Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 82 83 84 85 86 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
Kajman
post Wed, 05 Jan 2011 - 17:20
Post #1661


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A może tutaj znajdzie się ktoś z okolic Bydgoszczy (+- 250km) kto by mi sprzedał i/lub założył ecumastera tak, żeby cofał zapłon o 8-15st przy załączaniu nitro?? Nic więcej od niego nie wymagam... Silnik M62B44.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 05 Jan 2011 - 17:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kisielisodd
post Wed, 05 Jan 2011 - 20:19
Post #1662


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





Tam jest bosch DME 7 ? jeżeli tak, to jest to banalnie proste i spokojnie sobie poradzisz. Ten motor to strzał +100hp bez modyfikacji zapłonu spokojnie przyjmuje. Ile chcesz strzelać ze aż -15 stopni chcesz cofać zapłon 200 km ?


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 06 Jan 2011 - 09:57
Post #1663


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





150-200 na początek. Jak zniesie, to pójdzie próba +250. Ale to dopiero jak będzie zapasowy silnik w garażu smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 17 Jan 2011 - 19:33
Post #1664


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Witam
Właśnie podłączyłem DET3 i mam problem, z paliwem wszystko ok ale co z zapłonem ?
pacjent to BMW 325iX z 86r na Motroniku m1.0 :|
Są dwa czujniki na kole zamachowym które bez siebie nie dają odpalić silnika muszą być podłączone obydwa do sterownika również dochodzą w inne miejsca czujniki są 3 pinowe 1-2 zmienia się rezystancja a 3 to ekran drugi czujnik tak samo
co z tym zrobić ? nie mam pojęcia jak to podłączyć do deta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 17 Jan 2011 - 20:17
Post #1665


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Z autoadty wynika ze to 60-2. Wiec nie powinno byc problemu z podpieciem.


CYTAT(Cieniu @ Mon, 17 Jan 2011 - 20:33) *
Witam
Właśnie podłączyłem DET3 i mam problem, z paliwem wszystko ok ale co z zapłonem ?
pacjent to BMW 325iX z 86r na Motroniku m1.0 :|
Są dwa czujniki na kole zamachowym które bez siebie nie dają odpalić silnika muszą być podłączone obydwa do sterownika również dochodzą w inne miejsca czujniki są 3 pinowe 1-2 zmienia się rezystancja a 3 to ekran drugi czujnik tak samo
co z tym zrobić ? nie mam pojęcia jak to podłączyć do deta



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 17 Jan 2011 - 21:09
Post #1666


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Ja w AutoDacie nie miałem dostępu do tego motronika m1.0 do m1.1 i m1.3 jest ale to zupełnie co innego
Kuba jak byś mógł rozeznać temat ? są dwa czujniki po 3 piny ( jeden ekran) i wszystkie 6 kabli idzie do sterownika jak to zegarać ze świnką ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 17 Jan 2011 - 21:32
Post #1667


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Mam nadzieje ze nie jest tam 132 zeby bo to bedzie "pyta blada".
Mysle ze oba to sa czujniki indukcyjne. Na 2 z 3 pinow powinna byc masa.
Wez najnowszy soft do DET3 z oscyloskopem, i sprawdz na pnie na ktorym nie ma masy jaki jest sygnal.

Kuba

CYTAT(Cieniu @ Mon, 17 Jan 2011 - 22:09) *
Ja w AutoDacie nie miałem dostępu do tego motronika m1.0 do m1.1 i m1.3 jest ale to zupełnie co innego
Kuba jak byś mógł rozeznać temat ? są dwa czujniki po 3 piny ( jeden ekran) i wszystkie 6 kabli idzie do sterownika jak to zegarać ze świnką ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 17 Jan 2011 - 21:33
Post #1668


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





ok juz lece smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 17 Jan 2011 - 21:52
Post #1669


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





jak odłącze czujniki to z kompa masy są tylko na ekranach
sory błąd
jak odłącze kompa to masy brak tylko na jednym ekranie jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 17 Jan 2011 - 23:07
Post #1670


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Czujniki musza byc do kompa podpiete. Czyli jezeli masa jest tylko na ekranie to sa sygnaly zbalansowane....

