Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 81 82 83 84 85 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
turbofiacik
post Tue, 28 Dec 2010 - 18:36
Post #1641


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(ahamay @ Tue, 28 Dec 2010 - 18:26) *
może lipnie sie wyraziłem ale o to mi chodziło biggrin.gif wiem ze są osobne wejscia do tego tongue.gif

chodzi mi jeszcze tylko o wyprzedzenie lub opóźnienie zapłonu w instrukcji jest pokazane w którym miejscu przerwac sygnał z gmp i puścic go przez swinke

gmp------det3------komp8v

takie coś ....


jeśli chcesz wyprzedzić zapłon to wpisujesz wartości dodatnie, jeśli opóźnić to ujemne w mapie zapłonu. Te sygnały unipolarne i bipolarne podane w instrukcji są tylko podane dla zrozumienia istoty sprawy. W ecumasterze tego nie widać przy strojeniu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 28 Dec 2010 - 18:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ahamay
post Tue, 28 Dec 2010 - 19:05
Post #1642


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(turbofiacik @ Tue, 28 Dec 2010 - 18:36) *
jeśli chcesz wyprzedzić zapłon to wpisujesz wartości dodatnie, jeśli opóźnić to ujemne w mapie zapłonu. Te sygnały unipolarne i bipolarne podane w instrukcji są tylko podane dla zrozumienia ostoty sprawy. W ecumasterze tego nie widać przy strojeniu


no no to juz kapuje smile.gif

jutro jak dobrze pojdzie bede kminił co by odpalic sztrucla smile.gif


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Tue, 28 Dec 2010 - 19:24
Post #1643


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(ahamay @ Tue, 28 Dec 2010 - 19:05) *
no no to juz kapuje smile.gif

jutro jak dobrze pojdzie bede kminił co by odpalic sztrucla smile.gif


trzymam kciuki biggrin.gif może i ja sie kiedyś zdecyduje na 1.4 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Wed, 29 Dec 2010 - 15:26
Post #1644


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





jaka jest zalezność między czasem otwarcia wtrysku ustawianego w kontroli wtrysku a wartościami ustawionymi w pwm1 ? czyli wyjsciu mocy sterujacym ?

dzis po kilkunastu probach wymarzłem i polazlem do domu przy okreslonym ustawieniu tak prawie juz prawie chciał zalapac ......


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drkoo
post Thu, 30 Dec 2010 - 21:38
Post #1645


User
Dołączył: Fri, 28 September 2007





Czy jest ktos w wawie lub okolicy kto by podpiol swoja sade za dobre % dla sprawdzenia bo moja sie wysypala chyba .... tydzien nówka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Sat, 01 Jan 2011 - 21:40
Post #1646


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





a ja mam takie proste pytanie gdzie kupie nową wtyczkę do ecumastera i te małe styki(wsuwki) bo powiem szczerze że jest troszkę zmasakrowana i cuda mi się dzieją z autem, dacie jakiś namiar jaka dokładnie i jaki rodzaj tych wsuwek ma być?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drkoo
post Sun, 02 Jan 2011 - 12:59
Post #1647


User
Dołączył: Fri, 28 September 2007





Posiadam ecu 2 jakis czas i z niewiadomego powodu na ecu2 niechce auto odpalic chcialbym przejsc na ecu3

poszukuje sady do pomiaru afr czy masz jakas na zbyciu moze byc uzywana lub czy wiesz kto ma na sprzedaz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Sun, 02 Jan 2011 - 13:45
Post #1648


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





CYTAT(drkoo @ Sun, 02 Jan 2011 - 12:59) *
Posiadam ecu 2 jakis czas i z niewiadomego powodu na ecu2 niechce auto odpalic chcialbym przejsc na ecu3

poszukuje sady do pomiaru afr czy masz jakas na zbyciu moze byc uzywana lub czy wiesz kto ma na sprzedaz


w dziale sprzedam wisi ogłoszenie nówka.


