Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 89 90 91 92 93 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Jadzwin
post Mon, 28 Mar 2011 - 21:21
Post #1801


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Sprobj na paocztek zamiast czujnike temp. cieczy chlodzacej wsadzic rezystro 330Omow albo podobny co drastycznie ograniczy awke startowa co powinno ulatwic ci rozruch auta.

CYTAT(adrian055 @ Sun, 27 Mar 2011 - 14:50) *
koledzy mam problem auto to pacjent Punto GT w zimie robilem drobne mody, w tym wymiana wtryskow z 270 na 440, mam problem z odpaleniem, jak ustawic na mapie orientacyjna jaka wartosc zeby tylko zalapal , dalej go juz dam rady ogarnac, z wydechu smierdzi paciara. wiec na 100% go zalewa, przed zima chodzil do konca wiec napewno jest sprawny



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 28 Mar 2011 - 21:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jadzwin
post Mon, 28 Mar 2011 - 21:23
Post #1802


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Mam schemat podpiecia N4B z kompem EEC IV. Z le jetronikiem ciezko cos bezdie niestety zrobic....

CYTAT(munster @ Mon, 21 Mar 2011 - 21:39) *
witam chcialbym zapytac czy istnieje mozliwosc i jak to w praktyce sie sprawuje. a dokladnie w fordzie sierra 2.0 ohc silnik n4b (katalizator 100 km) wtrysk le jetronic ,chcialbym zastosowac DET 3. na forum sierry ludzie pisza, ze z tym kompem nie da sie wiele zrobic i trzeba by zmienic na z wersji is (n4a, czyli 115 km bez katalizatora), jaka jest prawda i jak podlaczyc Det 3 tak jak na schemacie do sierry v6??? czym najlepiej zastapic przeplywke, bo mam klapkowa????
dzieki



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 28 Mar 2011 - 21:27
Post #1803


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow






1. Co to są za opcję "Max retard[deg]" oraz "Max adv[deg]" Za co one odpowiadają i jak je ustawić/wykorzystywać?
To sa wartosci maksymalnego przyspieszenia i opznienia zaplonu jaki wprowadzi DET niezaleznie od wartosci w mapie zaplonu i mapie korekcji.

2. Opcja "Level swich point" Rozumiem, ze odpowiada ona za przełączenie pomiędzy niskim a wysokim stanem sygnału z czujnika połozenia wału. Po co? Mam zapłon 60-2 (fiat, sterownik IAW 16F). Zignorować to ustawienie, czy moze ustawić powyżej max obrotów zeby nie przełączał pomiędzy stanami? Poproszę o podpowiedzi smile.gif
Najlepiej ustaw ponizej wolnych obrotow. Np, na 600-700 obrotow chyba ze bedzie gaslo. Jest to moment w ktorym spada czulosc wejscia urzadzenia. W DET3 jest wszukany uklad kotry plynnie dobiera sobie czulosc wejscia natomiast w DET2 jest przelaczenie progowe. Zwieksza to odpornosc wejscia na zaklocenia.


CYTAT(Lesiu.Z @ Sun, 27 Mar 2011 - 23:14) *
Witam specjalistów smile.gif

Mam małe pytanie (albo nawet pytania) dotyczące modyfikacji zapłonu w det2.


Zdjęcie w celu zobrazowania pytania:



I pytania.

1. Co to są za opcję "Max retard[deg]" oraz "Max adv[deg]" Za co one odpowiadają i jak je ustawić/wykorzystywać?
2. Opcja "Level swich point" Rozumiem, ze odpowiada ona za przełączenie pomiędzy niskim a wysokim stanem sygnału z czujnika połozenia wału. Po co? Mam zapłon 60-2 (fiat, sterownik IAW 16F). Zignorować to ustawienie, czy moze ustawić powyżej max obrotów zeby nie przełączał pomiędzy stanami? Poproszę o podpowiedzi smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Mon, 28 Mar 2011 - 21:54
Post #1804


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





ok Jadzwin , sprawdze w srode i dam wam znac co i jak:) Dzieki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Tue, 29 Mar 2011 - 06:58
Post #1805


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





Fuel Implant? smile.gif

CYTAT(Jadzwin @ Mon, 28 Mar 2011 - 21:23) *
Mam schemat podpiecia N4B z kompem EEC IV. Z le jetronikiem ciezko cos bezdie niestety zrobic....



--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Tue, 29 Mar 2011 - 10:55
Post #1806


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





No tak Kriss ma calkowita racje. Fuel Implant by zalatwil sprawe smile.gif


CYTAT(Kriss SierraFan @ Tue, 29 Mar 2011 - 07:58) *
Fuel Implant? smile.gif



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Wed, 30 Mar 2011 - 18:47
Post #1807


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





ja mam pytanko:

Jak zapisać lub gdzie zapisać drugą mape żeby można było przełączać mapy masą? Bawiłem się dzisiaj i podając masę det wczytywał nową czystą mapę, tylko skąd ją brał nie mogłem dojść, czy coś przeoczyłem czy trzeba tą drugą mapę jakoś inaczej zapisać lub gdzie indziej ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Wed, 30 Mar 2011 - 19:30
Post #1808


