![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1821
|
|
User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Bielawa ![]() |
Witam, podłączyłem urządzenie Innovate lm-2 do Ecumastera pod analog 1 i pokazuje nieco inne wartości niż na wyświetlaczu urządzenia, tzn na wyświetlaczu lm-2 pokazuje np. 14,7 a w komórce mapy w Ecumasterze jest około 14 -13,8. W czym może tkwić problem takiej różnicy?? Kabel plusowy wyjścia analogowego z lm-2 podłączyłem do analog 1, a minus z tego wyjścia analogowego lm-2 pod masę Ecumastera (masa Ecumastera jest podłączona pod mase ECU).
Skalę wybrałem dla innovate lc-1, ale jest taka sama jak dla lm-2. Prosże o pomoc (czy problem może tkwić w masach czyli w tym że masa ecumastera jest podłączona do masy ECU i wprowadza to jakieś zakócenia???) Czy może te różnice są oczywiste i normalne bo na wyświetlaczu lm-2 wartości sa pokazywane od razu a w Ecumastere wartości w komórkach są rzadziej odświeżane i uśredniane i przez to są trochę inne?? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1822
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
koledzy syt z logami opanowana , auto dalej nie lapie, powiedzcie mi jaka powinna byc wpisana wartosc w ustawienia wyjscie analogowe i
minimalne napiecie przesuniecie wartosc startowa krok modyfikacji napiecia?? dziwna syt przeplywke mam odlaczona i wyjscie jest zmasowane, i podpiety map, auto nie odpala wogole podepne przeeplywke to lapie i juz nawet odpalil jak padaka, pewnie chodzi o wartosci do wpisania wyzej^^ |
|
|
![]()
Post
#1823
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
Jezeli chodzi o +12V to obojetne skad wezmiesz, natomaist masa powinna byc wspolna dla DETa i sterownika sondy. Przypomnę się jeszcze raz z pytaniem ![]() czy DET nie powinien mieć też wspólnej masy z seryjnym ECU? -------------------- MG ZS 180
|
|
|
![]()
Post
#1824
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
Jacek a czytałeś instrukcje i podłączałeś według schematu, tam pisze jak byk masa wspólna z ECU a dla wyjść mocy osobno najlepiej z silnika.
Jadzwin ja mam pytanko odnośnie det 3 w trybie SA jak zrobić konwersję maf na map używając map switch czy wogóle jest to możliwe z automatu ?? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1825
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
Jacek a czytałeś instrukcje i podłączałeś według schematu, tam pisze jak byk masa wspólna z ECU a dla wyjść mocy osobno najlepiej z silnika. Czytałem ale Jadźwin wcześniej napisał: Jezeli chodzi o +12V to obojetne skad wezmiesz, natomaist masa powinna byc wspolna dla DETa i sterownika sondy. Mozesz wziasc pociagnac jeden kabelek od masy na aku albo z punktu masowego bloku i rozdzielic go na dwa 15cm przed DETem i kontrolerem. Chodzi o to czy lepiej pociągnąć dodatkowy kabelek od aku i podłączyć wszystkie 3 urządzenia do niego (odcinając ECU od masy w seryjnej wiązce) czy podłączyć wszystko właśnie do masy z seryjnej wiązki (kabelek bardzo cieniutki)? -------------------- MG ZS 180
|
|
|
![]()
Post
#1826
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
W instrukcjach masz podpięte pod seryjne ECu tak jak Jdzin pisał ważne żeby wzystkie masy były wspólne i masa ecu też najlepiej ja zawsze podłączam masę i +12 pod seryjne ecu.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1827
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Do deta najlepiej podłączyć masę z tzw "Sensor ground". Sygnał jest czyściutki jak łza i nie ma żadnych zakłóceń. Zdażało mi się że masa, która miała sporo zakłóceń powodowała złą pracę urządzenia. Masa do wyjść mocy to inna bajka i tą trzeba dać do budy.
-------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1828
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
Pacjent omega b 3,0 V6 chciałbym się upewnić co do sygnału z wału czy przeciąć przewód na pinie 49 ??
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1829
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
Do deta najlepiej podłączyć masę z tzw "Sensor ground". Co to jest "Sensor ground"? -------------------- MG ZS 180
|
|
|
![]()
Post
#1830
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Co to jest "Sensor ground"? nie wiem, ale zgaduje masa czujnikow ![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#1831
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 April 2006 Skąd: Poznan ![]() |
zwykle są to zebrane masy wszystkich najważniejszych czujników i w jeden mostek gdzieś w okolicach Ecu. Często wygląda to jak kostka z mostkiem.
pozdr |
|
|
![]()
Post
#1832
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
koledzy w jai sposob mozna o kilka % obnizyc wszystkie wartosci na mapie paliwowej( zaznaczamy cala mape i dalej jak;>??
|
|
|
![]()
Post
#1833
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1834
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Czy jest możliwe, by po założeniu ecumastera auto zaczęło gorzej odpalać? Żadne korekty nie są na razie wprowadzone.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#1835
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
A dokladnie jaki masz objaw ? Bo zasadniczo nie powinno byc roznicy. Masz pdopiety tylko czujnik polozenia walu ?
Czy jest możliwe, by po założeniu ecumastera auto zaczęło gorzej odpalać? Żadne korekty nie są na razie wprowadzone. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1836
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Mam podpięte wszystko podobno, generalnie kręcimy a auto nie odpala, jakieś cylindry zacykną trochę, ale wygląda jakby po włączeniu zapłonu trzeba było poczekać z 10s i dopiero odpalac, to wszystko wtedy działa.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#1837
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
co dokładnie podpiołeś? jak to bmw i modyfikujesz zapłon to ustaw na 1 lub -1
![]() |
|
|
![]()
Post
#1838
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Na razie jest przełączone na mapy które nic nie zmieniają niby,ale znajomy też tak miał i mówi że spojrzy co tam siedzi, u niego coś się samo przestawiło albo było przestawione od zakupu już.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#1839
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Moze zasialnie jest wzziete ze zlego miejsca ? I dopiero po jakims czasie sie pojawia na Decie ?
W sofcie nie widze mozliwosci zeby cos tak przestawic eby odpala po odczekaniu 10 sekund. Hubert: To tylko tak dziala z tym MS43 ![]() ![]() Na razie jest przełączone na mapy które nic nie zmieniają niby,ale znajomy też tak miał i mówi że spojrzy co tam siedzi, u niego coś się samo przestawiło albo było przestawione od zakupu już. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1840
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
Pacjent omega b 3,0 V6 chciałbym się upewnić co do sygnału z wału czy przeciąć przewód na pinie 49 ?? ![]() Ponawiam pytanko ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 02:51 |