Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 83 84 85 86 87 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
kisielisodd
post Wed, 19 Jan 2011 - 08:07
Post #1681


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





To sprawa prosta jak deska smile.gif przygotuje Ci schemat (teoretyczny) a świnka poszła więc dzisiaj lub jutro będzie u Ciebie.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 19 Jan 2011 - 08:07
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Cieniu
post Wed, 19 Jan 2011 - 16:13
Post #1682


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





A co ze mną ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 19 Jan 2011 - 16:17
Post #1683


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Obawaim sie ze jedyne wyjscie to zalaozyc motronic 1.1 + wieniec zebaty 60-2


CYTAT(Cieniu @ Wed, 19 Jan 2011 - 17:13) *
A co ze mną ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Wed, 19 Jan 2011 - 17:54
Post #1684


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Dobra i tak zrobie
edit
a nie orientujecie sie czy po dołożeniu tylko sterownika m1.1 i kabli do samego zapłonu wpłynie to jakoś na to że bedzie sam cofał zapłon bez podłączonych innych czujników ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Wed, 19 Jan 2011 - 20:51
Post #1685


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(Cieniu @ Wed, 19 Jan 2011 - 17:54) *
Dobra i tak zrobie
edit
a nie orientujecie sie czy po dołożeniu tylko sterownika m1.1 i kabli do samego zapłonu wpłynie to jakoś na to że bedzie sam cofał zapłon bez podłączonych innych czujników ?


Wymień całą wiązkę, ona jest zupełnie niezależna od reszty wiązki samochodowej, po za obrotami i czujnikiem temperatury na deskę. Musisz kupić 4 rzeczy wiązkę, komputer koło pasowe z wieńcem 60-2 i czujnik z mocowaniem alu. Przekładka wiązki jest banalna nie da się tego zepsuć. Musisz mieć podłączony IAT, CLT i MAF żeby auto nie cofało zapłonu.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomxx92
post Wed, 19 Jan 2011 - 21:27
Post #1686


User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Bielawa





CYTAT(kisielisodd @ Wed, 19 Jan 2011 - 08:07) *
To sprawa prosta jak deska smile.gif przygotuje Ci schemat (teoretyczny) a świnka poszła więc dzisiaj lub jutro będzie u Ciebie.


ok czekam na schemacik i numer konfiguracji którą mam wybrać. Wiem że jest to proste ale jednak wole mieć 100% pewności.
pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Wed, 19 Jan 2011 - 23:45
Post #1687


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





CYTAT
Wymień całą wiązkę, ona jest zupełnie niezależna od reszty wiązki samochodowej, po za obrotami i czujnikiem temperatury na deskę. Musisz kupić 4 rzeczy wiązkę, komputer koło pasowe z wieńcem 60-2 i czujnik z mocowaniem alu. Przekładka wiązki jest banalna nie da się tego zepsuć. Musisz mieć podłączony IAT, CLT i MAF żeby auto nie cofało zapłonu.

Spoko. wiem że jest banalnie proste smile.gif Lecz pragnąłem zostać przy tym super motroniku 1.0 (niby z racji tego ze auto jest w kolekcjonerskim stanie) ale z drugiej strony m20 turbo heheh to i instalkę zmienie nie ma co sie pieprzyć wink.gif ok dzięki za porady.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomxx92
post Thu, 20 Jan 2011 - 23:50
Post #1688


User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Bielawa





http://www.diaaut.home.pl/r8341c6x_pliki/image002.gif to jest ten wcześniej podany schemat c18nz.
Mam pytanko o podłączenia crank sensora. Mianowicie po pierwsze :mam single ended czy differential bo nie wiem jak to ogarnąć który mam? po drugie z crank'a (B4) jak wydać na powyższym schemacie idą 3 kable- który z nich mam podłączyć do ignition in- może A2?? , i co z pozostałymi dwoma kablami ??
z góry dzięki za pomoc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
serek_pl
post Fri, 21 Jan 2011 - 13:40
Post #1689


Rookie
Dołączył: Sun, 22 February 2009





Witam! Przymierzam się do zmiany przepływomierza klapowego na podciśnieniowy, silnik to M20B20 Motronic 1.3, który pozostanie wolnossący. Dlatego mam parę pytań:
1. Jaki map sensor zastosować, czy Det 3 jest kompatybilny z każdym? Jak możesz to napisz z jakiego auta zapożyczyć by nie było problemu.
2. Podciśnienie wziąć przed , czy za przepustnicą? Patrząc z kierunku filtr powietrza - przepustnica - kolektor dolotowy -głowica.
3. I gdzie można kupić ECU Master Det 3? Info poproszę na PW


Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Fri, 21 Jan 2011 - 14:15
Post #1690


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





Czy Ecumaster III obsłuży 8 wtryskiwaczy wysokoomowych działających w trybie bash (batch?) znaczy że paliwo jest podawane (silnik V8) raz na jedną stronę raz na drugą i otwierają się wszystkie 4 wtryski na stronę na raz

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 21 Jan 2011 - 14:26
Post #1691


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





1) Mozesz uzyc dowolny map sensor
2) Podcisnienie zza przepustnicy (czyli z kolektroa ssacege)

