![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1641
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
może lipnie sie wyraziłem ale o to mi chodziło ![]() ![]() chodzi mi jeszcze tylko o wyprzedzenie lub opóźnienie zapłonu w instrukcji jest pokazane w którym miejscu przerwac sygnał z gmp i puścic go przez swinke gmp------det3------komp8v takie coś .... jeśli chcesz wyprzedzić zapłon to wpisujesz wartości dodatnie, jeśli opóźnić to ujemne w mapie zapłonu. Te sygnały unipolarne i bipolarne podane w instrukcji są tylko podane dla zrozumienia istoty sprawy. W ecumasterze tego nie widać przy strojeniu |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1642
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
jeśli chcesz wyprzedzić zapłon to wpisujesz wartości dodatnie, jeśli opóźnić to ujemne w mapie zapłonu. Te sygnały unipolarne i bipolarne podane w instrukcji są tylko podane dla zrozumienia ostoty sprawy. W ecumasterze tego nie widać przy strojeniu no no to juz kapuje ![]() jutro jak dobrze pojdzie bede kminił co by odpalic sztrucla ![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1643
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1644
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
jaka jest zalezność między czasem otwarcia wtrysku ustawianego w kontroli wtrysku a wartościami ustawionymi w pwm1 ? czyli wyjsciu mocy sterujacym ?
dzis po kilkunastu probach wymarzłem i polazlem do domu przy okreslonym ustawieniu tak prawie juz prawie chciał zalapac ...... -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1645
|
|
User Dołączył: Fri, 28 September 2007 ![]() |
Czy jest ktos w wawie lub okolicy kto by podpiol swoja sade za dobre % dla sprawdzenia bo moja sie wysypala chyba .... tydzien nówka
|
|
|
![]()
Post
#1646
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
a ja mam takie proste pytanie gdzie kupie nową wtyczkę do ecumastera i te małe styki(wsuwki) bo powiem szczerze że jest troszkę zmasakrowana i cuda mi się dzieją z autem, dacie jakiś namiar jaka dokładnie i jaki rodzaj tych wsuwek ma być?
|
|
|
![]()
Post
#1647
|
|
User Dołączył: Fri, 28 September 2007 ![]() |
Posiadam ecu 2 jakis czas i z niewiadomego powodu na ecu2 niechce auto odpalic chcialbym przejsc na ecu3
poszukuje sady do pomiaru afr czy masz jakas na zbyciu moze byc uzywana lub czy wiesz kto ma na sprzedaz |
|
|
![]()
Post
#1648
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Posiadam ecu 2 jakis czas i z niewiadomego powodu na ecu2 niechce auto odpalic chcialbym przejsc na ecu3 poszukuje sady do pomiaru afr czy masz jakas na zbyciu moze byc uzywana lub czy wiesz kto ma na sprzedaz w dziale sprzedam wisi ogłoszenie nówka. -------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#1649
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: W-wa ![]() |
a ja mam takie proste pytanie gdzie kupie nową wtyczkę do ecumastera i te małe styki(wsuwki) bo powiem szczerze że jest troszkę zmasakrowana i cuda mi się dzieją z autem, dacie jakiś namiar jaka dokładnie i jaki rodzaj tych wsuwek ma być? To są wtyczki i konektory firmy molex dostępne np w TME -------------------- Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage |
|
|
![]()
Post
#1650
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 02 January 2011 Skąd: Ostrów Wlkp. ![]() |
Witam,
Bardzo proszę o pomoc, kupiłem właśnie ECUMASTERa DET 3 i nie mogę sobie poradzić z podłączeniem zapłonu. ECUMASTERa zaktualizowałem do najnowszej wersji i ustawiłem go według instrukcji dla silników Hondy, mój silnik to d14a3. Chciałem to wszystko podłączyć tak jak w instrukcji dla silników Hondy z serii d14z: ![]() Jednak u mnie w kompie nie występuje pin o oznaczeniu CKP ![]() Poniżej przedstawiam wtyczki z ich opisami jakie są w moim ECU: ![]() ACC - A/C relay ACS - A/C switch ALTC - Alternator relay, for control purposes, not present on all ECU’s ALTF - Alternator switch BKSW- Brake switch, for control purposes, not present on all ECU’s ECT - Engine coolant temperature ELIMA- Electric load detection, not present on all ECU’s FANC - Fan relay, for control purposes, not present on all ECU’s FLR - Fuel relay IACV - Idle air control valve, controls the 3 wire type IACV valve, (N)egative and (P)ositive control IAT - Intake air temperature IGPLS- Ignition pulses, 1 is always present, 2 can be ignored IGP - Battery feed, only active when key is turned IGR - Engine speed IMO - Checks IMO code of the key and activates FLR if correct INJ - Injector, the numbers refer to the pair of cylinders connected (1 is on the side with the belts) LG - Ground for battery circuit MAP - Manifold absolute pressure MIL - Motor indication light, this one gives the control engine light (CEL) signal