![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1781
|
|
User Dołączył: Sat, 05 February 2011 ![]() |
jak po podlaczeniu do ecumastera powinno sie skonfigurowac lc1 pod prace z ecumasterem i prawidlowo przeprowadzic pomiar afr do nalozenia na mape paliwowa
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1782
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Przede wszystkim odpowiednio załadować plik ze skalą, AFR 7,35-22,4? Niestety nie pamiętam już.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#1783
|
|
User Dołączył: Sat, 05 February 2011 ![]() |
posiadam ecumastera 2 i podlaczylem lc1 brazowy pod analog 3 jak skonfigurowac lc1 i ecumastera i jak przeprowadzic poprawnie zbieranie mapy afr
|
|
|
![]()
Post
#1784
|
|
User Dołączył: Sat, 05 February 2011 ![]() |
Podłaczylem jak schemat nakazuje
podlaczylem sade lc1 pod ecumastera 2 analog2 lc1 pod analofg 3 pin 10. W LM Programmer v3.27 zmienilem wartosc V=Afr z 0V = 7.22 5V= 22.33 na 0V 10afr 5v 20afr w ecumasterze jest skala od 10 do 20 afr. Zasilanie jest z tego samego miejsca co ecumaster i masa tez. A Wynik afr taki i za kazdym razem inny. Co poninienem przestawic ustawic w lc1 lub ecumasterze jak poprawnie przeprowadzic pomiar afr ![]() |
|
|
![]()
Post
#1785
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Sprawdz na logu wartosci jakie pokuzje LC1 i jakie pokazuje DET2. Powiny sie pokrywac...
Podłaczylem jak schemat nakazuje podlaczylem sade lc1 pod ecumastera 2 analog2 lc1 pod analofg 3 pin 10. W LM Programmer v3.27 zmienilem wartosc V=Afr z 0V = 7.22 5V= 22.33 na 0V 10afr 5v 20afr w ecumasterze jest skala od 10 do 20 afr. Zasilanie jest z tego samego miejsca co ecumaster i masa tez. A Wynik afr taki i za kazdym razem inny. Co poninienem przestawic ustawic w lc1 lub ecumasterze jak poprawnie przeprowadzic pomiar afr ![]() -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1786
|
|
User Dołączył: Sat, 05 February 2011 ![]() |
To jest mapa afr niedawno strojonego auta. JAk skonfigurowac lc1 ecumastera 2 jak wykonac poprawnie pomiar
|
|
|
![]()
Post
#1787
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Najpeirw musisz sprawdzic czy det pokazuje to samo co LC1 na logu.. Bez pewnosci ze jest wszytsko dobrze skonfigurowane nie ma co przechodzic do dalszego etapu.
Pozdrowienia Jadzwin To jest mapa afr niedawno strojonego auta. JAk skonfigurowac lc1 ecumastera 2 jak wykonac poprawnie pomiar -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1788
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
Wkrótce zabieram się za podłączenie DET 3 w aucie. Do tego mam zamontowane LC-1. Wiem, że bardzo ważne jest odpowiednie podłączenie zasilania i masy tych urządzeń. I teraz pytanie: jak najlepiej to zrobić? Bo czytałem o conajmniej dwóch różnych sposobach:
1. Podłączyć DET i LC-1 pod to samo zasilanie i masę co seryjny ECU. Tylko zastanawiam się czy te kabelki w oryginalnej wiązce nie są za cienkie żeby "obsłużyć" 3 urządzenia? 2. Podłączyć DET i LC-1 do zasilania bezpośrednio z aku (oczywiście poprzez bezpiecznik oraz przekaźnik) a masę połączyć gdzieś do silnika. Tylko czy wtedy nie będzie różnicy pomiędzy napięciem, które dostaje seryjny ECU a tym co jest na DET oraz LC-1? Proszę o radę, który sposób jest najlepszy. Chce żeby wszystko działało idealnie bo wiem z doświadczenia kolegów jakie szopki potrafia się dziać jak nieprawidłowo podłączy się zasilanie do tych urządzeń. -------------------- MG ZS 180
|
|
|
![]()
Post
#1789
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 21 March 2011 ![]() |
witam chcialbym zapytac czy istnieje mozliwosc i jak to w praktyce sie sprawuje. a dokladnie w fordzie sierra 2.0 ohc silnik n4b (katalizator 100 km) wtrysk le jetronic ,chcialbym zastosowac DET 3. na forum sierry ludzie pisza, ze z tym kompem nie da sie wiele zrobic i trzeba by zmienic na z wersji is (n4a, czyli 115 km bez katalizatora), jaka jest prawda i jak podlaczyc Det 3 tak jak na schemacie do sierry v6??? czym najlepiej zastapic przeplywke, bo mam klapkowa????
