![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1801
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Sprobj na paocztek zamiast czujnike temp. cieczy chlodzacej wsadzic rezystro 330Omow albo podobny co drastycznie ograniczy awke startowa co powinno ulatwic ci rozruch auta.
koledzy mam problem auto to pacjent Punto GT w zimie robilem drobne mody, w tym wymiana wtryskow z 270 na 440, mam problem z odpaleniem, jak ustawic na mapie orientacyjna jaka wartosc zeby tylko zalapal , dalej go juz dam rady ogarnac, z wydechu smierdzi paciara. wiec na 100% go zalewa, przed zima chodzil do konca wiec napewno jest sprawny -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1802
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Mam schemat podpiecia N4B z kompem EEC IV. Z le jetronikiem ciezko cos bezdie niestety zrobic....
witam chcialbym zapytac czy istnieje mozliwosc i jak to w praktyce sie sprawuje. a dokladnie w fordzie sierra 2.0 ohc silnik n4b (katalizator 100 km) wtrysk le jetronic ,chcialbym zastosowac DET 3. na forum sierry ludzie pisza, ze z tym kompem nie da sie wiele zrobic i trzeba by zmienic na z wersji is (n4a, czyli 115 km bez katalizatora), jaka jest prawda i jak podlaczyc Det 3 tak jak na schemacie do sierry v6??? czym najlepiej zastapic przeplywke, bo mam klapkowa???? dzieki -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1803
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
1. Co to są za opcję "Max retard[deg]" oraz "Max adv[deg]" Za co one odpowiadają i jak je ustawić/wykorzystywać? To sa wartosci maksymalnego przyspieszenia i opznienia zaplonu jaki wprowadzi DET niezaleznie od wartosci w mapie zaplonu i mapie korekcji. 2. Opcja "Level swich point" Rozumiem, ze odpowiada ona za przełączenie pomiędzy niskim a wysokim stanem sygnału z czujnika połozenia wału. Po co? Mam zapłon 60-2 (fiat, sterownik IAW 16F). Zignorować to ustawienie, czy moze ustawić powyżej max obrotów zeby nie przełączał pomiędzy stanami? Poproszę o podpowiedzi ![]() Najlepiej ustaw ponizej wolnych obrotow. Np, na 600-700 obrotow chyba ze bedzie gaslo. Jest to moment w ktorym spada czulosc wejscia urzadzenia. W DET3 jest wszukany uklad kotry plynnie dobiera sobie czulosc wejscia natomiast w DET2 jest przelaczenie progowe. Zwieksza to odpornosc wejscia na zaklocenia. Witam specjalistów ![]() Mam małe pytanie (albo nawet pytania) dotyczące modyfikacji zapłonu w det2. Zdjęcie w celu zobrazowania pytania: I pytania. 1. Co to są za opcję "Max retard[deg]" oraz "Max adv[deg]" Za co one odpowiadają i jak je ustawić/wykorzystywać? 2. Opcja "Level swich point" Rozumiem, ze odpowiada ona za przełączenie pomiędzy niskim a wysokim stanem sygnału z czujnika połozenia wału. Po co? Mam zapłon 60-2 (fiat, sterownik IAW 16F). Zignorować to ustawienie, czy moze ustawić powyżej max obrotów zeby nie przełączał pomiędzy stanami? Poproszę o podpowiedzi ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1804
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
ok Jadzwin , sprawdze w srode i dam wam znac co i jak:) Dzieki
|
|
|
![]()
Post
#1805
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Fuel Implant?
