Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 86 87 88 89 90 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Cieniu
post Sun, 13 Feb 2011 - 18:56
Post #1741


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





CYTAT
Cieniu, jeżeli nie zamierzasz doładowywać silnik, to zmień sobie skale tak żeby była na całej szerokości mapy, po co zmniejszać dokładność.

silnik bedzie doładowany
CYTAT
Zostaw sobie pod któregoś z analogów podpięta przepływkę i porównaj napięcie wyjściowe z napięciem na przepływomierzu.

tyle że z założoną przepłyką jest ok napięcie też ale po odetkaniu dolotu przepływką się krztusi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 13 Feb 2011 - 18:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bogdan9999
post Sun, 13 Feb 2011 - 22:11
Post #1742


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





A 4 wtrysków niskoomowych pod jedno wyjście nie da rady podpiąć ?


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Sun, 13 Feb 2011 - 23:11
Post #1743


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





A jak logować sygnaływ det 3 bez użycia laptopa ??


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 14 Feb 2011 - 02:02
Post #1744


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Mozna sprobowac z rezystorami 6Ohm. W najgorszym razie wymieni sie koncowke tongue.gif

CYTAT(Bogdan9999 @ Sun, 13 Feb 2011 - 23:11) *
A 4 wtrysków niskoomowych pod jedno wyjście nie da rady podpiąć ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 14 Feb 2011 - 02:03
Post #1745


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Ta opcja z przyczyn technicznych akutalnie nie dziala poprawnie....


CYTAT(Marcin_C20NET @ Mon, 14 Feb 2011 - 00:11) *
A jak logować sygnaływ det 3 bez użycia laptopa ??



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Mon, 14 Feb 2011 - 10:53
Post #1746


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(Cieniu @ Sun, 13 Feb 2011 - 18:56) *
tyle że z założoną przepłyką jest ok napięcie też ale po odetkaniu dolotu przepływką się krztusi.


Zemulowałeś może czujnik temperatury ? bo jeżeli odpinasz przepływomierz, bez podpiętego czujnika iat jest tryb awaryjny. Inna prawa ze w starych bmw, trzeba ustawić stałe napięie przed odpaleniem, bo ecu tak sprawdza czy przepływka jest sprawna i podpięta, coś około 1.35 albo 1.95 nie pamiętam. Generalnie dobrze przeprowadzona emulacja działa płynnie, przetestowałem to w kilkudziesięciu samochodach nie ma to znaczenia czy to jest klapka, drut, czy częstotliwość.

Jeszcze raz powtarzam, porównaj napięcie wyjściowe z DET do kompa, na zemulowanej przepływce, do napiecia na przepływomierzy, podpiętego w dolot ale nie w trybie przepływki podpietej do ECU tylko przepływki podpiętej do DET pod jakikolwiek nieużywany analog. W okienkach sprawdz napiecie analog out vs. napięcie na przepływce i zmień na mapie wartości tak żeby po dodaniu gazu napięcia były identyczne. Jak osiągniesz idealną odpowiedz na gaz, to dopiero zabierz się za strojenie. smile.gif






--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 14 Feb 2011 - 11:36
Post #1747


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





hmmm czy IAT by miał aż tak duży na to wpływ ? narazie gop nie podłączałem ale coś wspomniałeś o emulacji możesz jaśniej ?
hmm odpalać odpala ładnie ale jak mówisz że jak nie widzi napięcia to tryb awaryjny hmmm zobaczę t0o.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 14 Feb 2011 - 21:04
Post #1748


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Oj chyba coś z DET-em się dzieje, dziś już miałem problem z odpalneniem a jak odpalił to nie wchodził na obroty a więc podłączyłem przepływkę wyszedłem z sterowania mapem a ustawiłem program jak należy aby działa przepływka, kręce........ to samo ciężko pali i nie wchodzi na obroty po wyłączeniu i włączeniu zapłonu ustawienia w ecu mastrze wróciły do tych po konwersacji hmmm i tak kilka razy później nawet jakieś dziwne opcje się zaczeły dziać bo w ustawieniach tablic na analogoch poustawiał se częstotliwości no jakieś dziwne fikołki jutro odepne deta i zobacze czy silnik chodzi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Wed, 16 Feb 2011 - 23:46
Post #1749


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Ok silnik udało mi się uruchomić winne były NOWE świece
a teraz pytanie czy ta mapa po konwersji jest ok ?
http://img405.imageshack.us/i/konwewrsjabiayix.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
serek_pl
post Thu, 17 Feb 2011 - 01:20
Post #1750


Rookie
Dołączył: Sun, 22 February 2009





CYTAT(Cieniu @ Wed, 16 Feb 2011 - 23:46) *
Ok silnik udało mi się uruchomić winne były NOWE świece
a teraz pytanie czy ta mapa po konwersji jest ok ?
http://img405.imageshack.us/i/konwewrsjabiayix.jpg



Jak dla mnie to nie. robiłem to samo na M20B20. do poprawy: zmień skale na obciążeniu ustaw zakres od 20-115kPa oraz zmniejsz też zzakres obrotów z 7500 na 6600, jeśli nie przesuwałeś odcinki. Teraz robisz konwersję za pomocą 84 komórek. A w mapie, przy dobrze wyskalowanych wartościach, będziesz mieć 256. różnicy nie trzeba komentować.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Thu, 17 Feb 2011 - 17:04
Post #1751


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Dobra ale ja nie chce zmieniać skaliponieważ niebawem bedzie doładowany i czy przez to że jest mało dokładna mapa by nie chciał wchodzić na obroty przy wot miałoby to taki wpływ ? a nawet jak by co to jak zmienic skale dla mpx4250 ?

zaraz po konwersji loga na maf to map, ustawieniu tablic na analog1 na zero i konf wyjsc analogowych w Przesunięcie na 2.49 wymuszeniu startowegonapięcia samochód chodzi jak sieczkarnia bez odłączania mafa
to logi przy konwersji

Link do loga http://wyslijto.pl/plik/ld3htjfyfi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Thu, 17 Feb 2011 - 17:53
Post #1752


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wez pod uwage ze jest interpolacja. Dodaj na koncu kolumne jeszcze jedna z takimi samymi wartosciami jak w kolumnie wczesniejszej...
Bo to moze powodowac ze ci dawka paliwa szaleje przy pelnym bucie...



