![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1621
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
W trybie Fuel Implant mozesz podpiac sie pod dawa banki wtryskiwaczy. Krótki opis technologii Fuel Implant http://www.ecumaster.com/download/DET3/SAf...antOverview.pdf Najnowsze oprogramowanie DET3 Fuel Implant dostępne jest tutaj: http://www.ecumaster.com/download/DET3/Ecu...T3_FI_1_16b.exe Instrukcja w języku polskim: http://www.ecumaster.com/download/DET3/wha...FuelImplant.pdf a jak wygląda podłączenie tego pod swinke w praktyce ? edit ok to w tym linku jest schemat ![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1622
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
brak przepływomierza będzie powodował jakies niezgodności ?
pozdr -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1623
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
brak przepływomierza będzie powodował jakies niezgodności ? pozdr nie masz przepływomierza przecież u siebie. -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#1624
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
czy to ma prawo działać ?
![]() Uploaded with ImageShack.us czy mozna tak podłączyc map sensor i wykorzystać ograniczenie napięcia idącego na komputer z fiata z pinu 17 ecumastera?? używajać ebc sterowanie dwoma parami wtrysków staje sie niemożliwe ? da sie to tak podłączyc razem z tym ebc ? -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1625
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
Wtrysk i EBC moze tak, ale resztę bym podłączył inaczej..
-------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#1626
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Wtrysk i EBC moze tak, ale resztę bym podłączył inaczej.. tzn? ![]() -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1627
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
nikt nie pomoze?
-------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1628
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1629
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
Ja bym ci pomógł ale w trybie standardowym, bo nie znam inplanta bo do tej go nie uzywałem. Jakie bedą wtryski? generalnie wchodzi w gre opcja standardowa jesli nikt nie podpowie jak to wyglada z tym implantem odpalam t-jeta na osprzecie z p1 planowo z 1.2 16v ale w polaczeniu z standardowym ecumastrerem są jazdy z fabrycznym ecu (autoadaptacja coś miesza) wiec plan awaryjny to komputer z 1.2 8v i standardowa opcja ecumastera bo to sprawdzona opcja. -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1630
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
generalnie wchodzi w gre opcja standardowa jesli nikt nie podpowie jak to wyglada z tym implantem odpalam t-jeta na osprzecie z p1 planowo z 1.2 16v ale w polaczeniu z standardowym ecumastrerem są jazdy z fabrycznym ecu (autoadaptacja coś miesza) wiec plan awaryjny to komputer z 1.2 8v i standardowa opcja ecumastera bo to sprawdzona opcja. jeśli nie będzie wtrysków powyżej 300ccm to raczej bym obstawiał za tym żeby robić w trybie zwykłym i podłączyć jako modyfikacje czasu wtrysku, bo to proste rozwiązanie. |
|
|
![]()
Post
#1631
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
jeśli nie będzie wtrysków powyżej 300ccm to raczej bym obstawiał za tym żeby robić w trybie zwykłym i podłączyć jako modyfikacje czasu wtrysku, bo to proste rozwiązanie. wtryski ricambi t-jet 150 hp wydajności 267 ccm ![]() Uploaded with ImageShack.us jest tylko mały problem z jedna rzeczą .... w instrukcji jest opisany tylko przypadek gdy wszystkie wtryski leją na raz gdy jest jeden sygnał z kompa.... a gdy są dwa ? tylko opcja inplanta? -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1632
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 18 December 2010 Skąd: Krotoszyn ![]() |
Witam
Mam mazde mx-3 2,5v6 ecu z 1,8v6. Zakupilem ecu mastera III z map sensorem ![]() Czy moglby mi ktos pomoc rozgrysc jak mam podlaczyc detIII. Jezeli beda potrzebne jakies schematy to moge jeszcze podrzucic Z gory dziekuje -------------------- Poznan Track 1:50:5 147KM Opel Speedster
Best ET 13,3@ Ryki 2015 213KM K20:) Poznan Track 1:42:3 235KM Opel Speedster K20 2019 Poznan Track 1:39:5 305KM Opel Speedster K20 SC 2020 |
|
|
![]()
Post
#1633
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
wtryski ricambi t-jet 150 hp wydajności 267 ccm ![]() Uploaded with ImageShack.us jest tylko mały problem z jedna rzeczą .... w instrukcji jest opisany tylko przypadek gdy wszystkie wtryski leją na raz gdy jest jeden sygnał z kompa.... a gdy są dwa ? tylko opcja inplanta? nie, pod jedną końcówkę zakładasz rezystor ok 20-30 ohm, a sygnał z drugiej modyfikujesz i rozgałęziasz na 4 sikacze i tak w ten oto sposób otrzymujesz fullgrupę. Seria 16v ma +- 200ccm więc nie powinno być wiekszych problemów z zalewaniem na ssaniu czy tym podobnych kwiatków bo procent modyfikacji bedzie niewielki. |
|
|
![]()
Post
#1634
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
a jak z mapsensorem ? pobieram tylko sygnał czy tez go modyfikuje ?
