Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 91 92 93 94 95 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Jadzwin
post Mon, 11 Apr 2011 - 23:23
Post #1841


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Kwestia czy tam jest sygna zbalansowany...
Wez miernik i sprawdz czy na jednym z dwoch pinow czujnika (45 lub 48) jest masa. Jak jest masa to przecinaj drugi.
Jak nie ma masy to trzeba przeciac oba i podlaczyc zgodnie z instrukcja podpiecia czujnika z sygnalem zbalansowanym.
Sa dwi mozliwosci wiec albo je sprawdzisz albo musisz uzyc oscyloskopu aby wykluczyc jedna.

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(Marcin_C20NET @ Mon, 11 Apr 2011 - 23:00) *
Ponawiam pytanko smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 11 Apr 2011 - 23:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kisielisodd
post Tue, 12 Apr 2011 - 06:56
Post #1842


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





tam jest niezbalansowany sygnał na 99,8%


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Mon, 25 Apr 2011 - 11:55
Post #1843


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





Mogłbymi ktoś powiedziec gdzie szukać przyczyny utraty sygnału gmp ? jeśli gmp jest podlaczone do ecu bezposrednio to auto idzie ogniem w całym zakresie jak podlacze ecu det3 to przy okolo 5,5 k rpm traci sie sygnał posiadam log z tego zdazenia i wszystkie sygnały poza zapłonem są ok ... auto to fiat seicento 1.2 8v (n/a) ecu podlaczone na zasadzie sterowania czasem wtrysku.
podczas przegladania logu w miejscu dziury jest raz "no synchronized" i "Un. gap" co to znaczy?


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lesiu.Z
post Mon, 25 Apr 2011 - 17:28
Post #1844


Super User
Dołączył: Wed, 25 July 2007
Skąd: Grudziądz





http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...st&p=892535

zobacz to jak masz ignition input lewel ustawiony ITP. Ale nie wiem jak u Ciebie jest bo masz DET3 a mój wątek dotyczył DET2


--------------------
Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Mon, 25 Apr 2011 - 20:17
Post #1845


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(ahamay @ Mon, 25 Apr 2011 - 11:55) *
Mogłbymi ktoś powiedziec gdzie szukać przyczyny utraty sygnału gmp ? jeśli gmp jest podlaczone do ecu bezposrednio to auto idzie ogniem w całym zakresie jak podlacze ecu det3 to przy okolo 5,5 k rpm traci sie sygnał posiadam log z tego zdazenia i wszystkie sygnały poza zapłonem są ok ... auto to fiat seicento 1.2 8v (n/a) ecu podlaczone na zasadzie sterowania czasem wtrysku.
podczas przegladania logu w miejscu dziury jest raz "no synchronized" i "Un. gap" co to znaczy?



no w det 3 nie ma opcji zmiany czułosci sad.gif szlag mnie trafia bo podłączyłem dokładnie jak u siebie w tjecie mi działa a tu jest taki maras.... pokminie z innym gmp i z kablami wyczyszcze kółko i sprawdze szczeline miedzy gmp a kolkiem ....


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Mon, 25 Apr 2011 - 20:54
Post #1846


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(ahamay @ Mon, 25 Apr 2011 - 20:17) *
no w det 3 nie ma opcji zmiany czułosci sad.gif szlag mnie trafia bo podłączyłem dokładnie jak u siebie w tjecie mi działa a tu jest taki maras.... pokminie z innym gmp i z kablami wyczyszcze kółko i sprawdze szczeline miedzy gmp a kolkiem ....


dobre ekranowane kable dałeś ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Mon, 25 Apr 2011 - 21:42
Post #1847


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(mosek @ Mon, 25 Apr 2011 - 20:54) *
dobre ekranowane kable dałeś ?


no jeszcze to mnie zastanawia .... choc u mnie jakos specjalnych kabli nie montowalem i jest wporzo ;/


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Mon, 25 Apr 2011 - 21:55
Post #1848


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(ahamay @ Mon, 25 Apr 2011 - 21:42) *
no jeszcze to mnie zastanawia .... choc u mnie jakos specjalnych kabli nie montowalem i jest wporzo ;/


no ja mam ekran dany także warto sprawdzić te kable, z czujnika idzie ekran więc powinien być dany ekran wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Mon, 25 Apr 2011 - 22:02
Post #1849


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(mosek @ Mon, 25 Apr 2011 - 21:55) *
no ja mam ekran dany także warto sprawdzić te kable, z czujnika idzie ekran więc powinien być dany ekran wink.gif


musze pokminic bo to pewnie czysta głupota ...

dzieki za mała dyskusje smile.gif


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Mon, 25 Apr 2011 - 22:29
Post #1850


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(ahamay @ Mon, 25 Apr 2011 - 22:02) *
musze pokminic bo to pewnie czysta głupota ...

dzieki za mała dyskusje smile.gif


nie ma za co, ta wiązka (od osemki) ma to do siebie że lubi dawać zakłócenia co mnie bardzo denerwuje, raz miałem przygodę z tym więc jestem uczulony na kabelki, coś mi zakłócało sygnał modyfikujący mapa na seryjne ecu i non stop wywalało marchewe, także kabelki ważna sprawa biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 26 Apr 2011 - 15:20
Post #1851


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Warto sprawdzic czy masa na decie jest ok bo jak ta masa plywa to moze byc zrodlem zaklocen.
Druga metoda na ograniczenie zaklocen z czujnika to podpiac rezystor pomiedzy inition#1 in a mase (mozna sprobowac 2K2)
Ewentualnie miedzy ignition#1 In a +5V z deta.

