.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Mon, 06 Jun 2011 - 19:49
Post #1903


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





szybkie pytanko wiecie może jak stworzyć swoją skale wartości ciśnienia dla niestandardowego map sensora ? posiadając wartosci napięć max 4,65v(250kPa) i min 0,4v (20kPa) ? oczywiście dla det 3 wink.gif pokminiłem troche z wartosciami coef 0 i coef 1 ale nie wiem co te wartosci przedstawiaja sad.gif


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Mon, 06 Jun 2011 - 20:08
Post #1904


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(jackkpl @ Mon, 06 Jun 2011 - 11:53) *
moim zdaniem pulsacje zawsze beda , ale sie je filtruje mechanicznie lub cyfrowo. Ja skoki cisnienia (zanim zaczalem filtrowac) mialem nawet przy N/A na seryjnych wyjsciach do podcisnien.

A Det3 ma możliwośc filtracji cyfrowej sygnału?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 06 Jun 2011 - 21:47
Post #1905


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tak. W zakaldce analog input dla kazdego wejscia mozna wlaczyc filtr cyfrowy.

Kuba

CYTAT(mate96 @ Mon, 06 Jun 2011 - 21:08) *
A Det3 ma możliwośc filtracji cyfrowej sygnału?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Mon, 06 Jun 2011 - 22:06
Post #1906


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Jadzwin @ Mon, 06 Jun 2011 - 21:47) *
Tak. W zakaldce analog input dla kazdego wejscia mozna wlaczyc filtr cyfrowy.

Kuba

Jadzwin czyli to właściwie bez znaczenia gdzie zamontuje MAPa? Czy jeden z moich pomysłow bedzie łatwiejszy w ogranięciu softwearowo przy konwersji MAF->MAP? Czy może mam dopytać osobę, która przypuszczalnie będzie stroiła, co będzie dla niego wygodniejsze?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Mon, 06 Jun 2011 - 22:07
Post #1907


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Jadzwin @ Mon, 06 Jun 2011 - 21:47) *
Tak. W zakaldce analog input dla kazdego wejscia mozna wlaczyc filtr cyfrowy.

Kuba

Jadzwin czyli to właściwie bez znaczenia gdzie zamontuje MAPa? Czy jeden z moich pomysłow bedzie łatwiejszy w ogranięciu softwearowo przy konwersji MAF->MAP? Czy może mam dopytać osobę, która przypuszczalnie będzie stroiła, co będzie dla niego wygodniejsze?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Tue, 07 Jun 2011 - 17:28
Post #1908


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





wpakuj map z iat w kolektor, będzie od razu IAT


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Tue, 07 Jun 2011 - 22:23
Post #1909


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kisielisodd @ Tue, 07 Jun 2011 - 17:28) *
wpakuj map z iat w kolektor, będzie od razu IAT

Dzięki. Ładuje mapa w kolektor


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 07 Jun 2011 - 23:52
Post #1910


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Mam pytanko - czy dobrze rozumiem, że jak podłącze do silnika edisa i ecumastera w trybie fuel implant to moge się kompletnie pozbyć seryjnego komputera? Jesli tak to czy megasquirt ma technicznie jakas przewage? Bo cenowo i "wsparciowo" Ecumaster wydaje sie lepszy... Czy coś przeoczyłem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 08 Jun 2011 - 10:35
Post #1911


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





mozesz tak zrobic. W nowym sofcie FI jest bezposrednie sterowanie EDIS czyli robisz juz mape zaplonu w wartosciach bezwzglednych.

Ograniczenia sa takie ze w det3 sa tylko dwa wyjscia mocy i np. musisz rozwiazc problem zalaczania pompy paliwa czy sterowanie wolnych obrotow.

Ale juz nie dlugo bedzie cos naprawde fajnego ze "stajni" ecumastera co namiesza troche na rynku kompuuterow SA

CYTAT(Jaqo @ Wed, 08 Jun 2011 - 00:52) *
Mam pytanko - czy dobrze rozumiem, że jak podłącze do silnika edisa i ecumastera w trybie fuel implant to moge się kompletnie pozbyć seryjnego komputera? Jesli tak to czy megasquirt ma technicznie jakas przewage? Bo cenowo i "wsparciowo" Ecumaster wydaje sie lepszy... Czy coś przeoczyłem?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bazabaza
post Wed, 08 Jun 2011 - 13:28
Post #1912


User
Dołączył: Tue, 06 March 2007
Skąd: Rybnik - Kamień





CYTAT(Jadzwin @ Wed, 08 Jun 2011 - 10:35) *
mozesz tak zrobic. W nowym sofcie FI jest bezposrednie sterowanie EDIS czyli robisz juz mape zaplonu w wartosciach bezwzglednych.