CYTAT(Cieniu @ Thu, 17 Feb 2011 - 18:04) *
Dobra ale ja nie chce zmieniać skaliponieważ niebawem bedzie doładowany i czy przez to że jest mało dokładna mapa by nie chciał wchodzić na obroty przy wot miałoby to taki wpływ ? a nawet jak by co to jak zmienic skale dla mpx4250 ?

zaraz po konwersji loga na maf to map, ustawieniu tablic na analog1 na zero i konf wyjsc analogowych w Przesunięcie na 2.49 wymuszeniu startowegonapięcia samochód chodzi jak sieczkarnia bez odłączania mafa
to logi przy konwersji

Link do loga http://wyslijto.pl/plik/ld3htjfyfi



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Thu, 17 Feb 2011 - 18:03
Post #1753


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Dodawałem i nic nie zmieniało po ustawieniu clienta na nastawy pod map samochód nie chce chdzić poprawnie chociaż napięcia są podobne na wejsciu analogowym 1 i na wyjsciu po konwersji nie rozumiem tego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Thu, 17 Feb 2011 - 18:46
Post #1754


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





czujnik temperatury podłączony ? czy po odpięciu przepływki nie ma go ?


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Thu, 17 Feb 2011 - 20:43
Post #1755


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





tak podłączony cała przepływka podłączona
ale zauważyłem że jak już teraz konczyło się paliwo zaczął wchodzić przy wot ale zaraz zaczął strzelać bo zabrakło wachy
ale nie jestem pewien bo w polu przesunięcieV dałem 0 i apply potem wpisałem3.5 kliknąłem na okienk zmieniło się do max wartości 2.49 i apply i zaczął wtedy normalnie chodzić ale po 1 min zaczął strzelać przy wot i zaraz zabrakło paliwa. nie wiem czy świnka dobrze reaguje na polecenia klienta no nic jeszcze zaleje paliwa i zobaczę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Thu, 17 Feb 2011 - 22:09
Post #1756


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Cieniu po mojemu za dużo kombinujesz podłącz sondę szerokopasmową sprawdź AFR i wszystko będzie jasne , czy masz za ubogo czy zalewa ci a, tak to możemy sobie powróżyć co jet nie tak smile.gif

Ja uruchomiłem sojego w trybie FI szybka konwersja żeby oszukać seryjne ECu, sonda w wydech 15 minut jazdy i auto w 70% wystrojone smile.gif


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Thu, 17 Feb 2011 - 22:22
Post #1757


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





I chyba dam se na spokój bo mam już trochę gratów i generalnie czekam na flansze pod kolektor i zamontuje wszystko przyjdzie kasa i kupuje afr i się wystroi na doładowanym.
Co nie zmienia faktu że dziwne to jest trochę dwa razy było ok i ciągle coś pieprzy nie możliwością jest żeby przy wot na komórkach które sam se skonwertował det nie chciał wchodzić na obroty :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Fri, 18 Feb 2011 - 10:26
Post #1758


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Jadzwin mam takie pytanko czy da się zrobić klienta pod Mobilnego Windowsa na Palmtopa ?? lub kiedy przewidujesz że będzie działało logowanie sygnałów bez laptopa.

Pozdrawiam


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Fri, 18 Feb 2011 - 10:53
Post #1759


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





sorry za OT, Jadzwin opróżnij sobie proszę skrzynkę


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arkadius3
post Mon, 21 Feb 2011 - 21:12
Post #1760


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: kuj-pom





Ogarnąłem większość tego tematu ale mam kilka pytań biszkopta...

Pacjent: Ford Zetec 16V EECIV zewnętrzny EDIS, ruszone - dolot, wydech, przepustnica, głowica, wałki i teraz ma dojść DET2 - nie chodzi o magiczne przyrosty mocy bardzo o odrobinę nauki, wiedzy przez dmuchnięciem tego motoru.

tutaj mamy schemat elektryki tego auta http://img692.imageshack.us/i/ecciv.jpg/

teraz tak. Jaki najlepiej firmware? ten pod SAW? czy może 60-2?

i co najlepiej podłączyć pod DET2 żeby miało to ręce i nogi? Lepiej wpinać się pod przewód SAW idący do EDIS'a? czy może czujnik wału ruszać? jakie są wasze opinie? Przepływomierz zostaje, raczej konwersja na MAP tutaj wydaje mi się zbędna? Brać sygnał z czujnika położenia przepustnicy i przepływomierza? coś jeszcze ruszać? Generalnie chodzi o to żeby ruszyć paliwo i zapłon,niestety nie znalazłem żadnego schematu podłączenia pod EECIV dla Zeteca

Sorka jeżeli trochę może się gdzieś pogubiłem ale dzisiaj już dzisiaj gorszy dzień z myślenia ;]


Pytanie jeszcze jaki optymalny AFR dla wolnossaka? auto na ulicę + jakieś pojeżdzawki sporadyczne


--------------------
Blue Fiesta xr1800

Jest Eibach, jest gleba...
... Jest KONI, jest przyczepność ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 86 87 88 89 90 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:31