PCS - Control solenoid, this one is for the small black cylindric valve on the back of the IM PG - Ground for battery circuit PSP. - Power steering switch, not present on all ECU’s O2S - Oxygen sensor (lambda sensor) signal SCS - Service connector switch, checks if the SCS connector is hot wired (for reading engine error codes) SG - Ground for 5V circuit, 1 is for the MAP sensor, 2 is for the other sensors STS - Starter switch TDC - Top dead centre TPS - Throttle position signal TXD. - Diagnostic connector, communication signal to the 3 wire connector next to the SCS connector VBU - Back up battery feed, always active (unless battery is removed) VCC - 5V feed, 1 is for the MAP sensor, 2 is for the other sensors VSS - Vehicle speed sensor Bardzo proszę o pomoc jak to mam zrobić. |
|
|
![]()
Post
#1651
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
To są wtyczki i konektory firmy molex dostępne np w TME to wiem tylko na tej stronie można kupić minimalna ilość : CYTAT Wielokrotność: 5 Ilość min.: 5 mnie by starczyła jedna lub dwie sztuki ![]() |
|
|
![]()
Post
#1652
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: W-wa ![]() |
mnie by starczyła jedna lub dwie sztuki ![]() Możesz tutaj sprawdzić, nie wiem czy w sklepie on-line będzie, w sklepie na miejscu mają na pewno i można kupić na sztuki. -------------------- Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage |
|
|
![]()
Post
#1653
|
|
User Dołączył: Wed, 29 December 2010 ![]() |
Możesz tutaj sprawdzić, nie wiem czy w sklepie on-line będzie, w sklepie na miejscu mają na pewno i można kupić na sztuki. Dzięki można na sztuki kupić ![]() |
|
|
![]()
Post
#1654
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Witam, Bardzo proszę o pomoc, kupiłem właśnie ECUMASTERa DET 3 i nie mogę sobie poradzić z podłączeniem zapłonu. ECUMASTERa zaktualizowałem do najnowszej wersji i ustawiłem go według instrukcji dla silników Hondy, mój silnik to d14a3. Chciałem to wszystko podłączyć tak jak w instrukcji dla silników Hondy z serii d14z: [img][/img] Jednak u mnie w kompie nie występuje pin o oznaczeniu CKP ![]() Zgodnie z Twoją rozpiską powinieneś podpiąć się pod pin IGR - engine speed. -------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
![]()
Post
#1655
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
samochod podpiety pod tps, wtryskiwacz, czujnik halla z aparatu zaplonowego
log wyglada tak jak nizej podczas krecenia rozrusznikiem auto nie zapala (wtryskiwacz nie otwiera sie) ![]() Uploaded with ImageShack.us |
|
|
![]()
Post
#1656
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 04 January 2011 ![]() |
witam czy ktoś wie może dlaczego fiat uno 1,4 z jedno punktowym wtryskiem na benzynie nie chce odpalić, wtrysk jest dobry, pompka paliwowa też ale czy może dawać małe ciśnienie??? bo kiedy naleje paliwa do pszepustnicy to odpali POMÓŻCIE z góry dzięki... pozdrawiam Adam
|
|
|
![]()
Post
#1657
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
samochod podpiety pod tps, wtryskiwacz, czujnik halla z aparatu zaplonowego log wyglada tak jak nizej podczas krecenia rozrusznikiem auto nie zapala (wtryskiwacz nie otwiera sie) ![]() Uploaded with ImageShack.us Kilka informacji więcej ? Jakie auto ? jak jest podłączona wiązka ? Podłączone jest power ground ? ustawienia w setupie są zaznaczone na obsługe wtryskiwacza ? -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1658
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
witam czy ktoś wie może dlaczego fiat uno 1,4 z jedno punktowym wtryskiem na benzynie nie chce odpalić, wtrysk jest dobry, pompka paliwowa też ale czy może dawać małe ciśnienie??? bo kiedy naleje paliwa do pszepustnicy to odpali POMÓŻCIE z góry dzięki... pozdrawiam Adam Powodów może być wiele, Podłączony tam jest jakiś sprzęt ? ecumaster ? -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#1659
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
Kilka informacji więcej ? Jakie auto ? jak jest podłączona wiązka ? Podłączone jest power ground ? ustawienia w setupie są zaznaczone na obsługe wtryskiwacza ? mono jetronic z vw 1.8 rp power ground podlaczone w setupie zaznaczona obsluga wtryskiwacza wiazka plus i minus wiadomo , czujnik halla przeciety i podlaczone +12 z opornikiem wtryskiwacz tez rozciety i podpiete +12 z opornikiem |
|
|
![]()
Post
#1660
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Wpisz 100% do mapy wtrysku . boostu...
mono jetronic z vw 1.8 rp power ground podlaczone w setupie zaznaczona obsluga wtryskiwacza wiazka plus i minus wiadomo , czujnik halla przeciety i podlaczone +12 z opornikiem wtryskiwacz tez rozciety i podpiete +12 z opornikiem -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 02:02 |