Shoutbox 0 nowych PW 


303 Stron V  « < 80 81 82 83 84 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ecumaster - zrob to sam
ahamay
post Fri, 24 Dec 2010 - 11:12
Post #1621


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(Jadzwin @ Fri, 24 Dec 2010 - 10:56) *
W trybie Fuel Implant mozesz podpiac sie pod dawa banki wtryskiwaczy.

Krótki opis technologii Fuel Implant
http://www.ecumaster.com/download/DET3/SAf...antOverview.pdf


Najnowsze oprogramowanie DET3 Fuel Implant dostępne jest tutaj:
http://www.ecumaster.com/download/DET3/Ecu...T3_FI_1_16b.exe


Instrukcja w języku polskim:
http://www.ecumaster.com/download/DET3/wha...FuelImplant.pdf



a jak wygląda podłączenie tego pod swinke w praktyce ?

edit

ok to w tym linku jest schemat smile.gif http://www.ecumaster.com/download/DET3/SAfuelImplant.pdf


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 24 Dec 2010 - 11:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ahamay
post Fri, 24 Dec 2010 - 11:59
Post #1622


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





brak przepływomierza będzie powodował jakies niezgodności ?

pozdr


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lesiu.Z
post Fri, 24 Dec 2010 - 14:33
Post #1623


Super User
Dołączył: Wed, 25 July 2007
Skąd: Grudziądz





CYTAT(ahamay @ Fri, 24 Dec 2010 - 11:59) *
brak przepływomierza będzie powodował jakies niezgodności ?

pozdr



nie masz przepływomierza przecież u siebie.


--------------------
Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Fri, 24 Dec 2010 - 14:42
Post #1624


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





czy to ma prawo działać ?


Uploaded with ImageShack.us

czy mozna tak podłączyc map sensor i wykorzystać ograniczenie napięcia idącego na komputer z fiata z pinu 17 ecumastera??

używajać ebc sterowanie dwoma parami wtrysków staje sie niemożliwe ?

da sie to tak podłączyc razem z tym ebc ?


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lesiu.Z
post Sat, 25 Dec 2010 - 09:45
Post #1625


Super User
Dołączył: Wed, 25 July 2007
Skąd: Grudziądz





Wtrysk i EBC moze tak, ale resztę bym podłączył inaczej..


--------------------
Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Sat, 25 Dec 2010 - 10:50
Post #1626


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(Lesiu.Z @ Sat, 25 Dec 2010 - 09:45) *
Wtrysk i EBC moze tak, ale resztę bym podłączył inaczej..



tzn? smile.gif


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Mon, 27 Dec 2010 - 09:30
Post #1627


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





nikt nie pomoze?


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Mon, 27 Dec 2010 - 19:24
Post #1628


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(ahamay @ Mon, 27 Dec 2010 - 09:30) *
nikt nie pomoze?


Ja bym ci pomógł ale w trybie standardowym, bo nie znam inplanta bo do tej go nie uzywałem. Jakie bedą wtryski?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Mon, 27 Dec 2010 - 20:07
Post #1629


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(turbofiacik @ Mon, 27 Dec 2010 - 19:24) *
Ja bym ci pomógł ale w trybie standardowym, bo nie znam inplanta bo do tej go nie uzywałem. Jakie bedą wtryski?



generalnie wchodzi w gre opcja standardowa jesli nikt nie podpowie jak to wyglada z tym implantem
odpalam t-jeta na osprzecie z p1 planowo z 1.2 16v ale w polaczeniu z standardowym ecumastrerem są jazdy z fabrycznym ecu (autoadaptacja coś miesza)
wiec plan awaryjny to komputer z 1.2 8v i standardowa opcja ecumastera bo to sprawdzona opcja.


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Mon, 27 Dec 2010 - 20:14
Post #1630


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(ahamay @ Mon, 27 Dec 2010 - 20:07) *
generalnie wchodzi w gre opcja standardowa jesli nikt nie podpowie jak to wyglada z tym implantem
odpalam t-jeta na osprzecie z p1 planowo z 1.2 16v ale w polaczeniu z standardowym ecumastrerem są jazdy z fabrycznym ecu (autoadaptacja coś miesza)
wiec plan awaryjny to komputer z 1.2 8v i standardowa opcja ecumastera bo to sprawdzona opcja.


jeśli nie będzie wtrysków powyżej 300ccm to raczej bym obstawiał za tym żeby robić w trybie zwykłym i podłączyć jako modyfikacje czasu wtrysku, bo to proste rozwiązanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Mon, 27 Dec 2010 - 20:39
Post #1631


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(turbofiacik @ Mon, 27 Dec 2010 - 20:14) *
jeśli nie będzie wtrysków powyżej 300ccm to raczej bym obstawiał za tym żeby robić w trybie zwykłym i podłączyć jako modyfikacje czasu wtrysku, bo to proste rozwiązanie.



wtryski ricambi t-jet 150 hp wydajności 267 ccm


Uploaded with ImageShack.us


jest tylko mały problem z jedna rzeczą ....

w instrukcji jest opisany tylko przypadek gdy wszystkie wtryski leją na raz gdy jest jeden sygnał z kompa.... a gdy są dwa ? tylko opcja inplanta?


