Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 88 89 90 91 92 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
kofycz
post Sat, 12 Mar 2011 - 22:18
Post #1781


User
Dołączył: Sat, 05 February 2011





jak po podlaczeniu do ecumastera powinno sie skonfigurowac lc1 pod prace z ecumasterem i prawidlowo przeprowadzic pomiar afr do nalozenia na mape paliwowa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 12 Mar 2011 - 22:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kompot
post Sun, 13 Mar 2011 - 15:18
Post #1782


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Przede wszystkim odpowiednio załadować plik ze skalą, AFR 7,35-22,4? Niestety nie pamiętam już.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kofycz
post Fri, 18 Mar 2011 - 08:33
Post #1783


User
Dołączył: Sat, 05 February 2011





posiadam ecumastera 2 i podlaczylem lc1 brazowy pod analog 3 jak skonfigurowac lc1 i ecumastera i jak przeprowadzic poprawnie zbieranie mapy afr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kofycz
post Sun, 20 Mar 2011 - 18:52
Post #1784


User
Dołączył: Sat, 05 February 2011





Podłaczylem jak schemat nakazuje

podlaczylem sade lc1 pod ecumastera 2 analog2 lc1 pod analofg 3 pin 10. W LM Programmer v3.27 zmienilem wartosc V=Afr z 0V = 7.22 5V= 22.33 na 0V 10afr 5v 20afr w ecumasterze jest skala od 10 do 20 afr. Zasilanie jest z tego samego miejsca co ecumaster i masa tez. A Wynik afr taki i za kazdym razem inny. Co poninienem przestawic ustawic w lc1 lub ecumasterze jak poprawnie przeprowadzic pomiar afr




Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 20 Mar 2011 - 19:51
Post #1785


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Sprawdz na logu wartosci jakie pokuzje LC1 i jakie pokazuje DET2. Powiny sie pokrywac...

CYTAT(kofycz @ Sun, 20 Mar 2011 - 19:52) *
Podłaczylem jak schemat nakazuje

podlaczylem sade lc1 pod ecumastera 2 analog2 lc1 pod analofg 3 pin 10. W LM Programmer v3.27 zmienilem wartosc V=Afr z 0V = 7.22 5V= 22.33 na 0V 10afr 5v 20afr w ecumasterze jest skala od 10 do 20 afr. Zasilanie jest z tego samego miejsca co ecumaster i masa tez. A Wynik afr taki i za kazdym razem inny. Co poninienem przestawic ustawic w lc1 lub ecumasterze jak poprawnie przeprowadzic pomiar afr






--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kofycz
post Sun, 20 Mar 2011 - 22:05
Post #1786


User
Dołączył: Sat, 05 February 2011





To jest mapa afr niedawno strojonego auta. JAk skonfigurowac lc1 ecumastera 2 jak wykonac poprawnie pomiar
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 20 Mar 2011 - 23:08
Post #1787


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Najpeirw musisz sprawdzic czy det pokazuje to samo co LC1 na logu.. Bez pewnosci ze jest wszytsko dobrze skonfigurowane nie ma co przechodzic do dalszego etapu.

Pozdrowienia
Jadzwin



CYTAT(kofycz @ Sun, 20 Mar 2011 - 23:05) *
To jest mapa afr niedawno strojonego auta. JAk skonfigurowac lc1 ecumastera 2 jak wykonac poprawnie pomiar





--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Mon, 21 Mar 2011 - 12:40
Post #1788


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





Wkrótce zabieram się za podłączenie DET 3 w aucie. Do tego mam zamontowane LC-1. Wiem, że bardzo ważne jest odpowiednie podłączenie zasilania i masy tych urządzeń. I teraz pytanie: jak najlepiej to zrobić? Bo czytałem o conajmniej dwóch różnych sposobach:
1. Podłączyć DET i LC-1 pod to samo zasilanie i masę co seryjny ECU. Tylko zastanawiam się czy te kabelki w oryginalnej wiązce nie są za cienkie żeby "obsłużyć" 3 urządzenia?
2. Podłączyć DET i LC-1 do zasilania bezpośrednio z aku (oczywiście poprzez bezpiecznik oraz przekaźnik) a masę połączyć gdzieś do silnika. Tylko czy wtedy nie będzie różnicy pomiędzy napięciem, które dostaje seryjny ECU a tym co jest na DET oraz LC-1?
Proszę o radę, który sposób jest najlepszy. Chce żeby wszystko działało idealnie bo wiem z doświadczenia kolegów jakie szopki potrafia się dziać jak nieprawidłowo podłączy się zasilanie do tych urządzeń.