dzieki |
|
|
![]()
Post
#1790
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 21 March 2011 ![]() |
witam chcialbym zapytac czy istnieje mozliwosc i jak to w praktyce sie sprawuje. a dokladnie w fordzie sierra 2.0 ohc silnik n4b (katalizator 100 km) wtrysk le jetronic ,chcialbym zastosowac DET 3. na forum sierry ludzie pisza, ze z tym kompem nie da sie wiele zrobic i trzeba by zmienic na z wersji is (n4a, czyli 115 km bez katalizatora), jaka jest prawda i jak podlaczyc Det 3 tak jak na schemacie do sierry v6??? czym najlepiej zastapic przeplywke, bo mam klapkowa????
dzieki |
|
|
![]()
Post
#1791
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 January 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Witam, czy w Det III będą jakieś problemy z zapłonem w silniku renault f3r? z tego co sie orjetuje to jest typ zapłonu 60-2, a det taki powinien oblugiwac, ale pytam sie poniewaz z renault nigdy nie wiadomo, a chciał bym podpiąć deta jako Fit do tego silnika. Czy może ktoś ma doswiadczenie w podlaczeniu deta z silnikiem renault? Wielkie dzieki za odpowiedz.
|
|
|
![]()
Post
#1792
|
|
User Dołączył: Sat, 05 February 2011 ![]() |
Jadzwin wedle zyczenia mapa afr log ecumastera i log z log worksa ( w skali 10 20 ) nagrywane jednoczesnie
mapa afr ![]() [IMG=http://img810.imageshack.us/img810/7086/afrlogwolksecumaster.png][/IMG] log z ecumastera http://wrzucacz.pl/file/3371300816569 log z log worksa http://wrzucacz.pl/file/8221300817008 Jedna z zeczy ktora mnie martwi to falujacy afr na wolnych jaki jest dopuszczalna odchylka co na nia wplywa |
|
|
![]()
Post
#1793
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
Czy ktoś mógłby mi doradzić z tym podłączeniem zasilania?