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Capazo
post Tue, 28 Dec 2010 - 00:09
Post #1632


Frequent User
Dołączył: Sat, 18 December 2010
Skąd: Krotoszyn





Witam

Mam mazde mx-3 2,5v6 ecu z 1,8v6. Zakupilem ecu mastera III z map sensorem



Czy moglby mi ktos pomoc rozgrysc jak mam podlaczyc detIII. Jezeli beda potrzebne jakies schematy to moge jeszcze podrzucic

Z gory dziekuje


--------------------
Poznan Track 1:50:5 147KM Opel Speedster
Best ET 13,3@ Ryki 2015 213KM K20:)
Poznan Track 1:42:3 235KM Opel Speedster K20 2019
Poznan Track 1:39:5 305KM Opel Speedster K20 SC 2020
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Tue, 28 Dec 2010 - 00:30
Post #1633


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(ahamay @ Mon, 27 Dec 2010 - 20:39) *
wtryski ricambi t-jet 150 hp wydajności 267 ccm


Uploaded with ImageShack.us


jest tylko mały problem z jedna rzeczą ....

w instrukcji jest opisany tylko przypadek gdy wszystkie wtryski leją na raz gdy jest jeden sygnał z kompa.... a gdy są dwa ? tylko opcja inplanta?


nie, pod jedną końcówkę zakładasz rezystor ok 20-30 ohm, a sygnał z drugiej modyfikujesz i rozgałęziasz na 4 sikacze i tak w ten oto sposób otrzymujesz fullgrupę. Seria 16v ma +- 200ccm więc nie powinno być wiekszych problemów z zalewaniem na ssaniu czy tym podobnych kwiatków bo procent modyfikacji bedzie niewielki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Tue, 28 Dec 2010 - 09:13
Post #1634


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





a jak z mapsensorem ? pobieram tylko sygnał czy tez go modyfikuje ?


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Tue, 28 Dec 2010 - 12:09
Post #1635


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(ahamay @ Tue, 28 Dec 2010 - 09:13) *
a jak z mapsensorem ? pobieram tylko sygnał czy tez go modyfikuje ?


nie, seryjny mapsensor sobie pobiera normalnie sygnał i sobie pracuje, jest podpięty do ECU tak jak w serii, czyli nic tam nie przecinasz i nie podpinasz do majstra. Oczywiście musze nadmienić że będziesz miał 2 mapsensory, jeden nadcisnieniowy dla ecumasterai seryjny dla ecu. Ecu musi mieć swój seryjny mapsenor dla poprawnego wyznaczania kąta zapłonu i po to aby nie wpadł w tryb awaryjny. Są jednostki np niektóre vw że po przekroczeniu pewnych wartości cisnienia w dolocie jest odcinane paliwo i tam musi być podpięty mapsensor poprzez ecumastera i w konfiguracji wejśc analogowych musi być wpisana wartość napięcia powyżej której zostaje odcięte paliwo. U mnie w 1.1mpi nie było tego więc nic nie podłączałem, no ale nie wiem jak w szesnastce. Jeżeli by się też nic nie działo to ja bym wykorzystał to jedno wejście analogowe do emulacji sondy lambda, tak żeby przy wyższych obciążeniach, zaniżać sygnał z sondy do ecu zbliżony do 14,7, żeby adaptacja nie rozjeżdżała nam map w close loopie na przykład. Moje 1.1mpi było bardzo wrażliwe na tym punkcie (EOBD), ale aktualnie udało mi sie to wszystko porządnie ogarnąć i praktycznie chodzi jak fabrycznie turbione auto. Ostatnio podpinałem się z laptokiem we wrześniu i jeżdże non stop codziennie do roboty, więc to chyba o czymś świadczy biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Tue, 28 Dec 2010 - 12:47
Post #1636


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





chyba najpewniej bedzie w tym wypadku podpięcie tego pod kompa z 8v z tego powodu ze w kolektorze z t-jeta mam fabryczny mapsensor ktorego trzeba by emulować... a nie chce rzeźbić niepotrzebne
z 8v nie bedzie tyle cyrku ....