--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
munster
post Mon, 21 Mar 2011 - 20:39
Post #1789


Rookie
Dołączył: Mon, 21 March 2011





witam chcialbym zapytac czy istnieje mozliwosc i jak to w praktyce sie sprawuje. a dokladnie w fordzie sierra 2.0 ohc silnik n4b (katalizator 100 km) wtrysk le jetronic ,chcialbym zastosowac DET 3. na forum sierry ludzie pisza, ze z tym kompem nie da sie wiele zrobic i trzeba by zmienic na z wersji is (n4a, czyli 115 km bez katalizatora), jaka jest prawda i jak podlaczyc Det 3 tak jak na schemacie do sierry v6??? czym najlepiej zastapic przeplywke, bo mam klapkowa????
dzieki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
munster
post Mon, 21 Mar 2011 - 20:40
Post #1790


Rookie
Dołączył: Mon, 21 March 2011





witam chcialbym zapytac czy istnieje mozliwosc i jak to w praktyce sie sprawuje. a dokladnie w fordzie sierra 2.0 ohc silnik n4b (katalizator 100 km) wtrysk le jetronic ,chcialbym zastosowac DET 3. na forum sierry ludzie pisza, ze z tym kompem nie da sie wiele zrobic i trzeba by zmienic na z wersji is (n4a, czyli 115 km bez katalizatora), jaka jest prawda i jak podlaczyc Det 3 tak jak na schemacie do sierry v6??? czym najlepiej zastapic przeplywke, bo mam klapkowa????
dzieki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vtecmatti
post Tue, 22 Mar 2011 - 10:48
Post #1791


Rookie
Dołączył: Thu, 11 January 2007
Skąd: Kraków





Witam, czy w Det III będą jakieś problemy z zapłonem w silniku renault f3r? z tego co sie orjetuje to jest typ zapłonu 60-2, a det taki powinien oblugiwac, ale pytam sie poniewaz z renault nigdy nie wiadomo, a chciał bym podpiąć deta jako Fit do tego silnika. Czy może ktoś ma doswiadczenie w podlaczeniu deta z silnikiem renault? Wielkie dzieki za odpowiedz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kofycz
post Tue, 22 Mar 2011 - 19:04
Post #1792


User
Dołączył: Sat, 05 February 2011





Jadzwin wedle zyczenia mapa afr log ecumastera i log z log worksa ( w skali 10 20 ) nagrywane jednoczesnie

mapa afr




[IMG=http://img810.imageshack.us/img810/7086/afrlogwolksecumaster.png][/IMG]


log z ecumastera

http://wrzucacz.pl/file/3371300816569

log z log worksa

http://wrzucacz.pl/file/8221300817008

Jedna z zeczy ktora mnie martwi to falujacy afr na wolnych jaki jest dopuszczalna odchylka co na nia wplywa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Thu, 24 Mar 2011 - 22:20
Post #1793


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





Czy ktoś mógłby mi doradzić z tym podłączeniem zasilania?
Podobno seryjne zasilanie ECU u mnie (Mazda 323F z 1993r.) jest kiepskie i może nie dać rady zasilić dodatkowo Ecumastera i sterownika sondy. Tylko czy jak podłącze te urządzenia bezpośrednio do aku to czy nie będzie różnicy napięć pomiędzy ECu i ecumasterem? A może seryjny ECu też podłączyć do tego dodatkowego zasilania?
Proszę o rady.


--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Fri, 25 Mar 2011 - 12:43
Post #1794


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(Jacek1 @ Thu, 24 Mar 2011 - 22:20) *
Czy ktoś mógłby mi doradzić z tym podłączeniem zasilania?
Podobno seryjne zasilanie ECU u mnie (Mazda 323F z 1993r.) jest kiepskie i może nie dać rady zasilić dodatkowo Ecumastera i sterownika sondy. Tylko czy jak podłącze te urządzenia bezpośrednio do aku to czy nie będzie różnicy napięć pomiędzy ECu i ecumasterem? A może seryjny ECu też podłączyć do tego dodatkowego zasilania?
Proszę o rady.