Kuba


CYTAT(mosek @ Mon, 25 Apr 2011 - 23:29) *
nie ma za co, ta wiązka (od osemki) ma to do siebie że lubi dawać zakłócenia co mnie bardzo denerwuje, raz miałem przygodę z tym więc jestem uczulony na kabelki, coś mi zakłócało sygnał modyfikujący mapa na seryjne ecu i non stop wywalało marchewe, także kabelki ważna sprawa biggrin.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Wed, 27 Apr 2011 - 18:13
Post #1852


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





dzieki wszystkim za rady... pomogło wyczyszczenie pokorodowanego kółka zębatego i domycie gmp wink.gif


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 27 Apr 2011 - 21:07
Post #1853


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Niezle smile.gif Grubo musialo byc


CYTAT(ahamay @ Wed, 27 Apr 2011 - 19:13) *
dzieki wszystkim za rady... pomogło wyczyszczenie pokorodowanego kółka zębatego i domycie gmp wink.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Wed, 27 Apr 2011 - 21:09
Post #1854


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(Jadzwin @ Wed, 27 Apr 2011 - 21:07) *
Niezle smile.gif Grubo musialo byc


no widziałem juz gorsze i chodziło tongue.gif ale grunt ze sytuejszym is ander kontrol


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 27 Apr 2011 - 21:23
Post #1855


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Panowie,jest gdzieś jakieś info łopatologicznie jak stroić za pomocą det 3?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Wed, 27 Apr 2011 - 21:47
Post #1856


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Jadzwin masz może gdziesz zrzut z oscyloskopu sygnłu zbalansowanego i niezbalansowanego z czujnika indukcyjnego.

Bo zastanawia mnie to czy sygnały są przesunięte czy mają większą amplitude w zbalansowanym sygnale.

Z góry dzięki


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 28 Apr 2011 - 10:31
Post #1857


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Z tym sygnalem to dokladnie chodzi o rodaj wejscia w urzadzeniu (np. w ECU). W sygnale niezbalansowanym punktem odniesienie jest masa. W przypadku sygnalow zbalansowanych (ang. differential) nie ma wpsolnej masy pomiedzy czujnikiem a masa, jakkolwiek uzyskujemy znacznie wieksza odpornosc na zaklocenia poniewaz kazde zaklocenie nanosi sie na obie "polowki" sygnalu ktore sa potem odejmowane od siebie.

Ogolnie najprosciej sprawdzic czy sygnal z czujnika podpiety do ECU ma wspolna mase z ECU. Wtedy jest wejscie w ECU niezbalansowane (eng. single ended)

CYTAT(Marcin_C20NET @ Wed, 27 Apr 2011 - 22:47) *
Jadzwin masz może gdziesz zrzut z oscyloskopu sygnłu zbalansowanego i niezbalansowanego z czujnika indukcyjnego.

Bo zastanawia mnie to czy sygnały są przesunięte czy mają większą amplitude w zbalansowanym sygnale.

Z góry dzięki



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Thu, 28 Apr 2011 - 18:31
Post #1858


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Ok podziękował za info


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
nonam3
post Tue, 03 May 2011 - 18:03
Post #1859


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Jaworzno





Witam. Jesli ktos ma do sprzedania kabel laczacy Ecumastera DET2 z laptopem to prosze o info na prv.


--------------------
usunieto sygnature komercyjną
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Wed, 04 May 2011 - 23:51
Post #1860


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Witam,
ponieważ zdechła mi przepływka w rb25set series 1 stwierdziłem, że zamiast kupować używkę w bliżej nieokreślonym stanie lepiej będzie za pomocą EM DET3 przejść na MAP'a a przy okazji mieć EBC i zmodyfikować sygnał prędkości żeby zdjąć ograniczenie. W związku z tym 2 pytania:
1. Czy ktoś już to robił w tym silniku (MAP)? Jakie efekty? Da się tym jeździć w korkach itp.? Trzeba się przygotować na jakieś niuanse po takiej konwersji?
2. Czy jak zakupię EM DET3 bez MAP i dołożę do tego jakiegoś mapa np. 250 kPa lub 300kPa to będę mógł zrobić konwersję dokładnie tak samo łatwo jak w przypadku wbudowanego MAPa?

Pzdr
mate


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 91 92 93 94 95 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:51