--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Tue, 28 Dec 2010 - 14:36
Post #1637


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(ahamay @ Tue, 28 Dec 2010 - 12:47) *
chyba najpewniej bedzie w tym wypadku podpięcie tego pod kompa z 8v z tego powodu ze w kolektorze z t-jeta mam fabryczny mapsensor ktorego trzeba by emulować... a nie chce rzeźbić niepotrzebne
z 8v nie bedzie tyle cyrku ....


A teraz rozumiem. Trzeba zmierzyć w jakim zakresie działa mapsensor z t-jeta. jeżeli rosnąco (im większe cisnienie, tym większy voltarz) w zakresie 0-5 V to można go wykorzystać do ecumastera żeby nie kupować MPXa. Do serii ECU 16v lub 8v MUSI być fabryczny mapsenor dedykowany do niego czyli w tym przypadku 16v lub 8v, innej opcji niema. Mapsensory możemy podmieniac do fabrycznego ECU na nadcisnieniowe ale tylko i wyłącznie w przypadku remapu. W przypadku kompa z 8v analogicznie tak samo trzeba by to zrobić. Tak że na jedno wychodzi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Tue, 28 Dec 2010 - 17:37
Post #1638


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





CYTAT(turbofiacik @ Tue, 28 Dec 2010 - 14:36) *
A teraz rozumiem. Trzeba zmierzyć w jakim zakresie działa mapsensor z t-jeta. jeżeli rosnąco (im większe cisnienie, tym większy voltarz) w zakresie 0-5 V to można go wykorzystać do ecumastera żeby nie kupować MPXa. Do serii ECU 16v lub 8v MUSI być fabryczny mapsenor dedykowany do niego czyli w tym przypadku 16v lub 8v, innej opcji niema. Mapsensory możemy podmieniac do fabrycznego ECU na nadcisnieniowe ale tylko i wyłącznie w przypadku remapu. W przypadku kompa z 8v analogicznie tak samo trzeba by to zrobić. Tak że na jedno wychodzi.


mam charakterystyke czujnika w pdf
wraz ze wzrostem cisnienia rośnie napiecie


btw kompa z 8v juz mam wiec teraz jako wejscie analogowe zastosuje mapa z t-jeta i modyfikuje czas wtrysku poprzez przerwanie sygnały sterującego wtryskami i przerwe sygnał z gmp i puszcze przez swinie dobrze mysle? zeby moc sterowac zapłonem.



--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turbofiacik
post Tue, 28 Dec 2010 - 18:00
Post #1639


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 May 2009
Skąd: rzeszów





CYTAT(ahamay @ Tue, 28 Dec 2010 - 17:37) *
mam charakterystyke czujnika w pdf
wraz ze wzrostem cisnienia rośnie napiecie


btw kompa z 8v juz mam wiec teraz jako wejscie analogowe zastosuje mapa z t-jeta i modyfikuje czas wtrysku poprzez przerwanie sygnały sterującego wtryskami i przerwe sygnał z gmp i puszcze przez swinie dobrze mysle? zeby moc sterowac zapłonem.


tak zamotałeś że sam sie pogubiłem. do zapłonu masz osobne wejścia przecież i osobna mapę. Do kompa 8v przypinasz mapa od 8v i tyle nic tam więcedj nie kombinujesz. Nie możesz przypiąć tijetowskiego mapa do kompa 8v. Do wejścia analogowego 4 przypinasz mapsensor tijetowski po to żeby ecumaster widział podciśnienie/nadciśnienie i mógł sterowac całym bajzlem. żeby sterować czasem wtrysku musisz przewód wtrysków (końcówkę mocy) z kompa 8v przypiąć do wejścia częstotliwościowego w ecumasterze i nim modyfikujesz dalej jest wyjście na power out 1 ->wtryski-> +12V ot cała filozofia wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ahamay
post Tue, 28 Dec 2010 - 18:26
Post #1640


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Zabrze





może lipnie sie wyraziłem ale o to mi chodziło biggrin.gif wiem ze są osobne wejscia do tego tongue.gif

chodzi mi jeszcze tylko o wyprzedzenie lub opóźnienie zapłonu w instrukcji jest pokazane w którym miejscu przerwac sygnał z gmp i puścic go przez swinke

gmp------det3------komp8v

takie coś ....



--------------------
seicento 1.4 T-jet / Stilo MW jtd
ET 10.89@214km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post

303 Stron V  « < 80 81 82 83 84 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 02:03