-------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1635
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
a jak z mapsensorem ? pobieram tylko sygnał czy tez go modyfikuje ? nie, seryjny mapsensor sobie pobiera normalnie sygnał i sobie pracuje, jest podpięty do ECU tak jak w serii, czyli nic tam nie przecinasz i nie podpinasz do majstra. Oczywiście musze nadmienić że będziesz miał 2 mapsensory, jeden nadcisnieniowy dla ecumasterai seryjny dla ecu. Ecu musi mieć swój seryjny mapsenor dla poprawnego wyznaczania kąta zapłonu i po to aby nie wpadł w tryb awaryjny. Są jednostki np niektóre vw że po przekroczeniu pewnych wartości cisnienia w dolocie jest odcinane paliwo i tam musi być podpięty mapsensor poprzez ecumastera i w konfiguracji wejśc analogowych musi być wpisana wartość napięcia powyżej której zostaje odcięte paliwo. U mnie w 1.1mpi nie było tego więc nic nie podłączałem, no ale nie wiem jak w szesnastce. Jeżeli by się też nic nie działo to ja bym wykorzystał to jedno wejście analogowe do emulacji sondy lambda, tak żeby przy wyższych obciążeniach, zaniżać sygnał z sondy do ecu zbliżony do 14,7, żeby adaptacja nie rozjeżdżała nam map w close loopie na przykład. Moje 1.1mpi było bardzo wrażliwe na tym punkcie (EOBD), ale aktualnie udało mi sie to wszystko porządnie ogarnąć i praktycznie chodzi jak fabrycznie turbione auto. Ostatnio podpinałem się z laptokiem we wrześniu i jeżdże non stop codziennie do roboty, więc to chyba o czymś świadczy ![]() |
|
|
![]()
Post
#1636
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
chyba najpewniej bedzie w tym wypadku podpięcie tego pod kompa z 8v z tego powodu ze w kolektorze z t-jeta mam fabryczny mapsensor ktorego trzeba by emulować... a nie chce rzeźbić niepotrzebne
z 8v nie bedzie tyle cyrku .... -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1637
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
chyba najpewniej bedzie w tym wypadku podpięcie tego pod kompa z 8v z tego powodu ze w kolektorze z t-jeta mam fabryczny mapsensor ktorego trzeba by emulować... a nie chce rzeźbić niepotrzebne z 8v nie bedzie tyle cyrku .... A teraz rozumiem. Trzeba zmierzyć w jakim zakresie działa mapsensor z t-jeta. jeżeli rosnąco (im większe cisnienie, tym większy voltarz) w zakresie 0-5 V to można go wykorzystać do ecumastera żeby nie kupować MPXa. Do serii ECU 16v lub 8v MUSI być fabryczny mapsenor dedykowany do niego czyli w tym przypadku 16v lub 8v, innej opcji niema. Mapsensory możemy podmieniac do fabrycznego ECU na nadcisnieniowe ale tylko i wyłącznie w przypadku remapu. W przypadku kompa z 8v analogicznie tak samo trzeba by to zrobić. Tak że na jedno wychodzi. |
|
|
![]()
Post
#1638
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
A teraz rozumiem. Trzeba zmierzyć w jakim zakresie działa mapsensor z t-jeta. jeżeli rosnąco (im większe cisnienie, tym większy voltarz) w zakresie 0-5 V to można go wykorzystać do ecumastera żeby nie kupować MPXa. Do serii ECU 16v lub 8v MUSI być fabryczny mapsenor dedykowany do niego czyli w tym przypadku 16v lub 8v, innej opcji niema. Mapsensory możemy podmieniac do fabrycznego ECU na nadcisnieniowe ale tylko i wyłącznie w przypadku remapu. W przypadku kompa z 8v analogicznie tak samo trzeba by to zrobić. Tak że na jedno wychodzi. mam charakterystyke czujnika w pdf wraz ze wzrostem cisnienia rośnie napiecie btw kompa z 8v juz mam wiec teraz jako wejscie analogowe zastosuje mapa z t-jeta i modyfikuje czas wtrysku poprzez przerwanie sygnały sterującego wtryskami i przerwe sygnał z gmp i puszcze przez swinie dobrze mysle? zeby moc sterowac zapłonem. -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]()
Post
#1639
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: rzeszów ![]() |
mam charakterystyke czujnika w pdf wraz ze wzrostem cisnienia rośnie napiecie btw kompa z 8v juz mam wiec teraz jako wejscie analogowe zastosuje mapa z t-jeta i modyfikuje czas wtrysku poprzez przerwanie sygnały sterującego wtryskami i przerwe sygnał z gmp i puszcze przez swinie dobrze mysle? zeby moc sterowac zapłonem. tak zamotałeś że sam sie pogubiłem. do zapłonu masz osobne wejścia przecież i osobna mapę. Do kompa 8v przypinasz mapa od 8v i tyle nic tam więcedj nie kombinujesz. Nie możesz przypiąć tijetowskiego mapa do kompa 8v. Do wejścia analogowego 4 przypinasz mapsensor tijetowski po to żeby ecumaster widział podciśnienie/nadciśnienie i mógł sterowac całym bajzlem. żeby sterować czasem wtrysku musisz przewód wtrysków (końcówkę mocy) z kompa 8v przypiąć do wejścia częstotliwościowego w ecumasterze i nim modyfikujesz dalej jest wyjście na power out 1 ->wtryski-> +12V ot cała filozofia ![]() |
|
|
![]()
Post
#1640
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
może lipnie sie wyraziłem ale o to mi chodziło
![]() ![]() chodzi mi jeszcze tylko o wyprzedzenie lub opóźnienie zapłonu w instrukcji jest pokazane w którym miejscu przerwac sygnał z gmp i puścic go przez swinke gmp------det3------komp8v takie coś .... -------------------- seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 02:03 |