Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 87 88 89 90 91 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Jadzwin
post Mon, 21 Feb 2011 - 22:25
Post #1761


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tylko i wylacznie sygnal SAW....

CYTAT(Arkadius3 @ Mon, 21 Feb 2011 - 22:12) *
Ogarnąłem większość tego tematu ale mam kilka pytań biszkopta...

Pacjent: Ford Zetec 16V EECIV zewnętrzny EDIS, ruszone - dolot, wydech, przepustnica, głowica, wałki i teraz ma dojść DET2 - nie chodzi o magiczne przyrosty mocy bardzo o odrobinę nauki, wiedzy przez dmuchnięciem tego motoru.

tutaj mamy schemat elektryki tego auta http://img692.imageshack.us/i/ecciv.jpg/

teraz tak. Jaki najlepiej firmware? ten pod SAW? czy może 60-2?

i co najlepiej podłączyć pod DET2 żeby miało to ręce i nogi? Lepiej wpinać się pod przewód SAW idący do EDIS'a? czy może czujnik wału ruszać? jakie są wasze opinie? Przepływomierz zostaje, raczej konwersja na MAP tutaj wydaje mi się zbędna? Brać sygnał z czujnika położenia przepustnicy i przepływomierza? coś jeszcze ruszać? Generalnie chodzi o to żeby ruszyć paliwo i zapłon,niestety nie znalazłem żadnego schematu podłączenia pod EECIV dla Zeteca

Sorka jeżeli trochę może się gdzieś pogubiłem ale dzisiaj już dzisiaj gorszy dzień z myślenia ;]


Pytanie jeszcze jaki optymalny AFR dla wolnossaka? auto na ulicę + jakieś pojeżdzawki sporadyczne



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 21 Feb 2011 - 22:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tomxx92
post Fri, 25 Feb 2011 - 00:30
Post #1762


User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Bielawa





Witam Mam raczej banalne pytanie na temat sterowania dodatkowymi wtryskami przez DET3
Mianowicie czym różnią się funkcje "sterowanie dodatkowymi wtryskiwaczami" , a "bezpośrednie sterowanie wtryskiwaczami", przecież w jednej i drugiej funkcji dodajemy sobie maksymalnie do czterech wtryskiwaczy wysokoomowych i w jednej i drugiej funkcji możemy modyfikować czas otwarcia wtryskiwaczy. Także w czym tkwi różnica??
pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arkadius3
post Mon, 28 Feb 2011 - 19:34
Post #1763


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: kuj-pom





Auto Ford Zetec 16V

Jak dokładnie podłączyć EEC IV do DETII? auto ma akurat MAF a schematy znalazłem dla EECIV z MAPEM i coś znalazłem dla EEC V tylko tam jest zapłon ruszany czujnikiem wału a nie po SAW dla EDIS'a.
więc tutaj schemat EEC IV:
http://img155.imageshack.us/f/eecivworkshop.jpg/
http://img585.imageshack.us/f/eeciv.jpg/

a tutaj mój rysunek podłączenia:
http://img822.imageshack.us/i/detii.jpg/


Proszę o sprawdzenie tego schematu. MAM WĄTPLIWOŚĆ! Czy MAF podpiąć pod Analog 1 tak jak narysowałem czy pod Ignition 2?

Rozumiem że wtedy mogę już bez problemu tykać paliwo i zapłon



Oraz kilka pytań jak ustawić klienta oraz pytania techniczne.
1. Num sig per 720: 8?
2. Jaki wybrać tryb w ignition mode?
3. Fordowski TPS i MAF przy zetecu pracuje 0-5V? wiąże się to z ustawieniem Analog output oraz Deflection.
4. Firmware rozumiem: DET_1_93_EDIS
5. Proszę mi jeszcze wytłumaczyć jakie znaczenie ma rezystor wpięty pod Analog 3 w momencie korzystania z kontroli startu?
6. Pod analog 2 mogę np. podpiąć czujnik temp lub szerokopasmówkę tak?