Podobno seryjne zasilanie ECU u mnie (Mazda 323F z 1993r.) jest kiepskie i może nie dać rady zasilić dodatkowo Ecumastera i sterownika sondy. Tylko czy jak podłącze te urządzenia bezpośrednio do aku to czy nie będzie różnicy napięć pomiędzy ECu i ecumasterem? A może seryjny ECu też podłączyć do tego dodatkowego zasilania? Proszę o rady. -------------------- MG ZS 180
|
|
|
![]()
Post
#1794
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
Czy ktoś mógłby mi doradzić z tym podłączeniem zasilania? Podobno seryjne zasilanie ECU u mnie (Mazda 323F z 1993r.) jest kiepskie i może nie dać rady zasilić dodatkowo Ecumastera i sterownika sondy. Tylko czy jak podłącze te urządzenia bezpośrednio do aku to czy nie będzie różnicy napięć pomiędzy ECu i ecumasterem? A może seryjny ECu też podłączyć do tego dodatkowego zasilania? Proszę o rady. ecumaster raczej potrzebuje stabilnego zasilania i różnica napięć mu nie służy. |
|
|
![]()
Post
#1795
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
koledzy mam problem auto to pacjent Punto GT w zimie robilem drobne mody, w tym wymiana wtryskow z 270 na 440, mam problem z odpaleniem, jak ustawic na mapie orientacyjna jaka wartosc zeby tylko zalapal , dalej go juz dam rady ogarnac, z wydechu smierdzi paciara. wiec na 100% go zalewa, przed zima chodzil do konca wiec napewno jest sprawny
|
|
|
![]()
Post
#1796
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
koledzy mam problem auto to pacjent Punto GT w zimie robilem drobne mody, w tym wymiana wtryskow z 270 na 440, mam problem z odpaleniem, jak ustawic na mapie orientacyjna jaka wartosc zeby tylko zalapal , dalej go juz dam rady ogarnac, z wydechu smierdzi paciara. wiec na 100% go zalewa, przed zima chodzil do konca wiec napewno jest sprawny wpisz wartości z minusem. |
|
|
![]()
Post
#1797
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 April 2009 Skąd: Gorlice ![]() |
wlasnie wpisywalem , i to rozne , ale dalej nic z tego
|
|
|
![]()
Post
#1798
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Panowie, mam prośbę:
W końcu odpaliliśmy parcha na decie 3'im. Ale jako, że fabrycznego mapa nie miałem od zakupu, a sterownikowi coś podać muszę, mam problem. Ma ktoś może mapę fiatowskiego seryjnego mapa? Kompa mam z 1.2 8v. Proszę o pomoc, gdyż w chwili obecnej nie mam nawet chwili czasu, by jakiegoś znajomego z fiatem zaciągnąć do mojego warsztatu - zajęć na uczelni od groma, a jeszcze szczegóły w aucie poprawić trzeba. pozdrawiam pinin -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#1799
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
Witam specjalistów ![]() Mam małe pytanie (albo nawet pytania) dotyczące modyfikacji zapłonu w det2. Zdjęcie w celu zobrazowania pytania: I pytania. 1. Co to są za opcję "Max retard[deg]" oraz "Max adv[deg]" Za co one odpowiadają i jak je ustawić/wykorzystywać? 2. Opcja "Level swich point" Rozumiem, ze odpowiada ona za przełączenie pomiędzy niskim a wysokim stanem sygnału z czujnika połozenia wału. Po co? Mam zapłon 60-2 (fiat, sterownik IAW 16F). Zignorować to ustawienie, czy moze ustawić powyżej max obrotów zeby nie przełączał pomiędzy stanami? Poproszę o podpowiedzi ![]() -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#1800
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Jezeli chodzi o +12V to obojetne skad wezmiesz, natomaist masa powinna byc wspolna dla DETa i sterownika sondy. Mozesz wziasc pociagnac jeden kabelek od masy na aku albo z punktu masowego bloku i rozdzielic go na dwa 15cm przed DETem i kontrolerem. Wez pod uwage ze kontroler powinien miec dwie masy analog ground i power ground do zasilania grzalki. Ta druga masa powinna byc najlepiej podlaczona do mas ktore ida do sterowania cewek / wtryskwiaczy, ewewntualnie budy. Byelby nie byla podpiata do wspolenj masy deta i sondy. Pozdrowienia Jadzwin Czy ktoś mógłby mi doradzić z tym podłączeniem zasilania? Podobno seryjne zasilanie ECU u mnie (Mazda 323F z 1993r.) jest kiepskie i może nie dać rady zasilić dodatkowo Ecumastera i sterownika sondy. Tylko czy jak podłącze te urządzenia bezpośrednio do aku to czy nie będzie różnicy napięć pomiędzy ECu i ecumasterem? A może seryjny ECu też podłączyć do tego dodatkowego zasilania? Proszę o rady. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 22:46 |