![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1681
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
To sprawa prosta jak deska
![]() -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1682
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
A co ze mną ?
|
|
|
![]()
Post
#1683
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Obawaim sie ze jedyne wyjscie to zalaozyc motronic 1.1 + wieniec zebaty 60-2
A co ze mną ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1684
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
Dobra i tak zrobie
edit a nie orientujecie sie czy po dołożeniu tylko sterownika m1.1 i kabli do samego zapłonu wpłynie to jakoś na to że bedzie sam cofał zapłon bez podłączonych innych czujników ? |
|
|
![]()
Post
#1685
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Dobra i tak zrobie edit a nie orientujecie sie czy po dołożeniu tylko sterownika m1.1 i kabli do samego zapłonu wpłynie to jakoś na to że bedzie sam cofał zapłon bez podłączonych innych czujników ? Wymień całą wiązkę, ona jest zupełnie niezależna od reszty wiązki samochodowej, po za obrotami i czujnikiem temperatury na deskę. Musisz kupić 4 rzeczy wiązkę, komputer koło pasowe z wieńcem 60-2 i czujnik z mocowaniem alu. Przekładka wiązki jest banalna nie da się tego zepsuć. Musisz mieć podłączony IAT, CLT i MAF żeby auto nie cofało zapłonu. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1686
|
|
User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Bielawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1687
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
CYTAT Wymień całą wiązkę, ona jest zupełnie niezależna od reszty wiązki samochodowej, po za obrotami i czujnikiem temperatury na deskę. Musisz kupić 4 rzeczy wiązkę, komputer koło pasowe z wieńcem 60-2 i czujnik z mocowaniem alu. Przekładka wiązki jest banalna nie da się tego zepsuć. Musisz mieć podłączony IAT, CLT i MAF żeby auto nie cofało zapłonu. Spoko. wiem że jest banalnie proste ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1688
|
|
User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Bielawa ![]() |
http://www.diaaut.home.pl/r8341c6x_pliki/image002.gif to jest ten wcześniej podany schemat c18nz.
Mam pytanko o podłączenia crank sensora. Mianowicie po pierwsze :mam single ended czy differential bo nie wiem jak to ogarnąć który mam? po drugie z crank'a (B4) jak wydać na powyższym schemacie idą 3 kable- który z nich mam podłączyć do ignition in- może A2?? , i co z pozostałymi dwoma kablami ?? z góry dzięki za pomoc |
|
|
![]()
Post
#1689
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 February 2009 ![]() |
Witam! Przymierzam się do zmiany przepływomierza klapowego na podciśnieniowy, silnik to M20B20 Motronic 1.3, który pozostanie wolnossący. Dlatego mam parę pytań:
1. Jaki map sensor zastosować, czy Det 3 jest kompatybilny z każdym? Jak możesz to napisz z jakiego auta zapożyczyć by nie było problemu. 2. Podciśnienie wziąć przed , czy za przepustnicą? Patrząc z kierunku filtr powietrza - przepustnica - kolektor dolotowy -głowica. 3. I gdzie można kupić ECU Master Det 3? Info poproszę na PW Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#1690
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Czy Ecumaster III obsłuży 8 wtryskiwaczy wysokoomowych działających w trybie bash (batch?) znaczy że paliwo jest podawane (silnik V8) raz na jedną stronę raz na drugą i otwierają się wszystkie 4 wtryski na stronę na raz
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#1691
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
1) Mozesz uzyc dowolny map sensor
2) Podcisnienie zza przepustnicy (czyli z kolektroa ssacege) Witam! Przymierzam się do zmiany przepływomierza klapowego na podciśnieniowy, silnik to M20B20 Motronic 1.3, który pozostanie wolnossący. Dlatego mam parę pytań: 1. Jaki map sensor zastosować, czy Det 3 jest kompatybilny z każdym? Jak możesz to napisz z jakiego auta zapożyczyć by nie było problemu. 2. Podciśnienie wziąć przed , czy za przepustnicą? Patrząc z kierunku filtr powietrza - przepustnica - kolektor dolotowy -głowica. 3. I gdzie można kupić ECU Master Det 3? Info poproszę na PW Pozdrawiam. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1692
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Da rade.... (bank fire, dwa banki po 4 wtryskiwacze)...
Czy Ecumaster III obsłuży 8 wtryskiwaczy wysokoomowych działających w trybie bash (batch?) znaczy że paliwo jest podawane (silnik V8) raz na jedną stronę raz na drugą i otwierają się wszystkie 4 wtryski na stronę na raz pzdr -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1693
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
o to to, dzięki za info
pzdr Da rade.... (bank fire, dwa banki po 4 wtryskiwacze)...
-------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#1694
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 February 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1695
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
serek_pl GMoski załóż i gitara
|
|
|
![]()
Post
#1696
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: ZDW ![]() |
Witam czy ma ktoś może opis wzoru lub alborytmu na Speed Density, potrzebuję zrobić od podstaw mapy na DET 2
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1697
|
|
User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Bielawa ![]() |
Jak na 100% poznać jaki ECU rozpatruje sygnał, chodzi mi oto żeby wiedzieć czy bierze single ended czy differential ?? Bo u mnie jest czujnik indukcyjny z trzema kablami - jeden z nich jest od osłony i idzie do masy, ale pozostałe dwa (od cewki) wchodzą do ECU, jak rozróżnić, jakie zrobić pomiary żeby wiedzieć jaki sygnał bierze ecu?? Jest na to sprawdzenie jakaś uniwersalna metoda??
pozdrawiam i proszę o pomoc. |
|
|
![]()
Post
#1698
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tutaj jest schemat podpiecia:
C18NZ Twoj czujnik jest zbalansowany (differential signal). Moze sie okazac ze A2 i B3 musza byc zamienione miejscami (na wejsciu i wyjsciu urzadzenia). Pozdrowienia Jadzwin Jak na 100% poznać jaki ECU rozpatruje sygnał, chodzi mi oto żeby wiedzieć czy bierze single ended czy differential ?? Bo u mnie jest czujnik indukcyjny z trzema kablami - jeden z nich jest od osłony i idzie do masy, ale pozostałe dwa (od cewki) wchodzą do ECU, jak rozróżnić, jakie zrobić pomiary żeby wiedzieć jaki sygnał bierze ecu?? Jest na to sprawdzenie jakaś uniwersalna metoda?? pozdrawiam i proszę o pomoc. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#1699
|
|
User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Bielawa ![]() |
ok dzieki bardzo za schemat.
Rozumiem że B3 (lub A2 jeśli trzeba będzie je zamienić miejscami ) mam podłączyć do masy. Czy może być to ta sama masa co masa Ecumastera czyli pin D2 w ECU?? |
|
|
![]()
Post
#1700
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Spoko. wiem że jest banalnie proste ![]() ![]() A tak w ogóle to po co chcesz zakładać świnke?? Ten sterownik jest tak banalny, że dziecko sobie z nim poradzi. po co go kaleczyć?? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 09:43 |