Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 90 91 92 93 94 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
tomxx92
post Wed, 06 Apr 2011 - 21:18
Post #1821


User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Bielawa





Witam, podłączyłem urządzenie Innovate lm-2 do Ecumastera pod analog 1 i pokazuje nieco inne wartości niż na wyświetlaczu urządzenia, tzn na wyświetlaczu lm-2 pokazuje np. 14,7 a w komórce mapy w Ecumasterze jest około 14 -13,8. W czym może tkwić problem takiej różnicy?? Kabel plusowy wyjścia analogowego z lm-2 podłączyłem do analog 1, a minus z tego wyjścia analogowego lm-2 pod masę Ecumastera (masa Ecumastera jest podłączona pod mase ECU).
Skalę wybrałem dla innovate lc-1, ale jest taka sama jak dla lm-2. Prosże o pomoc (czy problem może tkwić w masach czyli w tym że masa ecumastera jest podłączona do masy ECU i wprowadza to jakieś zakócenia???)
Czy może te różnice są oczywiste i normalne bo na wyświetlaczu lm-2 wartości sa pokazywane od razu a w Ecumastere wartości w komórkach są rzadziej odświeżane i uśredniane i przez to są trochę inne??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 06 Apr 2011 - 21:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
adrian055
post Thu, 07 Apr 2011 - 15:50
Post #1822


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





koledzy syt z logami opanowana , auto dalej nie lapie, powiedzcie mi jaka powinna byc wpisana wartosc w ustawienia wyjscie analogowe i
minimalne napiecie
przesuniecie
wartosc startowa
krok modyfikacji napiecia??

dziwna syt przeplywke mam odlaczona i wyjscie jest zmasowane, i podpiety map, auto nie odpala wogole podepne przeeplywke to lapie i juz nawet odpalil jak padaka, pewnie chodzi o wartosci do wpisania wyzej^^
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Thu, 07 Apr 2011 - 20:22
Post #1823


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





CYTAT(Jadzwin @ Mon, 28 Mar 2011 - 21:16) *
Jezeli chodzi o +12V to obojetne skad wezmiesz, natomaist masa powinna byc wspolna dla DETa i sterownika sondy.

Przypomnę się jeszcze raz z pytaniem wink.gif
czy DET nie powinien mieć też wspólnej masy z seryjnym ECU?


--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Thu, 07 Apr 2011 - 21:28
Post #1824


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Jacek a czytałeś instrukcje i podłączałeś według schematu, tam pisze jak byk masa wspólna z ECU a dla wyjść mocy osobno najlepiej z silnika.

Jadzwin ja mam pytanko odnośnie det 3 w trybie SA jak zrobić konwersję maf na map używając map switch czy wogóle jest to możliwe z automatu ??


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Thu, 07 Apr 2011 - 22:13
Post #1825


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





CYTAT(Marcin_C20NET @ Thu, 07 Apr 2011 - 21:28) *
Jacek a czytałeś instrukcje i podłączałeś według schematu, tam pisze jak byk masa wspólna z ECU a dla wyjść mocy osobno najlepiej z silnika.

Czytałem ale Jadźwin wcześniej napisał:
CYTAT(Jadzwin @ Mon, 28 Mar 2011 - 21:16) *
Jezeli chodzi o +12V to obojetne skad wezmiesz, natomaist masa powinna byc wspolna dla DETa i sterownika sondy. Mozesz wziasc pociagnac jeden kabelek od masy na aku albo z punktu masowego bloku i rozdzielic go na dwa 15cm przed DETem i kontrolerem.

Chodzi o to czy lepiej pociągnąć dodatkowy kabelek od aku i podłączyć wszystkie 3 urządzenia do niego (odcinając ECU od masy w seryjnej wiązce) czy podłączyć wszystko właśnie do masy z seryjnej wiązki (kabelek bardzo cieniutki)?


--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Thu, 07 Apr 2011 - 23:53
Post #1826


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





W instrukcjach masz podpięte pod seryjne ECu tak jak Jdzin pisał ważne żeby wzystkie masy były wspólne i masa ecu też najlepiej ja zawsze podłączam masę i +12 pod seryjne ecu.