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pinky323F
post Sun, 02 Jan 2011 - 13:56
Post #1649


Frequent User
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: W-wa





CYTAT(mosek @ Sat, 01 Jan 2011 - 21:40) *
a ja mam takie proste pytanie gdzie kupie nową wtyczkę do ecumastera i te małe styki(wsuwki) bo powiem szczerze że jest troszkę zmasakrowana i cuda mi się dzieją z autem, dacie jakiś namiar jaka dokładnie i jaki rodzaj tych wsuwek ma być?



To są wtyczki i konektory firmy molex dostępne np w TME


--------------------
Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service
ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
h4wk
post Sun, 02 Jan 2011 - 17:54
Post #1650


Rookie
Dołączył: Sun, 02 January 2011
Skąd: Ostrów Wlkp.





Witam,
Bardzo proszę o pomoc, kupiłem właśnie ECUMASTERa DET 3 i nie mogę sobie poradzić z podłączeniem zapłonu.
ECUMASTERa zaktualizowałem do najnowszej wersji i ustawiłem go według instrukcji dla silników Hondy, mój silnik to d14a3.
Chciałem to wszystko podłączyć tak jak w instrukcji dla silników Hondy z serii d14z:

Jednak u mnie w kompie nie występuje pin o oznaczeniu CKP sad.gif
Poniżej przedstawiam wtyczki z ich opisami jakie są w moim ECU:

ACC - A/C relay
ACS - A/C switch
ALTC - Alternator relay, for control purposes, not present on all ECU’s
ALTF - Alternator switch
BKSW- Brake switch, for control purposes, not present on all ECU’s
ECT - Engine coolant temperature
ELIMA- Electric load detection, not present on all ECU’s
FANC - Fan relay, for control purposes, not present on all ECU’s
FLR - Fuel relay
IACV - Idle air control valve, controls the 3 wire type IACV valve, (N)egative and (P)ositive control
IAT - Intake air temperature
IGPLS- Ignition pulses, 1 is always present, 2 can be ignored
IGP - Battery feed, only active when key is turned
IGR - Engine speed
IMO - Checks IMO code of the key and activates FLR if correct
INJ - Injector, the numbers refer to the pair of cylinders connected (1 is on the side with the belts)
LG - Ground for battery circuit
MAP - Manifold absolute pressure
MIL - Motor indication light, this one gives the control engine light (CEL) signal
PCS - Control solenoid, this one is for the small black cylindric valve on the back of the IM
PG - Ground for battery circuit
PSP. - Power steering switch, not present on all ECU’s
O2S - Oxygen sensor (lambda sensor) signal
SCS - Service connector switch, checks if the SCS connector is hot wired (for reading engine error codes)
SG - Ground for 5V circuit, 1 is for the MAP sensor, 2 is for the other sensors
STS - Starter switch
TDC - Top dead centre
TPS - Throttle position signal
TXD. - Diagnostic connector, communication signal to the 3 wire connector next to the SCS connector
VBU - Back up battery feed, always active (unless battery is removed)
VCC - 5V feed, 1 is for the MAP sensor, 2 is for the other sensors
VSS - Vehicle speed sensor

Bardzo proszę o pomoc jak to mam zrobić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Sun, 02 Jan 2011 - 18:50
Post #1651


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(Pinky323F @ Sun, 02 Jan 2011 - 13:56) *
To są wtyczki i konektory firmy molex dostępne np w TME


to wiem tylko na tej stronie można kupić minimalna ilość :

CYTAT
Wielokrotność:
5
Ilość min.:
5


mnie by starczyła jedna lub dwie sztuki rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pinky323F
post Mon, 03 Jan 2011 - 18:57
Post #1652


Frequent User
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: W-wa





CYTAT(mosek @ Sun, 02 Jan 2011 - 18:50) *
mnie by starczyła jedna lub dwie sztuki rolleyes.gif


Możesz tutaj sprawdzić, nie wiem czy w sklepie on-line będzie, w sklepie na miejscu mają na pewno i można kupić na sztuki.


--------------------
Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service
ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosek
post Mon, 03 Jan 2011 - 21:39
Post #1653


User
Dołączył: Wed, 29 December 2010





CYTAT(Pinky323F @ Mon, 03 Jan 2011 - 18:57) *
Możesz tutaj sprawdzić, nie wiem czy w sklepie on-line będzie, w sklepie na miejscu mają na pewno i można kupić na sztuki.