Liczę na forumową pomoc smile.gif oraz na sugestię co jeszcze ustawić zwłaszcza jeżeli chodzi o klienta?


--------------------
Blue Fiesta xr1800

Jest Eibach, jest gleba...
... Jest KONI, jest przyczepność ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 28 Feb 2011 - 20:11
Post #1764


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





MAFa podpinaj pod analog in1 a jak robisz konwersje czy cokolwiek to mapa lub tps pod analog in 4

1,2,4 masz wszystko opisane w konfiguracji nr jej znajdziesz na danym schemacie a konfiguracje masz na samym dole pdfa
3 tak jak każdy 0-5v tyle ze nie jestem pewnien ale przepływka chyba jest częstotliwościowa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arkadius3
post Mon, 28 Feb 2011 - 20:24
Post #1765


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: kuj-pom





czyli mój schemat podłączenia jest si

Ktoś ma dane dotyczące działania przepływki fordowskiej? niestety nie mam dostępu do oscyloskopu żeby ją zbadać.


--------------------
Blue Fiesta xr1800

Jest Eibach, jest gleba...
... Jest KONI, jest przyczepność ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 02 Mar 2011 - 10:31
Post #1766


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Witam,

Sterowac dodatkowym wtryskiwaczem(ami) mozemy przez mape PWM. Druga opcja jest przechwycenie sygnalu sterujacego wtryskiwaczami i sterwoanie dodatkowymi wtryskami na podstawie tego czasu (skalujac go)


CYTAT(tomxx92 @ Fri, 25 Feb 2011 - 01:30) *
Witam Mam raczej banalne pytanie na temat sterowania dodatkowymi wtryskami przez DET3
Mianowicie czym różnią się funkcje "sterowanie dodatkowymi wtryskiwaczami" , a "bezpośrednie sterowanie wtryskiwaczami", przecież w jednej i drugiej funkcji dodajemy sobie maksymalnie do czterech wtryskiwaczy wysokoomowych i w jednej i drugiej funkcji możemy modyfikować czas otwarcia wtryskiwaczy. Także w czym tkwi różnica??
pozdrawiam



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 02 Mar 2011 - 10:34
Post #1767


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Czesc

Przeslalem ci schemat. Przeplywomierz jest zwyczajny analogowy.

Kuba

CYTAT(Arkadius3 @ Mon, 28 Feb 2011 - 21:24) *
czyli mój schemat podłączenia jest si

Ktoś ma dane dotyczące działania przepływki fordowskiej? niestety nie mam dostępu do oscyloskopu żeby ją zbadać.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arkadius3
post Wed, 02 Mar 2011 - 11:20
Post #1768


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: kuj-pom





Widziałem na mailu dzięki smile.gif Dopiero po niedzieli będzie montaż i dam znać jak poszło


--------------------
Blue Fiesta xr1800

Jest Eibach, jest gleba...
... Jest KONI, jest przyczepność ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Thu, 03 Mar 2011 - 18:11
Post #1769


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Witam.ma ktos moze na forum schemat podlaczenia zaplonu i wtryskow do opla 2,2 z22se ? ktos chyba z forum vetry przesylal oscyloskop z zaplonu.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kofycz
post Sun, 06 Mar 2011 - 15:06
Post #1770


User
Dołączył: Sat, 05 February 2011





jak podlaczyc sade lc-1 do ecumastera 2 auto to b16a2 wykozystane piny to 1 2 5 7 9 11 12
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sun, 06 Mar 2011 - 15:29
Post #1771


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(kofycz @ Sun, 06 Mar 2011 - 15:06) *
jak podlaczyc sade lc-1 do ecumastera 2 auto to b16a2 wykozystane piny to 1 2 5 7 9 11 12

Pin 3-analog 2, podlacz sobie tutaj AFR i bedzie dobrze


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kofycz
post Sun, 06 Mar 2011 - 15:51
Post #1772


User
Dołączył: Sat, 05 February 2011





czyli po 3 podlaczyc tylko ktory analog 1 czy 2 zólty czy brazowe czy robic jakies ustawienia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kofycz
post Sun, 06 Mar 2011 - 21:23
Post #1773


