![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1741
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
CYTAT Cieniu, jeżeli nie zamierzasz doładowywać silnik, to zmień sobie skale tak żeby była na całej szerokości mapy, po co zmniejszać dokładność. silnik bedzie doładowany CYTAT Zostaw sobie pod któregoś z analogów podpięta przepływkę i porównaj napięcie wyjściowe z napięciem na przepływomierzu. tyle że z założoną przepłyką jest ok napięcie też ale po odetkaniu dolotu przepływką się krztusi. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1742
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
A 4 wtrysków niskoomowych pod jedno wyjście nie da rady podpiąć ?
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#1743
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
A jak logować sygnaływ det 3 bez użycia laptopa ??
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1744
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Mozna sprobowac z rezystorami 6Ohm. W najgorszym razie wymieni sie koncowke
![]() A 4 wtrysków niskoomowych pod jedno wyjście nie da rady podpiąć ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1745
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ta opcja z przyczyn technicznych akutalnie nie dziala poprawnie....
A jak logować sygnaływ det 3 bez użycia laptopa ?? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1746
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
tyle że z założoną przepłyką jest ok napięcie też ale po odetkaniu dolotu przepływką się krztusi. Zemulowałeś może czujnik temperatury ? bo jeżeli odpinasz przepływomierz, bez podpiętego czujnika iat jest tryb awaryjny. Inna prawa ze w starych bmw, trzeba ustawić stałe napięie przed odpaleniem, bo ecu tak sprawdza czy przepływka jest sprawna i podpięta, coś około 1.35 albo 1.95 nie pamiętam. Generalnie dobrze przeprowadzona emulacja działa płynnie, przetestowałem to w kilkudziesięciu samochodach nie ma to znaczenia czy to jest klapka, drut, czy częstotliwość. Jeszcze raz powtarzam, porównaj napięcie wyjściowe z DET do kompa, na zemulowanej przepływce, do napiecia na przepływomierzy, podpiętego w dolot ale nie w trybie przepływki podpietej do ECU tylko przepływki podpiętej do DET pod jakikolwiek nieużywany analog. W okienkach sprawdz napiecie analog out vs. napięcie na przepływce i zmień na mapie wartości tak żeby po dodaniu gazu napięcia były identyczne. Jak osiągniesz idealną odpowiedz na gaz, to dopiero zabierz się za strojenie. ![]() -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1747
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
hmmm czy IAT by miał aż tak duży na to wpływ ? narazie gop nie podłączałem ale coś wspomniałeś o emulacji możesz jaśniej ?
hmm odpalać odpala ładnie ale jak mówisz że jak nie widzi napięcia to tryb awaryjny hmmm zobaczę t0o. |
|
|
![]()
Post
#1748
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
Oj chyba coś z DET-em się dzieje, dziś już miałem problem z odpalneniem a jak odpalił to nie wchodził na obroty a więc podłączyłem przepływkę wyszedłem z sterowania mapem a ustawiłem program jak należy aby działa przepływka, kręce........ to samo ciężko pali i nie wchodzi na obroty po wyłączeniu i włączeniu zapłonu ustawienia w ecu mastrze wróciły do tych po konwersacji hmmm i tak kilka razy później nawet jakieś dziwne opcje się zaczeły dziać bo w ustawieniach tablic na analogoch poustawiał se częstotliwości no jakieś dziwne fikołki jutro odepne deta i zobacze czy silnik chodzi.
|
|
|
![]()
Post
#1749
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
Ok silnik udało mi się uruchomić winne były NOWE świece
a teraz pytanie czy ta mapa po konwersji jest ok ? http://img405.imageshack.us/i/konwewrsjabiayix.jpg ![]() |
|
|
![]()
Post
#1750
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 February 2009 ![]() |
Ok silnik udało mi się uruchomić winne były NOWE świece a teraz pytanie czy ta mapa po konwersji jest ok ? http://img405.imageshack.us/i/konwewrsjabiayix.jpg ![]() Jak dla mnie to nie. robiłem to samo na M20B20. do poprawy: zmień skale na obciążeniu ustaw zakres od 20-115kPa oraz zmniejsz też zzakres obrotów z 7500 na 6600, jeśli nie przesuwałeś odcinki. Teraz robisz konwersję za pomocą 84 komórek. A w mapie, przy dobrze wyskalowanych wartościach, będziesz mieć 256. różnicy nie trzeba komentować. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#1751
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
Dobra ale ja nie chce zmieniać skaliponieważ niebawem bedzie doładowany i czy przez to że jest mało dokładna mapa by nie chciał wchodzić na obroty przy wot miałoby to taki wpływ ? a nawet jak by co to jak zmienic skale dla mpx4250 ?
zaraz po konwersji loga na maf to map, ustawieniu tablic na analog1 na zero i konf wyjsc analogowych w Przesunięcie na 2.49 wymuszeniu startowegonapięcia samochód chodzi jak sieczkarnia bez odłączania mafa to logi przy konwersji Link do loga http://wyslijto.pl/plik/ld3htjfyfi |
|
|
![]()
Post
#1752
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Wez pod uwage ze jest interpolacja. Dodaj na koncu kolumne jeszcze jedna z takimi samymi wartosciami jak w kolumnie wczesniejszej...