![]() Mam schemat podpiecia N4B z kompem EEC IV. Z le jetronikiem ciezko cos bezdie niestety zrobic.... -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1806
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
No tak Kriss ma calkowita racje. Fuel Implant by zalatwil sprawe
![]() Fuel Implant? ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1807
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
ja mam pytanko:
Jak zapisać lub gdzie zapisać drugą mape żeby można było przełączać mapy masą? Bawiłem się dzisiaj i podając masę det wczytywał nową czystą mapę, tylko skąd ją brał nie mogłem dojść, czy coś przeoczyłem czy trzeba tą drugą mapę jakoś inaczej zapisać lub gdzie indziej ?? |
|
|
![]()
Post
#1808
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
no i o to chodzi jak dasz mase to masz 2 mape zrób ją i zapisz do deta i gotowe jak odłączysz mase to masz poprzednią mape
Bo ta opcja w moim mniemaniu zmienia odres w pamieci na inny wolny adres pamieci flash |
|
|
![]()
Post
#1809
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1810
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1811
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
Jezeli chodzi o +12V to obojetne skad wezmiesz, natomaist masa powinna byc wspolna dla DETa i sterownika sondy. Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedna wątpliwość: czy DET nie powinien mieć też wspólnej masy z seryjnym ECU? -------------------- MG ZS 180
|
|
|
![]()
Post
#1812
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Proszę Was o pomoc, ponieważ zabieram się za Fuel Implanta do Sierry 2.0 OHC Turbo.
Teraz nie wiem czy mój czujnik temp cieczy jest typu NTC. Mogę w sumie zamontować gdzieś dodatkowy to nie jest problem. Czujnik IAT zamontuje zupełnie nowy w kolektorze. Wtryski 630ccm, map MPX4250AP, doładowanie 1.5bara, wtryski chce zrobić na 2 bankach. Co mi jeszcze potrzeba, jak skonfigurować, jakie czujniki zastosować i z jakimi rezystorami? -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#1813
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
koledZy wiec , dalej jest problem z odpaleniem, wywalilem sportowy regulator paliwa, zalapal odpalil ale nie mialem laptopa przy sobie zgasilem, i koniec nie odpale, i tak sie mecze, zamaist czujnika temp cieczy podpialem rezystor 330ohm. macie jakies pomysly;>??
Punto GT wtryski 440ccm mam dziwne logi ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1814
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 29 January 2010 ![]() |
witam,
det3 na wyjściu nr 12 czyli +5V OUT podaje +15V dlaczego? |
|
|
![]()
Post
#1815
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
koledZy wiec , dalej jest problem z odpaleniem, wywalilem sportowy regulator paliwa, zalapal odpalil ale nie mialem laptopa przy sobie zgasilem, i koniec nie odpale, i tak sie mecze, zamaist czujnika temp cieczy podpialem rezystor 330ohm. macie jakies pomysly;>?? Punto GT wtryski 440ccm mam dziwne logi ![]() ![]() ![]() napięcie aku 11,45 volta to troche mało wg mnie |
|
|
![]()
Post
#1816
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
napiecie przy kreceniu, rozrusznik kreci ladnie i nie ma spadkow.... wiec nie wiem
|
|
|
![]()
Post
#1817
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
ja miałem problem jak podłączyłem słabe zasilanie det pokazywał 9v to miało prawo nie trybić ale przy takim napieciu jak on ma to powiino byc ok
|
|
|
![]()
Post
#1818
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ten log to niezla sieczka. Prosze wyslij mi taki log na schematy ecumaster com i napisz jaka wersje firmwareu masz i jak wersje klienta...
napięcie aku 11,45 volta to troche mało wg mnie
-------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1819
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Musiales sie pomylic mierzac napiecie. Jezeli na tym pinie pojawilo by sie +15V (w instalacji auta musialo by byc troche wiecej niz 15V) to urzadzenie zostaloby calkowicie spalone.
witam, det3 na wyjściu nr 12 czyli +5V OUT podaje +15V dlaczego? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1820
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 29 January 2010 ![]() |
ok już ten problem rozwiązany, głupota troche ale to wina miernika do prądu była, sprawdziłem go na aku i pokazywał coś około 48V. Drugi miernik rozwiązał problem.
Pytanie drugie pod deta podłączona jest przepływka i czujnik wałków - wszystko ładnie czyta, ale jak podłącze map (motorola) to po krótkim czasie wyłącza mi laptopa. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 22:46 |