CYTAT(serek_pl @ Fri, 21 Jan 2011 - 14:40) *
Witam! Przymierzam się do zmiany przepływomierza klapowego na podciśnieniowy, silnik to M20B20 Motronic 1.3, który pozostanie wolnossący. Dlatego mam parę pytań:
1. Jaki map sensor zastosować, czy Det 3 jest kompatybilny z każdym? Jak możesz to napisz z jakiego auta zapożyczyć by nie było problemu.
2. Podciśnienie wziąć przed , czy za przepustnicą? Patrząc z kierunku filtr powietrza - przepustnica - kolektor dolotowy -głowica.
3. I gdzie można kupić ECU Master Det 3? Info poproszę na PW


Pozdrawiam.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 21 Jan 2011 - 14:29
Post #1692


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Da rade.... (bank fire, dwa banki po 4 wtryskiwacze)...


CYTAT(AWSA @ Fri, 21 Jan 2011 - 15:15) *
Czy Ecumaster III obsłuży 8 wtryskiwaczy wysokoomowych działających w trybie bash (batch?) znaczy że paliwo jest podawane (silnik V8) raz na jedną stronę raz na drugą i otwierają się wszystkie 4 wtryski na stronę na raz

pzdr



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Fri, 21 Jan 2011 - 14:31
Post #1693


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





o to to, dzięki za info

pzdr

CYTAT(Jadzwin @ Fri, 21 Jan 2011 - 14:29) *
Da rade.... (bank fire, dwa banki po 4 wtryskiwacze)...


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
serek_pl
post Fri, 21 Jan 2011 - 16:37
Post #1694


Rookie
Dołączył: Sun, 22 February 2009





Jadzwin masz pełną pocztę PW i nie można nic do Ciebie wysłać. Skorzystam z twojej oferty.

Pozdrawiam.


CYTAT(Jadzwin @ Fri, 21 Jan 2011 - 14:26) *
1) Mozesz uzyc dowolny map sensor
2) Podcisnienie zza przepustnicy (czyli z kolektroa ssacege)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Fri, 21 Jan 2011 - 18:01
Post #1695


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





serek_pl GMoski załóż i gitara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin_C20NET
post Sat, 22 Jan 2011 - 16:12
Post #1696


Frequent User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: ZDW





Witam czy ma ktoś może opis wzoru lub alborytmu na Speed Density, potrzebuję zrobić od podstaw mapy na DET 2


--------------------
Kontakt: mps.projekt@o2.pl
Instrukcja Wskaźnika MPS: ftp://marcin-mag.ddns.net/
user: ftp hasło: ftp


Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomxx92
post Sat, 22 Jan 2011 - 19:57
Post #1697


User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Bielawa





Jak na 100% poznać jaki ECU rozpatruje sygnał, chodzi mi oto żeby wiedzieć czy bierze single ended czy differential ?? Bo u mnie jest czujnik indukcyjny z trzema kablami - jeden z nich jest od osłony i idzie do masy, ale pozostałe dwa (od cewki) wchodzą do ECU, jak rozróżnić, jakie zrobić pomiary żeby wiedzieć jaki sygnał bierze ecu?? Jest na to sprawdzenie jakaś uniwersalna metoda??
pozdrawiam i proszę o pomoc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sun, 23 Jan 2011 - 00:11
Post #1698


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Tutaj jest schemat podpiecia:

C18NZ

Twoj czujnik jest zbalansowany (differential signal). Moze sie okazac ze A2 i B3 musza byc zamienione miejscami (na wejsciu i wyjsciu urzadzenia).

Pozdrowienia
Jadzwin

CYTAT(tomxx92 @ Sat, 22 Jan 2011 - 20:57) *
Jak na 100% poznać jaki ECU rozpatruje sygnał, chodzi mi oto żeby wiedzieć czy bierze single ended czy differential ?? Bo u mnie jest czujnik indukcyjny z trzema kablami - jeden z nich jest od osłony i idzie do masy, ale pozostałe dwa (od cewki) wchodzą do ECU, jak rozróżnić, jakie zrobić pomiary żeby wiedzieć jaki sygnał bierze ecu?? Jest na to sprawdzenie jakaś uniwersalna metoda??
pozdrawiam i proszę o pomoc.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomxx92
post Sun, 23 Jan 2011 - 03:03
Post #1699


User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Bielawa





ok dzieki bardzo za schemat.
Rozumiem że B3 (lub A2 jeśli trzeba będzie je zamienić miejscami ) mam podłączyć do masy. Czy może być to ta sama masa co masa Ecumastera czyli pin D2 w ECU??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Sun, 23 Jan 2011 - 14:17
Post #1700


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





CYTAT(Cieniu @ Wed, 19 Jan 2011 - 23:45) *
Spoko. wiem że jest banalnie proste smile.gif Lecz pragnąłem zostać przy tym super motroniku 1.0 (niby z racji tego ze auto jest w kolekcjonerskim stanie) ale z drugiej strony m20 turbo heheh to i instalkę zmienie nie ma co sie pieprzyć wink.gif ok dzięki za porady.

A tak w ogóle to po co chcesz zakładać świnke?? Ten sterownik jest tak banalny, że dziecko sobie z nim poradzi. po co go kaleczyć??
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 83 84 85 86 87 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 09:43