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Fri, 08 Apr 2011 - 11:42
Post #1827


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





Do deta najlepiej podłączyć masę z tzw "Sensor ground". Sygnał jest czyściutki jak łza i nie ma żadnych zakłóceń. Zdażało mi się że masa, która miała sporo zakłóceń powodowała złą pracę urządzenia. Masa do wyjść mocy to inna bajka i tą trzeba dać do budy.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Fri, 08 Apr 2011 - 20:53
Post #1828


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Pacjent omega b 3,0 V6 chciałbym się upewnić co do sygnału z wału czy przeciąć przewód na pinie 49 ??



--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Sat, 09 Apr 2011 - 08:46
Post #1829


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





CYTAT(kisielisodd @ Fri, 08 Apr 2011 - 11:42) *
Do deta najlepiej podłączyć masę z tzw "Sensor ground".

Co to jest "Sensor ground"?


--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sat, 09 Apr 2011 - 21:52
Post #1830


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(Jacek1 @ Sat, 09 Apr 2011 - 08:46) *
Co to jest "Sensor ground"?


nie wiem, ale zgaduje masa czujnikow tongue.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forest 200sx
post Sun, 10 Apr 2011 - 10:57
Post #1831


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 April 2006
Skąd: Poznan





zwykle są to zebrane masy wszystkich najważniejszych czujników i w jeden mostek gdzieś w okolicach Ecu. Często wygląda to jak kostka z mostkiem.

pozdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Sun, 10 Apr 2011 - 18:09
Post #1832


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





koledzy w jai sposob mozna o kilka % obnizyc wszystkie wartosci na mapie paliwowej( zaznaczamy cala mape i dalej jak;>??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Sun, 10 Apr 2011 - 21:20
Post #1833


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(adrian055 @ Sun, 10 Apr 2011 - 18:09) *
koledzy w jai sposob mozna o kilka % obnizyc wszystkie wartosci na mapie paliwowej( zaznaczamy cala mape i dalej jak;>??


klikasz minus na klawiaturze smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 10 Apr 2011 - 21:22
Post #1834


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Czy jest możliwe, by po założeniu ecumastera auto zaczęło gorzej odpalać? Żadne korekty nie są na razie wprowadzone.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 10 Apr 2011 - 21:49
Post #1835


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





A dokladnie jaki masz objaw ? Bo zasadniczo nie powinno byc roznicy. Masz pdopiety tylko czujnik polozenia walu ?

CYTAT(Kajman @ Sun, 10 Apr 2011 - 22:22) *
Czy jest możliwe, by po założeniu ecumastera auto zaczęło gorzej odpalać? Żadne korekty nie są na razie wprowadzone.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 10 Apr 2011 - 21:51
Post #1836


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Mam podpięte wszystko podobno, generalnie kręcimy a auto nie odpala, jakieś cylindry zacykną trochę, ale wygląda jakby po włączeniu zapłonu trzeba było poczekać z 10s i dopiero odpalac, to wszystko wtedy działa.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 10 Apr 2011 - 22:10
Post #1837


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





co dokładnie podpiołeś? jak to bmw i modyfikujesz zapłon to ustaw na 1 lub -1 biggrin.gif byle nie 0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 10 Apr 2011 - 22:12
Post #1838


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Na razie jest przełączone na mapy które nic nie zmieniają niby,ale znajomy też tak miał i mówi że spojrzy co tam siedzi, u niego coś się samo przestawiło albo było przestawione od zakupu już.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 10 Apr 2011 - 23:24
Post #1839


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Moze zasialnie jest wzziete ze zlego miejsca ? I dopiero po jakims czasie sie pojawia na Decie ?
W sofcie nie widze mozliwosci zeby cos tak przestawic eby odpala po odczekaniu 10 sekund.

Hubert:

To tylko tak dziala z tym MS43 smile.gif Ale moze juz niedlugo uda sie i okielznac tego MS43 tongue.gif

CYTAT(Kajman @ Sun, 10 Apr 2011 - 23:12) *
Na razie jest przełączone na mapy które nic nie zmieniają niby,ale znajomy też tak miał i mówi że spojrzy co tam siedzi, u niego coś się samo przestawiło albo było przestawione od zakupu już.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Mon, 11 Apr 2011 - 22:00
Post #1840


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





CYTAT(Marcin_C20NET @ Fri, 08 Apr 2011 - 20:53) *
Pacjent omega b 3,0 V6 chciałbym się upewnić co do sygnału z wału czy przeciąć przewód na pinie 49 ??



Ponawiam pytanko smile.gif


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 90 91 92 93 94 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:51