ecumaster raczej potrzebuje stabilnego zasilania i różnica napięć mu nie służy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Sun, 27 Mar 2011 - 13:50
Post #1795


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





koledzy mam problem auto to pacjent Punto GT w zimie robilem drobne mody, w tym wymiana wtryskow z 270 na 440, mam problem z odpaleniem, jak ustawic na mapie orientacyjna jaka wartosc zeby tylko zalapal , dalej go juz dam rady ogarnac, z wydechu smierdzi paciara. wiec na 100% go zalewa, przed zima chodzil do konca wiec napewno jest sprawny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Sun, 27 Mar 2011 - 15:34
Post #1796


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(adrian055 @ Sun, 27 Mar 2011 - 13:50) *
koledzy mam problem auto to pacjent Punto GT w zimie robilem drobne mody, w tym wymiana wtryskow z 270 na 440, mam problem z odpaleniem, jak ustawic na mapie orientacyjna jaka wartosc zeby tylko zalapal , dalej go juz dam rady ogarnac, z wydechu smierdzi paciara. wiec na 100% go zalewa, przed zima chodzil do konca wiec napewno jest sprawny


wpisz wartości z minusem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian055
post Sun, 27 Mar 2011 - 18:30
Post #1797


Super User
Dołączył: Mon, 13 April 2009
Skąd: Gorlice





wlasnie wpisywalem , i to rozne , ale dalej nic z tego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 27 Mar 2011 - 20:49
Post #1798


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Panowie, mam prośbę:
W końcu odpaliliśmy parcha na decie 3'im. Ale jako, że fabrycznego mapa nie miałem od zakupu, a sterownikowi coś podać muszę, mam problem. Ma ktoś może mapę fiatowskiego seryjnego mapa? Kompa mam z 1.2 8v.
Proszę o pomoc, gdyż w chwili obecnej nie mam nawet chwili czasu, by jakiegoś znajomego z fiatem zaciągnąć do mojego warsztatu - zajęć na uczelni od groma, a jeszcze szczegóły w aucie poprawić trzeba.

pozdrawiam
pinin


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lesiu.Z
post Sun, 27 Mar 2011 - 22:14
Post #1799


Super User
Dołączył: Wed, 25 July 2007
Skąd: Grudziądz







Witam specjalistów smile.gif

Mam małe pytanie (albo nawet pytania) dotyczące modyfikacji zapłonu w det2.


Zdjęcie w celu zobrazowania pytania:



I pytania.

1. Co to są za opcję "Max retard[deg]" oraz "Max adv[deg]" Za co one odpowiadają i jak je ustawić/wykorzystywać?
2. Opcja "Level swich point" Rozumiem, ze odpowiada ona za przełączenie pomiędzy niskim a wysokim stanem sygnału z czujnika połozenia wału. Po co? Mam zapłon 60-2 (fiat, sterownik IAW 16F). Zignorować to ustawienie, czy moze ustawić powyżej max obrotów zeby nie przełączał pomiędzy stanami? Poproszę o podpowiedzi smile.gif



--------------------
Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 28 Mar 2011 - 21:16
Post #1800


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Jezeli chodzi o +12V to obojetne skad wezmiesz, natomaist masa powinna byc wspolna dla DETa i sterownika sondy. Mozesz wziasc pociagnac jeden kabelek od masy na aku albo z punktu masowego bloku i rozdzielic go na dwa 15cm przed DETem i kontrolerem. Wez pod uwage ze kontroler powinien miec dwie masy analog ground i power ground do zasilania grzalki. Ta druga masa powinna byc najlepiej podlaczona do mas ktore ida do sterowania cewek / wtryskwiaczy, ewewntualnie budy. Byelby nie byla podpiata do wspolenj masy deta i sondy.

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(Jacek1 @ Thu, 24 Mar 2011 - 23:20) *
Czy ktoś mógłby mi doradzić z tym podłączeniem zasilania?
Podobno seryjne zasilanie ECU u mnie (Mazda 323F z 1993r.) jest kiepskie i może nie dać rady zasilić dodatkowo Ecumastera i sterownika sondy. Tylko czy jak podłącze te urządzenia bezpośrednio do aku to czy nie będzie różnicy napięć pomiędzy ECu i ecumasterem? A może seryjny ECu też podłączyć do tego dodatkowego zasilania?
Proszę o rady.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 88 89 90 91 92 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 22:46