Ograniczenia sa takie ze w det3 sa tylko dwa wyjscia mocy i np. musisz rozwiazc problem zalaczania pompy paliwa czy sterowanie wolnych obrotow.

Ale juz nie dlugo bedzie cos naprawde fajnego ze "stajni" ecumastera co namiesza troche na rynku kompuuterow SA


Może zdradzisz parę szczegółów na temat tego SA i czy cena będzie konkurencyjna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Wed, 08 Jun 2011 - 17:00
Post #1913


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





CYTAT
Ale juz nie dlugo bedzie cos naprawde fajnego ze "stajni" ecumastera co namiesza troche na rynku kompuuterow SA

Trudno było by powiedzieć że to koniec skoro w swince powstał FI biggrin.gif
Jadźwin zdradź szczegóły kiedy co i jak
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lino
post Wed, 08 Jun 2011 - 18:33
Post #1914


Frequent User
Dołączył: Fri, 06 March 2009





Ja mam takie lackie pytanie bo jeszcze nie bardzo ogarniam sterowniki, a wpadłem na pewien pomysł. Czy jest możliwość żeby ecu master sterował silnikiem krokowym od wolnych obrotów na wzór ssania w gaźniku? Chodzi mi dokładnie o to żeby zrobić mapę z jednym wierszem i kilkoma kolumnami i DET wraz ze wzrostem temp. na CLT przymykał by zawór wolnego biegu. U mnie sterownik będzie wykorzystywany tylko do sterowania EDIS-em, więc resztę pinów które normalnie wykorzystuje się do wtrysku będzie wolne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 08 Jun 2011 - 23:40
Post #1915


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Uchyle rabka tajemnicy smile.gif Ale tylko rabka.

Ogolnie standalone nazywa sie Ecumaster EMU

Ma wsyztsko to co bardzo odbry sprzet powinien miec, czyli obsluga do 6 cylindrow w pelnej sekwencji, 2 map sensory na pokladzie (400kpa + baro), 12 cylindrow wasted spark, kontroler szerokopasmowki na pokladzie, 2x EGT, 2xKNOCK sensor, sterownik stepper motora, kilka wejsc na czujniki polozenia walu / walkow (np. vanos) itd.
Urzadzenie posiada ladna anodyzowana obudowe alu z dwoma gniazdami po 24 piny kazde (gniazdo motoryzacyjne bardzo szczelne).
Urzadzenie obsluguje cewki aktywne jak i pasywne, wejscia na czujniki polozenia walu / walka sa konfigurowane softwareow (VR,HALL, pullup) co jest bardzo fajne smile.gif
Urzadzenie dostepne w sprzedazy powinno byc we wrzesniu....

Co do ceny nie jest jeszcze ustalona, ale celem jest aby byla ponizej 2000 PLN brutto.

I na zachete screen z softu:




CYTAT(Cieniu @ Wed, 08 Jun 2011 - 18:00) *
Trudno było by powiedzieć że to koniec skoro w swince powstał FI biggrin.gif
Jadźwin zdradź szczegóły kiedy co i jak



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Thu, 09 Jun 2011 - 00:17
Post #1916


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





No to zaczynam zabawę z moim M3 żebyście czekać nie musieli smile.gif


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Thu, 09 Jun 2011 - 11:23
Post #1917


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Jestem pod wrażeniem już się zastanawiałem nad vemsem pod choinke ale lepiej mi9eć coś dobrego polskiego wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 09 Jun 2011 - 12:22
Post #1918


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Uiwerz mi ze bedzie to dizalalo lepiej niz VEMS. Nie trzeba bedzie nic lutowac zeby sobie skonfigurowac urzadzenie pod swoje auto smile.gif
I bedzie zdecydowanie bardziej odporne na splanie niz Vems.



CYTAT(Cieniu @ Thu, 09 Jun 2011 - 12:23) *
Jestem pod wrażeniem już się zastanawiałem nad vemsem pod choinke ale lepiej mi9eć coś dobrego polskiego wink.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Thu, 09 Jun 2011 - 12:30
Post #1919


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Będzie obsługa EBC?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 09 Jun 2011 - 13:16
Post #1920


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Oczwiscie i to w zaleznosci od aktualnego biegu....

CYTAT(peerbe111 @ Thu, 09 Jun 2011 - 13:30) *
Będzie obsługa EBC?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 94 95 96 97 98 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 23:11