![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1841
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Kwestia czy tam jest sygna zbalansowany...
Wez miernik i sprawdz czy na jednym z dwoch pinow czujnika (45 lub 48) jest masa. Jak jest masa to przecinaj drugi. Jak nie ma masy to trzeba przeciac oba i podlaczyc zgodnie z instrukcja podpiecia czujnika z sygnalem zbalansowanym. Sa dwi mozliwosci wiec albo je sprawdzisz albo musisz uzyc oscyloskopu aby wykluczyc jedna. Pozdrowienia Jadzwin Ponawiam pytanko ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1842
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
tam jest niezbalansowany sygnał na 99,8%
-------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1843
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Mogłbymi ktoś powiedziec gdzie szukać przyczyny utraty sygnału gmp ? jeśli gmp jest podlaczone do ecu bezposrednio to auto idzie ogniem w całym zakresie jak podlacze ecu det3 to przy okolo 5,5 k rpm traci sie sygnał posiadam log z tego zdazenia i wszystkie sygnały poza zapłonem są ok ... auto to fiat seicento 1.2 8v (n/a) ecu podlaczone na zasadzie sterowania czasem wtrysku.
podczas przegladania logu w miejscu dziury jest raz "no synchronized" i "Un. gap" co to znaczy? -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1844
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...st&p=892535
zobacz to jak masz ignition input lewel ustawiony ITP. Ale nie wiem jak u Ciebie jest bo masz DET3 a mój wątek dotyczył DET2 -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#1845
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Mogłbymi ktoś powiedziec gdzie szukać przyczyny utraty sygnału gmp ? jeśli gmp jest podlaczone do ecu bezposrednio to auto idzie ogniem w całym zakresie jak podlacze ecu det3 to przy okolo 5,5 k rpm traci sie sygnał posiadam log z tego zdazenia i wszystkie sygnały poza zapłonem są ok ... auto to fiat seicento 1.2 8v (n/a) ecu podlaczone na zasadzie sterowania czasem wtrysku. podczas przegladania logu w miejscu dziury jest raz "no synchronized" i "Un. gap" co to znaczy? no w det 3 nie ma opcji zmiany czułosci ![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1846
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
no w det 3 nie ma opcji zmiany czułosci ![]() dobre ekranowane kable dałeś ? |
|
|
![]()
Post
#1847
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
dobre ekranowane kable dałeś ? no jeszcze to mnie zastanawia .... choc u mnie jakos specjalnych kabli nie montowalem i jest wporzo ;/ -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1848
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1849
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
no ja mam ekran dany także warto sprawdzić te kable, z czujnika idzie ekran więc powinien być dany ekran ![]() musze pokminic bo to pewnie czysta głupota ... dzieki za mała dyskusje ![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1850
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
musze pokminic bo to pewnie czysta głupota ... dzieki za mała dyskusje ![]() nie ma za co, ta wiązka (od osemki) ma to do siebie że lubi dawać zakłócenia co mnie bardzo denerwuje, raz miałem przygodę z tym więc jestem uczulony na kabelki, coś mi zakłócało sygnał modyfikujący mapa na seryjne ecu i non stop wywalało marchewe, także kabelki ważna sprawa ![]() |
|
|
![]()
Post
#1851
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Warto sprawdzic czy masa na decie jest ok bo jak ta masa plywa to moze byc zrodlem zaklocen.
Druga metoda na ograniczenie zaklocen z czujnika to podpiac rezystor pomiedzy inition#1 in a mase (mozna sprobowac 2K2) Ewentualnie miedzy ignition#1 In a +5V z deta. Kuba nie ma za co, ta wiązka (od osemki) ma to do siebie że lubi dawać zakłócenia co mnie bardzo denerwuje, raz miałem przygodę z tym więc jestem uczulony na kabelki, coś mi zakłócało sygnał modyfikujący mapa na seryjne ecu i non stop wywalało marchewe, także kabelki ważna sprawa ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1852
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
dzieki wszystkim za rady... pomogło wyczyszczenie pokorodowanego kółka zębatego i domycie gmp
![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1853
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Niezle
![]() dzieki wszystkim za rady... pomogło wyczyszczenie pokorodowanego kółka zębatego i domycie gmp ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1854
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Niezle ![]() no widziałem juz gorsze i chodziło ![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1855
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Panowie,jest gdzieś jakieś info łopatologicznie jak stroić za pomocą det 3?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#1856
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
Jadzwin masz może gdziesz zrzut z oscyloskopu sygnłu zbalansowanego i niezbalansowanego z czujnika indukcyjnego.
Bo zastanawia mnie to czy sygnały są przesunięte czy mają większą amplitude w zbalansowanym sygnale. Z góry dzięki -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1857
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Z tym sygnalem to dokladnie chodzi o rodaj wejscia w urzadzeniu (np. w ECU). W sygnale niezbalansowanym punktem odniesienie jest masa. W przypadku sygnalow zbalansowanych (ang. differential) nie ma wpsolnej masy pomiedzy czujnikiem a masa, jakkolwiek uzyskujemy znacznie wieksza odpornosc na zaklocenia poniewaz kazde zaklocenie nanosi sie na obie "polowki" sygnalu ktore sa potem odejmowane od siebie.
Ogolnie najprosciej sprawdzic czy sygnal z czujnika podpiety do ECU ma wspolna mase z ECU. Wtedy jest wejscie w ECU niezbalansowane (eng. single ended) Jadzwin masz może gdziesz zrzut z oscyloskopu sygnłu zbalansowanego i niezbalansowanego z czujnika indukcyjnego. Bo zastanawia mnie to czy sygnały są przesunięte czy mają większą amplitude w zbalansowanym sygnale. Z góry dzięki -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1858
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
Ok podziękował za info
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1859
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Jaworzno ![]() |
Witam. Jesli ktos ma do sprzedania kabel laczacy Ecumastera DET2 z laptopem to prosze o info na prv.
-------------------- usunieto sygnature komercyjną
|
|
|
![]()
Post
#1860
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Witam,
ponieważ zdechła mi przepływka w rb25set series 1 stwierdziłem, że zamiast kupować używkę w bliżej nieokreślonym stanie lepiej będzie za pomocą EM DET3 przejść na MAP'a a przy okazji mieć EBC i zmodyfikować sygnał prędkości żeby zdjąć ograniczenie. W związku z tym 2 pytania: 1. Czy ktoś już to robił w tym silniku (MAP)? Jakie efekty? Da się tym jeździć w korkach itp.? Trzeba się przygotować na jakieś niuanse po takiej konwersji? 2. Czy jak zakupię EM DET3 bez MAP i dołożę do tego jakiegoś mapa np. 250 kPa lub 300kPa to będę mógł zrobić konwersję dokładnie tak samo łatwo jak w przypadku wbudowanego MAPa? Pzdr mate -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:51 |