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





no i o to chodzi jak dasz mase to masz 2 mape zrób ją i zapisz do deta i gotowe jak odłączysz mase to masz poprzednią mape
Bo ta opcja w moim mniemaniu zmienia odres w pamieci na inny wolny adres pamieci flash
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Wed, 30 Mar 2011 - 19:43
Post #1809


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(Cieniu @ Wed, 30 Mar 2011 - 19:30) *
no i o to chodzi jak dasz mase to masz 2 mape zrób ją i zapisz do deta i gotowe jak odłączysz mase to masz poprzednią mape
Bo ta opcja w moim mniemaniu zmienia odres w pamieci na inny wolny adres pamieci flash


sprawdzę jutro, dzięki za odpowiedź smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Fri, 01 Apr 2011 - 22:57
Post #1810


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(Cieniu @ Wed, 30 Mar 2011 - 19:30) *
no i o to chodzi jak dasz mase to masz 2 mape zrób ją i zapisz do deta i gotowe jak odłączysz mase to masz poprzednią mape
Bo ta opcja w moim mniemaniu zmienia odres w pamieci na inny wolny adres pamieci flash


jest dokładnie tak jak mówisz wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Sat, 02 Apr 2011 - 10:01
Post #1811


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





CYTAT(Jadzwin @ Mon, 28 Mar 2011 - 21:16) *
Jezeli chodzi o +12V to obojetne skad wezmiesz, natomaist masa powinna byc wspolna dla DETa i sterownika sondy.

Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedna wątpliwość:
czy DET nie powinien mieć też wspólnej masy z seryjnym ECU?


--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Sat, 02 Apr 2011 - 10:42
Post #1812


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





Proszę Was o pomoc, ponieważ zabieram się za Fuel Implanta do Sierry 2.0 OHC Turbo.
Teraz nie wiem czy mój czujnik temp cieczy jest typu NTC. Mogę w sumie zamontować
gdzieś dodatkowy to nie jest problem. Czujnik IAT zamontuje zupełnie nowy w kolektorze.
Wtryski 630ccm, map MPX4250AP, doładowanie 1.5bara, wtryski chce zrobić na 2 bankach.
Co mi jeszcze potrzeba, jak skonfigurować, jakie czujniki zastosować i z jakimi rezystorami?


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Sat, 02 Apr 2011 - 15:31
Post #1813


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





koledZy wiec , dalej jest problem z odpaleniem, wywalilem sportowy regulator paliwa, zalapal odpalil ale nie mialem laptopa przy sobie zgasilem, i koniec nie odpale, i tak sie mecze, zamaist czujnika temp cieczy podpialem rezystor 330ohm. macie jakies pomysly;>??

Punto GT wtryski 440ccm
mam dziwne logi






Go to the top of the page
 
+Quote Post
oblak
post Sun, 03 Apr 2011 - 01:02
Post #1814


Rookie
Dołączył: Fri, 29 January 2010





witam,
det3 na wyjściu nr 12 czyli +5V OUT podaje +15V dlaczego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Sun, 03 Apr 2011 - 10:20
Post #1815


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(adrian055 @ Sat, 02 Apr 2011 - 15:31) *
koledZy wiec , dalej jest problem z odpaleniem, wywalilem sportowy regulator paliwa, zalapal odpalil ale nie mialem laptopa przy sobie zgasilem, i koniec nie odpale, i tak sie mecze, zamaist czujnika temp cieczy podpialem rezystor 330ohm. macie jakies pomysly;>??

Punto GT wtryski 440ccm
mam dziwne logi






napięcie aku 11,45 volta to troche mało wg mnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Sun, 03 Apr 2011 - 21:50
Post #1816


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





napiecie przy kreceniu, rozrusznik kreci ladnie i nie ma spadkow.... wiec nie wiem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Sun, 03 Apr 2011 - 23:20
Post #1817


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





ja miałem problem jak podłączyłem słabe zasilanie det pokazywał 9v to miało prawo nie trybić ale przy takim napieciu jak on ma to powiino byc ok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 04 Apr 2011 - 00:24
Post #1818


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Ten log to niezla sieczka. Prosze wyslij mi taki log na schematy ecumaster com i napisz jaka wersje firmwareu masz i jak wersje klienta...


CYTAT(mosek @ Sun, 03 Apr 2011 - 11:20) *
napięcie aku 11,45 volta to troche mało wg mnie


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 04 Apr 2011 - 00:27
Post #1819


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Musiales sie pomylic mierzac napiecie. Jezeli na tym pinie pojawilo by sie +15V (w instalacji auta musialo by byc troche wiecej niz 15V) to urzadzenie zostaloby calkowicie spalone.

CYTAT(oblak @ Sun, 03 Apr 2011 - 02:02) *
witam,
det3 na wyjściu nr 12 czyli +5V OUT podaje +15V dlaczego?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oblak
post Mon, 04 Apr 2011 - 09:48
Post #1820


Rookie
Dołączył: Fri, 29 January 2010





ok już ten problem rozwiązany, głupota troche ale to wina miernika do prądu była, sprawdziłem go na aku i pokazywał coś około 48V. Drugi miernik rozwiązał problem.

Pytanie drugie pod deta podłączona jest przepływka i czujnik wałków - wszystko ładnie czyta, ale jak podłącze map (motorola) to po krótkim czasie wyłącza mi laptopa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 89 90 91 92 93 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 22:46