User
Dołączył: Sat, 05 February 2011





podlaczylem sade lc1 pod analog 3 w ecumajstrze i taka mape osiagnolem dla bezyny 95pb. Zalezy mi na duzym momencie w zakresie 2000 3000 jak poprawic i jak reszta


http://img852.imageshack.us/i/afr.jpg/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sun, 06 Mar 2011 - 21:31
Post #1774


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





no na tym AFR nie uzyskasz napewno zbyt duzo procz emisji spalin mieszczacych sie w normie
dolac trzeba


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kofycz
post Sun, 06 Mar 2011 - 21:37
Post #1775


User
Dołączył: Sat, 05 February 2011





kabel brazowy od sady mam podpiety pod analog 3 czy tak jest dobrze czy cos trzeba zmieniac w ecumajstrze analog in configuratin np

co poprawic jak poprawic moze projekt wzucic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
metric
post Mon, 07 Mar 2011 - 18:52
Post #1776


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 June 2010





Panowie mam taki problem..
Auto to astra z silnikiem c20xe motronic 2.5, podlaczylem ecumastera i przyspieszylem zaplon na calej mapie o 2 stopnie. Zrobilem to tymczasowo zeby moc narazie normalnie jezdzic do czasu strojenia.. I podlaczylem opel scanera i pokazuje mi takie cos:



Na 2ch cylindrach zaplon jest przestawiony o 2 stopnie, a na dwoch pozostalych nie...
Przed zamontowaniem ecumastera tez dzialy mi sie dziwne rzeczy z tym zaplonem. Raz byl przestawiony na 1 cylindrze o 2-3 stopnie, raz na innym...
Silnik nie chodzi zbyt rowno. Chodzi cyklicznie tzn: chwile ma 920 obr, chwile 960 i tak w kolko.

Mozliwe ze uszkodzony jest aparat zaplonowy?

czujnik hala dziala tak:



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 07 Mar 2011 - 19:47
Post #1777


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





hmmm a po czym może komputer rozpoznawać zapłony na różnych cylindrach jeżeli jest jedna cewka ? dziwne to dla mnie.
czujnik stuku by to wykrywał ale przy przyśpieszonym tylko 2* ? czy idą 2 czy 4 sygnały na cewkę ? może poprostu komp ma dwa wyjścia dla sygnału dla cewki z halla 1-4 i 2-3 ? albo 1-3 i 2-4 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
metric
post Mon, 07 Mar 2011 - 20:07
Post #1778


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 June 2010





Wydaje mi sie ze sa 2 sygnaly. 1-3 i 2-4 cylinder. Ale co dalej? Wyglada tak jakby na dwoch cylindrach nie zareagowalo na przyspieszenie zaplonu ecumasterem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Mon, 07 Mar 2011 - 20:14
Post #1779


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Po pierwsze m2,5 ma aparat zapłonowy i tak rozpoznaje na który cylinder ma dać iskrę, po drugie jest jedno wyjcie na cewkę i 4 impulsy według wieńca na wale po 3 jak maz zauważyć zmiany w opelscannerze skoro ty wyprzedzasz zaplon modyfikując sygnał z wału i dopiero go wpuszczając do ECU więc on nie widzi że ty przyśpieszasz zapłon a jedynie oszukujesz go po 4 nierówność korekcji to norma nie wszystkie cylindry pracują idealnie równo stąd też takie wskazania które moga być też spowodowane np nierówną pracą krokowca stąd falowania itp.


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 12 Mar 2011 - 09:26
Post #1780


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Kto w promieniu 200km od Bydgoszczy ma warsztat i najlepiej ogarnia Ecumastera? Kupię od tej osoby urządzenie, montaż i ustawienie. Potrzebuję by cofał zapłon w momencie włączenia nitro o jakieś 6stopni, nic więcej, ale chcę to mieć sprawdzone czy fizycznie cofa i jest to permanentna cofka. Kto tu jest najlepszy? Silnik M62B44 BMW.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 87 88 89 90 91 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 18:43