Dzięki można na sztuki kupić wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maleckis
post Mon, 03 Jan 2011 - 22:05
Post #1654


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(h4wk @ Sun, 02 Jan 2011 - 17:54) *
Witam,
Bardzo proszę o pomoc, kupiłem właśnie ECUMASTERa DET 3 i nie mogę sobie poradzić z podłączeniem zapłonu.
ECUMASTERa zaktualizowałem do najnowszej wersji i ustawiłem go według instrukcji dla silników Hondy, mój silnik to d14a3.
Chciałem to wszystko podłączyć tak jak w instrukcji dla silników Hondy z serii d14z:
[img][/img]
Jednak u mnie w kompie nie występuje pin o oznaczeniu CKP sad.gif

Zgodnie z Twoją rozpiską powinieneś podpiąć się pod pin IGR - engine speed.


--------------------
Maleckis Motorsport
www.maleckis.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Tue, 04 Jan 2011 - 21:46
Post #1655


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





samochod podpiety pod tps, wtryskiwacz, czujnik halla z aparatu zaplonowego
log wyglada tak jak nizej podczas krecenia rozrusznikiem
auto nie zapala (wtryskiwacz nie otwiera sie)



Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamo22_12_93
post Tue, 04 Jan 2011 - 23:29
Post #1656


Rookie
Dołączył: Tue, 04 January 2011





witam czy ktoś wie może dlaczego fiat uno 1,4 z jedno punktowym wtryskiem na benzynie nie chce odpalić, wtrysk jest dobry, pompka paliwowa też ale czy może dawać małe ciśnienie??? bo kiedy naleje paliwa do pszepustnicy to odpali POMÓŻCIE z góry dzięki... pozdrawiam Adam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Wed, 05 Jan 2011 - 11:13
Post #1657


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(opornick @ Tue, 04 Jan 2011 - 21:46) *
samochod podpiety pod tps, wtryskiwacz, czujnik halla z aparatu zaplonowego
log wyglada tak jak nizej podczas krecenia rozrusznikiem
auto nie zapala (wtryskiwacz nie otwiera sie)



Uploaded with ImageShack.us


Kilka informacji więcej ?

Jakie auto ? jak jest podłączona wiązka ? Podłączone jest power ground ? ustawienia w setupie są zaznaczone na obsługe wtryskiwacza ?


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Wed, 05 Jan 2011 - 11:18
Post #1658


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT(adamo22_12_93 @ Tue, 04 Jan 2011 - 23:29) *
witam czy ktoś wie może dlaczego fiat uno 1,4 z jedno punktowym wtryskiem na benzynie nie chce odpalić, wtrysk jest dobry, pompka paliwowa też ale czy może dawać małe ciśnienie??? bo kiedy naleje paliwa do pszepustnicy to odpali POMÓŻCIE z góry dzięki... pozdrawiam Adam



Powodów może być wiele, Podłączony tam jest jakiś sprzęt ? ecumaster ?


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Wed, 05 Jan 2011 - 12:18
Post #1659


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





CYTAT(kisielisodd @ Wed, 05 Jan 2011 - 11:13) *
Kilka informacji więcej ?

Jakie auto ? jak jest podłączona wiązka ? Podłączone jest power ground ? ustawienia w setupie są zaznaczone na obsługe wtryskiwacza ?


mono jetronic z vw 1.8 rp

power ground podlaczone
w setupie zaznaczona obsluga wtryskiwacza

wiazka plus i minus wiadomo , czujnik halla przeciety i podlaczone +12 z opornikiem
wtryskiwacz tez rozciety i podpiete +12 z opornikiem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 05 Jan 2011 - 12:39
Post #1660


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Wpisz 100% do mapy wtrysku . boostu...

CYTAT(opornick @ Wed, 05 Jan 2011 - 13:18) *
mono jetronic z vw 1.8 rp

power ground podlaczone
w setupie zaznaczona obsluga wtryskiwacza

wiazka plus i minus wiadomo , czujnik halla przeciety i podlaczone +12 z opornikiem
wtryskiwacz tez rozciety i podpiete +12 z opornikiem



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 81 82 83 84 85 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 02:02