Kuba

CYTAT(Cieniu @ Mon, 17 Jan 2011 - 22:52) *
jak odłącze czujniki to z kompa masy są tylko na ekranach
sory błąd
jak odłącze kompa to masy brak tylko na jednym ekranie jest



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 17 Jan 2011 - 23:41
Post #1671


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Jak wszystko jest spięte do kupy masa mocna tylko na ekranie.
brak masy na 4 kablach czujników
po włączeniu zapłonu (oporności miedzy masami nie sprawdzałem) jest masa około 10 volt na sygnałowych kablach obydwóch czujników
Kicha ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 17 Jan 2011 - 23:48
Post #1672


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





A druga sprawa jak są wyprowadzenia pinów w mpx4250AP ?
Z tego co obczaiłem to ta nóżka z wcięciem to sygnał 2- to GND 3- to +5V ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 17 Jan 2011 - 23:53
Post #1673


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow






MPX

Co do czujnika to przydalby sie oscyloskop

CYTAT(Cieniu @ Tue, 18 Jan 2011 - 00:48) *
A druga sprawa jak są wyprowadzenia pinów w mpx4250AP ?
Z tego co obczaiłem to ta nóżka z wcięciem to sygnał 2- to GND 3- to +5V ?



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 17 Jan 2011 - 23:55
Post #1674


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Słuchaj w takim razie jutropostaram się pomierzyć oscyloskopem obydwa jak dorwe tylko bys mi wyjaśnił co mam nim zrobic poniewaz nigdy tego nie obsługiwałem a dam rade go dostac ale człowiek ten tez nie wie jak to zrobic biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomxx92
post Tue, 18 Jan 2011 - 00:17
Post #1675


User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Bielawa





Witam, ma ktoś schemat podłączenia Ecumastera det 3 do silnika c18nz (kadett e /astra)?? (szukajka nic nie znalazła)
pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Tue, 18 Jan 2011 - 07:14
Post #1676


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





Ja testowałem tego motronica 1.0 i z czujnikami na kole zamachowym nie da się nic zrobić (przynajmniej mnie się nie udało). Klient w pół dnia przełożył na wiązkę z czujnikiem 60-2 na kole pasowym co zdecydowanie ułatwiło prace i też radził bym tak zrobić.

tomxx92
CYTAT
Witam, ma ktoś schemat podłączenia Ecumastera det 3 do silnika c18nz (kadett e /astra)?? (szukajka nic nie znalazła)


sprawdz czy taki jest schemat do kompa "schemat"


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Tue, 18 Jan 2011 - 08:36
Post #1677


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Szkoda mi przewalać wiązkę
a powiedzcie czy da sie dołożyć same koło z czujnikiem i jakiś moduł dołożyć i przez to sterować ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomxx92
post Tue, 18 Jan 2011 - 13:07
Post #1678


User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Bielawa





wygląda niby na to samo, masz może schemat podłączenia do tego kompa Ecumastera??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Tue, 18 Jan 2011 - 14:53
Post #1679


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(tomxx92 @ Tue, 18 Jan 2011 - 13:07) *
wygląda niby na to samo, masz może schemat podłączenia do tego kompa Ecumastera??



Jeżeli to jeszcze możliwe, czy wiesz może jaki tam jest sygnał z czujnika położenia wału ? to by pomogło bardzo w napisaniu takiego schematu 60-2 czy jakiś inny archaiczny sygnał.

Jak nie wiesz jaki jest sygnał a masz DET3, tomoże udało by Ci się go spawdzic wbudowanym oscyloskopem ? bo nie wiem jak ustawić zapłon.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomxx92
post Tue, 18 Jan 2011 - 18:40
Post #1680


User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Bielawa





DET 3 z map-em zamówiłem dzisiaj (w firmie projectxs - po nicku sugeruje że jesteś z tej firmy (: ) jutro ponoć ma być wysłany także na czwartek powinien dojść. c18nz ma indukcyjny czujnik obrotów wału korbowego z tarczą zębatą- 58 zębów i przerwa o szerokości dwóch zębów, czyli 60-2
pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 82 83 84 85 86 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 05:51