Bo to moze powodowac ze ci dawka paliwa szaleje przy pelnym bucie... Dobra ale ja nie chce zmieniać skaliponieważ niebawem bedzie doładowany i czy przez to że jest mało dokładna mapa by nie chciał wchodzić na obroty przy wot miałoby to taki wpływ ? a nawet jak by co to jak zmienic skale dla mpx4250 ? zaraz po konwersji loga na maf to map, ustawieniu tablic na analog1 na zero i konf wyjsc analogowych w Przesunięcie na 2.49 wymuszeniu startowegonapięcia samochód chodzi jak sieczkarnia bez odłączania mafa to logi przy konwersji Link do loga http://wyslijto.pl/plik/ld3htjfyfi -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1753
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
Dodawałem i nic nie zmieniało po ustawieniu clienta na nastawy pod map samochód nie chce chdzić poprawnie chociaż napięcia są podobne na wejsciu analogowym 1 i na wyjsciu po konwersji nie rozumiem tego
|
|
|
![]()
Post
#1754
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
czujnik temperatury podłączony ? czy po odpięciu przepływki nie ma go ?
-------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1755
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
tak podłączony cała przepływka podłączona
ale zauważyłem że jak już teraz konczyło się paliwo zaczął wchodzić przy wot ale zaraz zaczął strzelać bo zabrakło wachy ale nie jestem pewien bo w polu przesunięcieV dałem 0 i apply potem wpisałem3.5 kliknąłem na okienk zmieniło się do max wartości 2.49 i apply i zaczął wtedy normalnie chodzić ale po 1 min zaczął strzelać przy wot i zaraz zabrakło paliwa. nie wiem czy świnka dobrze reaguje na polecenia klienta no nic jeszcze zaleje paliwa i zobaczę |
|
|
![]()
Post
#1756
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
Cieniu po mojemu za dużo kombinujesz podłącz sondę szerokopasmową sprawdź AFR i wszystko będzie jasne , czy masz za ubogo czy zalewa ci a, tak to możemy sobie powróżyć co jet nie tak
![]() Ja uruchomiłem sojego w trybie FI szybka konwersja żeby oszukać seryjne ECu, sonda w wydech 15 minut jazdy i auto w 70% wystrojone ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1757
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
I chyba dam se na spokój bo mam już trochę gratów i generalnie czekam na flansze pod kolektor i zamontuje wszystko przyjdzie kasa i kupuje afr i się wystroi na doładowanym.
Co nie zmienia faktu że dziwne to jest trochę dwa razy było ok i ciągle coś pieprzy nie możliwością jest żeby przy wot na komórkach które sam se skonwertował det nie chciał wchodzić na obroty :/ |
|
|
![]()
Post
#1758
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
Jadzwin mam takie pytanko czy da się zrobić klienta pod Mobilnego Windowsa na Palmtopa ?? lub kiedy przewidujesz że będzie działało logowanie sygnałów bez laptopa.
Pozdrawiam -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1759
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
sorry za OT, Jadzwin opróżnij sobie proszę skrzynkę
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#1760
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: kuj-pom ![]() |
Ogarnąłem większość tego tematu ale mam kilka pytań biszkopta...
Pacjent: Ford Zetec 16V EECIV zewnętrzny EDIS, ruszone - dolot, wydech, przepustnica, głowica, wałki i teraz ma dojść DET2 - nie chodzi o magiczne przyrosty mocy bardzo o odrobinę nauki, wiedzy przez dmuchnięciem tego motoru. tutaj mamy schemat elektryki tego auta http://img692.imageshack.us/i/ecciv.jpg/ teraz tak. Jaki najlepiej firmware? ten pod SAW? czy może 60-2? i co najlepiej podłączyć pod DET2 żeby miało to ręce i nogi? Lepiej wpinać się pod przewód SAW idący do EDIS'a? czy może czujnik wału ruszać? jakie są wasze opinie? Przepływomierz zostaje, raczej konwersja na MAP tutaj wydaje mi się zbędna? Brać sygnał z czujnika położenia przepustnicy i przepływomierza? coś jeszcze ruszać? Generalnie chodzi o to żeby ruszyć paliwo i zapłon,niestety nie znalazłem żadnego schematu podłączenia pod EECIV dla Zeteca Sorka jeżeli trochę może się gdzieś pogubiłem ale dzisiaj już dzisiaj gorszy dzień z myślenia ;] Pytanie jeszcze jaki optymalny AFR dla wolnossaka? auto na ulicę + jakieś pojeżdzawki sporadyczne -------------------- Blue Fiesta xr1800
Jest Eibach, jest gleba... ... Jest KONI, jest przyczepność ;) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:31 |